Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Prachtig in meer dan maat 40 :

Daar zitten wel mooie jurken bij.

Wat voor iets zoek je Tuttebelle?

Wij zijn vandaag bij de trouwlocatie gaan kijken en het was wel heel tof, we hebben goede uitleg gekregen en veel vragen gesteld. Ze hadden er ook echt verstand van en veel ervaring.

Waarschijnlijk gaat dit hem wel worden.
Tutta.

Das geen leuke opmerking.

Weet niet hoe zwaar je bent maar weet zeker niet de zwaarste.

En hee, wat zegt gewicht nou joh. Je kan zwaarder zijn en misschien wel veel strakker en beter in proporties.

Wanneer ga jij passen?

De eerste foto, is dat een maat boven 40? Ziet er niet zo uit.
Nou...als die onderste al plus sizial bride is...
Gaaf DE!
Ik heb gezocht op Plussize bridal, ik weet ook wel dat de meeste van deze afbeeldingen niet ECHT zware vrouwen zijn. Ik denk alleen dat ze wel allemaal maat 40 of meer zijn. (he, ik ben maat 40 en ik denk dat ik vergelijkbaar ben met die onderste)

Speciaal voor Tutta, die van bewerkte lijfjes houdt

MdK, wat kun jij toch geweldig goegelen! Tut, word je daar een beetje blij van? Soms kun je je eigen man ook wel écht schieten he??? (wij zijn nog heel verliefd dus ik heb het met huidige vriend nog niet zo vaak gehad, maar o, wat herinner ik het me goed van exen!)

Hopelijk wordt hij snel weer een beetje gezellig! En jij bent natuurlijk wel een kanjer, dat je hem met zijn zotte kop gaat rijden!!

Overigens vind ik de houten trouwringen prachtig, maar dan ben ik wel weer zo dat ik me afvraag of die wel 'voor de eeuwigheid' zijn... (en eigenlijk heb ik ook gewoon een verwende, dure smaak... ) Ik hoef ze aan vriendlief trouwens niet te laten zien, want die zegt dan 'ik kan het niet goed zien op internet...'
Ik word alweer een beetje vrolijk, helden zijn jullie!

Tutteman begint na een douche en eten weer bij zinnen te komen, ik had verwacht morgen excuses te krijgen, maar die krijg ik nu al. Hij is as we speak thee voor me aan het zetten en pakte expliciet mijn favoriete mok, "want zo bijzonder ben je voor mij."

@DE: Ik zoek een prinsessenjurk, dankzij onze googlequeen weet ik inmiddels dat dat wat ik mooi vind, de sweetheart-halslijn heet.

@MdK: Dank voor je hulp! Ik geloof dat ik qua figuur op het eerste en het laatste plaatje lijk, ik ben 1,79 en ik weet niet precies wat ik weeg, in ieder geval meer dan 85 kilo. Ik lijk op curvy, in dat thin-normal-curvy plaatje.

@Sterretjee: Ik ga passen nadat ik gevraagd ben
Ach Kastanjez ik denk dan, ik kan het zelfde ontwerp altijd nog eens na laten maken in platina oid

Maar heb je een voorkeur voor kleur/ materiaal/ dikke stenen erin? Kunnen de houten ringen als symbool gelden tot jullie je echte ringen kunnen betalen?

Nog wat houten beauties:

Oja sorry tut dat was jij!

Had het wel gelezen hoor, maar tis hier soms zo druk.

Deze, bedoel ik. Heb het Tuttevent net even gevraagd, op welke van die 4 plaatjes (van MdK) lijk ik? Hij dacht de bovenste, ik dacht meer de onderste, omdat die boller lijkt op de heupen. De middelste twee in ieder geval niet, "Nee, bah, vadsige wijven" aldus mijn subtiele, genuanceerde man. Normaal gesproken is hij niet zo, dus ik verontschuldig me maar even voor hem
@Sterretjee, ben het overzicht even kwijt, je weet zeker dat ik niet de zwaarste ben omdat jij dat bent? Heb je al een jurk en zo ja, wat voor iets?

Misschien moeten we aan het schema ook toevoegen wie al hoever is met alles regelen
Ik laat net mn vriend dit plaatje zien, hij vindt dat ik tussen normaal en curvy in zit, ik vind mezelf toch eerder normaal.

Ik heb gewoon alleen 1 typische probleemzone en dat is m'n buik, die is verre van plat, maar daar wordt aan gewerkt.

Ik vind die houten ringen erg mooi, ze lijken me alleen helemaal niet lekker zitten. Maar dat is nergens op gebaseerd.

Fijn Tut, dat hij nu al inziet dat tie niet zo leuk was
Zit heel lekker denk ik juist, goed glad geschuurd hout voelt veel 'zachter' dan metaal. Comfort van een ring licht overigens vooral aan de afwerking binnenkant (recht/ afgeronde hoeken/ bol) en hoe dik het profiel is, hoe minder dik hoe comfortabeler)

Ik ben curvy, geen twijfel mogelijk
Ja ik denk vooral dat je hem steeds voelt zitten en dat wil ik niet.

Nouja, tegen de tijd dat ik trouw dan is alles netjes in proportie, daarom is het zo fijn dat ik nog ff de tijd heb.

Oohja in de tabel als die weer een keer wordt bijgewerkt mag erin dat onze trouwdatum 1-7-2011 wordt.
Mijn probleemzone zit op mn heupen. Verder ben ik aardig in proportie.

Vanavond met de trouwkaart aan het stoeien geweest en we hebben m zo goed als af. Mn broer gaat nog met photoshop wat doen en dan gaan we de proefafdruk bestellen. Hij is echt leuk geworden. Als hij af is, mail ik m iedereen wel.
Ik ben curvy, maar dat vind ik zelf wel leuk hoor, ben er blij mee. Maat 44, behalve bij de taille kan ik wel 40 aan. Cup G/H. Ben 1.80 lang dus ik lijk niet dik.

Ik vind die houten ringen trouwens prachtig!

Waar kan je die halen en wat kosten ze?
Joehoe!! Vriendlief is weer 'online' en wil nu ineens wél ringen op internet kijken! Hadden allang naar bed gemoeten, maar allebei erg erg erg genoten van de houten ringen (mooier dan de gouden ringen die we tot nu toe gezien hebben...)

TANX MdK!!
Nou ja ik zit nogal niet lekker in mn vel doordat ik mezelf veul te zwaar vind en niet mooi.

Maar zal deels ook wel tussen mn oren zitten.

Ik heb overigens nog geen jurk maar zie ook best tegen het passen op. Al dat passen, die vetrollen.

Laat het maar gewoon over me heen komen.
Fijn dat jullie de houten ringen zo mooi vonden. Het goeie nieuws is dat ze heel betaalbaar zijn, zo tussen de 50-100 dollar per stuk. Nadeel is dat ze via Etsy gegoogled zijn, de maker zit in Nigaragua... Hier zijn site: http://www.naturalezanica.com/

Op Etsy: http://www.etsy.com/shop/naturalezanica

Zo te zien wel een heel verantwoord product overigens, helemaal ecologisch e.d.
Bedankt MvdK, ik wil ze wel voor gewoon, niet voor trouwring. Maar ze lijken me ook lekker zitten.
Hallo dames,

Het lijkt mij ook niet prettig dragen, die houten ringen. Ik vind ze wel mooi en apart eruit zien.

Zijn hier mensen die niet goed met een (schoon)familielid kunnen opschieten. Of zelfs geen contact met iemand uit de (schoon)familie hebben?
Nee heupje, gelukkig niet.

Jij wel? Lijkt me heel vervelend.
Die houten ringen zijn niet echt mijn smaak.

Sterretjee: wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Geloof me, het komt echt wel goed met het passen van een trouwjurk. Een beetje verkoopster ziet precies wat voor jurk bij jou past. Je krijgt ook een torselet aan bij het passen, waarin je taille stuk slanker lijkt.
Ooo kijk eens aan dat klinkt al wat beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven