Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hiep hiep hoera voor Mare! Gefeliciteerd Hel, met je kleuter
Goedemorgen

Bod gekregen op de maxicosi van 30 euro. Hmmm... ik vind het eigenlijk te laag maar M. zegt: als dat ding maar de deur uit is. Zit ook wel wat in. Wat vinden jullie?

Compu, hopelijk is de bronchitis snel over bij CG. Naar buiten gaan kan toch geen kwaad, het is mooi weer.

Juud, dat is best kort; 2 dagen in het zh blijven.

Bridges, dat ook nog erbij. Balen! Ik snap je gevoel.

Mal, vanwege oma.

Lief van Jonathan.

Cin, hoe gaat het?
Hieperdepiep Hoera voor Tobias en Mare! Weer 2 kleuters erbij, nu zijn we compleet!

Mijn kleutertje ligt nu ziek op de bank. Kreeg gisteren zomaar ineens koorts.

Zaterdag lekker naar Ikea geweest, Maxi vond het helemaal fantastisch, kind naar m'n hart Doken meteen op het keukentje in de kinderhoek en kreeg ze er slecht weer vandaan. Mini meteen oma laten bellen dat hij die wel voor z'n verjaardag wilde hebben

Mal, zielig is dat als ze dan zo verward raken hè. Mijn duitse oma zit inmiddels in het verpleeghuis, die is echt helemaal de weg kwijt. Laatste keer dat ik haar gezien heb (ruim een jaar geleden) bleef ze al steeds zeggen dat ze vond dat ze zo'n mooi huis had en zo lekker met de tuin achter (ze wonen er al 58 jaar...). Moeilijk hoor. Ik twijfel ook nog steeds of ik nog een keer bij haar op bezoek wil. Waarschijnlijk heeft ze er zelf helemaal geen erg in en het lijkt me zo moeilijk om haar zo te zien. Bah, wat klinkt dat egoistisch.

Bridge, nee, wat een gedoe!! Het zit jullie niet mee hè? Kun je niet voor de zekerheid nog even rondbellen en ergens nog voor een week een optie op nemen? Dan weet je wel wat meer lijkt me.

Amaal, zit mij even lekker te maken met al die meidensites Ik vind dat pakje van de Hema ook zo schattig, volgens mij had Suus die van Hel gekregen dat we uit eten gingen vorig jaar?

Deze bedoel ik:

Die is schattig idd Mamax. Arme Maxi, ziek. Beterschap daar.

Kokos, ik zou nooit een 2e hands MC kopen, dus volgens mij mag je blij zijn dat je hem kwijt bent. Ik zou het ook maar doen, toch weer 30 euro in de pocket!

Nou Mijn kleine grote man vanmorgen brullend op de kleuterschool achtergelaten. Niet leuk. Het was ook nogal beladen, want lief zou hem wegbrengen en hij zei; je gaat toch wel mee? Daar gingen we met z'n allen. Hoe heftig kan je het maken? Maargoed, hij rende naar me toe en sprong huilend in mijn armen en riep: ik wil met jou meeheeee!!! Ach gosje.

Ik ook bijna in tranen maar toch niet. Gaat vent op de gang heel erg vragen: gaat het wel? Moeilijk hè?

Pfff, doe maar niet, want ik wil niet gaan huilen hier midden in de school. Waarom snappen mannen zoiets niet?

Morgen zullen bij mij dus alsnog wel de tranen komen...

Nouja, nu is hij weer lekker thuis en vond het best leuk geloof ik.

Wat een prutweer. Dan weer zon, dan weer regenachtige sneeuw. Niets aan dus.

Even een mooi plaatje voor mare zoeken
Hoera voor Mare!!!!!
WAAR IS MIJN PLAATJE NOU GEBLEVEN???? GRRRR
Ha die doet het wel.
Weten jullie vast hier wel;

Hoe kan je namen of adressen uitwisselen met andere forummers zonder dat iedereen dat kan lezen?
quote:amalia schreef op 01 februari 2010 @ 13:36:

Weten jullie vast hier wel;

Hoe kan je namen of adressen uitwisselen met andere forummers zonder dat iedereen dat kan lezen?Als je iemand tot vriendje maakt, dan kun je emailen met elkaar.
Stressed is just desserts spelled backwards

Hoera Mare is jarig!
quote:Maleficent schreef op 01 februari 2010 @ 14:08:

[...]

Als je iemand tot vriendje maakt, dan kun je emailen met elkaar.

Ik dacht al zoiets, maar ik krijg een error bij vrienden maken. Mss nog eens proberen, thanx.

Jouw plaatje voor Mare komt niet door trouwens
mal, als ik op maak vriend klik krijg ik de melding: gebruiker kan niet worden gevonden. Zegt jou dat iets, dat ik wat fout doe (sorry voor mijn onwetendheid, maar ben echt onnozel in dit soort dingen....)
O, bij mij wel. Ik pak wel een nieuwe

Anders maak je een emailadres amalia-viva@hotmail.com ofzo

dat heb ik ook gedaan alleen voor de viva. En dan geef je dat door aan de mensen met wie je wilt emailen.
Dat is ook nog een goed idee Mal.

Dit plaatje zie ik wel Flitsend!
Enka, wat een geweldige kaart!!!! En wat een lief en leuk kadootje erbij. Namens L; hartelijk bedankt!
Arme moppie voelt zich behoorlijk beroerd. Had net ook 40.1, dus dat verklaart een hoop. Geen idee wat dit nu weer voor virus is...

Mini mocht zaterdag z'n eerste boxer uitzoeken, zo pittig! dit is hem geworden:

Stoer!!!!

Oei, boven de 40 vind ik idd altijd erg hoog! Sterkte ermee, zielig hoor
O een ziek moppie zie ik? Beterschap, da's fikse koorts

De laptop van de moeder van het jarige joppie is stuk, dus de groetjes van Hel
Wat een dag vandaag, kan wel janken (ook al de halve dag mee bezig ).

Vanmorgen ziek gemeld want onwijs duizelig en misselijk en hoofdpijn, bah. Nou goed, dat was wel ok, paar uurtjes tukken en lekker rustig douchen en dat was wel ok.

Vervolgens weer ellende met de Belastingdienst. 'Even 8 weken wachten mevrouwtje'. Optiefen sukkels, betalen zullen jullie.

Om vijf uur werd ik gebeld door de moeder van vriendinnetje van Cee. Er was wat gebeurd op school of ik het van de juf gehoord had? Nee dus.

Cee vandaag voor het eerst op de overblijf. Vriendinnetje eet bij haar oma en die brengt haar dus naar school na de pauze.

Oma had vriendinnetje naar klas gebracht en trof Ceetje in haar eentje boven bij de buitendeur aan. Ze was op papa en mama aan het wachten want ze was verdwaald

Oma heeft haar terug naar de klas gebracht, waar juf al met de deur dicht met alle kinderen in de klas zat.

Juf gebeld en die zei dat aangezien Cee vrijwel op tijd weer in de klas was, ze het niet noemenswaardig vond naar ons toe.

Op de overblijf laten ze kinderen kiezen of ze binnen of buiten willen spelen en dan gaat om 13.10 de fluit en wordt er geroepen dat de kinderen naar hun klas moeten. Er wordt kennelijk niet op toegezien dat de kinderen ook daadwerkelijk naar hun klas gaan/in hun klas zijn.

Ik ben best over de zeik.
HiephiephoeravoorMare!!!! Hoe is de verjaardag Hel?

Mamax, wow, hoge koorts zeg! Beterschap, ik hoop dat het snel zakt.

Star, oooh wat zielig, krijg er tranen van. Bah, lang leve de oma, maar het zou niet moeten kunnen.

Kokos, ik zou het denk ik ook doen, of kun je er nog een paar euro bij kletsen?

Bridges, hoe is het nu met DE lokatie?
Jin, ik mail je even.
Je mag me altijd mailen, ik check het.
BELACHELIJK Star!!! Zit overblijf in een organisatie? Klacht indienen lijkt me. En enorm slecht ook van juf dat die haar niet miste. Tssss, arme kind!
Whahaahahaha je hoeft niet eens te checken dit keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven