December 2006 - per 5/1/2010

05-01-2010 10:56 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar vorig deel:

december 2006

WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 Knorretje"J"

"M"03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel

Emilie13-dec-06

07-jan-10 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
Dat scheelt dat je er geen haast mee hebt! Ik zou hem inderdaad nog even laten staan! Van sommige dingen schrik ik toch wel van deprijs op marktplaats!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
lekker laten staan. hooguit even kijken of er nog meer in de buurt te koop staat. ik vind vaak de dingen nog duur op marktplaats... en het is natuurlijk wat de gek ervoor geeft... en als je het bod niet redelijk vind, gewoon niet accepteren...

wat zijn jullie druk hier, gezellig...

zo het ei is gelegd, ik moest voor zondag nog een workshop over normen en waarden schrijven.. maar ik heb het nu gelukkig redelijk op papier. (maar wat is internet dan een afleiding...)
Hahaha! Foei Sannie, je moet je inderdaad niet af laten leiden als je aan het werk bent!

Ik was alleen thuis vanavond, vriendlief komt net binnen lopen dus ik ga even gezellig met mijn mannetje doen! Fijne avond verder!
wij hadden vanavond de enige avond samen thuis deze week maar man heeft de hele avond achter computers gezeten en aan de telefoon om andere computerproblemen op te lossen, dus ik moest wel computeren...

ach het was voor de hobby.. dus mag ik tussendoor rommelen...
Hee wat gezellig hier gisteravond!

Oef: Wat fijn dat het spul weer aan de beterende hand is. Nou hopen dat het even zo blijft. Ik heb soms het idee dat er bij jou altijd wel iemand ziek is. Of is dat overdreven?

Die wagen op MP zou ik ook voor ongeveer de helft willen verkopen. Al is het even afwachten of iemand dat er voor wil geven.

Knor: Oh ja, jij en je föhn, haha! Dat herinner ik me nog wel. Gisteren van de cb-mevrouw ook nog wat tips gehad waarbij ik de hele tijd dacht 'oh ja'. De aapjeshouding vind Emilie heel erg lekker en verder dacht ik om ook Cinababy nog te proberen als de Infacol niet voldoende werkt. Maar het verschilt gewoon heel erg per dag hoeveel last ze heeft. Ik let op wat ik eet, maar kan er nog niet echt een patroon in ontdekken waarvan ze het meeste last heeft.

De cb-mevrouw was verder erg tevreden. Ik kreeg nog een compliment dat ik er zo vreselijk relaxed bij zat. Haha! Vond ik wel leuk, hoor ik van meer mensen. Komt denk ik gewoon door Emilie, dat gaat gewoon heel goed. Ik slaap beter als toen bij Manu ook. Maar ik ben wel benieuwd hoe het gaat als JP volgende week weer aan het werk moet.

Gisteravond zijn we nog even in het zh geweest bij mijn mams en daarna heeft mijn pa bij ons gegeten. Mijn vader was een beetje depressief van het hele gedoe, heel sneu. Vanmorgen kwam het goede nieuws dat ze niet meer voor een 3e keer geopereerd hoeft te worden, dus ze mag waarschijnlijk voor het weekend eindelijk naar huis! Nog wel eerst afwachten wat de fysio zegt want er zal nog heel wat geregeld moeten worden.

Straks krijg ik eerst nog visite, dan neem ik Emilie mee naar mijn ouders huis en ga daar mijn vader helpen met opruimen en schoonmaken en vanmiddag krijg ik weer bezoek. Druk dagje dus!
Oh Tinus, dat zou fijn zijn als je moeder voor het weekend weer thuis is! Maar doe jij wel rustig aan?

En over de fohn, je kan het proberen, is ook lekker na het badderen enzo, lekker warm, ze worden er rustig van en je krijgt de plooitjes goed droog.

Sannie, dat was dus niet zo heel erg gezellig? Ben je samen thuis ben je nog niet samen dingen aan het doen...Nou ja, je bent in ieder geval klaar voor zondag!

Zo, J is lekker aan het spelen met zijn duplo, bots bots, en Alicia en Diego komen helpen, echt zo grapig om te zien wat een fantasie zo'n klein manneke heeft! Hahaha!

M ligt lekker te slapen, die is mega verkouden! Ze is gelukkig wel lekker vrolijk en gaat meer en meer los staan. Vanmorgen stond ze echt een paar seconden los voor ze op haar kontje viel!

Straks lekker even naar buiten, wat boodschapjes doen en een pakketje halen bij het postkantoor, ik denk de slofjes die ik verleden week besteld had!

Tot straks misschien!
fijn dat je moeder bijna thuiskomt.. en dat van zo'n kleine glijpartij...

het was wel gezellig gister hoor. man zat achter zijn computers achter in de kamer en ik zat voor de bank. we waren tenminste allebei thuis... vanavond moet ik knutselen voor de versiergroep van de basisschool. morgenavond een training geven, en dat vrijdag naar een weekend (waar ik dus zondag een onderdeel moet geven en tussendoor wat kleine dingen doen).. soms is het wat druk...

we zitten eigenlijk zelden samen op de bank alleen maar tv te kijken, meestal zijn we wel bezig... alleen tv kijken vind ik saai...
Fijn Tinus!

Oef ik heb er ook last van Ik heb een draagdoek verkocht en als ik dan weer naar deze foto kijk:

En ik krijg net een mailtje binnen over een tentamencijfer... gehaald

oeps, verkeerde foto

Deze dan:

Te vroeg gejuicht, GVD! Heren doktoren hebben besloten toch nog een keer te opereren. Vind het zo zielig voor mijn moeder. Moet ze nog een week blijven, weer kotsmisselijk van de narcose, weer die pijn, weer morfine...
ach Tinus wat vervelend voor je moeder. Maar ja het moet wel goed komen met die enkel natuurlijk. Ze moet er nog een tijdje op lopen. Stom rot ongeluk

Enne nee hoor er is niet altijd iemand ziek. Tenminste zo ervaar ik het niet. Alleen vind ik nog steeds dat B vaak ziek is.

En vandaag waren ze allemaal beter

oh nee peet niet natuurlijk hahaha

Na ik kan de rest niet meer teruglezen.

Iig is de duowagen opgehaald. Ik ben m alweer vergeten. Hij is gekocht door een leuk stel en zij is in verwachting van een jongetjes tweeling. Vind het wel leuk dat ie weer naar een tweeling gaat.

Die andere wagen is nu ook wat serieuzer op geboden.

Verder had ik nog een bod op de 2 maxi-cosis samen. Bied iemand er 20 euro voor hahaha slaat toch ook nergens op?
Wat een tegenvaller Tinus...

Ik ga lekker op de bank, ben moe en voel me chaggie.

x
ff een knuffel voor Mette

alles weer beter bij jullie?
Even een knuf voor Tinus en Mette en dan ga ik mijn bedje in...
Ah nee, dat meen je niet Tinus!!

Balen!!! Dikke knuf voor jou!!! En voor een chaggie Mette!
De operatie wordt pas maandag uitgevoerd. Dus het duurt nòg langer dan verwacht, verdorie...

Nou ja, ze zullen het niet voor niks doen. Maar baal wel...

Mette: Ik las ook jouw pech op Hm. Ook ka-uu-tee zeg!
Emilie is geslaagd voor de gehoortest trouwens.

Ik vlieg weer door, moet een hoop doen. We krijgen de halve familie van Jp te eten.
Vanmiddag kwamen meneer en mevrouw Knor langs om de bank te brengen van meneer en mevrouw Flodder.

HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL

Een hele verbetering en ik kreeg er meteen een nieuwe tafel bij, en meteen volledig in gebruik

Gehehe, die oude bank naar buiten geflikkerd naast de kliko en fietsen zie ik
Wil je niet zo goed opletten Nurse

Dat hebben de Knorries gedaan die hebben staan zwoegen samen. Bank eruit en bank erin. En ik mocht niet eens foto's maken voor op het forum...

Ik was vandaag twee konijnen kwijt... Ik dacht dat ze onder het bed zouden zitten... maar geen konijnen... ze zaten gelukkig ook niet in de tafel maar wel in de kist van Y. met deksel er half op:

Best wel een beetje zielig dus en ik heb Y. even heel duidelijk gemaakt dat de konijnen dat níet leuk vinden.
Wa flauw, deden de knorries hem niet meteen afvoeren?

Neehoor, top!

Ach, die nijnen... lijken net knuffelbeesten zo.

Ga maar es verder, schoonbroer en schoonzus komen eten en ik ga flink uitpakken

xx
De knorries..

Ziet er goed uit KM!! Enne scherp van die oude bank Nursie *ik zag het ook haha*

Wat fijn dat we elkaar zo kunnen helpen op het forum!

*met z'n allen inhaken: kumbajaaa mylord kumbajaaaaaaaaa*

Hier alles oke, ben niet meer chaggie.
*haakt in*

kumbajaaaaaaa

*haakt ook in*

haha!

Fijn dat je niet meer chaggie bent Mette

Ga zo nog even mn sollicitatiegesprek oefenen met M. en daarna lekker naar bed

Kuss!

whahahaha Nursie, goeie smiley!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven