Zo wispelturig!? Hij wil me terug...
maandag 1 februari 2010 om 13:27
Hoi lieve medeforummers,
reeds eerder heb ik hier een forum geplaatst, over mijn ex die me zomaar met wat scheld woorden en te zeggen, dat hij al even niet meer van me hield, me de deur heeft gewezen!
Nu weer een maandje verder inmiddels en moet zeggen, dat ik mn leventje aardig goed opgepakt heb!
Het meest gekke van alles, en dat zal je altijd zien op die momenten, is dat ik 2 weken nadat de relatie over was, in de kroeg was en daar dus een vriend van vroeger tegen ben gekomen..
Je raad het al, het klikte het was leuk en gezellig.
Na veel contact te hebben gehad, en een keer hebben afgesproken is het nu echt ontzettend leuk samen!
Hij weet van mijn situatie af, en geeft mij nu dus de touwtjes in handen. Heeft alle begrip, en weet dat ik nog niet het diepe in wil springen..
Want is het leuk met hem.. omdat ik afleiding heb van me ex?
Of is dit net ff die opfleur die je wil hebben om je zelf erover heen te zetten? Geen idee, ik vind hem leuk..
Maar nu.... Sinds een week komt mijn ex dus overal op terug..
Hij snapt niet waarom hij dit alles heeft gedaan, begon me allereerst te verwijten over van alles! Dat dit mijn schuld is geweest, zodat ik me natuurlijk schuldig ging voelen en erop terug zou komen.. Niet gedaan!
Afgelopen weekend hem heel duidelijk gemaakt, dat ik verder wil met mn leven, en dat ik iemand anders heb ontmoet.
Dus laat me!
Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen, want hij laat me nu helemaal niet meer met rust.
Hij stuurt zelfmedelijden mails en weet mij nu te vertellen dat ik helemaal nog niet toe ben aan een nieuwe relatie!
Ben daar verder niet op in gegaan...
Maar telkens weer speelt hij in op mijn gevoel..
Dan mis ik hem weer even, en dan denk ik weer ho even!!
Zo hoort het niet te gaan...
Je hebt me afgedankt alsof ik niets was.. Me daarna ook nog wat behoorlijk duidelijke mails gestuurd, waarin stond hij mij nooit had kunnen geven, wat ik zou willen en dat het nooit meer goed zou komen!
Wat nu?!
iemand die je zo opeens verteld, dat je maar op moet donderen en dat hij al even niet meer om me gaf en hij klaar met me was, nu dus op alles terug komt?!
Ik snap er de ballen meer van...
Is hij het dan wel waard? Mist hij me echt, is het jaloezie, dat ik dus echt doorga...
Alsjeblieft, even een heldere kijk van jullie...
Dankjewel alvast!
reeds eerder heb ik hier een forum geplaatst, over mijn ex die me zomaar met wat scheld woorden en te zeggen, dat hij al even niet meer van me hield, me de deur heeft gewezen!
Nu weer een maandje verder inmiddels en moet zeggen, dat ik mn leventje aardig goed opgepakt heb!
Het meest gekke van alles, en dat zal je altijd zien op die momenten, is dat ik 2 weken nadat de relatie over was, in de kroeg was en daar dus een vriend van vroeger tegen ben gekomen..
Je raad het al, het klikte het was leuk en gezellig.
Na veel contact te hebben gehad, en een keer hebben afgesproken is het nu echt ontzettend leuk samen!
Hij weet van mijn situatie af, en geeft mij nu dus de touwtjes in handen. Heeft alle begrip, en weet dat ik nog niet het diepe in wil springen..
Want is het leuk met hem.. omdat ik afleiding heb van me ex?
Of is dit net ff die opfleur die je wil hebben om je zelf erover heen te zetten? Geen idee, ik vind hem leuk..
Maar nu.... Sinds een week komt mijn ex dus overal op terug..
Hij snapt niet waarom hij dit alles heeft gedaan, begon me allereerst te verwijten over van alles! Dat dit mijn schuld is geweest, zodat ik me natuurlijk schuldig ging voelen en erop terug zou komen.. Niet gedaan!
Afgelopen weekend hem heel duidelijk gemaakt, dat ik verder wil met mn leven, en dat ik iemand anders heb ontmoet.
Dus laat me!
Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen, want hij laat me nu helemaal niet meer met rust.
Hij stuurt zelfmedelijden mails en weet mij nu te vertellen dat ik helemaal nog niet toe ben aan een nieuwe relatie!
Ben daar verder niet op in gegaan...
Maar telkens weer speelt hij in op mijn gevoel..
Dan mis ik hem weer even, en dan denk ik weer ho even!!
Zo hoort het niet te gaan...
Je hebt me afgedankt alsof ik niets was.. Me daarna ook nog wat behoorlijk duidelijke mails gestuurd, waarin stond hij mij nooit had kunnen geven, wat ik zou willen en dat het nooit meer goed zou komen!
Wat nu?!
iemand die je zo opeens verteld, dat je maar op moet donderen en dat hij al even niet meer om me gaf en hij klaar met me was, nu dus op alles terug komt?!
Ik snap er de ballen meer van...
Is hij het dan wel waard? Mist hij me echt, is het jaloezie, dat ik dus echt doorga...
Alsjeblieft, even een heldere kijk van jullie...
Dankjewel alvast!
maandag 1 februari 2010 om 13:30
Mijn heldere blik zegt dat je ex het niet kan hebben dat jouw leven gewoon doorgaat. Op het moment dat je weer zult kiezen voor hem kun je er op wachten dat hij je weer de deur wijst met allerlei verwijten. Dat kan een week duren of een maand, maar gebeuren gaat het in mijn optiek.
Niet op ingaan zou dus mijn advies zijn en lekker genieten van de nieuwe man in je leven.
Niet op ingaan zou dus mijn advies zijn en lekker genieten van de nieuwe man in je leven.
maandag 1 februari 2010 om 13:32
Als jij niet meer wilt (waar je een heel goede reden voor hebt, lijkt me), dan zegt dat voldoende. Laat je ex lekker in zn sop gaarkoken.
Ik heb overigens ook een ex van een paar jaar geleden, waar ik nog wel bevriend mee ben, maar die is ZO jaloers. Maar dat zegt niet dat ie een relatie met me wil.
Ik heb overigens ook een ex van een paar jaar geleden, waar ik nog wel bevriend mee ben, maar die is ZO jaloers. Maar dat zegt niet dat ie een relatie met me wil.
maandag 1 februari 2010 om 13:38
@Lunax,
ja dat zegt mijn gevoel dus ook, ik was de eerste week nadat het uit was letterlijk wanhopig! Belde hem constant met allerlei smeekverhalen, ons alsjeblieft nog een kans te geven!
Toen hij mij de laatste mail toen heeft gestuurd, kon het niet duidelijker!
Hij wilde niet met mij samenwonen, nooit meer, hij zou ook nooit geen kinderen met me willen..
Hij wilde me nooit meer als partner, het zal nooit meer wat worden!
Duidelijker kon niet.. Hij wilde rust en wel nu meteen..
Dat heb ik hem gegeven, met in mn achterhoofd van, nou wie weet...
Het overdonderde hem ook behoorlijk, toen ik zei iemand anders ontmoet te hebben, en hem vroeg mij dus niet meer lastig te vallen..
Nu word hem voor hem dus echt duidelijk dat ik zijn advies voor lief heb genomen, en dus door ga met mijn leven..
Maar ergens heb ik dan toch weer zoiets, van ja, we hadden het ook erg leuk, en die leuke momenten haalt hij nu ook overal bij. Weet je nog, dit, weet je nog dat... Zo moeilijk.
Nu net ook weer een mail gekregen met daarin, wat hij dit weekend heeft gedaan. En dan precies die paar zinnen, weet je nog meid, hoe wij daarover hebben gelachen...
En dan heeft hij me..
ja dat zegt mijn gevoel dus ook, ik was de eerste week nadat het uit was letterlijk wanhopig! Belde hem constant met allerlei smeekverhalen, ons alsjeblieft nog een kans te geven!
Toen hij mij de laatste mail toen heeft gestuurd, kon het niet duidelijker!
Hij wilde niet met mij samenwonen, nooit meer, hij zou ook nooit geen kinderen met me willen..
Hij wilde me nooit meer als partner, het zal nooit meer wat worden!
Duidelijker kon niet.. Hij wilde rust en wel nu meteen..
Dat heb ik hem gegeven, met in mn achterhoofd van, nou wie weet...
Het overdonderde hem ook behoorlijk, toen ik zei iemand anders ontmoet te hebben, en hem vroeg mij dus niet meer lastig te vallen..
Nu word hem voor hem dus echt duidelijk dat ik zijn advies voor lief heb genomen, en dus door ga met mijn leven..
Maar ergens heb ik dan toch weer zoiets, van ja, we hadden het ook erg leuk, en die leuke momenten haalt hij nu ook overal bij. Weet je nog, dit, weet je nog dat... Zo moeilijk.
Nu net ook weer een mail gekregen met daarin, wat hij dit weekend heeft gedaan. En dan precies die paar zinnen, weet je nog meid, hoe wij daarover hebben gelachen...
En dan heeft hij me..
maandag 1 februari 2010 om 13:44
Ik ben het eens met Lunax. Wees sterk en ga voor je eigen geluk. Het zal best een aardige vent zijn en jullie hebben heel veel leuke momenten gehad, maar het is verleden tijd. Denk maar vaak aan de tijd dat het niet leuk was tussen jullie en geniet van wat er komen gaat.
Hij zal de komende dagen, weken nog wal zeuren. Probeer er niet teveel op in te gaan want elk woordje, zinnetje draaien ze om naar iets positiefs voor hem zodat hij hoop krijgt en negeer zijn mooie praatjes.
Succes
Hij zal de komende dagen, weken nog wal zeuren. Probeer er niet teveel op in te gaan want elk woordje, zinnetje draaien ze om naar iets positiefs voor hem zodat hij hoop krijgt en negeer zijn mooie praatjes.
Succes
maandag 1 februari 2010 om 13:46
PFFFT
Nou sorry maar die ex klinkt helemaal niet leuk!!
Ongetwijfeld waren er goede momenten, maar zoals hij het nu voor jou probeert te verpesten.. en dat manipulatieve.. en inderdaad, de manier waarop hij je aan de kant zette.
Zo'n man gun je toch niemand ? Zeker jezelf niet lijkt.
Nee ik ben heel blij dat je alles zo op de rit hebt! Daar kun je trots op zijn. En het klinkt alsof je een leuke vent hebt ontmoet die wel respect voor je heeft.
Laat dit niet voor je verpesten en laat je niet opjagen!
Neem lekker de tijd om alles uit te zoeken.
Maar als ik jou was zou ik het wel weten
Nou sorry maar die ex klinkt helemaal niet leuk!!
Ongetwijfeld waren er goede momenten, maar zoals hij het nu voor jou probeert te verpesten.. en dat manipulatieve.. en inderdaad, de manier waarop hij je aan de kant zette.
Zo'n man gun je toch niemand ? Zeker jezelf niet lijkt.
Nee ik ben heel blij dat je alles zo op de rit hebt! Daar kun je trots op zijn. En het klinkt alsof je een leuke vent hebt ontmoet die wel respect voor je heeft.
Laat dit niet voor je verpesten en laat je niet opjagen!
Neem lekker de tijd om alles uit te zoeken.
Maar als ik jou was zou ik het wel weten
maandag 1 februari 2010 om 13:49
maandag 1 februari 2010 om 13:54
quote:enweerverder schreef op 01 februari 2010 @ 13:38:
@Lunax,
[...]
En dan precies die paar zinnen, weet je nog meid, hoe wij daarover hebben gelachen...
En dan heeft hij me..
En dat weet hij! dat hij je daar heeft!
Erg flauw dat hij op deze manier jouw geluk verstoord!
Ben het met de andere eens: Lijkt erop dat ex het niet kan hebben dat je vrolijk door gaat met je leven.
Ik zou zeggen: Verwijderen die mailtjes (blokkeer hem desnoods). Even uit je leven verwijderen. Op die manier heb je zelf meer rust en kun je genieten van je nieuwe man in je leven Succes!
@Lunax,
[...]
En dan precies die paar zinnen, weet je nog meid, hoe wij daarover hebben gelachen...
En dan heeft hij me..
En dat weet hij! dat hij je daar heeft!
Erg flauw dat hij op deze manier jouw geluk verstoord!
Ben het met de andere eens: Lijkt erop dat ex het niet kan hebben dat je vrolijk door gaat met je leven.
Ik zou zeggen: Verwijderen die mailtjes (blokkeer hem desnoods). Even uit je leven verwijderen. Op die manier heb je zelf meer rust en kun je genieten van je nieuwe man in je leven Succes!
maandag 1 februari 2010 om 13:54
Nou, zo'n ex kon mij gestolen worden. Eerst jou van alles en nog wat verwijten, vertellen dat hij nooit meer verder wil met jou etc. En nu blijkt dat jouw leven zonder hem ook doorgaat, wil hij ineens weer terug. Echt niet...Geen haar op mijn hoofd wat daar aan zou denken.
Misschien had je beter niets over die nieuwe persoon kunnen vertellen...volgens mij deed je dat om hem te laten zien: Kijk, anderen willen me wel...
Misschien had je beter niets over die nieuwe persoon kunnen vertellen...volgens mij deed je dat om hem te laten zien: Kijk, anderen willen me wel...
maandag 1 februari 2010 om 13:55
@ Andj
ja als ik jou reactie weer hoor, probeer ik ook andersom te denken, wat als een vriendin van mij zo werd behandeld?!
Ik zou ook zeggen, laat hem de *** krijgen!
Maar ja, aan de andere kant, was het 9 vd 10 keer geweldig verder! Dat is waar ik mezelf weer steeds aan vast hou merk ik..
Hij heeft zich ook 1000x verontschuldigt, over wat hij heeft gezegd, en dit alles niet meent..
Op het vlak, van gezellig weg gaan, uit eten, daagjes weg en lekker kunnen kletsen klikte het zo bijzonder geweldig!
Nooit begrepen, dat hij dat zomaar weg gooide..
Want zoiets met mij had hij nog nooit mee gemaakt.
Zo leuk geweldig en bijzonder!
Ja die andere jongen waar ik nu leuk mee om ga, is heel anders. Mijn ex was nu achteraf gezien, ook een zweverig persoon.. Dat heeft hij niet, heel standvastig, weet hij wil.
Vaste mening over dingen.. Zo anders dan mn ex.
En op die manier zie ik in, dat ik niet altijd die echte zekerhied kreeg van mn ex.. Maar nu wel heel duidelijk weet van hoe het ook kan zijn.
Ik neem ook lekker de tijd om al mijn gevoel te leren kennen..
Maar een schop onder mijn kont van jullie, zeggende hoe blind ik ben, is ook erg fijn! Hahaha!
ja als ik jou reactie weer hoor, probeer ik ook andersom te denken, wat als een vriendin van mij zo werd behandeld?!
Ik zou ook zeggen, laat hem de *** krijgen!
Maar ja, aan de andere kant, was het 9 vd 10 keer geweldig verder! Dat is waar ik mezelf weer steeds aan vast hou merk ik..
Hij heeft zich ook 1000x verontschuldigt, over wat hij heeft gezegd, en dit alles niet meent..
Op het vlak, van gezellig weg gaan, uit eten, daagjes weg en lekker kunnen kletsen klikte het zo bijzonder geweldig!
Nooit begrepen, dat hij dat zomaar weg gooide..
Want zoiets met mij had hij nog nooit mee gemaakt.
Zo leuk geweldig en bijzonder!
Ja die andere jongen waar ik nu leuk mee om ga, is heel anders. Mijn ex was nu achteraf gezien, ook een zweverig persoon.. Dat heeft hij niet, heel standvastig, weet hij wil.
Vaste mening over dingen.. Zo anders dan mn ex.
En op die manier zie ik in, dat ik niet altijd die echte zekerhied kreeg van mn ex.. Maar nu wel heel duidelijk weet van hoe het ook kan zijn.
Ik neem ook lekker de tijd om al mijn gevoel te leren kennen..
Maar een schop onder mijn kont van jullie, zeggende hoe blind ik ben, is ook erg fijn! Hahaha!
maandag 1 februari 2010 om 13:59
@ Namma,
klopt, dat gevoel heb ik dus ook.
Ik ga verder, zie je nou?! En hij had dit never nooit verwacht.
En eerlijk is eerlijk ik ook nooit...
Nooit begrepen dat mensen na zo'n lange relatie een maand later, alweer met iemand anders gingen.. Kijk mijzelf nu!
Nooit geen voor oordelen meer! Het kan zomaar.
Maar ik heb zelf ook zoiets, van ja, als je al zo snel jezelf kan 'geven' aan iemand anders.. Zat het toch ook niet zo diep?
Of is dat een rare gedachte?
Klopt, ik heb gezegd dat ik iemand anders heb ontmoet, om te laten zien, van zie je nou, ik ween niet langer om jou.
Ik ga door!
Maar dat ik achteraf gezien beter niet kunnen doen.
Maar ergens wil ik mezelf dan laten zien snap je?
ZO van, ik zit heus niet op jou te wachten...
Niet zo slim he?
klopt, dat gevoel heb ik dus ook.
Ik ga verder, zie je nou?! En hij had dit never nooit verwacht.
En eerlijk is eerlijk ik ook nooit...
Nooit begrepen dat mensen na zo'n lange relatie een maand later, alweer met iemand anders gingen.. Kijk mijzelf nu!
Nooit geen voor oordelen meer! Het kan zomaar.
Maar ik heb zelf ook zoiets, van ja, als je al zo snel jezelf kan 'geven' aan iemand anders.. Zat het toch ook niet zo diep?
Of is dat een rare gedachte?
Klopt, ik heb gezegd dat ik iemand anders heb ontmoet, om te laten zien, van zie je nou, ik ween niet langer om jou.
Ik ga door!
Maar dat ik achteraf gezien beter niet kunnen doen.
Maar ergens wil ik mezelf dan laten zien snap je?
ZO van, ik zit heus niet op jou te wachten...
Niet zo slim he?
maandag 1 februari 2010 om 14:01
'Hij meende het allemaal niet'. Nou, wat meende hij dan wel? Wat was dan het excuus om je met één zinnetje en een scheldkannonade aan de kant te zetten? Te dumpen als oud vuil? Niet vergeten he? Dat heeft hij namelijk wel gedaan. Hoe veel spijt hij daar nu ook van heeft. Volgende keer als hem weer een scheet dwars zit zal hij het weer doen (denk ik dan).
Idd, sterk zijn. Mail blokkeren en hem ook niet meer informeren over jouw leven. Het is je ex. Probeer hem ook werkelijk zo te zien. De nieuwe man in je leven verdient een kans volgens mij en die krijgt hij niet echt op deze manier
Idd, sterk zijn. Mail blokkeren en hem ook niet meer informeren over jouw leven. Het is je ex. Probeer hem ook werkelijk zo te zien. De nieuwe man in je leven verdient een kans volgens mij en die krijgt hij niet echt op deze manier
maandag 1 februari 2010 om 14:06
@ Lunax,
dankjewel voor je mening!
Je hebt ook helemaal gelijk ja..
Ja die nieuwe man, is ontzettend lief heeft alle begrip en alle geduld.. Maar net wat je zegt, ik geef hem nu geen eerlijke kans..
En dat moet ik wel doen!
@ Vlinder72,
heb je gelijk in.
Dankjewel.
Ik moet niet zoeken naar antwoorden.
Zal toch alleen maar zorgen en gezeur met zich mee brengen.
Mara ja, dat is mijn karakter denk ik.. Wil overal een antwoord op.
Maar door jullie heldere kijk, hoef het niet meer!
Lekker genieten ja..
Thanx!
dankjewel voor je mening!
Je hebt ook helemaal gelijk ja..
Ja die nieuwe man, is ontzettend lief heeft alle begrip en alle geduld.. Maar net wat je zegt, ik geef hem nu geen eerlijke kans..
En dat moet ik wel doen!
@ Vlinder72,
heb je gelijk in.
Dankjewel.
Ik moet niet zoeken naar antwoorden.
Zal toch alleen maar zorgen en gezeur met zich mee brengen.
Mara ja, dat is mijn karakter denk ik.. Wil overal een antwoord op.
Maar door jullie heldere kijk, hoef het niet meer!
Lekker genieten ja..
Thanx!
maandag 1 februari 2010 om 14:10
Oke, mijn sterke mening is duidelijk
Iets genuanceerder: Ik snap heel goed dat het moeilijk is als je ex (waar je toch heel lang gelukkig mee geweest bent) ineens weer alle leuke dingen van jullie relatie op gaat rakelen. En zeggen dat hij je mist. Dat ís ook lastig!
Echt proberen te negeren en geen contact meer hebben is de meest effectieve oplossing. Lekker concentreren op lieve, geduldige nieuwe man en daar positieve energie uithalen
Succes!
Iets genuanceerder: Ik snap heel goed dat het moeilijk is als je ex (waar je toch heel lang gelukkig mee geweest bent) ineens weer alle leuke dingen van jullie relatie op gaat rakelen. En zeggen dat hij je mist. Dat ís ook lastig!
Echt proberen te negeren en geen contact meer hebben is de meest effectieve oplossing. Lekker concentreren op lieve, geduldige nieuwe man en daar positieve energie uithalen
Succes!
maandag 1 februari 2010 om 14:13
Tja... je bent nog maar een maandje verder...
Natuurlijk mist hij jou! Hij mist ook vooral zijn behoefte-vervulling.
Je hebt gelijk dat je voor jezelf kiest en hem nu links laat liggen. Uiteindelijk kun je hem dankbaar zijn dat hij je aan de kant heeft gezet: je zou niet verder willen met iemand, die zo'n last heeft van zelfmedelijden.
veel geluk met je nieuwe leven en je nieuwe vriend!
Natuurlijk mist hij jou! Hij mist ook vooral zijn behoefte-vervulling.
Je hebt gelijk dat je voor jezelf kiest en hem nu links laat liggen. Uiteindelijk kun je hem dankbaar zijn dat hij je aan de kant heeft gezet: je zou niet verder willen met iemand, die zo'n last heeft van zelfmedelijden.
veel geluk met je nieuwe leven en je nieuwe vriend!
Only dead fish go with the flow
maandag 1 februari 2010 om 14:27
Nou zo letterlijk niet..
Maar er was iig niet om heen te draaien nee.
Want miste ik het niet dan?
Niet op in gegaan, wat moet je daar dan van denken he?
Maar word er niet meestal zo gedacht?
Als het over is, en meestal die gene elkaar weer zien, het 9 vd 10 x uitloopt op praten, ruzieen en dan liefde bedrijven?
Denk dat de meeste stelletjes het ergens wel missen...
Of is dat raar wat ik nu zeg?!
Maar er was iig niet om heen te draaien nee.
Want miste ik het niet dan?
Niet op in gegaan, wat moet je daar dan van denken he?
Maar word er niet meestal zo gedacht?
Als het over is, en meestal die gene elkaar weer zien, het 9 vd 10 x uitloopt op praten, ruzieen en dan liefde bedrijven?
Denk dat de meeste stelletjes het ergens wel missen...
Of is dat raar wat ik nu zeg?!
maandag 1 februari 2010 om 15:10
Oja, en waar hij nu dus ook mee bezig is met verwijten, even een mooi voorbeeld:
( komt nu weer in me op )
Hij heeft dus uit zijn vorige relatie, een kindje..
Ex en ex, konden elkaar niet luchten of zien, maar omwille van die kleine, moest het wel!
Wat denk je: Nog geen 3 dagen later, nadat het uit was tussen ons, ging hij voor zijn verjaardag een dag weg met ex en kind....!?!?!?
Zwemmen en eten.
Toen was bij mij de maat vol eigenlijk...
Ik snapte er niets van..
Eerst elkander de huid letterlijk volschelden, en dan opeens doen ofdat het niets is!
Dan tegen mij nu dus zeggen, dat ik niet goed ben, en niet klaar ben, voor een volgende relatie.
Maar hij mag dus wel gezellig weg met ex en kind?!
En wat ik achteraf dus denk, hopend dat hij dat 'gezinnetjes' leven terug zou krijgen..
Nadat hij die dag weg is geweest met zijn ex en kind, belde hij een paar dagen later. Hij zei, ja was wel oke, maar ja, niet te vergelijken hoe wij het altijd hadden..
Missie mislukt dus?!?????
Wat denken jullie??
( komt nu weer in me op )
Hij heeft dus uit zijn vorige relatie, een kindje..
Ex en ex, konden elkaar niet luchten of zien, maar omwille van die kleine, moest het wel!
Wat denk je: Nog geen 3 dagen later, nadat het uit was tussen ons, ging hij voor zijn verjaardag een dag weg met ex en kind....!?!?!?
Zwemmen en eten.
Toen was bij mij de maat vol eigenlijk...
Ik snapte er niets van..
Eerst elkander de huid letterlijk volschelden, en dan opeens doen ofdat het niets is!
Dan tegen mij nu dus zeggen, dat ik niet goed ben, en niet klaar ben, voor een volgende relatie.
Maar hij mag dus wel gezellig weg met ex en kind?!
En wat ik achteraf dus denk, hopend dat hij dat 'gezinnetjes' leven terug zou krijgen..
Nadat hij die dag weg is geweest met zijn ex en kind, belde hij een paar dagen later. Hij zei, ja was wel oke, maar ja, niet te vergelijken hoe wij het altijd hadden..
Missie mislukt dus?!?????
Wat denken jullie??
maandag 1 februari 2010 om 15:25
Heel herkenbaar. Trap er niet in hoor. Ik ben er wel ingetrapt en na een paar weken was hij weer als vanouds en had ik een lieve, leuke man laten schieten voor niets.
Hij kan niet met je, en niet zonder je maar een ander in zijn plaats kan hij ook niet hebben.
Laat je niet gebruiken als jo-jo want je hebt vast een andere naam
Hij kan niet met je, en niet zonder je maar een ander in zijn plaats kan hij ook niet hebben.
Laat je niet gebruiken als jo-jo want je hebt vast een andere naam
maandag 1 februari 2010 om 15:31
was het 9 vd 10 keer geweldig verder!
Wat vond je het geweldigst?
-Dat hij je zo maar de deur uit zette?
-Dat dat ook nog scheldend ging?
-Dat hij zei niet meer van je te houden?
-Dat hij zei nooit kinderen met je te willen>
-....? ( vul hier de rest van de geweldige dingen in die er vast zijn gebeurd en waar wij niets vanaf weten.
Blijf wel bij die gek! Inderdaad narcistische trekken. En ooooo....wat kunnen ze toneel spelen als ze je weer terug wiillen? Weet je waarom hij je terug wil? Hij heeft zichzelf overschat. Hij dacht god op aarde te zijn en zo een andere chick aan de haak te slaan. Nu dat dat blijkbaar niet zo goed lukt, is iets beter dan niets, dus komt hij weer met mooie praatjes bij jou aankakken. Wees in godsnaam verstandig en blijf bij hem uit de buurt. Zeg hem 'Sorry, jij hebt je kans gehad en je hebt hem verkloot!' GEEN medelijden, kom op zeg! Had hij medelijden met jou toen hij je dumpte??
Wat vond je het geweldigst?
-Dat hij je zo maar de deur uit zette?
-Dat dat ook nog scheldend ging?
-Dat hij zei niet meer van je te houden?
-Dat hij zei nooit kinderen met je te willen>
-....? ( vul hier de rest van de geweldige dingen in die er vast zijn gebeurd en waar wij niets vanaf weten.
Blijf wel bij die gek! Inderdaad narcistische trekken. En ooooo....wat kunnen ze toneel spelen als ze je weer terug wiillen? Weet je waarom hij je terug wil? Hij heeft zichzelf overschat. Hij dacht god op aarde te zijn en zo een andere chick aan de haak te slaan. Nu dat dat blijkbaar niet zo goed lukt, is iets beter dan niets, dus komt hij weer met mooie praatjes bij jou aankakken. Wees in godsnaam verstandig en blijf bij hem uit de buurt. Zeg hem 'Sorry, jij hebt je kans gehad en je hebt hem verkloot!' GEEN medelijden, kom op zeg! Had hij medelijden met jou toen hij je dumpte??
maandag 1 februari 2010 om 15:39
@Fauve68,
dankjewel, heerlijk zo recht door zee!
Ja dat woord hoor ik dus ook elke keer vanuit mijn vriendenkring komen, hij heeft zichzelf overschat..
Nee, je wil niet weten, hoe hij mij heeft gedumpt..
Na zo'n tijd samen, zomaar opeens die uitbarsting daar.
Die dagen daarna Fauve, mijn god ...
Hoe iemand zo hard kon zijn..
Ik moest geen contact meer zoeken, hij wilde nu rust.
Hij was er helemaal klaar mee.
Ik was het gewoon niet, en ging het ook nooit worden.
Zo bizar hard.....!!! Nooit gedacht dat hij zo kon zijn..
En nu, je bent het beste wat me is overkomen ooit, de spijt is er nu al.. En weet je nog meid, toen we dat deden, jeetje wat een geweldige tijd he?!
En oja, hij wilde van de week zelfs nog met mij in relatietherapie!!!
Ik ben hier niet gestoord, en hoef al helemaal geen vreemde die mij gaat vertellen hoe we dingen moeten aanpakken.
Liefde is iets spontaans toch? Niet iets wat je aangepraat moet worden..
WTF!
dankjewel, heerlijk zo recht door zee!
Ja dat woord hoor ik dus ook elke keer vanuit mijn vriendenkring komen, hij heeft zichzelf overschat..
Nee, je wil niet weten, hoe hij mij heeft gedumpt..
Na zo'n tijd samen, zomaar opeens die uitbarsting daar.
Die dagen daarna Fauve, mijn god ...
Hoe iemand zo hard kon zijn..
Ik moest geen contact meer zoeken, hij wilde nu rust.
Hij was er helemaal klaar mee.
Ik was het gewoon niet, en ging het ook nooit worden.
Zo bizar hard.....!!! Nooit gedacht dat hij zo kon zijn..
En nu, je bent het beste wat me is overkomen ooit, de spijt is er nu al.. En weet je nog meid, toen we dat deden, jeetje wat een geweldige tijd he?!
En oja, hij wilde van de week zelfs nog met mij in relatietherapie!!!
Ik ben hier niet gestoord, en hoef al helemaal geen vreemde die mij gaat vertellen hoe we dingen moeten aanpakken.
Liefde is iets spontaans toch? Niet iets wat je aangepraat moet worden..
WTF!