Moderator 'Thuis'

31-01-2010 22:27 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

En ook op deze pijler geldt: een nieuwe Angel en dus een nieuw en fris moderator-topic. Jullie kunnen hier, zoals jullie gewend waren, je verzoekjes en vragen kwijt.

Natuurlijk ben ik ook te mailen, en wel op vivaangel1@gmail.com of je kunt als je wilt het toverstafje gebruiken.

groetjes,

Viva Angel 1
Leuke avatar!
Succes.
Wauw leuke avatar! Veel succes.
Veel succes!

Moest even scherm verversen voor de kikkert in een katje veranderde. Mooi symbolisch wel!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Is het hele topic waar sannelevi heeft gespamd nu weg? (Ik zag net wat sites die ik graag in m'n favorieten had willen hebben)
Oh-o! Het zat er natuurlijk een keer aan te komen maar ik ben bang dat ik hier mijn eerste angel-foutje heb gemaakt en in plaats van alleen de desbetreffende post het hele topic in de diepste diepten heb laten verdwijnen... En dat is niet meer terug te draaien.

Mijn excuses Ann-Liv! Open je hem opnieuw?
Ha nee, Angel One is toch niet gek! Hoera!

Omdat de laatste posting vóór die van de spammert van september was, was het door het verwijderen van die spampost weer helemaal naar onderen gezakt, daarom was ie niet te vinden. Ik heb hem voor je geupt!

toch niet gek
Ik bedacht me later ook al dat dat het probleem vast was! Thanks!
Hoi Angel1,

Ik heb een dubbel topic gepost ('ik mis de glassex'). Zou je die met de minste reacties weg willen halen? Dank je wel.

p.s. Weet je misschien hoe het komt dat ik bij het posten van het topic allerlei foutmeldingen kreeg? Want dat was de reden dat ik dacht dat hij niet doorgekomen was en ik heb hem toen nogmaals gepost.
Loedoe, wat betreft je foutmeldingen: geen idee. Het forum heeft wel vaker wat kuren. Als het vaker gebeurt, kun je het beste die foutmelding even noteren of een screenprint maken en die posten in het forumbugs-topic op Overig.

Je dubbele topic zal ik weghalen en de posts uit het ene topic plaatsen in het andere (samenvoegen dus eigenlijk).
Dank je wel!
Angel 1, wat een onwijs leuke avatar!
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank! Er zit nog een beetje van de oude Angel 1 in deze avatar want zij heeft hem gemaakt!
Verhuizen zonder vehuisbedrijf?

Heeft Mark01(?) een link gepost naar een bedrijf. Is eerste en enige bericht van hem. Kun je ernaar kijken?
Dank, actie ondernomen!
Lieve 1, kan er een slotje op Tetter hier over je dier? Hij is vol, er is een nieuwe gemaakt. Ik geloof alleen dat Delphicat is vergeten om om een slotje te vragen. Thanks!
Done!
Beste allemaal,

het topic zeurende buurvrouw.. is verwijderd op verzoek van TO.

Groet,

Angel 5
Beste Angel,

Kun je mijn eco wasbal topic sluiten. Er was er al één!
Consider it done!
Jeff in 'wassen met een eco-wasbol' spamt.
Bedankt, is verwijderd!
Zou je het `hoe ziet jouw huis eruit` topic van Zoyla misschien weg kunnen halen? Er staan nog foto's in de openingspost. Met het oog op de actuele gebeurtenissen is het misschien beter om dat ontoegankelijk te maken voor buitenstaanders.

En bij Geen Stijl staat een link naar een blog van Zoyla, met foto en naam. Nou heb ik ergens gelezen dat die naam niet echt zou zijn, in dat geval heb ik niks gezegd.
Topic is offline....

Welke blog is dat, FvdM? Die gaat niet offline omdat blogs niet offline gehaald worden. En daarbij is de naam toch al lang en breed rondgegaan bij GS, dus zou mosterd na de maaltijd zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven