Ik ben er klaar mee!

29-01-2010 12:48 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de winter!

De eerste weken vond ik het heerlijk. Sneeuw, bergen sneeuw! De zon scheen en Nederland was wit. Prachtig!

Maar nu, het sneeuwt alweer en ik heb er genoeg van. Van die vieze drab, de gladheid, het op je bek gaan, de grauwe lucht, geen kwetterende vogeltjes, kale bomen, blubber...

Ik sluit me binnen op met liters thee en ben fanatiek aan het breien (breien! argh!) geslagen. Tot sporten, fatsoenlijk studeren of mezelf een schop onder mijn kont geven ben ik niet meer in staat.

Kortom; ik wil lente!

Omdat dat nog eventjes duurt, zullen we hier onze eigen lente beginnen?

Voor bij het wakker worden

quote:CoffeePot schreef op 29 januari 2010 @ 13:02:

Nou, join the club Schravelot!

Sorry .

Snie leuk.

Maar: deze plaatjes doen het wel al lente lijken.. misschien.. een beetje..
Smerig koud piswater hier....bah!
En wat dacht je hiervan?

Terrasje pakken

Oooh ik wil ook lente!

Ik vind sneeuw niet zo erg, als ik vrij ben, maar dan moet er wel een mooie laag sneeuw liggen.. en niet zo'n zielige straat met half gesmolten bruine sneeuw. Nee, doe mij dan ook maar de lente...

Ik ben vandaag ook niet vooruit te branden.. moet nog van alles doen maar het regent, ik heb het koud en m'n energielevel is 0,0. En in een zeurbui dus

quote:juuf schreef op 29 januari 2010 @ 13:13:

Oooh ik wil ook lente!

Ik vind sneeuw niet zo erg, als ik vrij ben, maar dan moet er wel een mooie laag sneeuw liggen.. en niet zo'n zielige straat met half gesmolten bruine sneeuw. Nee, doe mij dan ook maar de lente...

[afbeelding]Ooh... die voeten in het gras! Nou wil ik helemaal dat het lente wordt! Ik mis mijn slippers!
quote:paris_rose schreef op 29 januari 2010 @ 13:12:

[afbeelding]Dit moet wel gefotoshopt zijn toch?
Haha Paris
Oeps.. mijn afbeeldingen zijn wat groot..
En vlinders, zijn die er in de lente ook al?

If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
ja mis het ook..geur van vers gemaaid gras. . met de buren kletsen op balkon die ik nu al eeuwen niet gezien heb. . luchtballonnen tellen met mijn zoon. ijsje halen in de avond . .minder was goed! . .sneller klaar met aan kleden. vrolijke mensen. terrasje pakken. etc.etc.etc
heb al lente trouwens hi hi er lopen er twee op mijn werk die zo heten van drie jaar..
quote:Lunax schreef op 29 januari 2010 @ 13:16:

[...]

Dit moet wel gefotoshopt zijn toch? Haha lijkt me wel, maar lammetjes met vier poten in de lucht is ook wel typisch lente
Ik wil nog geen lente, dit bevalt me prima.

Geen hooikoortsklachten, geen stralende zon en je smoort van de hitte,geen bijen,wespen en ander vliegend ongedierte.

Het gras hoeft niet worden gemaaid, niet met blote voeten in schoenen, een mooie warme jas aan, muts op, frisse verse koude gezonde lucht.

Het is WINTER
Ik probeer al een maand uit mijn winterdip te komen. Elke dag trek ik mijn gordijnen open in de hoop geen wit meer te zien. En elke ochtend word ik teleur gesteld door het uitzicht vanuit mijn slaapkamerraam:

Een grauw, grijs donker uitzicht, met wit/bruine blubber op de galerij en glimmend gladde straten. Gelukkig kleurt de blauwe plek op mijn dij van het vallen met de fiets met mijn jeans ( die ik niet aantrek zonder een 100 den panty eronder, anders heb ik het koud)

Ik wil winkelen, eten, slapen en slapen en heb behoefte aan VITAMINE D!

LAAT DIE LENTE MAAR KOMEN!

Ben blij met dit topic is het te merken?
Ik verlang naar wespenjacht op het terras.. de afdruk van de rieten stoeltjes in mijn bovenbenen en de rood verbrande neus van Mr.Sops... Ik verlang naar het lui zijn van de hitte, en lekker in de schaduw ( of zon) onder het genot van een fris koel wijntje uit de koelkast genieten van het prachtige uitzicht: Eendjes in de sloot, groene bomen en alles in de bloei. De verbrandde overbuurman die met het hemd-afdruk in zijn ontblote dikke bovenlijf zijn gras maait.

DAT IS ZOMER
Josske, dat van die hooikoorts is ook wel weer zo.

Dat begint bij mij in Februari al weer...

Hmmm, dan toch maar de winter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven