Help! Wat doe je als...

01-02-2010 19:16 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
opgelost
De wijkagent benaderen?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Hey fauve68,

Voordat ik reageer op je topic moet ik wel aangeven dat je verhaal lastig te lezen is.Vooral omdat je je zinnen niet echt af maakt.

Maar wel erg vervelend als jij en je kind hier de dupe van zijn. Hebben meerdere mensen in de buurt last van deze vrouw en haar kind? Zo ja dan sta je er niet alleen voor. En misschien is er iemand in de buurt die een bemiddeling gesprek kan houden?

In ieder geval sterkte ermee!
Ik ben nogal miereneukerig als het over tekst gaat en ik kan de OP prima lezen...

Maar inderdaad, zijn er meer mensen die problemen met deze mevrouw hebben? Is er nog een buurman in beeld met wie er misschien wel te praten valt? Hoe reageert ze als jij samen met je vriend/man met haar gaat praten, ook op deze manier?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ik praat het niet goed, maar als een andere moeder jou even komt vertellen dat je je kind terecht moet wijzen, en ze dat toevallig op de verkeerde dag, op het verkeerde moment doet, schiet je ook uit je vel.

Je noemt je buurvrouw asociaal, waar blijkt dat uit (behalve haar reactie van vandaag) zijn er meer in de buurt die er zo over denken?

Kan het wezen dat jou zoon (heeft ie ook ADHD of is dat een aanname van buurvrouw) de buurjongen zonder dat jij het door gehad heeft al langdurig getreiterd heeft?

Want ik kan 2 dingen bedenken, of jij en je zoon werken om een of andere reden de buurvrouw en haar zoon op de zenuwen of de buurvrouw moet serieus op zoek naar hulp samen met haar monstertje.
Ik snap het niet helemaal. De zoon van 11 van de buurvrouw heeft jouw jongste kind (dus die zonder ADHD) geslagen en als jij de buurvrouw aanspreekt over het gedrag van haar zoon, wordt zij boos en werkt jullie haar gang uit? Waar komt je oudste zoon met ADHD dan in het zicht?
MILF in the making ;-)
Dus je stond al in de gang? Had ze je wel uitgenodigd om binnen te komen?

Wat doen jouw zoon en haar kind normaal met elkaar? Spelen? Negeren? Ontlopen? Ruzie maken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Beetje vaag verhaal eigenlijk.

Zij scheld jou oudste uit om zn ADHD? Waarom? wat heeft je oudste gedaan/gezegt of wat ook?

Haar kind van 11 mijn jongste van 6 bijna in elkaar trapt om niets Ben je erbij geweest? of een andere volwassene? Kinderen zijn niet altijd even "betrouwbaar" . Misschien is er wel vanalles voorgevallen, heeft je jongste (misschien wel onbewust) iets gedaan

ze mijn kind hardhandig de deur uit duwt en mij bijna te lijf gaat?

Niet netjes Misschien..maar als jij zomaar naar binnen bent gestapt bij haar...kan ik me er wat bij voorstellen.

zegt dat t kleintje van me zijn verdiende loon is Wie weet heeftie ook wel wat gedaan?

maar vond wel dat moeder t kind ff terecht zou moeten wijzen. Als jij dat tegen mij zou zeggen...zou ik dat ook niet kunnen hebben.

....[/quote]
quote:DarkRosePrincess schreef op 01 februari 2010 @ 19:36:

Ik snap het niet helemaal. De zoon van 11 van de buurvrouw heeft jouw jongste kind (dus die zonder ADHD) geslagen en als jij de buurvrouw aanspreekt over het gedrag van haar zoon, wordt zij boos en werkt jullie haar gang uit? Waar komt je oudste zoon met ADHD dan in het zicht?

Ben ik dus niet de enige die dit niet begreep.

Reageert TO ook zelf nog?
quote:HaLi schreef op 01 februari 2010 @ 19:48:

[...]

Ben ik dus niet de enige die dit niet begreep.

Reageert TO ook zelf nog?

de buurvrouw scheld de oudste uit om zn ADHD

de zoon van de buurvrouw trapt de jongste in elkaar
Hoeveel kinderen heeft de buuf en hoeveel heb jij er en hoeveel van die koters hebben ruzie met elkaar?

Had jij voor dit al bonje met de buurvrouw? Weten jouw kinderen ( voor dit laatste gedoe ) dat jij de buren aso vindt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:wolletje schreef op 01 februari 2010 @ 19:52:

[...]

de buurvrouw scheld de oudste uit om zn ADHD

de zoon van de buurvrouw trapt de jongste in elkaarOke maar het blijft een vreemd verhaal??
Fauve,

Als ik zo je andere topic over ADHD lees kan ik me zo de reactie van de buurvrouw een beetje indenken hoor.

2 kids met ADHD, waar je tevens zelf over schrijf dat ze wel eens uit hun vel schieten als de spanning te hoog wordt.

Dat je over je huisarts zegt dat hij niet zo'n verstand heeft van medicatie, en je dus zelf wat aandoktert met de ADHD medicijnen.

Dan krijg ik een bepaald beeld van je (misschien wel heen onterecht hoor) en als dat ook het beeld is wat de buurvrouw van je heeft, dan kan dat heel gemakkelijk escaleren.

Probeer bij je jongens eerst eens heel rustig te achterhalen wat er fout gegaan is, misschien kunnen andere ouders in de buurt je vertellen wat er voorgevallen is tussen het buurjongetje en je zoon.
quote:HaLi schreef op 01 februari 2010 @ 19:54:

[...]

Oke maar het blijft een vreemd verhaal??ja dat wel idd
Goeie ram voor dr kop geven
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Bij het uitschelden van jouw oudste kind om z'n adhd zou ik niet zoveel doen denk ik. Tegen zoon zeggen dat het niet netjes is wat de buurvrouw doet.

Bij het praktisch in elkaar trappen van jouw zoon door haar zoon zou ik contact zoeken met een wijkagent.
Het is een vreemd bericht en vreemd dat TO niet reageert?
opgelost, verwijderd ivm met herkenbaarheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven