December 2006 - per 5/1/2010
dinsdag 5 januari 2010 om 10:56
Link naar vorig deel:
december 2006
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 Knorretje"J"
"M"03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel
Emilie13-dec-06
07-jan-10 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
december 2006
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 Knorretje"J"
"M"03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel
Emilie13-dec-06
07-jan-10 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
vrijdag 29 januari 2010 om 13:19
vrijdag 29 januari 2010 om 13:28
Hee wat gaaf Nursie! Gefeliciteerd! Wat heb je dat snel voor elkaar zeg.
Ik heb hier trouwens ook een grommende baby, hihi... Tis af en toe echt een oud wijf.
Mette: Ja de site van Allerhande! Lekker, appeltaaaaart, mm!
(jeetje wat een geweldig idee, ik heb hier nog zo'n kant en klaar doosje liggen)
Ik vond dat al lastig met plassen toen ik hoogzwanger was. Altijd in winkelcentra op zoek naar de dichtstbijzijnde plee... En dan kon ik het vaak nog wel ophouden, ben bang dat dat voor een peuter veel lastiger is.
Ik heb hier trouwens ook een grommende baby, hihi... Tis af en toe echt een oud wijf.
Mette: Ja de site van Allerhande! Lekker, appeltaaaaart, mm!
(jeetje wat een geweldig idee, ik heb hier nog zo'n kant en klaar doosje liggen)
Ik vond dat al lastig met plassen toen ik hoogzwanger was. Altijd in winkelcentra op zoek naar de dichtstbijzijnde plee... En dan kon ik het vaak nog wel ophouden, ben bang dat dat voor een peuter veel lastiger is.
vrijdag 29 januari 2010 om 13:54
Tinus, balen dat ze maandag gaan opereren, waar had dat mee te maken? Moest er nog materiaal besteld worden of zo?
Lekker dat de gehoortest goed was!
12 man!! Inderdaad druk, maar gelukkig wel gezellig!
Lekker dat JP vanmorgen alles zo lekker had opgeruimd!
Ik hoop dat Manu het zo snel op pikt...Justin was ook al een heel eind in de 3 eer hij het door had hoor.....jongetje he!
KM, lekker weer een paar nieuwe meubeltjes en super dat het zo geregeld kon worden!
Ach arme konijnenbeesten!
Mette, fijn dat je niet meer chaggie bent!
*Is dit een of andere scoutingkreet of zo, nooit van gehoord!*
filmpje van Stef!! ik hoop voor je dat het een fase is ja, Amber heeft het ook wel gedaan, kan het nog steeds wel,maar het is wel een stuk minder.
Zij zit nu meer in de fase van als ik iets wil moet het ook NU!
Hier geen appeltaart tips, ik koop ze altijd gewoon!
Hoe was het verder in Leiden?
Falcon, leuk dat je positief was over de school! En tja leuk he al die krioelende kids!! Maar ja het went!
Ik hoop dat het koopcontract snel komt.
Au, klinkt pijnlijk....hier alleen maar regen, ben ik ook al weer meer dan zat! Kom maar op met die zon!
Beetje overbelichten om een zwarte kat er beter op te krijgen, maar daar heb je nu niet veel meer aan!
Oef, pff SUCCES!
Jeetje wat worden D+R al groot!!
Nurse, gefeliciteerd!!
Hoop dat het mee valt met Y
Net maar even een bakkie voor mezelf gemaakt...ben zo duf als een konijn!
Lekker dat de gehoortest goed was!
12 man!! Inderdaad druk, maar gelukkig wel gezellig!
Lekker dat JP vanmorgen alles zo lekker had opgeruimd!
Ik hoop dat Manu het zo snel op pikt...Justin was ook al een heel eind in de 3 eer hij het door had hoor.....jongetje he!
KM, lekker weer een paar nieuwe meubeltjes en super dat het zo geregeld kon worden!
Ach arme konijnenbeesten!
Mette, fijn dat je niet meer chaggie bent!
*Is dit een of andere scoutingkreet of zo, nooit van gehoord!*
filmpje van Stef!! ik hoop voor je dat het een fase is ja, Amber heeft het ook wel gedaan, kan het nog steeds wel,maar het is wel een stuk minder.
Zij zit nu meer in de fase van als ik iets wil moet het ook NU!
Hier geen appeltaart tips, ik koop ze altijd gewoon!
Hoe was het verder in Leiden?
Falcon, leuk dat je positief was over de school! En tja leuk he al die krioelende kids!! Maar ja het went!
Ik hoop dat het koopcontract snel komt.
Au, klinkt pijnlijk....hier alleen maar regen, ben ik ook al weer meer dan zat! Kom maar op met die zon!
Beetje overbelichten om een zwarte kat er beter op te krijgen, maar daar heb je nu niet veel meer aan!
Oef, pff SUCCES!
Jeetje wat worden D+R al groot!!
Nurse, gefeliciteerd!!
Hoop dat het mee valt met Y
Net maar even een bakkie voor mezelf gemaakt...ben zo duf als een konijn!
vrijdag 29 januari 2010 om 13:55
quote:Tinus1977 schreef op 29 januari 2010 @ 13:28:
Wij doen alles snel Tinus, dat moet je nu ondertussen wel weten van ons
Ik vond dat al lastig met plassen toen ik hoogzwanger was. Altijd in winkelcentra op zoek naar de dichtstbijzijnde plee... En dan kon ik het vaak nog wel ophouden,Ach, vertel... waar en wanneer was het niet gelukt en wat deed je toen?
Wij doen alles snel Tinus, dat moet je nu ondertussen wel weten van ons
Ik vond dat al lastig met plassen toen ik hoogzwanger was. Altijd in winkelcentra op zoek naar de dichtstbijzijnde plee... En dan kon ik het vaak nog wel ophouden,Ach, vertel... waar en wanneer was het niet gelukt en wat deed je toen?
vrijdag 29 januari 2010 om 13:55
oh, wat ben ik dan verantwoord bezig geweest woensdag, 2 appeltaarten gebakken... lekker!!!
appeltaart, gewoon doen, veel appels: 150gr bloem, 150 gr. zelfrijzend bakmeel, 200 gr roomboter, 160 gram witte basterdsuiker, zakje vanillesuiker, half ei, kneden en laten rusten in de koelkast. zeker een kilo appels schillen, mengen met handje rozijnen ne krenten, wat maizaina erdoor, suiker en kaneel of koekkruiden. deeg in de vorm, appels erin, strookjes deeg erop, bestrijken met de rest van het ei, een uur in de oven op 160 of eerder als hij een mooi kleurtje heeft, klaar... zo simpel... (kan je nagaan hoe vaak ik het maak, als ik het recept uit mijn hoofd weet...)
gefeliciteerd nurse, fijn dat iedereen wil oppassen.. daar zou ik niet mee aan hoeven/willen komen...
appeltaart, gewoon doen, veel appels: 150gr bloem, 150 gr. zelfrijzend bakmeel, 200 gr roomboter, 160 gram witte basterdsuiker, zakje vanillesuiker, half ei, kneden en laten rusten in de koelkast. zeker een kilo appels schillen, mengen met handje rozijnen ne krenten, wat maizaina erdoor, suiker en kaneel of koekkruiden. deeg in de vorm, appels erin, strookjes deeg erop, bestrijken met de rest van het ei, een uur in de oven op 160 of eerder als hij een mooi kleurtje heeft, klaar... zo simpel... (kan je nagaan hoe vaak ik het maak, als ik het recept uit mijn hoofd weet...)
gefeliciteerd nurse, fijn dat iedereen wil oppassen.. daar zou ik niet mee aan hoeven/willen komen...
vrijdag 29 januari 2010 om 14:41
Sannie, lekker! Ik krijg eteen trek in apeltaart door jouw receptje!
Hmm...!
Morgen of overmorgen maar eens bakken!
Nursie
hier dan ook maar gefeliciteerd!
Welke dienstverbanden worden het? 15.00 uur beginnen tot?
Tinus, mooi kaartje!!!
Nog bedankt!
Vanmorgen gewerkt van 0630 tot 11:30...ben gaaaar!
Nu is vriendlief werken, laatste dag op zijn oude werkplek, maandag op de nieuwe.
mag blij zijn dat ik geen tokkie ben!
Ik had gisteren geen tijd meer om te forummen, maar ik zag wel emooie kletsfoto's voorbij komen! Y heeft ook een mooie verstopplek in de salontafel! Hahaha! Klets weet waar ze moet zoeken als ze iets kwijt is! Salontafel of speelgoedkist dus!
Hmm...!
Morgen of overmorgen maar eens bakken!
Nursie
hier dan ook maar gefeliciteerd!
Welke dienstverbanden worden het? 15.00 uur beginnen tot?
Tinus, mooi kaartje!!!
Nog bedankt!
Vanmorgen gewerkt van 0630 tot 11:30...ben gaaaar!
Nu is vriendlief werken, laatste dag op zijn oude werkplek, maandag op de nieuwe.
mag blij zijn dat ik geen tokkie ben!
Ik had gisteren geen tijd meer om te forummen, maar ik zag wel emooie kletsfoto's voorbij komen! Y heeft ook een mooie verstopplek in de salontafel! Hahaha! Klets weet waar ze moet zoeken als ze iets kwijt is! Salontafel of speelgoedkist dus!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
vrijdag 29 januari 2010 om 15:39
Nou de taart staat in de oven.
Had wel heel weinig deeg:
Noof en ik waren samen het deeg aan het kneden, toen Stef huilend wakker werd. Dus ik erheen, en hij had een vieze broek. Dus een schone aan en er weer in.
Ik kom beneden, en kijk op tafel: heel stuk deeg weg...
Dus ik vraag, Nova waar is de rest van het deeg?
N: met big smile "ik móest het even proeven.."
Dus als ze vanavond enorme buikpijn heeft, weet ik waar het van komt, haha!
Maar goed, er staat nu een taart met hele dunne zijkantjes en een heel karig ruitpatroon in de oven
Had wel heel weinig deeg:
Noof en ik waren samen het deeg aan het kneden, toen Stef huilend wakker werd. Dus ik erheen, en hij had een vieze broek. Dus een schone aan en er weer in.
Ik kom beneden, en kijk op tafel: heel stuk deeg weg...
Dus ik vraag, Nova waar is de rest van het deeg?
N: met big smile "ik móest het even proeven.."
Dus als ze vanavond enorme buikpijn heeft, weet ik waar het van komt, haha!
Maar goed, er staat nu een taart met hele dunne zijkantjes en een heel karig ruitpatroon in de oven
vrijdag 29 januari 2010 om 17:39
Die is vast later ook dol op Ben en Jerry's Cookie Dough Mette
Ik had een heeel vervelend topic gelezen op het forum en sinds dat moment zo'n ontzettende zin in ijs! We zijn gisteravond een beker gaan halen (oh wat een decadentie ) en die raketjes voor Y.
Y. zit nu sesamstraat te kijken en ik vond die nieuwe meneer die met Tommie zingt wel héél erg leuk om te zien. Blijkt een of andere bekende meneer te zijn. Alain Clark. Is het heel erg als hij mij weinig zegt?
Maar wel leuk!
Ik had een heeel vervelend topic gelezen op het forum en sinds dat moment zo'n ontzettende zin in ijs! We zijn gisteravond een beker gaan halen (oh wat een decadentie ) en die raketjes voor Y.
Y. zit nu sesamstraat te kijken en ik vond die nieuwe meneer die met Tommie zingt wel héél erg leuk om te zien. Blijkt een of andere bekende meneer te zijn. Alain Clark. Is het heel erg als hij mij weinig zegt?
Maar wel leuk!
vrijdag 29 januari 2010 om 18:35
Haha die Noof! Is de taart wel lekker geworden?
Joh je kent Alain Clark echt wel hoor, Klets! Hij is oa van dit nr:
http://www.youtube.com/watch?v=RbqF6Xv1mNU
Joh je kent Alain Clark echt wel hoor, Klets! Hij is oa van dit nr:
http://www.youtube.com/watch?v=RbqF6Xv1mNU
zaterdag 30 januari 2010 om 11:22
Oh die ja Tinus. Ik vind die nummers die ik nu geluisterd heb niet zo heel erg mijn smaak.
Maar als ik mag kiezen doe mij dan maar iets soortgelijks qua uiterlijk
Nurse veel plezier in Amsterdam.
Mette:
http://www.smulweb.nl/112 ... /jamie-olivers-appeltaart
http://www.smulweb.nl/101 ... eltaart-met-bitterkoekjes
Maar als ik mag kiezen doe mij dan maar iets soortgelijks qua uiterlijk
Nurse veel plezier in Amsterdam.
Mette:
http://www.smulweb.nl/112 ... /jamie-olivers-appeltaart
http://www.smulweb.nl/101 ... eltaart-met-bitterkoekjes
zaterdag 30 januari 2010 om 11:49
Ik heb op het bv-forum maar eens een berichtje gezet over de krampjes. Gisteravond was het weer zo heftig. Ik vind het echt hartverscheurend. Straks de Cinababy halen, want de Infacol werkt toch niet zoals ik hoopte. Gaan we dat maar een paar dagen uitproberen.
Klets: Ik vind het wel aardige muziek van Alain, maar zou zelf geen cd kopen ofzo. Maar je hebt gelijk, ik vind het ook een erg mooie vent!
Mette: Haha, platte appeltaart is ook lekker!
Nurse: Je bent al weg, maar veel plezier!
We hebben gisteravond ook een weekendje geboekt naar een Landal-park in maart. Voor het eerst met zijn viertjes, leuk!
Klets: Ik vind het wel aardige muziek van Alain, maar zou zelf geen cd kopen ofzo. Maar je hebt gelijk, ik vind het ook een erg mooie vent!
Mette: Haha, platte appeltaart is ook lekker!
Nurse: Je bent al weg, maar veel plezier!
We hebben gisteravond ook een weekendje geboekt naar een Landal-park in maart. Voor het eerst met zijn viertjes, leuk!
zaterdag 30 januari 2010 om 12:31
Nu weet ik opeens waarom ik hem niet herkende bij Sesamstraat met Tommie; hij had geen pet op..
ik dacht wel al, waar is hij toch van.. haha!
Tinus: Ah wat sneu, huilt ze echt urenlang, of valt ze op een gegeven moment van uitputting in slaap? Rot hé, die krampjes, snap ook niet dat daar nog niet eens iets echt goeds voor gevonden is.
KM: mmm bij de eerste link is de suggestie om er wat peren en bramen aan toe te voegen. Lijkt me ook lekkerrrr!
Tinus, leuk een weekendje weg, moeten wij ook nog steeds eens boeken. Zus en fam. zitten nu op Rabbit Hill. Altijd leuk!
ik dacht wel al, waar is hij toch van.. haha!
Tinus: Ah wat sneu, huilt ze echt urenlang, of valt ze op een gegeven moment van uitputting in slaap? Rot hé, die krampjes, snap ook niet dat daar nog niet eens iets echt goeds voor gevonden is.
KM: mmm bij de eerste link is de suggestie om er wat peren en bramen aan toe te voegen. Lijkt me ook lekkerrrr!
Tinus, leuk een weekendje weg, moeten wij ook nog steeds eens boeken. Zus en fam. zitten nu op Rabbit Hill. Altijd leuk!
zaterdag 30 januari 2010 om 12:43
Tinus: Ik heb nog wel een doek te leen hoor
Ik hoop dat cinababy gaat helpen maar volgens mij is het ook gewoon een echt meisje hoor
Ik kreeg net een brief van de ov-chipkaart en géén tijdelijke ov-chipkaart dus ik half met het stoom uit mn oren alweer bellen krijg ik ineens een heule aardige mevrouw aan de telefoon. En de ov-chipkaart kan ineens wel gedeblokkeerd worden Ik hoop maar dat het klopt wat die mevrouw zegt
Mette: Ik hoor heel graag of het recept wat is Ik heb dat recept al heel lang maar nooit wat mee gedaan. Dus ik hoor het graag als je het gaat proberen.
Ik hoor trouwens aan Y. wat voor een raaaare namen ik aan de katten geef. Ik noem Fien Fienepien en Roquefort Roquemeneer en Rokkebeest en poezebeest en dat hoor ik allemaal terug bij Y.
Poes is gisteren gesteriliseerd en ik had de konijnen ook meegenomen omdat ik me een beetje zorgen maakte om Sjaak. Wat blijkt? Meneer is gewoon in de rui en ziet er daarom zo schurftig uit. En dat bij de dierenarts waarbij ik al een keer met een bultje voor de poes gezeten heb terwijl het gewoon een normale poezenmondhoek was.
Ik hoop dat cinababy gaat helpen maar volgens mij is het ook gewoon een echt meisje hoor
Ik kreeg net een brief van de ov-chipkaart en géén tijdelijke ov-chipkaart dus ik half met het stoom uit mn oren alweer bellen krijg ik ineens een heule aardige mevrouw aan de telefoon. En de ov-chipkaart kan ineens wel gedeblokkeerd worden Ik hoop maar dat het klopt wat die mevrouw zegt
Mette: Ik hoor heel graag of het recept wat is Ik heb dat recept al heel lang maar nooit wat mee gedaan. Dus ik hoor het graag als je het gaat proberen.
Ik hoor trouwens aan Y. wat voor een raaaare namen ik aan de katten geef. Ik noem Fien Fienepien en Roquefort Roquemeneer en Rokkebeest en poezebeest en dat hoor ik allemaal terug bij Y.
Poes is gisteren gesteriliseerd en ik had de konijnen ook meegenomen omdat ik me een beetje zorgen maakte om Sjaak. Wat blijkt? Meneer is gewoon in de rui en ziet er daarom zo schurftig uit. En dat bij de dierenarts waarbij ik al een keer met een bultje voor de poes gezeten heb terwijl het gewoon een normale poezenmondhoek was.
zaterdag 30 januari 2010 om 13:05
Mette: Er is nu een aanbieding bij Landal voor maart en april met 40% korting dus als je wil boeken zou ik het nu lekker doen!
Nee Emilie huilt niet urenlang, maar is 's avonds heel erg onrustig en dan zie je regelmatig haar gezichtje ineens van pijn vertrekken waarna ze een harde gil geeft. Tussendoor suft ze een beetje in slaap tot er weer zo'n rotkramp komt en dan brult ze het weer uit.
Klets: Ik wil heel graag je doek lenen! Wat voor doek is het en snapt een a-technisch persoon als ik ook hoe je hem moet knopen? Lijkt me ideaal als ik met 2 kindjes alleen thuis ben, dan kan ik haar gewoon meesjouwen en heb ik toch mijn handen vrij. Super!
Trouwens grappig van die rare namen bij jouw beestjes. Dat doe ik dus ook. Onze Joep heet hier Joepchinees. Oh ik doe het bij de kindjes ook: Emilie noem ik juffrouw bromsnor en Manuel is soepkip. Dat zeggen we zo vaak dat hij het zelf nu ook zegt haha!
Manu had net zijn eerste plasongelukje. Valt mee dus! Ik heb gemerkt wat werkt bij hem: zijn oma heeft pas hele stoere plaatjes op zijn broek genaaid omdat er gaten op zijn knietjes zaten. Hij heeft nu dus een broek met Cars en een broek met motorfietsen. En die wil hij natuurlijk niet vies maken!
Oh en ik heb een heel leuk opdrachtje van een moeder van een vriendin die zelf kleertjes maakt voor meisjes. Ik maak het logo en nog wat andere dingen voor haar. Ze gaat een webshop beginnen en maakt echt superleuke jurkjes en rokjes van retrostofjes, heel bont. Mette en Knor, denk dat jullie het heel leuk vinden! Als de webshop online is zal ik de link hier neerzetten.
Nee Emilie huilt niet urenlang, maar is 's avonds heel erg onrustig en dan zie je regelmatig haar gezichtje ineens van pijn vertrekken waarna ze een harde gil geeft. Tussendoor suft ze een beetje in slaap tot er weer zo'n rotkramp komt en dan brult ze het weer uit.
Klets: Ik wil heel graag je doek lenen! Wat voor doek is het en snapt een a-technisch persoon als ik ook hoe je hem moet knopen? Lijkt me ideaal als ik met 2 kindjes alleen thuis ben, dan kan ik haar gewoon meesjouwen en heb ik toch mijn handen vrij. Super!
Trouwens grappig van die rare namen bij jouw beestjes. Dat doe ik dus ook. Onze Joep heet hier Joepchinees. Oh ik doe het bij de kindjes ook: Emilie noem ik juffrouw bromsnor en Manuel is soepkip. Dat zeggen we zo vaak dat hij het zelf nu ook zegt haha!
Manu had net zijn eerste plasongelukje. Valt mee dus! Ik heb gemerkt wat werkt bij hem: zijn oma heeft pas hele stoere plaatjes op zijn broek genaaid omdat er gaten op zijn knietjes zaten. Hij heeft nu dus een broek met Cars en een broek met motorfietsen. En die wil hij natuurlijk niet vies maken!
Oh en ik heb een heel leuk opdrachtje van een moeder van een vriendin die zelf kleertjes maakt voor meisjes. Ik maak het logo en nog wat andere dingen voor haar. Ze gaat een webshop beginnen en maakt echt superleuke jurkjes en rokjes van retrostofjes, heel bont. Mette en Knor, denk dat jullie het heel leuk vinden! Als de webshop online is zal ik de link hier neerzetten.
zaterdag 30 januari 2010 om 13:30
Tinus: Ik heb een rekbare doek die net bij Knor vandaan komt. Ik ben heel benieuwd hoe Knor het knopen vond want ik vind persoonlijk een niet-rekbare doek makkelijker.
Dus KNOR vond je het een beetje te knopen?
Deze doek gaat ongeveer zo:
http://www.draagdoek.nl/i ... s%20Lange%20Draagdoek.pdf
En als je hier kijkt bij babybundler:
http://ellenvankooij.mijnalbums.nl/
Als je ook een niet-rekkende doek wilt krijg je ook de storch erbij.
Ik moet zo toch naar het postkantoor omdat ik een andere doek verkocht heb dus als je het nu even weet dan neem ik jouw pakje meteen mee
Dus KNOR vond je het een beetje te knopen?
Deze doek gaat ongeveer zo:
http://www.draagdoek.nl/i ... s%20Lange%20Draagdoek.pdf
En als je hier kijkt bij babybundler:
http://ellenvankooij.mijnalbums.nl/
Als je ook een niet-rekkende doek wilt krijg je ook de storch erbij.
Ik moet zo toch naar het postkantoor omdat ik een andere doek verkocht heb dus als je het nu even weet dan neem ik jouw pakje meteen mee
zaterdag 30 januari 2010 om 13:48