Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper in Lelystad

30-01-2010 11:42 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie kent een goede kapper? Eentje die écht goed knipt en die luistert naar je wensen en die vervolgens ook daadwerkelijk uitvoert zonder zijn/haar eigen fantasieën/interpretaties op je hoofd los te laten.

Liefst ook geen beroepsouwehoer en de prijs binnen de perken voor een normale knipbeurt. Wie o wie?
Dan zou ik naar Leo's Hairdesign gaan en vragen naar Gaby!

wij wonen niet eens in lelystad maar mijn man wil toch perse altijd daar geknipt worden, en eerlijk is eerlijk het zit altijd perfect!!
Naar mijn idee komt er uit Lelystad erg weinig goeds, al woon ik er helaas momenteel wel... voor dit soort zaken kun je beter verder zoeken richting Almere/Amsterdam, is mijn ervaring.

Maar ik heb redelijk goede ervaringen met Gaiths haarsalon in het Lelycenter en thuiskapster charlotte (even googelen). Misschien kun je die eens proberen. Beiden heel betaalbaar.

Iets heel anders weer maar nu ik toch bezig ben: over schoonheidssalon nysa (kennemerland) ben ik wél heel erg tevreden. Mocht je daar nog naar op zoek zijn.

Mocht je zelf nog tips hebben w.b. leuke hotspots of winkels of wat dan ook, hoor ik ze graag! (Woon hier nog niet zo lang en ben ook niet van plan te blijven, maar voorlopig zal ik wel moeten en probeer ik er maar het beste van te maken).
@ Spekkoekje: dank voor de tip!
Ha Lampje,

Vind je het misschien leuk om meer tips uit te wisselen / contact te onderhouden? Kunnen we samen klagen over hoe suf Lelystad is

Zoals ik al zei woon ik hier nog maar kort, net als jij, en omdat ik in A'dam werk leer ik niet echt mensen kennen hier.

Mijn emailadres is missbiss@hotmail.com.

Misschien hoor ik wel van je!

Groetjes Aureel
Gaiths hairsalon vind ik juist weer wat minder, ze hebben het haar van mijn nichtje zwaar verpest :S Maar goed...

heb vroeger jarenlang in lelystad gewoond, ben eerlijk gezegd blij dat ik er niet meer woon, maar soms denk ik er wel met weemoed naar terug
Jeeeee! Leo's Hairdesign, bestaat die nog? Ik heb 20 jaar geleden jarenlang in Lelystad gewoond en toen bestond die zaak al.

Ben blij dat ik het huis uitkon en naar de randstad ben verhuisd want ik trok het niet meer daar

Ook kappertrauma's opgelopen en regelmatig huilend thuis gekomen omdat ik er naar mijn idee niet uitzag, haha

Maar Leo was toen al een van de beste inderdaad.

Ik hoop dat je een goede kapper vindt TO!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
hahah Leo was een tijd echt 'in' . Heb jij die tijd ook nog meegemaakt Soulcats?
Euh, even denken hoor Spekkoekje, ik heb in Lelystad gewoond van 1978 tot 1986, eeuwen geleden dus zeg maar

En jij?

Ik kan me niet meer herinneren dat hij toen heel populair was of zo, maar was een van de weinige kappers van wie ik niet huilend thuis kwam

sorry voor de offtopic TO!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Sorry....kwam even kijken of dit topic een grap was.

Ik kon me niet voorstellen dat het woord "goed" en "lelystad"in één zin samen konden.

Joh, je bent met de trein toch zo in Amsterdam?

Genoeg goede kappers hier.
Ja sorry TO, maar dit is wel ff grappig!

Ik ging er wonen in 1993, dus dat is alweer veel later. Heb jij op de brug gezeten? hahaha
quote:neele schreef op 30 januari 2010 @ 22:18:

Sorry....kwam even kijken of dit topic een grap was.

Ik kon me niet voorstellen dat het woord "goed" en "lelystad"in één zin samen konden.

Joh, je bent met de trein toch zo in Amsterdam?

Genoeg goede kappers hier.

Vind ik echt zonde van het geld hoor, als ik dat zo even mag zeggen.. Dan moet je een kaartje kopen van 10 euro (als het tegenwoordig al niet meer is) en dan de kapper is ook nog iets van gemiddeld 35 euro.. nou ben je bijna 50 piek kwijt..

En in a'dam kan ik ook niet een geweldige kapper noemen, behalve Galje in adam zuid oost!
quote:Spekkoekje schreef op 30 januari 2010 @ 22:19:

Ja sorry TO, maar dit is wel ff grappig!

Ik ging er wonen in 1993, dus dat is alweer veel later. Heb jij op de brug gezeten? hahaha

Dat is inderdaad een stuk later. Toen ik er kwam wonen moest de hele stad nog uit de klei verrijzen, zeg maar.

Erger nog ik zat op de middenschool en daarna SGL.

Gelukkig is het later toch nog goedgekomen met me
hahahah

nou met mij ook, ondanks de vechtpartijen tussen de pijler en de rietlanden.

Mijn God wat een figuren liepen/lopen daar rond!
quote:Spekkoekje schreef op 30 januari 2010 @ 22:40:

hahahah

Mijn God wat een figuren liepen/lopen daar rond!lopen...
quote:Spekkoekje schreef op 30 januari 2010 @ 22:40:

hahahah

Mijn God wat een figuren liepen/lopen daar rond!

we zijn er op tijd weggegaan, vandaar dat het nog goed gekomen is met ons

In mijn tijd was het altijd al hommeles met de Rietlanden, was ik blij dat ik daar niet zat zeg.
Nu ik er niet meer woon heb ik het idee dat er in mijn tijd meer figuren lopen dan nu, maar blijkbaar vergis ik me daarin
Lelystad maakt kennelijk nogal wat emoties los!
Team vind ik helemaal een giller qua resultaat. Ze luisteren voor geen meter. Zeg je dat je de puntjes wilt laten bijpunten knippen ze het tot je oorlel af!

Ben benieuwd hoe je Leo gaat vinden, moet je wel echt naar Gaby vragen, ze knipt super goed en luistert ook echt naar wat je wilt.

Nu we trouwens toch bezig zijn: Was trouwens vandaag nog in lelystad, op de bowlingbaan, mijn God daar weten ze ook niet wat service is! Alles moet je zelf uitvinden of vragen, en toen moesten we ook nog een kwartier wachten tot we konden beginnen maar we moesten wel na 3 kwartier ophouden omdat het uur over was.
Ja, je hebt gelijk. Ik ben vrij gemakkelijk en wil gewoon alleen een goeie coupe erin. That's it, geen kleurtjes, geen krullen, geen ingewikkelde futuristische stylen, gewoon knippen en ik hoef niet eens geföhnd en gestyled te worden. Als ze dat doen nl., is het eerste wat ik doe als ik thuiskom, de kop onder de kraan steken.
hahah ben ik het helemaal mee eens Lampje!!

Ik hoor het wel, spannend!

Gr, Spekkoekje
Ik hoop dat het helemaal goed komt met je kapsel Lampje!
Thanks!
Ik kom al sinds ik in Lelystad woon (4 jaar) bij Haarmode Kapadokia aan de Sont. Wassen, knippen en drogen voor 16,50 euro. Er zijn trouwens ook filialen aan De Jol en in het centrum, vlakbij de bioscoop. Hoe ze daar zijn, weet ik echter niet. En ik ben heel tevreden; ze luisteren altijd goed en tot nu toe heb ik echt geen klachten gehad. Daarvoor altijd in Amsterdam en Almere gewoond en toen kwam ik ook nog wel eens gefrustreerd thuis omdat het niet goed zat. Ik ben best wel een pietje precies wat mijn haar betreft, dus het zegt best wel wat dat ik steeds weer naar dezelfde kapper terug ga.

Ik vind het belachelijk om naar Amsterdam te gaan voor de kapper. Mijn schoonmoeder bijvoorbeeld woont in Almere en gaat nog steeds naar haar "oude" kapper in Zeist, kan ik me dus ook niets bij voorstellen terwijl het wemelt van de kappers in Almere.
en, en.. is er al nieuws??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven