FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Hoera een buurjongetje erbij!!! Hoop dat de bevalling in een 'zucht' voorbij was. Lekker genieten met en van je mannen Wind!
Oh ja, vergeet ik nog te zeggen dat ik het een erg leuke naam vind.

Windekind, wat super!! Heerlijk dat hij er eindelijk! Ik vind de naam ook geweldig (staat ook bij ons op het lijstje :-)).

Ik hoop dat alles goed is gegaan en geniet ervan!
Wind, ook hier van harte! Wat heerlijk dat ie er is, en dat alles goed gegaan is. GENIET!

Wat een geweldig nieuws om de dag mee te beginnen!

Ben de rest van de dag weg, maar kom aan het eind van de dag meteen kijken of er al meer details zijn, hier of op SG (hinthint, ben benieuwd hoe hij eruit ziet!)
Jaaaa eindelijk, het Windekindje! Wat fijn dat hij er is!! En nog net op het nippertje lekker thuis, fijn hoor!

Gefeliciteerd, Wind en familie! Heel veel geluk samen!
Wind, ook hier: Gefeliciteerd!!!!!

De jongens zijn wel echt heel erg in de meerderheid hier nu zeg! Volgens mijn (snelle) telling hebben we 5 meiden en 14 jongens?

Nu snel naar beneden, Knorrie zit al een kwartier in zijn blootje te wachten op zijn kleding omdat mama zo nodig het forum moest opstarten :-).
Zit helemaal te glunderen hier van het goede nieuws. Fijn dat hij er nu is! Geniet en laat je ook lekker verwennen!
Zo trots dat ik al wat eerste foto's op de SG heb geplaatst
En bedankt voor alle felicitaties!
En Wind, jij hebt dus "gewonnen" met de naam .

Zo, nu stofzuigen, even huis op het oog schoon krijgen, dan kan het zo weer kruimelig worden, want vrienden met 3 koters over de vloer vandaag. Wij hebben vanochtend ook nog Leen erbij, dus dat zijn er 7. O joy, waar beginnen we aan .
Wauw, wat een heldere leuke kop!
Hoe is de bevalling gegaan Wind?
Gefeliciteerd, Wind! Wat fijn dat 'ie toch nog net op tijd gewoon zelf gekomen is. Veel geluk met jullie nieuwe Zuchtje!
Wie hadden er op jongen gestemd?

Lieve foto's! Ik dacht dat Bries KW was, die gaan steeds meer op elkaar lijken zeg. Zuchtje moet ik nog even beter bekijken, ik zie nog niet gelijk overeenkomsten . Wel vind ik hem heel schattig en hij kijkt gelijk al zo fit in het rond!!
quote:lien schreef op 31 januari 2010 @ 10:34:

Wauw, wat een heldere leuke kop!Nou, dat valt mij ook op. De mijnen waren altijd eerst dagenlang suf .
Wat een prachtig mannetje Wind! En helemaal niet verfrommeld, het was vast een snelle bevalling. Hij ziet er niet uit alsof ie lang klem heeft gezeten . Wat een geluk drie van die mooie mannetjes.
Ok hier nog een keer van harte gefeliciteerd Wind en GW!

Heerlijk zeg, ik ben zo blij voor jullie! Toen ik vanochtend langs jullie dorp reed om Aap op te halen zat ik aan die leuke taferelen bij jullie thuis te denken. Geniet er lekker van!

Het is echt een prachtig mannetje en wat zijn zijn broers trots!
Ik hoorde van Vrolijkerd dat Wind een zoon heeft, dus kom even feliciteren! Wind, van harte met je kleine man! Wat een rijkdom met je mannenkwartet in huis
Ik moest nog een paar pagina's bijlezen, heb ik net gedaan, en zie nu ook dat GW dinsdag dus toch kan solliciteren!
Ach, die foto's..

Wat een droppie! En wat zie jij er ook nog fris en fruitig uit Wind!

Ben heel benieuwd hoe het nu is bij jullie thuis, hoe de kinderen het vinden, enz. enz. Maar dat horen we nog wel, eerst maar eindelijk lekker genieten!
Had al gesmst en gebeld, maar ook nog hier, Wind en GW en KW en Bries, van harte met het Windekindje! 3 jongens, ik vind het helemaal super! Nu even snel op SG kijken!
Mooi kindje Wind!
Hoeiii!! Gefeliciteerd Wind met je verse mannetje! Wat fijn wat fijn dat hij er is en dat het allemaal goed is gegaan. Geniet er lekker van.
Wind, van harte gefeliciteerd met jongste zoon!
Goedemorgen!

Hier weer sneeuw(en) vanochtend hoor. Ik blijf het leuk vinden, maar hoef danook nergens heen. Zou wel eigenlijk gaan inschrijven bij de KvK vanochtend, maar wacht daar nog maar even mee. Doe het morgen wel. Ga wel zo een laptop kopen hier in de straat. Winkel gaat om 13 uur open en dan sta ik er!

O ja, en een afspraak maken bij de bank voor een zakelijke rekeningen.

Wind, ik hoop dat je geniet van je mannen!

Ik kreeg een bon van HvS, 319 euro voor een weekend of midweek. Maar is voor 6 personen, en volgens mij zijn wij met 7: Mille, Pebbles, LLL, Lien, Wind, Nathje, Morrie, ja, dat is meer dan 6 .

Zou wel met het gezin willen in de meivakantie, maar we hebben echt geen cent te makken. Harrie heeft het erg erg rustig, en ik een ww-uitkering . Maar toen we net even samen een kopje thee dronken concludeerden we wel dat we liever weinig geld hebben en veel vrije tijd, dan veel geld en weinig vrije tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven