3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Ja, een stuk vrolijker toch

(met dank aan sgaapie)
Ik vind het prachtig, en het haalt inderdaad je plaatje op met dat kleine kleuraccent.

Mijn kat kwam ik ergens tegen op de pc, vrees dat daar niet veel anders van te maken valt
Jouw schoenen en mijn oog kleuren ook wel aardig zo onder elkaar
Ja Cay.. eerlijk gezegd, voelt het mijn hele leven al als overleven.

En ik weet het dat klinkt heel dramatisch, maar ach als je niet beter weet, dan is dat gewoon je leven.

Moet er wel bij zeggen, ik prijs mij vreselijk gelukkig met een hele lieve vriend, lieve ouders,een gouden schoonzus, fam, lieve vrienden.

Mijn drie vreselijk lieve schatten van kinderen.

Dat maakt het overleven makkelijker .

Edit: veel gezelliger ook
Prachige kat trouwens. Ik had een blauwe pers met dezelfde kleur ogen als de jouwe (een kater), die had ook zo'n prachtige diepgrijze kleur. En groot dat die was. Een heleboel mensen vonden hem doodeng. Hij kon je zo heerlijk doordringend aanstaren.
Ik ben gek op zwart/wit foto's en dan vooral van benen, kousen, licht erotisch zeg maar. Heb er een boel in de slaapkamer hangen.
Mocy, jij valt nooit tegen als je binnenkomt .

En je Av is prachtig Zo!!

Heb even dochter op msn!
Ik kan niet zeggen dat ik het gevoel echt diep herken Iry, maar wel dat ik overleven uit alle machten momenten heb gehad (nou ja nu weer zo een) alleen gaan die altijd voorbij.

Fijn dat je zoveel steun aan je familie hebt dat je het overleven als iets makkelijker ervaart.

Wauw Mocy, klink als een prachtig beest. Mijn hetje heeft gele ogen in een zwarte snoet, ook erg doordringend en intimiderend af en toe.
Iry, dat lijkt me zo erg als je het zo voelt (overleven). Ik kan me dat (gelukkig) heel moeilijk voorstellen. Maar man zegt het ook vaak op die manier te ervaren/voelen.
Zwartwit foto's vind ik meestal meer sfeer hebben dan kleur. Vooral de mooie sepia tonen.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel met benen heb Ik heb iets met ogen, en die zijn in kleur meestal mooier
Er kwam eens een meteropnemer, die een luik in de gang moest optillen. Kat ging op een armlengte afstand zitten en hem heel doordringend aankijken. Zegt die man ''kan je ajb dat beest, is het een hond of een kat? weghalen, ik word helemaal nerveus." En het was zo'n lieverd (die kat).
Tsja.... ik vind het lastig om er wat over te zeggen.

Zonder het zo zwaar of dramtisch te laten klinken.

Bovendien, Floor schopt mij kapot! .

Laten we het er op houden, ik heb erg veel meegemaakt en dat heeft flinke sporen achtergelaten.

Met de stoornissen leven , nou ja dat is zwaar, kan het niet leuker maken .

Of zal ik het in een gedichtje neerzetten .
Ik heb het sowieso met vrouwenlichamen (en ik ben absoluut niet bi), vind de vormen zo mooi. Zo ook benen. En ik ben nog steeds heel blij met mijn eigen benen (moet er wel steeds meer voor trainen, pfff).

Ogen zijn trouwens wel het eerste waar ik naar kijk bij mensen. En daar baseer ik meestal mijn indruk over die persoon op.
Hahahahahahahahaha geweldig!

Mijn het is een gewone kater (zeg maar een kilo of 6) met ergens een siamees in de stamboom (tekening als kitten en het kletsen verraden de siamees in hem ). Alleen indrukwekkend vanwege de tomeloze luiheid en het feit dat die lichte ogen in een zwart beessie zitten.

Hond is formaat klein kalf en vooral indrukwekkend als ze gewoon zit. Zodra ze je begroet is het imago van eng dier weg Tenzij een lebberende hond die hard kwispelt eng is (voorop gesteld dat je niet bang bent voor honden dan)
Ik wil graag een klein wandje bij ons in huis behangen met fotobehang op maat.

En dan met een zwart wit afbeelding van Audrey hepburn.

Maar nou loopt vriend moeilijk te doen

Die discussie loopt dus nog.
Hmm in die trant heb ik iets met handen. Ik heb een zwak voor slanke handen met mooie lange vingers.
Net wat je al eerder zo mooi schreef. Een ieder gaat/ondergaat het leven op zijn/haar eigen manier.

Ik heb ook veel meegemaakt, maar heb het nooit ervaren als overleven, terwijl een van mijn broertjes dat wel heel sterk had. Zo ook een hele goede vriendin.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik weiger over bepaalde dingen nog na te denken (wegstoppen dus).
Iry ik kan me de mening van vriend voorstellen Nu vind ik haar prachtig, maar een wandje met foto's zou me ook te ver gaan
quote:iry schreef op 02 februari 2010 @ 00:05:

Ik wil graag een klein wandje bij ons in huis behangen met fotobehang op maat.

En dan met een zwart wit afbeelding van Audrey hepburn.

Maar nou loopt vriend moeilijk te doen

Die discussie loopt dus nog.Leuk!!!! Gewoon doen als hij op zijn werk is, wedden dat hij het mooi vindt als die thuis komt. Hoeft hij iig niet mee te helpen.
Bij mannen heb ik het vooral met schouders en bovenarmen. Prachtig.
Ggggrrrr ben ik net uit een toernooi gegooid. Zat hier te posten en was t ff vergeten.....
Nou ik.. niet caylinn

Heb best een strak en licht huis, en wil het nog strakker.

Heb veel wit en grijs, niet veel poespas.

wil een beetje retro accent maar dan wel strak.

Audrey is perfect!!
Ik heb het bij mannen met deze vorm \ _ / zeg maar. Man heeft die vorm nog altijd en zoonlief begint deze vorm ook al te krijgen, ondanks kleuter zijn (jawel ik bekeek zoon vandaag goed toen ie met zijn iele kleuterlijfje onder de douche liep en er zat al model in zag ik)
Maar ik heb wel 4 op een remi en dat is ook wat waard.
quote:Caylinn schreef op 02 februari 2010 @ 00:12:

iele kleuterlijfje onder de douche liep en er zat al model in zag ik)zo schattig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven