de viva site

vrijdag 7 september 2007 om 21:40
Mij vergaat de lust en de zin ook vanwege de traagheid van de pages.
Ik merk dat ik veel minder op viva forum ben en al helemaal niet meer veel lees, kost te veel tijd en bovendien frustrerend allemaal, vind het dus echt nie een verbetering. Hugs komen niet aan, smileys kan ik niet plaatsen, vriendschap aanvaarden lukt niet....ik mis het oude forum,duidelijk en overzichtelijk.
Ik merk dat ik veel minder op viva forum ben en al helemaal niet meer veel lees, kost te veel tijd en bovendien frustrerend allemaal, vind het dus echt nie een verbetering. Hugs komen niet aan, smileys kan ik niet plaatsen, vriendschap aanvaarden lukt niet....ik mis het oude forum,duidelijk en overzichtelijk.
Alles is niets, Niets is alles
maandag 1 oktober 2007 om 00:23
ook hier veel problemen!!! foto's vaak niet tezien,of duurt heeeeeel lang, of er staat een kruisje waar je op moet klikken,en dan zie je nog niks!!! soms moet je inloggen,ook dat duurt lang of je hoeft helemaal niet in teloggen. dus ik lees hier ook niet zo heel veel meer. jammer hoor!! hoop dat hier gauw verbetering in komt...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 1 oktober 2007 om 21:58
Beste allemaal,
Het wordt zo onderhand wel weer eens tijd voor een update...
Al merken jullie het niet direct, achter de schermen wordt er door de diverse partijen enorm geknutseld en gedaan. Afgelopen week zijn er verschillende updates gedaan (o.a. aan de userdatabase, de servers, het forum en de site) en ook deze week staat er weer het e.e.a. geplanned.
Tot nu toe heeft het er een aantal maal op geleken dat een update iets uithaalde, maar helaas bleek dat vervolgens toch weer teleurstellend
Nog geen goed nieuws dus. Blijf aub jullie problemen wel melden, daar hebben we enorm veel aan!
Onze excuses voor het ongemak,
Sanne Walvisch
Het wordt zo onderhand wel weer eens tijd voor een update...
Al merken jullie het niet direct, achter de schermen wordt er door de diverse partijen enorm geknutseld en gedaan. Afgelopen week zijn er verschillende updates gedaan (o.a. aan de userdatabase, de servers, het forum en de site) en ook deze week staat er weer het e.e.a. geplanned.
Tot nu toe heeft het er een aantal maal op geleken dat een update iets uithaalde, maar helaas bleek dat vervolgens toch weer teleurstellend
Nog geen goed nieuws dus. Blijf aub jullie problemen wel melden, daar hebben we enorm veel aan!
Onze excuses voor het ongemak,
Sanne Walvisch