Ik ben er klaar mee!

29-01-2010 12:48 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de winter!

De eerste weken vond ik het heerlijk. Sneeuw, bergen sneeuw! De zon scheen en Nederland was wit. Prachtig!

Maar nu, het sneeuwt alweer en ik heb er genoeg van. Van die vieze drab, de gladheid, het op je bek gaan, de grauwe lucht, geen kwetterende vogeltjes, kale bomen, blubber...

Ik sluit me binnen op met liters thee en ben fanatiek aan het breien (breien! argh!) geslagen. Tot sporten, fatsoenlijk studeren of mezelf een schop onder mijn kont geven ben ik niet meer in staat.

Kortom; ik wil lente!

Omdat dat nog eventjes duurt, zullen we hier onze eigen lente beginnen?

Voor bij het wakker worden

Jaaaaah het is Lente! Op dit topic.

In real-life daarentegen...

Ik moest er vanmorgen even op uit me de auto, het was één grote glibberpartij! Ik reed heel voorzichtig en remdeiet plotseling en niet hard, maar toch een paar keer slipt. Eén keer zelfs een bijna-aanrijding met een auto die van een parkeerterrein de weg op wilde rijden, moest remmen voor de auto's op de weg (ik dus), doorgleed en maar nét op tijd tot stilstand kwam met zijn neus op de weg. Ik kon maar een beetje uitwijken omdat er tegenliggers waren, maar het was genoeg en er gebeurde niets.

Ik ben zo boos op de sneeuw, ik ben er zó zat van. In gedachten ruik en voel ik ik de lente al!
Hier ook een baalert, (bestaat dat woord wel)

Enfin, leuk topic, en ik sluit mij graag bij jullie aan.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik zit hier gewoon plaatjes te jatten voor op mijn bureaubladachtergrond.....errug

Ik wil gewoon de deur weer open kunnen laten staan, de honden die lekker in en uit wandelen. De kinderen die weer lekker gaan skeeleren en met blote benen hockeyen, de eerste bloemetjes in de tuin, de eerste zonnestralen op mijn ligbed....
Ben vandaag voor het eerst deze winter behoorlijk hard op mijn bek gegaan!! Ik ben het zat die K*T winter!! Ik wil zon, warmte, vogels, bloemen, groen aan de bomen en veeeel lammetjes en jonge eendjes!!!
Lekker! lammetjes!

Hier is het trouwens gewoon oudhollandsche regen.... geef mij dan maar sneeuw!
Haha, hier ook een bureabladachtergrondplaatjesjatter! De roze bloemen en blauwe lucht van Nikki 34 staan prachtig.

IK WIL OOK LENTE! Ik hou niet van grijs. Het is geen eens een kleur. Ik ben het beu. Ik ben het zat. Ik wil ook vogels. Ik wil wandelen. Ik wil leuke kleren aan trekken. Open schoentjes aan mijn voeten zien schitteren. Ik wil ook buiten wijn drinken. In het gras. In het Vondelpark. Ik haat binnen. Bah!

Iemand nog plaatjes of een leuk vogelgetjilp?
Dit wil ik!
Jaaaaaaaaaaaaaa, weg met de winter!

Ik wil buitenfeestjes, rosé drinken en lange dagen waarin ik veel actiever en vrolijker ben.

En lekker weer de slippers, sandaaltjes en blote voeten. En jurkjes... En buiten eten. En strandfeestjes... En...en...en..

Aaaaaaaaaaaaargh!
Mooi Sopsie! Was het maar zo ver!

Okee! Postief denken! De dagen worden alweer langer, dus het gaat de goede kant op! En het is vandaag ook een hele deprimerende dag volgens weeronline. Zaterdag beloofd het een zonnige dag te worden. Daar moeten we het dan ook echt even van hebben de komende tijd.
Ik moet WERKEN zaterdag, Annelize....
Je weet wat ze zeggen he? Koude winters maken hete zomers. Lange hete, mug en wesp vrije zomers!!

Ik ben er klaar voor. Ban de winter!!!!!!!!!

( mijn dochter zei vanmorgen toen ze uit het raam keek: oh nee he, alweeeeeeeer sneeuw!! Hahaha en anderhalve maand geleden was het nog feest, nu zijn zelfs de kids er poepflauw van, kan je nagaan)

( ik heb trouwens net onze vakantie geboekt: Italie!! Heerlijk die voorpret, heb er nu al zin in: zon zon en nog eens zon)
En ineens was ik mijn winteravatar ook beu. Weg ermee! Op naar de lente

Nou ja, kopje thee dan maar in ieder geval....

Oeps.... Zit ik hier aan de

Ik ga straks resuluut de lentekriebels halen!

Misschicken, ik heb het met je te doen morgen!

Trouwens. Die hele elfstedentocht kan me nu eigenlijk ook wel gestolen worden! Zo!
Ik heb vanmorgen wel even een portie lente in mijn boodschappenkar gegooid....3 potjes blauwe druifjes.

is het buiten geen lente dan maar kunstmatig binnen.

Mijn favoriete bloemetjes

Ik kreeg 2 bossen tulpen van vriend eerder deze week. Ook zo gezellig inderdaad

@Annelize: Elfstedentoch?! Hebben ze het daar nog steeds over?? Optieffen (zoals ze dat hier zo mooi zeggen) met die tocht
Kijk, daar worden we ook vrolijk van. Als we het toch over bloemen hebben: wanneer zijn de viooltjes uitgebloeid? Ze beginnen een beetje zielig te kijken...
.
De zon schijnt hier!!

*heeft zelfs het gordijn dicht getrokken omdat ze anders het beeldscherm niet kan lezen*

Blije koeien:

Achja, het wordt natuurlijk vanzelf wel weer lente en er zijn ergere dingen (even politiek correct ) maar het is inderdaad heerlijk al die plaatjes te zien en te smachten naar het voorjaar!

Ik word meteen weer met beide benen op de grond gezet... moet morgenochtend om half 6 de deur uit richting werk en dit staat op Nu.nl:

Verse sneeuw..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven