3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Hij is inderdaad lau Moos!

Lau woord trouwens: Lau
Alle reacties Link kopieren
Jack heb nog niet alles terug gelezen, maar ook een van mij!
Voor jack
quote:Bianca40 schreef op 01 februari 2010 @ 21:39:

Ik zou zeggen: nu nog niet druk om maken, als het gezeik wordt is het vroeg genoeg om je druk om te gaan maken Je hebt helemaal gelijk lieverd.. en ik weet ook van dat spreekwoord van vrezen..
Wat is het ineens rustig!!

Sgaap is aan het pimpen

Jacky? Floor? Mocy?
quote:Jackyr schreef op 01 februari 2010 @ 21:43:

[...]

Je hebt helemaal gelijk lieverd.. en ik weet ook van dat spreekwoord van vrezen.. Ja, die hoef ik jou niet te vertellen... want die heb ik van jouw moeder geleerd
quote:Jackyr schreef op 01 februari 2010 @ 21:43:

[...]

Je hebt helemaal gelijk lieverd.. en ik weet ook van dat spreekwoord van vrezen.. Die wilde ik eerst neerzetten, maar dacht dan denken jullie hier weer ''heb je der weer..."!
Heb ik dat?!
Ik vind trouwens dat er weer een kort-verlof-permissie moet worden ingevoerd. Soms ben ik jullie ineens kwijt!!
Ik zit ook op msn o.a. met jongste, die is grappiger op msn dan irl.
quote:mocy schreef op 01 februari 2010 @ 21:44:

[...]

Die wilde ik eerst neerzetten, maar dacht dan denken jullie hier weer ''heb je der weer..."!Nou ik dacht meer dat jij dan zou denken dat ik misschien dacht.... lamaa

Ik zit ook op msn o.a. met jongste, die is grappiger op msn dan irl.
Accu is weer leeg en IBI is ook uitgeblust.

Alvast truste dan Ibi
Ibi, lekker rustig aan doen.

Wow voor mezelf.
Mooie ADO vlag Moos!
Cool die voor Friez sgaap. Wil je je ook weer uitleven op die van mij? Heb geen echte wensen.

[...]

Die wilde ik eerst neerzetten, maar dacht dan denken jullie hier weer ''heb je der weer..."!Gewoon doen!! Want hij klopt nog ook!
Trustuh Ibi.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 01 februari 2010 @ 21:47:

Cool die voor Friez sgaap. Wil je je ook weer uitleven op die van mij? Heb geen echte wensen.Ohooooooo dus jouw accu is helemaal niet leeg!!! Dat gebruik je gewoon als smoesje om zonder permissie hier weg te komen... Betrapt!!!
En sorry als ik uit mijn plaat ga! Net als jullie wil ik graag mezelf zijn.

Ik wil iedereen alle knuffels geven die ze nodig hebben, tot op zekere hoogte ben ik één al begrip!

Maar Mhèn...... zo af en toe wil ik heel erg ff schoppen!

Niet je bed uit kunnen? Pfff.... met kinderen, baan, verantwoordelijkheden? Ik zal wel moeten! Hoe weinig zin ik er soms ook in heb.

Als ik in m'n bed blijf; geen geld en geen geld = geen boterhammen!
Heb ik dat?!

voor straks voor jullie!
Haha, is eigenlijk wel grappig.Omdat sgaapie zo haar best voor mij aan doen was, moest ik natuurlijk wel direct actie ondernemen. En dan lukt het nog ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven