Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Ik vraag me af of hij dan ook stiekem moet lachen.

Merk dat ie echt geraakt is door de woorden die zijn gevallen en dat hij er wel van doordrongen is dat de boel scheef lag.

De vraag is nu wat ie eraan gaat doen.

En ik moet mijn poot stijf blijven houden.
quote:frizzy schreef op 01 februari 2010 @ 22:28:

Oh, heb MX trouwens gesproken.

Ik geloof dat ik gister een gevoelige snaar heb geraakt ofzo, hij is flink aangebrand.

Smst ie vanmiddag: "Jij begrijpt niks, je kan alleen maar klagen", sms ik terug: "Dat is niet waar, ik kan ook heel goed pijpen'.

Sindsdien is het weer stil! Geweldige humor!
I am Spaaartaaacus.
Misschien denkt hij wel dat het een serieus argument was!

Sammeke hoe was je dag!?

En hoe is het met je stoep?

Als ik straks (nou ja... een dezer dagen bedoel ik) ga rennen ga ik aan jou denken.

En aan Stroll.

Mijn twee voorbeelden!

Ik heb vandaag mijn trainingsschema even gemaild naar werk zodat ik em daar kan uitprinten (heb geen printer at home), en dan moet ik nog die bestandjes op mijn telefoon zetten.
Tssskkkkkk ik heb jou aan het rennen gekregen en dan ga je aan anderen denken!!!!

Bleeeeegh ik ben me toch een partij niet lekker..... Wil heel graag slapen, maar ben zo misselijk.
He Pommeke, hoe komt dat nou?

Frizzy, mijn dag was goed! Mijn stoep is sneeuwvrij!

Ik moest vandaag en vanavond veel aan je denken. Je hebt mij geraakt. :-)
I am Spaaartaaacus.
Hahahahahaha Pom jij bent mijn inspiratie, maar als beginner (nog) geen voorbeeld.

Sorry!!!

Hè jakkes hoe kom je zo misselijk?

Wel goed gegeten/gedronken/geslapen vandaag en vannacht?
Gelukkig zeg, van die stoep!

Het zou toch wat zijn als er sneeeeeeuw op je stoep zou liggen.

Echt a-so-ci-aal, van die mensen die hun stoep niet vegen.

Oh jee, heb ik je geraakt?

Het ging per ongeluk hoor.

Niet ernstig hoop ik?
quote:frizzy schreef op 01 februari 2010 @ 23:01:

Hahahahahaha Pom jij bent mijn inspiratie, maar als beginner (nog) geen voorbeeld.

Sorry!!!

Hè jakkes hoe kom je zo misselijk?

Wel goed gegeten/gedronken/geslapen vandaag en vannacht?Sorry? Geen voorbeeld. Tsssssk mevrouwtje even zien of jij 3x in de week gaat rennen..
quote:frizzy schreef op 01 februari 2010 @ 23:03:

Gelukkig zeg, van die stoep!

Het zou toch wat zijn als er sneeeeeeuw op je stoep zou liggen.

Echt a-so-ci-aal, van die mensen die hun stoep niet vegen.

Oh jee, heb ik je geraakt?

Het ging per ongeluk hoor.

Niet ernstig hoop ik?
I am Spaaartaaacus.
Hoi Sam, ja ik voel me al een paar dagen niet lekker. Verkouden, wat verhoging, gewoon ziek aan het worden.
Ziek aan het worden?

Dan bén je het al Pom!

Jeetje Pom, is mijn inspiratie zijn niet genoeg dan?

Je begrijp mij niet, jij kan alleen maar klagen.
Vervelend! Maar wel logisch als je kijkt naar buiten hoe koud het weer is geworden. Hopelijk knap je weer op!

Beterschap!
I am Spaaartaaacus.
quote:frizzy schreef op 01 februari 2010 @ 23:12:

Ziek aan het worden?

Dan bén je het al Pom!

Jeetje Pom, is mijn inspiratie zijn niet genoeg dan?

Je begrijp mij niet, jij kan alleen maar klagen. Frizzz, dit is geen klagen. Dit is heropvoeden
Ja de kou. Terwijl ik mij wel bizar goed aankleed. Loop zelfs hard met een sjaal en na buiten geweest te zijn, meteen onder de douche zodat ik niet te veel afkoel. Snap het niet...maar goed, morgen weer lopen en dan gaan de virussen hopelijk nog sneller uit mijn lichaam.
Jemig Pom, je snapt hem niet.

Je hebt het verkeerde antwoord gegeven...
quote:Pompiedoe schreef op 01 februari 2010 @ 23:16:

Ja de kou. Terwijl ik mij wel bizar goed aankleed. Loop zelfs hard met een sjaal en na buiten geweest te zijn, meteen onder de douche zodat ik niet te veel afkoel. Snap het niet...maar goed, morgen weer lopen en dan gaan de virussen hopelijk nog sneller uit mijn lichaam.

Juist niet! Je moet niet rennen als je je ziekjes voelt of niet helemaal fit bent. Is zo slecht. Je moet dan lekker rustig aan doen en weer gaan hard lopen als je weer helemaal beter bent.

zegt Oma Sam
I am Spaaartaaacus.
Sam heeft gelijk eigenlijk Pom.

Zo is het mij eerder op de sportschool ook verteld, je lijf heeft alle energie nodig om weer aan te sterken.

Het is waarschijnlijk een beetje overdreven om ook meteen 5-10 km op mijn telefoon te zetten he?
quote:frizzy schreef op 01 februari 2010 @ 23:16:

Jemig Pom, je snapt hem niet.

Je hebt het verkeerde antwoord gegeven... Ik snapte je heel goed....maar ik pijp niet zo fabuleus als jij....
Oooooooooooooooooooooooooooh!

Is dát het!

Maar ja Pom, das natuurlijk ook praktisch onmogelijk hè?
Nee hoor. Je kan wel sporten alleen een tandje lager, zodat je jezelf niet uitput. Maar sporten verhoogt de bloedsomloop en daarmee worden afvalstoffen en enge bacillen sneller afgevoerd.

Sporten met koorts is niet verstandig.
5-10 km? Hummm Frizz eerst maar even zien wanneer en hoe vaak je gaat lopen
Godver...

Op mijn telefoon staat er ineens geen nummertje meer bij de les, alleen een datum.

Lekker handig.

Pommeke, ziek zijn is een teken van je lijf dat je pas op de plaats moet maken.

Kan best zijn dat sporten de bloedsomloop verhoogt, maar rust maakt dat er meer energie 'over' is om beter te worden.
Shit zeg,zit ik ff aan de telefoon mis ik een hele hardloop rel

Pom, ziekkies?

Aggut....moet ik sinaasappeltjes komen persen voor je?

Doe ik hoor, ik ben als het ware een soort moeder Theresa....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja sinaasappelsap en een kopje soep....en een knuffel...en een kop thee....en of je mijn kussen kan opschudden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven