FRSSWND
zaterdag 30 januari 2010 om 10:10
Ik moet er van huilen
Windekind is er namelijk (nog steeds) niet.
Vannacht wel weeen gehad, maar zijn weer weg.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar GW heeft op de dag dat ik ingeleid word zijn eerste sollcitatiegesprek staan. Nu heeft hij ze gisteren moeten bellen om de situatie uit te leggen en aan te geven dat hij er misschien niet kan zijn en of hij dan alvast een andere afspraak kan maken. P&O dame zei toen dat ze dan wel zouden kijken óf ze nog een andere afspraak zouden maken. Waarschijnlijk meerdere kandidaten.
Baal daar echt van (ik weet het.... niet echt bevorderlijk), maar hij is nu 8 maanden thuis en dit is de eerste uitnodiging op een sollicitatie. Hoe triest kan het lopen...
Ik ga maar eens douchen.
Windekind is er namelijk (nog steeds) niet.
Vannacht wel weeen gehad, maar zijn weer weg.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar GW heeft op de dag dat ik ingeleid word zijn eerste sollcitatiegesprek staan. Nu heeft hij ze gisteren moeten bellen om de situatie uit te leggen en aan te geven dat hij er misschien niet kan zijn en of hij dan alvast een andere afspraak kan maken. P&O dame zei toen dat ze dan wel zouden kijken óf ze nog een andere afspraak zouden maken. Waarschijnlijk meerdere kandidaten.
Baal daar echt van (ik weet het.... niet echt bevorderlijk), maar hij is nu 8 maanden thuis en dit is de eerste uitnodiging op een sollicitatie. Hoe triest kan het lopen...
Ik ga maar eens douchen.
zaterdag 30 januari 2010 om 10:16
zaterdag 30 januari 2010 om 10:24
Wat een superlullige reactie zeg! Dan ben je echt een doos als je zo reageert op zo'n situatie, kan er niks beter van maken.
Kop op, Wind je hebt nu al zo vaak kleine periodes met weeën dat Windekind vast snel komt en GW gewoon naar zijn afspraak kan gaan. En ook de baan niet meteen afschrijven omdat er 1 dame op P&O zonder gevoel zit. Hmmm, ik word er gewoon een beetje pissig over. Bah!
Nu even douchen. Ik heb kinderen een stapel kleurplaten gegeven dus ik heb 5 minuten
Kop op, Wind je hebt nu al zo vaak kleine periodes met weeën dat Windekind vast snel komt en GW gewoon naar zijn afspraak kan gaan. En ook de baan niet meteen afschrijven omdat er 1 dame op P&O zonder gevoel zit. Hmmm, ik word er gewoon een beetje pissig over. Bah!
Nu even douchen. Ik heb kinderen een stapel kleurplaten gegeven dus ik heb 5 minuten
zaterdag 30 januari 2010 om 11:01
Overigens heb ik eenzelfde ervaring gehad, Linoleum was accuut opgenomen voor hernia operatie en toen had ik een gesprek staan bij Gemeente Vervoer Bedrijf. Gebeld en toen gekozen voor een andere baan, hoewel dit de plek was waar ik echt had willen werken. Zij konden helaas pas twee weken later weer en ik had al een contract op zak en dat durfde ik niet twee weken te laten bungelen. Baalde er toen enorm van, maar Linoleum met pijn in ziekenhuis laten (hij werd per ambulance afgevoerd op het moment dat ik ongeveer weg moest voor solli-gesprek) voelde ook niet echt goed. 't Leven kan soms gek lopen.
zaterdag 30 januari 2010 om 11:19
Ach, dat is inderdaad wel heel sneu Wind. Wat een ontzettend onempathische (is dat een woord?) reactie trouwens zeg, van die vrouw. Als hij nou gebeld had dat hij misschien niet kon vanwege een simpele tandartsafspraak ofzo, ok. Maar vanwege een bevalling..
Ik vind het nu ook wel weer mooi geweest, de sneeuw. Maar ik ben wel blij dat de zon eindelijk eens goed schijnt!
Ik vind het nu ook wel weer mooi geweest, de sneeuw. Maar ik ben wel blij dat de zon eindelijk eens goed schijnt!
zaterdag 30 januari 2010 om 12:08
Oh Wind, wat ongelooflijk stom zeg! Hè, al zou je een inleiding niet nodig zijn en GW gewoon op gesprek aan heeft het nu toch een wrange bijsmaak. Maar, ik denk ook dat een zo'n sufkut (excusez) niet representatief is voor een heel bedrijf hoor.
Windekindje kom maar, het is nu wel mooi geweest.
Buiten is het ook heel mooi, we zitten allemaal op jou te wachten! Je broers, je ouders en je forumvriendinnen.
Ik ga nu de verdere dag aan een mantra.
Windekindje kom maar
Windekindje kom maar
Windekindje kom maar...
Windekindje kom maar, het is nu wel mooi geweest.
Buiten is het ook heel mooi, we zitten allemaal op jou te wachten! Je broers, je ouders en je forumvriendinnen.
Ik ga nu de verdere dag aan een mantra.
Windekindje kom maar
Windekindje kom maar
Windekindje kom maar...
zaterdag 30 januari 2010 om 15:51
quote:Wind schreef op 30 januari 2010 @ 10:10:
.
. Nu heeft hij ze gisteren moeten bellen om de situatie uit te leggen en aan te geven dat hij er misschien niet kan zijn en of hij dan alvast een andere afspraak kan maken. P&O dame zei toen dat ze dan wel zouden kijken óf ze nog een andere afspraak zouden maken.
Wát een trut zeg !
.
. Nu heeft hij ze gisteren moeten bellen om de situatie uit te leggen en aan te geven dat hij er misschien niet kan zijn en of hij dan alvast een andere afspraak kan maken. P&O dame zei toen dat ze dan wel zouden kijken óf ze nog een andere afspraak zouden maken.
Wát een trut zeg !
zaterdag 30 januari 2010 om 18:15
Mantra heeft vooralsnog niet geholpen. Komt dit kind er echt nog uit?
Vanmiddag wezen troostshoppen en oa bij de HEMA twee pyama's gekocht want ga er nu maar van uit dat ik toch in het ziekenhuis ga verblijven.
Verloskundige belde nog en vroeg of ze me nog even mocht zien. Weer getoucheerd (nog steeds 3 cm) en gestript. Ik geloof er allang niet meer in (in dat strippen), maar vind het echt fijn dta ze zo meeleven en op eigen initiatief contact met me zoeken en hulp aanbieden. Voel me echt gestrekt. Ook door GW en jullie by the way
Vanmiddag wezen troostshoppen en oa bij de HEMA twee pyama's gekocht want ga er nu maar van uit dat ik toch in het ziekenhuis ga verblijven.
Verloskundige belde nog en vroeg of ze me nog even mocht zien. Weer getoucheerd (nog steeds 3 cm) en gestript. Ik geloof er allang niet meer in (in dat strippen), maar vind het echt fijn dta ze zo meeleven en op eigen initiatief contact met me zoeken en hulp aanbieden. Voel me echt gestrekt. Ook door GW en jullie by the way
zaterdag 30 januari 2010 om 19:49
zaterdag 30 januari 2010 om 20:54
Oh is het volle maan? Nou wie weet, alle beetjes helpen... Ik hoop het Wind, het is mooi geweest met die buik! Sterkte ermee, kan me zo voorstellen dat je iedere avond weer soort van zenuwachtig gaat slapen.
Wij zijn weer thuis. Het was heel gezellig bij mijn moeder. Sjaak is nog gaan schaatsen met Dim, dat ging heel goed alleen is ie op een gegeven moment heel lelijk gevallen en piept over pijn aan zijn arm. Hij heeft ooit al een keer zijn arm gebroken (lang vehaal, Sjaak had het gedaan ), dus ik kon wel merken dat het dat niet was, maar denk dat het gekneusd is. Nou ja, maar even afwachten.
Nu maar weer eens strijken .
Wij zijn weer thuis. Het was heel gezellig bij mijn moeder. Sjaak is nog gaan schaatsen met Dim, dat ging heel goed alleen is ie op een gegeven moment heel lelijk gevallen en piept over pijn aan zijn arm. Hij heeft ooit al een keer zijn arm gebroken (lang vehaal, Sjaak had het gedaan ), dus ik kon wel merken dat het dat niet was, maar denk dat het gekneusd is. Nou ja, maar even afwachten.
Nu maar weer eens strijken .
zondag 31 januari 2010 om 08:32
Vannacht om 02.37 uur is onze mooie zoon geboren. Hij is echt prachtig en het wachten waard geweest
Hij heet
4e letter Morrie
2e letter Lien
3e letter Lilialore
4e letter Wind
3e letter GP
3e letter Schorrie
en weeg 3770 gram (valt mee hé?) en is 52 cm lang.
De jongens zijn verliefd en wij ook (en trots op ons gezin).
BRS zegt alleen maar "mijn broertje isse lief" en KW kijkt met trots als grote broer op gepaste afstand toe hoe BRS hem vast houdt.
Hij heet
4e letter Morrie
2e letter Lien
3e letter Lilialore
4e letter Wind
3e letter GP
3e letter Schorrie
BRS zegt alleen maar "mijn broertje isse lief" en KW kijkt met trots als grote broer op gepaste afstand toe hoe BRS hem vast houdt.
zondag 31 januari 2010 om 08:56
zondag 31 januari 2010 om 08:59
quote:Wind schreef op 31 januari 2010 @ 08:32:
Vannacht om 02.37 uur is onze mooie zoon geboren. Hij is echt prachtig en het wachten waard geweest
Hij heet
4e letter Morrie
2e letter Lien
3e letter Lilialore
4e letter Wind
Voor de meelezers: hier komt nog de 3e letter Lien tussen
3e letter GP
3e letter Schorrie
Hij heet
4e letter Morrie
2e letter Lien
3e letter Lilialore
4e letter Wind
Voor de meelezers: hier komt nog de 3e letter Lien tussen
3e letter GP
3e letter Schorrie