Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
maandag 1 februari 2010 om 18:30
witte kat in de sneeuw en kat is opeens niet zo wit meer :p
Ja zo grappig Zoë ging continue met de neus de sneeuw in.
grappige foto parasol
quote:biebelie schreef op 01 februari 2010 @ 18:15:
Woon je in N of in B ??
(zit even te denken wat onder is)
in W
ligt er maar net aan natuurlijk vanaf welke kant je kijkt of het onder zwolle is denk :p
hoorde van meer dat er vanmorgen geen doorkomen aan was
Ja zo grappig Zoë ging continue met de neus de sneeuw in.
grappige foto parasol
quote:biebelie schreef op 01 februari 2010 @ 18:15:
Woon je in N of in B ??
(zit even te denken wat onder is)
in W
ligt er maar net aan natuurlijk vanaf welke kant je kijkt of het onder zwolle is denk :p
hoorde van meer dat er vanmorgen geen doorkomen aan was
maandag 1 februari 2010 om 18:43
Wat schattig die sneeuw fotos. Ik heb het met Luna in de sneeuw. Ze is zo mooi wit, en in de sneeuw is ze ineens minder wit. *als het maar niet door het roken komt*
Tot nu toe was er voor mij elke keer doorkomen aan om naar mijn werk te gaan. Maar op de fiets, een lang fietspad over de snelweg is nooit gestrooid, die moet ik helemaal lopen, best vervelend. Maar gelukkig heb ik ook lelijke, maar in zwart met veel bont minder lelijk, ugg wannabes, en die houden mn voetjes lekker warm...
Tijgertje is ook weer bijna gaar...
Balthasar wilt mijn vleesje
Tot nu toe was er voor mij elke keer doorkomen aan om naar mijn werk te gaan. Maar op de fiets, een lang fietspad over de snelweg is nooit gestrooid, die moet ik helemaal lopen, best vervelend. Maar gelukkig heb ik ook lelijke, maar in zwart met veel bont minder lelijk, ugg wannabes, en die houden mn voetjes lekker warm...
Tijgertje is ook weer bijna gaar...
Balthasar wilt mijn vleesje
I can do anything i want, and so can you....
maandag 1 februari 2010 om 19:09
maandag 1 februari 2010 om 21:33
Marels, wat is jouw B toch een scheetje !!
Hier begint alles weer een btje normaal te worden, B is in de "tikkie jij bent 'em" fase en Nikki heeft hem gisteren een ferme knal verkocht, nu is ie dus iets minder lomp in haar bijzijn
Diesel komt ook weer lekker naar beneden en geniet van een heerlijk potje kroelen, als ik hem op een bepaald plekje boven z'n staart kriebel gaat ie m'n hand likken en met zijn voortandjes zachtjes bijten, "netsen" noem ik dat en ik moet er steeds zo om lachen omdat D van die smakgeluidjes maakt als ie het doet, maar hij doet het alleen als ie erg op zijn gemak is en dat is ie gelukkig weer !
Wat is er trouwens heerlijk veel getetterd vandaag !!
Hier begint alles weer een btje normaal te worden, B is in de "tikkie jij bent 'em" fase en Nikki heeft hem gisteren een ferme knal verkocht, nu is ie dus iets minder lomp in haar bijzijn
Diesel komt ook weer lekker naar beneden en geniet van een heerlijk potje kroelen, als ik hem op een bepaald plekje boven z'n staart kriebel gaat ie m'n hand likken en met zijn voortandjes zachtjes bijten, "netsen" noem ik dat en ik moet er steeds zo om lachen omdat D van die smakgeluidjes maakt als ie het doet, maar hij doet het alleen als ie erg op zijn gemak is en dat is ie gelukkig weer !
Wat is er trouwens heerlijk veel getetterd vandaag !!

maandag 1 februari 2010 om 22:15
mag ik ook mee doen??
heb 4 'aapjes':
Phoebe-9 jaar
jeroentje- 2 jaar
Kwebbel- 1 jaar
en Zoe (met puntjes op e, zag net al iemand die ook een zoe heeft..) van ongeveer 4,5 maand.
zijn hier trouwens meer katten met rare eetgewoontes in
de zin van fruit? Kwebbel is er namelijk gek op, vooral kiwi's.....
nu ben ik wel wat rare eetgewoontes gewend, maar fruit......??
heb 4 'aapjes':
Phoebe-9 jaar
jeroentje- 2 jaar
Kwebbel- 1 jaar
en Zoe (met puntjes op e, zag net al iemand die ook een zoe heeft..) van ongeveer 4,5 maand.
zijn hier trouwens meer katten met rare eetgewoontes in
de zin van fruit? Kwebbel is er namelijk gek op, vooral kiwi's.....
nu ben ik wel wat rare eetgewoontes gewend, maar fruit......??
maandag 1 februari 2010 om 22:36
Pfoeeeh die tabel is ook niet meer bij te houden en volgens mij staan er ook wel mensen in die hier nooit meeschrijven?
Ik wil best een nieuwe aanpassing maken maar als al het tabelwaardige even in rood vet zou kunnen?
Dan is het net alsof we op de kinderpijler rondhangen
Staat hij wel op Amivedi Miek? Ben ik wel heel benieuwd naar.
Wat een poepige foto's zijn er weer voorbij gekomennnnnnn
Ik ben helemaal blij met mijn eigen 'kattenkinders'
Het broertje van mijn rode muts komt hier ook wonen. Het was oorspronkelijk ook een drietal maar 3 katten plus mogelijke kittens die natuurlijk ook weer heul moeilijk weg te doen zijn dat werd me te veel. Dus nu komt meneer 3 erbij en dan laat ik ook meteen zijn ballen snoeien. Hij komt over een week of 3
Iemand een idee voor een naam? Ik zat zelf te denken aan Mr. Norris Het is een grijze zonder labeltje en hij heet nu Diego. En dat vind ik niks.
Ik wil best een nieuwe aanpassing maken maar als al het tabelwaardige even in rood vet zou kunnen?
Dan is het net alsof we op de kinderpijler rondhangen
Staat hij wel op Amivedi Miek? Ben ik wel heel benieuwd naar.
Wat een poepige foto's zijn er weer voorbij gekomennnnnnn
Ik ben helemaal blij met mijn eigen 'kattenkinders'
Het broertje van mijn rode muts komt hier ook wonen. Het was oorspronkelijk ook een drietal maar 3 katten plus mogelijke kittens die natuurlijk ook weer heul moeilijk weg te doen zijn dat werd me te veel. Dus nu komt meneer 3 erbij en dan laat ik ook meteen zijn ballen snoeien. Hij komt over een week of 3
Iemand een idee voor een naam? Ik zat zelf te denken aan Mr. Norris Het is een grijze zonder labeltje en hij heet nu Diego. En dat vind ik niks.

maandag 1 februari 2010 om 22:49
Met Tara gaat het de goede kant op. Donderdag dus bij de da geweest en antibiotica meegekregen.
Daar is ze flink van aan de dunne.... Maar! Ze werken wel! Vanmiddag hebben we even haar voet geinspecteerd en het is eindelijk droog.
Ik mag er ook, nog wel heel voorzichtig, weer aanzitten. Beetje aaien, en dat laat ze toe.
Vanmiddag ben ik eerder naar huis gegaan omdat de kinderen op maandag altijd een lange dag hebben op school.
Ze was als altijd weer erg blij om me te zien en stond ook gelijk na het uitlaten in de speelstand. Ik heb maar een tennisbal gepakt en met haar in de tuin gespeeld. Ik heb weer vreselijk om haar moeten lachen hoor. Wat een malloot is het ook soms. Rénnen door de tuin, het huis weer in, tegen de deur tot stilstand komen en dan erg cartoonesk weer terug de tuin in komen rennen.
Vanavond is ze weer naar de polder geweest en heeft daar weer lekker kunnen rennen. Stiefdochter was ook mee om haar baardagaam naast het konijn te begraven... (sssst, niet verder vertellen) Het beest had longontsteking en is vanmiddag dood gegaan.
Hondje en poesjes doen het goed! Ok, de mijne zijn nogal oud, zoals jullie weten. En vannacht was het een beetje moeilijk om dat kontje ín de kattenbak te hangen. Dus toen ik vannacht naar de wc moest.... je kan het raden he. Sta ik midden in een grote plas!
Sta je midden in de nacht je voeten te wassen
Daar is ze flink van aan de dunne.... Maar! Ze werken wel! Vanmiddag hebben we even haar voet geinspecteerd en het is eindelijk droog.
Ik mag er ook, nog wel heel voorzichtig, weer aanzitten. Beetje aaien, en dat laat ze toe.
Vanmiddag ben ik eerder naar huis gegaan omdat de kinderen op maandag altijd een lange dag hebben op school.
Ze was als altijd weer erg blij om me te zien en stond ook gelijk na het uitlaten in de speelstand. Ik heb maar een tennisbal gepakt en met haar in de tuin gespeeld. Ik heb weer vreselijk om haar moeten lachen hoor. Wat een malloot is het ook soms. Rénnen door de tuin, het huis weer in, tegen de deur tot stilstand komen en dan erg cartoonesk weer terug de tuin in komen rennen.
Vanavond is ze weer naar de polder geweest en heeft daar weer lekker kunnen rennen. Stiefdochter was ook mee om haar baardagaam naast het konijn te begraven... (sssst, niet verder vertellen) Het beest had longontsteking en is vanmiddag dood gegaan.
Hondje en poesjes doen het goed! Ok, de mijne zijn nogal oud, zoals jullie weten. En vannacht was het een beetje moeilijk om dat kontje ín de kattenbak te hangen. Dus toen ik vannacht naar de wc moest.... je kan het raden he. Sta ik midden in een grote plas!
Sta je midden in de nacht je voeten te wassen

maandag 1 februari 2010 om 23:12
Ik kom even lekker langs voor ik naar bed ga hoor, even bij de dierenliefhebbers kijken weer.
Ik las een paar dingen vandaag, met betrekking tot dieren waar ik echt van over mijn nek ga en dan is het hier een walhalla voor mijn verbijsterde geest.
Die tabel, ik weet het niet meiden, ik vind het enig hoor maar hij neemt wel een hoop ruimte in en niet iedereen staat er in en er staan er in die niet meer posten. Misschien bij de volgende versie van dit topic (want we hoeven nog maar 500 postings of zo) maar niet meer doen?
Wat denken jullie?
Vanzelfsprekend mag je meedoen MissPhoebe!
Ik las een paar dingen vandaag, met betrekking tot dieren waar ik echt van over mijn nek ga en dan is het hier een walhalla voor mijn verbijsterde geest.
Die tabel, ik weet het niet meiden, ik vind het enig hoor maar hij neemt wel een hoop ruimte in en niet iedereen staat er in en er staan er in die niet meer posten. Misschien bij de volgende versie van dit topic (want we hoeven nog maar 500 postings of zo) maar niet meer doen?
Wat denken jullie?
Vanzelfsprekend mag je meedoen MissPhoebe!

maandag 1 februari 2010 om 23:16
maandag 1 februari 2010 om 23:18
Bij de Nietjes hebben we wel eens een lijst als eerste posting gedaan. Dus wie het topic opent, meteen de eerste posting de lijst neerzetten. Hoef je ook niet te scrollen als je wilt, maar kan je wel opzoeken.
Ja alleen die niet meer meeschrijven kunnen eruit en de nieuwe meeschrijvers erin.
Ja alleen die niet meer meeschrijven kunnen eruit en de nieuwe meeschrijvers erin.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 1 februari 2010 om 23:50
missphoebe: ik heb ook een zoë ja! Jouw zoë is nog iets jonger!
Mijne hebben ook wel gekke eetgewoontes als wij even niet opletten. Zo aten wij een tijdje rodekool schotel en toen was zoë de schaal aan het uitlikken. Fruit weet ik eigenlijk niet, jari voetbalt wel met manderijnen!
Wat een ideale vent eleonora
Mijne hebben ook wel gekke eetgewoontes als wij even niet opletten. Zo aten wij een tijdje rodekool schotel en toen was zoë de schaal aan het uitlikken. Fruit weet ik eigenlijk niet, jari voetbalt wel met manderijnen!
Wat een ideale vent eleonora
dinsdag 2 februari 2010 om 00:54
OMG dames, heb de tetteraars even een paar dagen links/rechts laten liggen en zijn er pagina's vol gespamd met leuke verhalen en ontzettend leuke foto's!! Billy is echt ontzettend schattig: doe mij maar inpakken en meenemen . Ik ben nu nog een studie-opdrachtje aan het maken en moet de komende dagen ook wel redelijk veel werken maar ik ga tijd maken om te vertellen over dat studeren (dat heeft iemand gevraagd) en weer eens wat foto's te plaatsen. Ik ben een verzameling aan het aanleggen van buikfoto's, sneeuwfoto's en hopelijk ook heel snel weer "het is voorjaar en dus leuk in de tuin" foto's.
En wij hadden een kat die gek was op galiameloen! En hij lustte alle soorten groente trouwens. En hij was erg lief.
MV, om te voorkomen dat ik nu het Nietjestopic ga zoeken en lezen, stel ik maar even een natuurlijk ook zelf te googelen vraag: bedoel je gewoon een lijst van alle nicknamen die meeschrijven? En die verjaardagstaart zal hier ook wel in de smaak vallen: ga ik noteren voor mei, dan zijn ze alledrie jarig
En wij hadden een kat die gek was op galiameloen! En hij lustte alle soorten groente trouwens. En hij was erg lief.
MV, om te voorkomen dat ik nu het Nietjestopic ga zoeken en lezen, stel ik maar even een natuurlijk ook zelf te googelen vraag: bedoel je gewoon een lijst van alle nicknamen die meeschrijven? En die verjaardagstaart zal hier ook wel in de smaak vallen: ga ik noteren voor mei, dan zijn ze alledrie jarig
dinsdag 2 februari 2010 om 07:55
Billy wordt helemaal niks ingepakt
Goedemorgen dames!
Gisteravond bij het slapengaan lag Billy binnen twee minuten weer onder het dekbed en hij heeft daar gelegen tot Marelsman om half zeven naar beneden ging Idioot beest. Ik ben elke keer bang dat ik het het omdraaien op hem ga liggen ofzo, maar ik heb vannacht redelijk vast geslapen en hij doet het nu nog, dus dat zal wel goed zijn ofzo....
Ratteke, wat fijn dat het beter gaat met Tara's poot! En die pillen, da's gelukkig maar tijdelijk, want aan de race is ook niks!
Leo; anders open jij hem toch en vraag je iemand die goed is met tabellen in de eerste post ná de OP de tabel te zetten? Zo deden we dat bij de Nietjes althans. Gewoon in de eerste post ónder de OP, zodat ie makkelijk op te zoeken is.
Talkinhead; bij de Nietjes was het een vragenlijst voor nieuwe posters. Ik geloof niet dat je wilt weten wat er in stond.
Wat was het ook al weer MV? Of je kaas lust, van katten houdt, een zwarte golf hebt, en hoe de lul van je man heet? Iets in die richting?
Heb jij die lijst nog MV, eigenlijk moeten we hem terugzetten.... En laat ik nu de OP én de eerste post in het huidige topic hebben.....
Goedemorgen dames!
Gisteravond bij het slapengaan lag Billy binnen twee minuten weer onder het dekbed en hij heeft daar gelegen tot Marelsman om half zeven naar beneden ging Idioot beest. Ik ben elke keer bang dat ik het het omdraaien op hem ga liggen ofzo, maar ik heb vannacht redelijk vast geslapen en hij doet het nu nog, dus dat zal wel goed zijn ofzo....
Ratteke, wat fijn dat het beter gaat met Tara's poot! En die pillen, da's gelukkig maar tijdelijk, want aan de race is ook niks!
Leo; anders open jij hem toch en vraag je iemand die goed is met tabellen in de eerste post ná de OP de tabel te zetten? Zo deden we dat bij de Nietjes althans. Gewoon in de eerste post ónder de OP, zodat ie makkelijk op te zoeken is.
Talkinhead; bij de Nietjes was het een vragenlijst voor nieuwe posters. Ik geloof niet dat je wilt weten wat er in stond.
Wat was het ook al weer MV? Of je kaas lust, van katten houdt, een zwarte golf hebt, en hoe de lul van je man heet? Iets in die richting?
Heb jij die lijst nog MV, eigenlijk moeten we hem terugzetten.... En laat ik nu de OP én de eerste post in het huidige topic hebben.....
668, the neighbour of the Beast