De groeten.
zaterdag 30 januari 2010 om 23:18
zaterdag 30 januari 2010 om 23:52
quote:elninjoo schreef op 30 januari 2010 @ 23:50:
Laat iemand je wegwijs maken in de wereld van de proxyservers, Pippi! Dan kun je incognito weer terugkeren onder 'n ander IP nummer.
Je wordt in elk geval gemist!
Veel groetjes van je mede koploper in de botte forummer competitie Dit is wel erg lief Elninjo, denk om je reputatie!
Laat iemand je wegwijs maken in de wereld van de proxyservers, Pippi! Dan kun je incognito weer terugkeren onder 'n ander IP nummer.
Je wordt in elk geval gemist!
Veel groetjes van je mede koploper in de botte forummer competitie Dit is wel erg lief Elninjo, denk om je reputatie!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 31 januari 2010 om 08:26
Ik heb het maar zijdelings meegekregen, ik heb me namelijk nog nooit bezondigd aan rellen (oh hoe braaf weer) in de afgelopen 10 jaar. Ik ben altijd net te laat. 3 nicks van je meegemaakt hpl. Altijd op het scherpst van de snede, de ene keer iets te fel, de andere keer zeer behulpzaam.
Het gaat natuurlijk helemaal nergens over zo'n permaban. Het is te kinderachtig voor woorden, maar woorden is waar het hier om draait. De inhoud van de boodschap wordt nog wel eens vergeten.
Kortom, ik zal je missen en ik heb altijd wel van je bijdragen genoten.
Het gaat natuurlijk helemaal nergens over zo'n permaban. Het is te kinderachtig voor woorden, maar woorden is waar het hier om draait. De inhoud van de boodschap wordt nog wel eens vergeten.
Kortom, ik zal je missen en ik heb altijd wel van je bijdragen genoten.
zondag 31 januari 2010 om 08:36
Pippedijn, ik mis je! Ik hoop dat er om wat voor vage reden toch een blackout komt en de volledige banlijst muv Antonio op miraculeuze wijze weer gecleared is en jij gezellig weer terug komt.
Mocht je het lezen, [...]
( en aan alle viespeuken die nu ineens vinden dat ze mijn mail ook mogen gebruiken.....doe maar niet )
Mocht je het lezen, [...]
( en aan alle viespeuken die nu ineens vinden dat ze mijn mail ook mogen gebruiken.....doe maar niet )
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 11:23
Reden: e-mail adres op verzoek verwijderd
Reden: e-mail adres op verzoek verwijderd
% gewijzigd