De groeten.

30-01-2010 23:18 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier, op dit gezellige topic kan je je groeten doen aan HPL, xxx en Borodini.

Kusjes en knuffels mogen ook.

Jonna en ik brengen ze dan over aan haar.

Wij weten zeker dat ze daar van opknappen, en dat hebben ze nodig.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Houd het nu bij zwaaien op dit topic... anders geef ik het nog geen halve dag voor het verdwenen is.

*zwaait nog een keer en gaat maar wat aan het huishouden ( brrr zei ik dat echt hardop) doen*
Ik kan Zoyla missen als kiespijn trouwens.

Lees gewoon terug, Zoyla. Dan zie je zelf wel waar het over gaat ipv aan uitlokking te doen door andere forummers te vragen hoe het zit. Sjezis!!!

Nogmaals, de hartelijke groetjes aan HoiPippiLangkous en Borodini.

Daar is dit topic immers voor bedoeld
@ Zoy. tip van de dag: je negatief uitlaten over HPL terwijl ze er dus niet meer is om zich te verdedigen is niet toegestaan.
Ja, dan riskeer je een ban/waarschuwing, Zoyla. Zou niks negatiefs zeggen.

*zwaait nog een keer naar HPL en Boro!*
Zoyla, kappen nou! Je punt is duidelijk!
Suus, ik heb mijn MSN gates openleggen, kun je even kijken of het werkt?

*zwaait naar gebanden*
Ik geef het op, dus je mag helegaar niks meer zeggen over de gebanden vermits je ze de hemel in prijst? Nou dan heb ik hier idd niks meer te zoeken. Althans Boro krijgt van mij wel een dikke kusknuf Dat dan weer wel.

Kan je nog wel meelezen als je geband bent dan?
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2010 @ 13:26:

In je mail en in het waarschuwingen topic.

Het is jammer dit, de rust was wedergekeerd en dan komt er weer eentje de boel opjutten.

Ah, topic gevonden.

Mee eens, jammer dat er zoveel onrust heerst. Ben ook bang dat gewoon die onrust, en misschien wat onduidelijkheden, en de regen aan bans op dit moment iedereen zodanig onrustig maakt dat het een versterkend effect heeft. Men is sneller geagiteerd, het ontbreken van een gezichtsuitdrukking en intonatie maken dat men elkaar wat minder goed snapt en dan krijg je dit soort misvertanden die gaan escaleren.

*zwaait naar Boro en HPL en gaat weer wat doen*
quote:Zoyla schreef op 31 januari 2010 @ 13:35:

Ik geef het op, dus je mag helegaar niks meer zeggen over de gebanden vermits je ze de hemel in prijst? Ik denk dat het probleem is dat zij zich niet kunnen verdedigen. Als jij en ik iets negatiefs over elkaar zeggen, kunnen we ons verdedigen. Boro en HPL kunnen dat niet meer. Althans, Boro voorlopig niet.
Als dit topic verzandt in een discussie over gebanden, dan wordt het weggehaald, Zoyla en dat is niet de bedoeling.

Dus daarom dien je te kappen.

Het moet positief zijn met veel gezwaai en gegroet naar de gebanden!

*ZWAAI*
quote:Zoyla schreef op 31 januari 2010 @ 13:35:

Kan je nog wel meelezen als je geband bent dan?

Dacht jij van niet dan?

Bor zwaai ook even naar jou!
HPL en Boro:
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Pips en Boro Dikke voor jullie allebei!

Niks horen zien zwijgen!

Tot gauw en zo!
En Boro
Boor en Pips, wat zal er lekker gebezemd kunnen worden bij jullie nu je zoveel tijd over houdt! En Pips, die kan rondjes rennen bij de vleet nu! Wow, dat komt helemaal goehoed!

quote:Muis66 schreef op 31 januari 2010 @ 13:40:

[...]

Ik denk dat het probleem is dat zij zich niet kunnen verdedigen. Als jij en ik iets negatiefs over elkaar zeggen, kunnen we ons verdedigen. Boro en HPL kunnen dat niet meer. Althans, Boro voorlopig niet.

Ohw.... ik wil het best doorgeven hoor als Boro wat vindt!

Boro vindt zeker wat.
Boro en HPL!
Hoe zit het met xxx, krijgt die niet de groeten? Of is die al ont-band, of heeft niemand haar mail-adres?

xxx:
xxx verbannen? Gemist!

zwaai zwaai

Voor alle gebanden!
Nou daar zal Pip blij mee zijn Zam,....een chinees peutertje...

* ze is wel superschattig trouwens, als ik niet al een hele kudde offspring van mijzelf had, had ik wel een chinees meisje willen adopteren*
HPL:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven