November 2007

26-01-2010 20:00 2584 berichten
Ons 6e topic voor de moeders die ooit in 2007 uitgerekend waren in november.

Veel schrijf- en leesplezier! Voel je welkom om mee te schrijven.

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, twee baby´s in maart 2010 en dat was het voorlopig wel.

Onze kinderen zijn jarig op 4 oktober, 30 oktober, 6 november, .............

Inmiddels zitten we midden in de peuterpuberteit, en leren we steeds beter onze grenzen aangeven en bewaken .
Alle reacties Link kopieren
Dames denken jullie even aan het weer vanavond? Heker de mensen met de auto. het gaat weer sneeuwen geloof ik. Tot vanavond.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Chica, we kijken wel even regelmatig naar buiten. De doorgaande wegen worden toch wel gestrooid, dus als we de stad nog uitkomen, is het best
Ik trek mijn ooeeerr lelijke schoenen wel weer aan om veilig van station naar restaurant te banjeren. Niet lachen als je me ziet komen aanstampen!

Vana, Gordon R.? masochist! Dat lijkt me echt geen leuke/lieve man, eerder een gefrustreerd mannetje..

Lijnes, beterschap meid! Heel erg jammer dat je niet kunt vanavond!

Origineel: nu hopen dat je medicijnen snel aanslaan!
Euh O, is het Noro alweer vertrokken van jou? Was het echt Noro of een buikgriepje?
Ja het weer baart me wel een beetje zorgen. Hopelijk heb je een grote bank Chica
Dames, heel veel plezier vanavond!!!! Ik vind het echt niet leuk dat ik er niet bij ben . Ik nodig jullie gewoon allemaal uit op kraamvisite zodat ik jullie weer eens zien .
Vana, gezien het feit dat noro hier in de hele stad leeft en ons hele gezin het heeft gehad, lijkt het me een veilige suggestie maar eigenlijk maakt het niet uit hoe het heet, je voelt je gewoon zeer k*t.... En ik eet nog steeds weinig, maar sinds gisteren niet meer misselijk dus laat de tapas maar komen.

Gordon R, ach, smaken verschillen
Ghehe, ok noro, nou dan ga ik in de trein mantra's zingen om mijn smetvrees te bedwingen (heb ik met dat soort dingen helaas altijd). En anders neem ik het mee naar onze stad. Gelukkig dat je weer bent opgeknapt trouwens, als ik mezelf terug lees staat het er wat egoïstisch.

Gordon, dat jullie niet zien hoe leuk ie is!!? Haha nee hoor begrijp ik volkomen. Vriend lijkt ook niet op hem trouwens, en eigenlijk val ik ook niet op blond.
Chica, ik zit met sneeuw liever in de volvo dan in de trein. Ik kom dus met de auto. Ik ben echt een ui, hoe laat was het restaurant besproken? zes uur of halfzeven?
Vana, ik ben niet meer besmettelijk hoor! Daarvoor moet je naar lijnes

ibbel, het is 18 uur geworden. Shop ze!

Tess, we denken aan je. Lukt het allemaal een beetje?
Nou dames ik vond het super gezellig en heb heerlijk gegeten (beetje teveel gezondigd maar dat geeft niks en was het waard). Heerlijk om iedereen even gesproken te hebben zonder kids hahaha. Nu heb je tenminste echt de tijd om eens iets te vragen en te horen.

Ik hoop echt dat jullie zo meteen veilig thuiskomen want het is volgens mij best gevaarlijk op de weg met al die sneeuw en het onweerde hier ook nog. Please rij voorzichtig (alsof jullie dat lezen nu jullie in de auto zitten haha. Uiteraard lees je dit pas als je weer veilig thuis bent) en hopelijk reiden de treinen ook nog.

Lijnes: Beterschap.

Tess en anderen: we hebben jullie echt wel gemist hoor. Volgende keer zijn jullie er weer bij toch?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
.
.
Helemaal veilig thuis gekomen hier. O moet er nu ook bijna zijn denk ik.

Vond het een geslaagde avond zo zonder kids! Voor mij ook voor herhaling vatbaar. En dan nadat mijn galblaas eruit is, want die gefrituurde inktvisringen hadden oogjes en lachten steeds naar me. Hebben jullie zeker niet gezien die oogjes .

Nu snel slapen en morgen werken.
He meissies, ik ben ook veilig thuisgekomen. Tot aan Harderwijk kon ik maar 40 rijden, maar daarna lag er geen ijzel meer en kon ik gewoon doorkachelen. Ik was om 12 uur thuis.

Lala, geen oogjes gezien in de inktvisringen , maar ik moet zeggen dat ik die ringen behoorlijk smerig eruit vond zien

Origineel, dankje voor de kleren, ik heb er een heleboel tussenuit gehaald wat Mila zeker weten aan gaat trekken. Het leukst vond ik het tuinbroekje. Als ze er in past zal ik eens een foto maken.

En hebben jullie kerels de avond allemaal overleefd zo met de kinderen?
Hopelijk is iedereen inderdaad veilig thuis gekomen!

Gek hoor om gisteren op zo'n korte afstand van elkaar te zijn en elkaar dus niet te zien. Maar ik vond het niet passend om halverwege de avond afscheid te nemen en even om het hoekje bij jullie te kijken.

Volgende keer hopelijk beter!
Ook ik ben veiligaangekomen. Wat een leuke avond. Lekker bijkletsen, lekker eten, helemaal goed. Lizzie, dank voor de kleertjes! Juist truitjes hebben we hier in kwijlperiodes hard nodig.

Tess (en suzaa) ik heb 2 grote zakken jongenskleren. Van klein tot 80. Willen jullie die een volgende keer hebben? Dan bewaar ik ze.
Wat vond ik het weer gezellig! En wat heb ik lekker gegeten!

Meiden super! Ook ik vond het voor herhaling vatbaar, zo zonder kinderen, lekker rustig.

Voor alle niet-aanwezigen: tot de volgende keer?

Opa en oma hebben de hele dag genoten van Leon en manlief heeft hem om half acht op gehaald en in bed gelegd.

Ik was mooi rond 12 uur thuis. Was nog best een eind en het was nog onverwachts druk in de trein, maar heerlijk boekje gelezen en wat gekletst met mede-stadsgenoten.

Origneel, fijn dat je er wat aan hebt!
Hihi, Lala, die lachende ringetjes met oogjes

Ik zie het voor me!
Zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zien gehad! Goed idee ook van Lala om zonder kinderen af te spreken. Dan kun je echt even kletsen. Of we spreken de volgende keer met kinderen én mannen ergens af. Dan kunnen we elkaars kinderen wel zien, maar laten we vervolgens de verantwoordelijkheid volledig aan de mannen over zodat wij ons kunnen concentreren op kletsen . Ik baal er nog steeds van dat ik er niet bij was, maar het was wel de juiste beslissing. Ik was echt op gisterenavond...

O, ik neem graag je aanbod van jongenskleertjes aan! Meeting zal er voorlopig wel niet inzitten, maar er komt vast wel een gelegenheid!

Schoonzusje is net weg. Die bleef ook nog slapen, was ik even vergeten. Tessje ligt op bed, dus even rust!
.
.
Hier hebben ze het ook overleefd met elkaar. Wel daarna een bagger nacht gehad met een Elfje wat klaar wakker was van 12 tot 2, maar goed, kon ik wel even mijn gemiste knuffeluurtjes inhalen :-).

Met mannen? Zijn jullie mannen daar voor in dan? Ik krijg mijn man echt niet mee naar zoiets.

Tess groot gelijk dat je lekker in je bedje gekropen bent hoor. Volgende keer kun je er vast weer bij zijn.

Ibbel; het is dit boek : http://www.bol.com/nl/p/n ... 01004006488733/index.html ook voor anderen misschien een tip.

Nog 2 weekjes werken dan heb ik een week vakantie, met daarin 1 hele dag voor mezelf, geen man of kind in huis...heerlijk. Denk dat ik lekker een dagje sauna boek.
Klinkt allemaal weer gezellig.

Volgende x met mannen, lekker bij een speeltuin of in een park. Lijkt me gezellig en volgens mij krijg ik manlief wel mee. Misschien is een van jullie mannen wel in staat om het huishouden te doen als ze alleen zijn met de kleine (2 dgn per week) en kan die het ff uitleggen aan de mijne

Volgende week hebben we een gesprek bij de bank voor een 2e hypotheek om te kijken voor de financiering voor de aan/uitbouw. Dan weet ik ook gelijk hoeveel we over houden en kan ik hopelijk weer gezellig mee uit eten

HIer gister lekker van de sneeuw genoten. En bij vrienden gegourmet. We hadden tinkerbell meegenomen, dus amber ging op een gegeven lekker kijken en wij konden rustig dooreten en kletsen.

Heb vandaag de troetelbeertjes opgezet, ook weer jeugdsentiment, maar ze vond het 15 min leuk en toen is ze lekker gaan kleien.

Heeft iemand de babyborn pop met potje?

Hij is nu gratis bij een groter groeien abonnement en dat lijkt me wel wat.
Magneet boek, had ik ook gekocht voor vakantie, maar blijkbaar was ze nog iets te klein, ik mis in ieder geval heel veel magneetjes. Wel vind ze het leuk om te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven