Mode & Beauty alle pijlers

2 in 1 shampoo

29-01-2010 14:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit eraan te denken om eens een 2 in 1 shampoo te gaan gebruiken,is dat wat,het lijkt me wel handig,of is het toch beter eerst een shampoo te gebruiken en dan een conditioner/masker? Wat vinden jullie?
Losse producten zijn fijner.
Schijnt toch minder te zijn dan 2 losse produkten. Waarom zou je het doen? Tijdsbesparing of minder flesjes in de badkamer?

Ik vind het ook fijn om soms bv alleen conditioner in de puntjes te doen ipv over mijn hele haar. Met 2 in 1 gaat dat niet. En je kan het ook niet doseren. Ik heb bv fijn haar, daar hoef ik maar echt een klein drupje conditioner in.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar heb nog geen 2 in 1 gevonden waarvan mijn haar ook echt zacht en kambaar werd. Het werd eerder touwig en droog.
mijn haar wordt altijd zwaar en heeel snel vettig als ik een 2 in 1 product gebruik....vind het helemaal niks.
Ik ben er niet kapot van.
Van 2 in 1 produkten wordt je haar op den duur zwaar en slap omdat je de verzorgende bestanddelen alleen maar toevoegt en het nooit helemaal schoon wordt. Er wordt een laagje om iedere haar gelegd.

Het is veel beter voor je haar om niet na iedere wasbeurt cremespoeling te gebruiken.

Bij het horen van het woord "creme" gaat mijn fijne haar meteen al slap hangen, maar dat is persoonlijke ervaring.
Alleen delhaize eigen merk vond ik goed, jammer genoeg heb ik a geen delhaize want is een belgische winkel, en b is die al jaren uit het assortiment.
Ik heb redelijk kort haar en gebruik helemaal geen conditioner. Daar wordt mn haar slap en vet van. Wel gebruik ik een leave-in-conditioner. Vind ik makkelijker en fijner..
de enige shampoo 2-1 die ik gebruik is de dubbeldouche, en dan vooral handig op vakantie

.Dus daar heb je niks aan natuurlijk, maar ik ben melig genoeg om het even te melden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven