Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
vrijdag 29 januari 2010 om 23:03
Hm, we zullen zien. Ik zit te kijken naar de tv maar er is niks leuks en zin om te slapen heb ik al weer niet. Ik ga straks wel mijn warme dekentje aanzetten!
Ga je wat leuks doen dit weekend, gezien het feit dat je vriendin je afspraak heeft verzet?
Zelf ga ik morgen eindelijk hard lopen. Het blijft nog koud! Denk ik elke dag dat het eindelijk wat zachter weer wordt maar nee. En werken aan mijn school werk.
Ga je wat leuks doen dit weekend, gezien het feit dat je vriendin je afspraak heeft verzet?
Zelf ga ik morgen eindelijk hard lopen. Het blijft nog koud! Denk ik elke dag dat het eindelijk wat zachter weer wordt maar nee. En werken aan mijn school werk.
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 29 januari 2010 om 23:11
Plan is morgen weg te kruipen in een boek, al moet ik eigenlijk wel van alles doen.
Heel misschien ga ik naar mijn zusje, en 's avonds even samen ergens heen.
Maar dat is alleen als ik ontzettend veel zin heb, eigenlijk heb ik een dagje rust nodig.
En zondag ga ik naar de tempel.
Kleed je je dik aan als je gaat hardlopen Sam?
Of krijg je het vanzelf bloedheet?
Tja Sneeze... dat zijn de harde gevolgen meisje!
Heel misschien ga ik naar mijn zusje, en 's avonds even samen ergens heen.
Maar dat is alleen als ik ontzettend veel zin heb, eigenlijk heb ik een dagje rust nodig.
En zondag ga ik naar de tempel.
Kleed je je dik aan als je gaat hardlopen Sam?
Of krijg je het vanzelf bloedheet?
Tja Sneeze... dat zijn de harde gevolgen meisje!
vrijdag 29 januari 2010 om 23:15
Klinkt heerlijk, je plannen voor morgen.
Nee hoor, gewoon een strakke wintersportbroek, een t'shirt met lange mouwen en een wind/regen bestendig sportjack er over heen. Is voldoende hoor. Mocht het zo koud zijn dat mijn oren er af vriezen, dan draag ik een muts maar nu is dat overbodig. Na een kwartiertje heb ik het heel erg warm. Ik heb al een paar dagen niet hard gelopen. Ik vond het weer daar te druilerig voor, te nat en te koud. Wel elke dag lekker lang gewandeld.
Voel jij dat je een dag rust nodig hebt? Even niets doen en lekker in je omgeving zijn?
Nee hoor, gewoon een strakke wintersportbroek, een t'shirt met lange mouwen en een wind/regen bestendig sportjack er over heen. Is voldoende hoor. Mocht het zo koud zijn dat mijn oren er af vriezen, dan draag ik een muts maar nu is dat overbodig. Na een kwartiertje heb ik het heel erg warm. Ik heb al een paar dagen niet hard gelopen. Ik vond het weer daar te druilerig voor, te nat en te koud. Wel elke dag lekker lang gewandeld.
Voel jij dat je een dag rust nodig hebt? Even niets doen en lekker in je omgeving zijn?
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 29 januari 2010 om 23:27
Ik zou zo graag willen dat jouw post de mijne was Sam!
Dat ik ook zo lekker vanzelfsprekend over mijn sportactiviteiten kletste.
Ik heb regelmatig (eigenlijk elk weekend) een dag nodig zonder verwachtingen/verplichtingen.
Dat ik als ik wil de hele dag alleen kan zijn, maar als ik wél zin krijg er ook lekker op uit kan trekken.
Als ik maar niks (met/van) anderen MOET.
Dat ik ook zo lekker vanzelfsprekend over mijn sportactiviteiten kletste.
Ik heb regelmatig (eigenlijk elk weekend) een dag nodig zonder verwachtingen/verplichtingen.
Dat ik als ik wil de hele dag alleen kan zijn, maar als ik wél zin krijg er ook lekker op uit kan trekken.
Als ik maar niks (met/van) anderen MOET.
vrijdag 29 januari 2010 om 23:33
Amsterdam heeft zoveel mooie plekjes. Ik wil al wekenlang met mijn moeder naar de Noordermarkt gaan want ik heb hier leuke plannen om mijn inrichting te veranderen en daarvoor wil ik vogeltjes en bloemetjes stof scoren!
Maar ja eerst maar tijd voor vinden. Heerlijk vooruitzicht.
Ach, Amsterdam!
Maar ja eerst maar tijd voor vinden. Heerlijk vooruitzicht.
Ach, Amsterdam!
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 29 januari 2010 om 23:36
vrijdag 29 januari 2010 om 23:37
Dat zijn leuke plannen inderdaad!
Maar eehh... Amsterdam zelf heeft nog maar weinig geheimen meer hoor, voor mij.
Alhoewel, rondom zijn best veel leuke dorpjes enzo.
Vind eigenlijk dat ik moet rénnen, niet wandelen.
Vinden mensen in jouw omgeving dat soms ook raar Sam, behoefte aan niets/niemand?
Ik vorm in mijn familie en vriendenkring echt een uitzondering wat dat betreft.
Maar eehh... Amsterdam zelf heeft nog maar weinig geheimen meer hoor, voor mij.
Alhoewel, rondom zijn best veel leuke dorpjes enzo.
Vind eigenlijk dat ik moet rénnen, niet wandelen.
Vinden mensen in jouw omgeving dat soms ook raar Sam, behoefte aan niets/niemand?
Ik vorm in mijn familie en vriendenkring echt een uitzondering wat dat betreft.
vrijdag 29 januari 2010 om 23:40
Hahaha, Sneezgekkie, klets gezellig met ons mee!
Ik word toch al beschouwd als een soort kluizenares. Nee hoor, ik heb het idee dat ik er om bewonderd word dat ik er voor durf uit te komen, hehehe.
Tenminste ik trek mensen aan die graag hetzelfde willen doen als ik maar het nog niet durven.
Ik kan niets anders. Ik word letterlijk gek als ik elke dag sociale verplichtingen heb.
Ik word toch al beschouwd als een soort kluizenares. Nee hoor, ik heb het idee dat ik er om bewonderd word dat ik er voor durf uit te komen, hehehe.
Tenminste ik trek mensen aan die graag hetzelfde willen doen als ik maar het nog niet durven.
Ik kan niets anders. Ik word letterlijk gek als ik elke dag sociale verplichtingen heb.
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 29 januari 2010 om 23:43
vrijdag 29 januari 2010 om 23:45