Thuis
zaterdag 30 januari 2010 om 19:05
zaterdag 30 januari 2010 om 19:29
maandag 1 februari 2010 om 07:59
maandag 1 februari 2010 om 12:10
Mooi! Daar heb ik nog wel wat flessen en tubes van liggen
Ik moet zoveel invullen voor school!! Bijzondere gebeurtenissen uit zijn leven, ontwikkelingsgegevens etc etc.
Pffffffffffft weet nooit wat ik in moet vullen hoor, ik bedoel het is een gewoon kind met een gewoon leven
Ik moet zoveel invullen voor school!! Bijzondere gebeurtenissen uit zijn leven, ontwikkelingsgegevens etc etc.
Pffffffffffft weet nooit wat ik in moet vullen hoor, ik bedoel het is een gewoon kind met een gewoon leven
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 1 februari 2010 om 12:27
maandag 1 februari 2010 om 12:54
maandag 1 februari 2010 om 13:10
maandag 1 februari 2010 om 18:45
maandag 1 februari 2010 om 21:17
quote:Inad schreef op 01 februari 2010 @ 20:04:
[...]
Wahahahahah, hier nog een
En ze mag ook elke maaltijd 2 minuten stil zijn, vindt ze gelukkig nog leuk ook
Goh, is het een trend? Hier ook, natuurlijk! Al weet Tony intussen ook met andere woorden tot een 'ja maar' te komen. "Moeder, je hebt deze keer geen gelijk, hoor."
Leuk van nieuw keukenblad Vish!
[...]
Wahahahahah, hier nog een
En ze mag ook elke maaltijd 2 minuten stil zijn, vindt ze gelukkig nog leuk ook
Goh, is het een trend? Hier ook, natuurlijk! Al weet Tony intussen ook met andere woorden tot een 'ja maar' te komen. "Moeder, je hebt deze keer geen gelijk, hoor."
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 1 februari 2010 om 21:32
Heb hem er vandaag extra vroeg in gedaan want ik werd echt niet goed van dat geklep. Die mond staat echt geen seconde stil.
Moet weer even de strengheid aan gaan trekken want merk het meteen als hij wat te los is. Behoorlijke "ruzie" met hem vandaag. Hij zateven op de gang en toen ging hij allemaal zielige dingen roepen: Mama ik zal altijd naar je luisteren vanaf nu, mama ik wil je liefde geven, mama laat me eruit, ik wil eruit weehheeeee. mama als je me eruit laat dan maak ik je weer blij. Ik wil geen ruzie met jouhouhouhou
Wat een dramaqueen he! Vond het wel heel sneu maar moest er ook wel om grinniken.
Moet weer even de strengheid aan gaan trekken want merk het meteen als hij wat te los is. Behoorlijke "ruzie" met hem vandaag. Hij zateven op de gang en toen ging hij allemaal zielige dingen roepen: Mama ik zal altijd naar je luisteren vanaf nu, mama ik wil je liefde geven, mama laat me eruit, ik wil eruit weehheeeee. mama als je me eruit laat dan maak ik je weer blij. Ik wil geen ruzie met jouhouhouhou
Wat een dramaqueen he! Vond het wel heel sneu maar moest er ook wel om grinniken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 1 februari 2010 om 21:33
quote:Kess schreef op 01 februari 2010 @ 21:17:
[...]
Zegt ie 'moeder'?!
Dan moet ik aan Van Kooten en De Bie denken
[...]
Zegt ie 'moeder'?!
Dan moet ik aan Van Kooten en De Bie denken
Peas on earth!