Moderator Overig

04-01-2010 17:52 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel5@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
quote:Viva Angel4 schreef op 29 januari 2010 @ 15:48:

[...]

Ik snap je niet.Tis nogal druk hier, lijkt me vermoeiend.
quote:lapin schreef op 29 januari 2010 @ 15:50:

[...]

Tis nogal druk hier, lijkt me vermoeiend.Gelukkig is dit normaliter m'n pijler niet.
Vier, ben je mal, zo belangrijk was het ook weer niet

fijn weekend!
De off topics worden weggehaald.

Als er hier weer doorgepraat wordt zonder een duidelijk verzoek aan de angel, worden er waarschuwingen uitgedeeld.
mag er een slotje op 3000+ deel 27?
quote:friezinnetje schreef op 30 januari 2010 @ 11:28:

mag er een slotje op 3000+ deel 27?done
He vief.

Je mag mijn topic sexverhaal voor mastrubeertjes wel in de klieko gooien hoor.

Het is een reactietopic op alle geopende sexverhalen topic's deze nacht, en verder geen toegevoegde waarde om te behouden.

Dus, kijk maar wat je er mee doet!

Van mij mag het weer weg
quote:iry schreef op 31 januari 2010 @ 03:28:

He vief.

Je mag mijn topic sexverhaal voor mastrubeertjes wel in de klieko gooien hoor.

Het is een reactietopic op alle geopende sexverhalen topic's deze nacht, en verder geen toegevoegde waarde om te behouden.

Dus, kijk maar wat je er mee doet!

Van mij mag het weer weg Topics worden niet gesloten of verwijderd alleen omdat TO dat wil. Misschien kunnen andere mensen nog baat hebben bij jouw topic.
mijn kat is niet thuis gekomen is verplaatst naar thuis
Mag het topic van Iry worden weggegooid? Ik vind het rieken naar seks met dieren...belachelijk gewoon

@Iry..misschien gaat ie nu weg
Hoi Engel,

Met het risico dat ik het halve forum over me heen krijg...

Ik dacht dat er geen topics over andere (al dan niet gebande) forummers geopend mochten worden? Bovendien laait hierdoor de hele welles niettes discussie weer op lijkt mij.

Topic, de groeten.
quote:Viva Angel4 schreef op 30 januari 2010 @ 10:55:

De off topics worden weggehaald.

Als er hier weer doorgepraat wordt zonder een duidelijk verzoek aan de angel, worden er waarschuwingen uitgedeeld.

Was ik hier niet duidelijk?

De waarschuwingen komen er aan.
Jullie vragen kunnen jullie kwijt in Vragen aan Vivamod, 'mijn' topic... Dit moderatortopic is echt bedoeld voor verzoekjes aan de angels. Het spijt me dat we hier nu zo streng op moeten modereren en ik begrijp echt helemaal dat dit geen ideale situatie is, maar dat is nu even niet anders. In de toekomst is meer discussie hopelijk weer mogelijk.

(ik kom zo nog even terug met 'n inhoudelijke reactie!)

grtjs, Naomi
Hier dus, een deurtje verder:

Vragen aan Vivamod
Suus, deurtje verder:

Vragen aan Vivamod

Dat is de juiste plek voor vragen stellen, de moderatortopics zijn alleen voor verwijderverzoekjes, melden van regelovertredingen e.d..

grtjs,

Naomi
Offtopic berichten zijn opnieuw verwijderd, gelieve dit topic alléén voor verzoekjes mbt modereren te gebruiken. Ik waarschuw geen tweede keer in dit topic.

Voor alle duidelijkheid: offtopic is dus álles behalve verzoekjes mbt het modden. Dus reageren op elkaar is ook niet toegestaan.
Beste allemaal,

de pijler is weer opgeruimd, er zijn topics verplaatst naar Digi, Thuis, M&B en W&S. Dus mocht je een topic kwijt zijn, dan kan je op die pijlers kijken.

Angel 5

Jij was rap 5! Bedankt voor het slotje.
Ik zie voor deel 28 nog een sterretje staan ipv. slotje. Klopt dit wel?
Laatste ronde dames, liep toevallig samen.

IBI, klopt, duurt altijd even.
Hallo engel 5,

Mag er weer een slotje op deel 29?

Groetjes,

IBI
Beste IBI,

Het slotje staat erop!

Groet,

Angel 5
Hoihoi,

kan mijn topic over housewarming op 1e paasdag verhuizen van óverig' naar 'thuis"

Alvast bedankt
Beste Anki,

je topic is verplaatst.

Beste allemaal,

de pijler is weer opgeruimd, de topics zijn dit keer richting Entertainment, Digi en Thuis.

Angel 5
Voor BGB : topic met nu een slotje erop.

Mijns inziens een grappig bedoeld onschuldig topic. Jammer dat het gesloten wordt om voor mij onduidelijke reden. Ik denk dat het geen hengelen is maar elkaar goedmoedig plagen. Rembo had gelijk toen hij schreef dat er geen naam van een forummer in de topictitel stond, er stond een afkorting. Daarnaast staan er meerdere topics met namen van forummers in de titel die geen felicitatie topic zijn. (Voor Pippi, Mirlo III Sterke vrouwen praten verder.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven