3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
quote:Ananya schreef op 02 februari 2010 @ 09:54:

en zo sprak zij vol liefde over de kat Hij is wel tweetalig, dat dan wel weer. Hij is in Spanje geboren en mauwt Nederlands, en knort Spaans
Ananya, petje af dat je dat kan hoor, 'juf' zijn. Ik ben er veels te ongeduldig voor en ik zou altijd voorkeur hebben voor bepaalde kinderen. Gelijk bij binnenkomst zou ik al selecteren wie ik wel of niet graag mag en daar ook direct naar handelen
Alle reacties Link kopieren
Tuuluk Bi, ik ben ook zo'n mauwert zeur he?
Nee juist niet Bam... zo bedoel ik het. Dat je nu juist nooit zeurt maar dan wel
Lijkt me juist heerlijk even alleen te zijn.

Ben eigenlijk ook niet geschikt voor het gezinsleven maar ja, marktplaats, prikbord, oproepjes, zelfs dumpen bij de kerk, ik kom er maar niet van af!
dat ongeduldig zijn werpt alleen maar zn vruchten af Bi!

Geduld kom namelijk in mijn vocabulaire niet voor, ook niet in mn gedrag overigens... kunnen ze vast wennen voor dadelijk in de maatschappij

Bam, miep er lekker op los... soms is er niets zo lekker als lekker godgruwelijk zaniken op alles en niets en weten dat je enorm overdrijft
Ik had dat helemaal gemist dat Freak Rakker misschien zal nemen. Wat geweldig.

Hij lijkt op onze Flip. Tjee die is al lang overleden maar denk best wel regelmatig nog aan hem.

BAM,

Wat balen dat je gevallen bent. Ging net de hond uit laten en die glibberde alle kanten uit. Hoewel het best zielig was moest ik er ergens best om lachen. Katten en konijnen heb ik genoeg (gehad) maar die kinderen kun je hier wel dumpen.

Wat heb jij een heerlijk ontbijt. Ik zat aan yoghurt en muesli maar he ik heb ontbeten!

Ana,

Welkom. Coole avatar.
* Pauze.. tot straks! ff het grut buiten uit laten*
Zo de rekeningen zijn weer betaald, even 3x slikken voordat ik op verzenden drukte.....man wat een geld weer.

Blij dat de kasten vol zijn want de rekening is meer dan leeg nu.
Nu de belastingaangifte nog....

Nee, dat stel ik nog even uit eerst even niks doen en geestelijk voorbereiden op de glibber- en glijtocht naar de peuterspeelzaal zometeen.

En het regent ook nog steeds

(hé, ik zeur! )
Realiseer me dat mijn geklaag over de rekeningen niet echt terecht is na het lezen van Floor
Ik maak er altijd Iet-Wiet-Waait-Weg van als er geld binnen is. De overblijvende rekeningen na Iet-Wiet-Waait-Weg worden betaald, de rest blijft nog even liggen

Ik zou het een zaligheid vinden om eens helemaal 'bij' te zijn met alles.

Maarja, ik mag helemaal niet zeuren want voorlopig ga ik lekker een weekje weg terwijl dat helemaal niet kan
haha bianca, dat ken ik!!! Lekker op vakantie gaan en wel zien hoe je het gaat betalen! Zo heb ik gisteren ongelooflijk impulsief een weekend weg geboekt, vurrukkuluk!

Maar idd Bam, dat verschrikkelijke betalen, een fikse "slik" is dan op zn plaats!

Weer binnen na het uitlaten, sodeju wat moest er een spanning uit bij het grut... ze waren DRUK en het was KOUD!

Dus ik met kopje thee bij laptop, grut zwoegen

Het is trouwens lachen om te zien hoeveel snoep ze bij zich hebben... er ligt volgens mij niets meer bij de Jamin!
Rekeningen hier zaterdag betaald. Idd. vreselijk hoeveel geld dat is maar ik kan voor het eerst sinds maanden zeggen: we zijn bij.

Zelfs met de belachelijke hoeveelheid januari jaarrekeningen die we hadden (cosumentenbond, anwb, dela (2 maal) enz. enz.)

Ga nu mijn man ophalen van zijn werk en dan naar het nieuwe huis. Maten opmeten enzo. Vervolgens werken tot 21.00 dus ik zie jullie vanavond weer!
lekker gevoel IBI!

Ik moet vanavond ook maar eens die achterstallige rekening van Esprit gaan betalen... en wegenbelasting.

En wel de juiste maten opnemen he

Werkze!
Ben weer heen en weer geglibberd, het is nog steeds pekglad en zeiknat buiten.

Nu even opdrogen en over een kwartier weer datzelfde end heen en weer.

Kleine man met koekje voor de tv en ik nog heel even achter lappie.

Heeft op de PSZ genoeg aandacht gehad en geknutseld dus nu mag het even rustig aan

Valt de cito wat mee Ananya of is 't moeilijk?

(hier mochten ze ook snoep mee, vind het wat raar maar dat zal wel aan mij liggen)
Zo... en ik heb even zin om te zeiken, daarna ga ik weer over tot de orde van de dag

Ik ben moe... ik val echt zowat om hier in mn rookhok kantoortje. Ik heb gewoon 8,5 uur geslapen als een blok en niet teveel port op gisteravond. Ik zit alleen maar een beetje te internetten en kan mezelf er niet toe zetten om wat nuttigs te gaan doen, terwijl er nog zoveel nuttigs te doen is Hiero.

Pfffffffffff... ik vind dat het vandaag gewoon een kutdag is... tot nu dan want je weet nooit wat de rest van de dag nog brengt
joh, dat snoep is een keer per jaar... dan hebben ze gelijk wat minder stress om die toets. Er wordt door velen tezwaar er aan getild. Ik heb overigens wel strenge regels omtrent het snoep hoor... vorig jaar had er een chocoladerozijnen meegenomen. Je raadt het al: een chocotoets!

Ik vond rekenen niet heel makkelijk, taal is erg goed te doen en nu bezig met wereldorientatie.. is ook goed te doen. Mn praktijker vindt het boren in zn gum ook veeeeel interessanter dan de toets. Blij dat die voor spek en bonen mee doet.

Vanmiddag lekker film kijken, een educatief verantwoorde film ook nog! Tijd voor vakantie als ik dat soort plannen krijg

TV is een geniale uitkomst he

Jij even je tijd en dadelijk weer glibberen. Niet weer de grond gaan knuffelen he!
Ben ik echt zo'n boekhouder dat alle rekeningen betaald zijn (op tijd ook nog) en dat ik overal waar ik maar korting krijg door iets in een keer te betalen dat ook doe.

Een paar jaar geleden een tijd heel zuinig gedaan en gezorgd dat ik niet meer rood sta. (ik heb toen berekend dat me dat rood staan een euro of 400 gekost had in een jaar. En dat is pas echt zonde van het geld)

En ik heb echt geen top salaris en mijn freelance werk levert op dit moment nix op. Ik red het net iedere maand. En als ik het niet red. Dan kijk ik een vriend lief aan en kan ik een aantal uur bij hem in de zaak werken om het wel te redden...
Heb ik dat?!
ik zag niet dubbel het was dubbel
Heb ik dat?!
Dat is juist super Sgaap, dat je dat zo doet. Ik zou willen dat ik ook eens 'bíj' was. Maar daar is teveel voor blijven liggen in de afgelopen maanden/jaren dus dat gaat nog wel ff duren. Ik ben nu al blij als ik al het lopende aan de gang kan houden en af en toe een 'ouwe' er tussendoor weg kan doen. Maar we zijn er mee bezig en we zitten in de stijgende lijn, dus dat is goed.
wat goed sgaapie!

Bij mij gaat vaak "aan het einde van je geld nog een stuk maand over" op. Leef gewoon veel te groot, geen slecht salaris maar verdien meer dan ik krijg

Gooi het er uit Bianca, heerlijk op zo'n off-dag!

Nog een kwartier en de eerste ochtend zit er op...
Ik neem me dat elke keer weer voor Sgapie om het bij te houden maar dat lukt me nooit.

En meestal hou ik elke maand ruim over alleen soms komt alles tegelijk en doe je teveel leuke dingen en dan is het even op.

Maar ik heb niks te klagen hoor, geld zat gelukkig.

En ik hoef er lekker niet meer uit want vriendin neemt de kinderen mee in de auto!
Als ik alle overbodige kosten zoals de auto en sommige abo's op zou zeggen dan hield ik nog meer over maar ben te laks om het te gaan uitzoeken en te regelen.

Wil niet weten hoeveel geld ik elke maand weeggooi
we zitten nu ook niet bij de Vrekkenclub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven