** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Date was leuk.

Gezellig, makkelijk, ongecompliceerd (tot het einde dan).

Hij is een mooie jongen, lief, ziet mij he-le-maal zitten.

Kan goed zoenen,

En toch.

Ik weet het niet.

Zucht.

Spijker: luister naar Fille!

En File: waarom blijf je daar gewoon niet langer? Waarom moet je perse terug?
Canadezen!

Ik ben nog nooit zo verliefd geweest hihi

Sjezus en dat al meer dan een jaar op een rij o_O

Je kunt me opdweilen als ik weer een half uur met m aan de telefoon heb gehangen

Ik lijk wel een puber van 16
Hij is gewoon te lief.

Of ik ben te stom.

Ik hou van mannen die mij niet willen.

Waar slaat dat op?

Ik blijf gewoon alleen. Alleen is ook best leuk.

Toch?
quote:Punica schreef op 02 februari 2010 @ 11:00:

Canadezen!

Ik ben nog nooit zo verliefd geweest hihi

Sjezus en dat al meer dan een jaar op een rij o_O

Je kunt me opdweilen als ik weer een half uur met m aan de telefoon heb gehangen

Ik lijk wel een puber van 16 Hmmm, mss is alleen toch maar alleen
Haha nou alleen heeft ook zo zn voordelen, maar met zn tweeen is toch net wat leuker denk ik

Ahh Nemo jij komt ook vast wel de ware tegen over een tijdje

Als je maar gelukkig bent, daar gaat het om
quote:findingnemo schreef op 02 februari 2010 @ 10:59:

Date was leuk.

Gezellig, makkelijk, ongecompliceerd (tot het einde dan).

Hee, wat was nou de afspraak? Geen halve bommetjes droppen en er dan niet verder op ingaan! Wat is er aan het einde van de date gebeurd?

En wat is er nou zo gecompliceerd, je hebt nu leuke date en leuke antwerpse scharrel van laatst toch? En nog niet tevreden?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Margaretha2 schreef op 02 februari 2010 @ 10:52:

(is dit nou 'the secret' )Je bedoelt dat je iets wil-wil-wil en dat het dan gebeurt? Zoals ieder zondagavond even indringend naar mn telefoon staren, hypnotiseren, en dat ie dan de zondag dat ik dat vergeet opeens afgaat?
Ja, en ook dat je alvast bezig gaat met dingen die mocht je wens uitkomen zinvol zijn. Zoals schrijven op een LDR topic ook al heb je (nog) geen LDR.

Maar hebben jullie geen leuke vakantie ideeën? Nemo jij ook niet? Ik sta voor alles open, als het maar low budget is en geen slecht weer (Goa viel dus af zag ik )
Marg, volgens mij is niets goedkoop in augustus, dat is wel echt de hoogseizoen-maand. Sommige zuid-oost azische landen zijn natuurlijk altijd wel te betalen, zoals cambodia en vietnam.

Maar je geeft wel erg weinig info! Hoe lang wil je, hoe ver wil je, wat wil je doen, wat is je budget?

India is overigens niet de hele zomer lang slecht weer hoor. Ik ben er wel geweest in de zomermaanden en het was te doen. Hoewel het ook kan dat ik gewoon geluk had, de moesson is het ene jaar veel heftiger dan het andere jaar.
Leuke vakantie ideeen?

Wat wil je? Strand? Wel ver vliegen, niet ver vliegen? Afzien omdat er armoede is, of juist paraderen op een boulevard? Gegarandeerd zon, of er mag zon zijn? Vriendinnen vakantie of vriendje vakantie?

More details please.

Spijker: op het einde gingen we zoenen en praten over hoe het nu verder moet. En met waar hij woont, waar ik woon, mn zieke moeders, mijn eeuwige getwijfel, zijn openheid en mijn openheid

--> complex!
Maar nemo, was hij dan leuk als in relatie-leuk? Ik vind dat wel een heftig gesprek voor een eerste date 'hoe het nu verder moet'. Is gewoon aankijken, zoenen, bellen, daten, flirten en wel zien wat er gebeurt geen optie?
oh moet het augustus zijn?

(toen ik ziek was heb ik niet alles goed gelezen)
quote:Margaretha2 schreef op 02 februari 2010 @ 10:53:

Vraagje, wat is leuk en goedkoop om rond te trekken in augustus? (of juni of september)?
Nou ja, theoretisch is ie perfect relatiemateriaal. Weet nog niet wat mn gevoel er van zegt.

Zoenen, bellen, daten flirten zou het normaal kunnen worden ware het niet dat ik amper tijd heb om zo ver te reizen naar hem toe, We nooit op dezelfde momenten vrij zijn en hij heel duidelijk had gezegd dat hij voro iets serieus wilde gaan en echt tijd voor iemand wilde hebben... Ik weet niet. Het is een beetje gek denk ik.

En ondertussen sms ik nog volop met mn scharrel... Die ik maar even Box ga noemen vanaf nu. Anders raken we de kluts kwijt met al die mannen namen
Aha... dan zou ik voor september gaan Marg!

Augustus is idd duur.

Ik ga er even over nadenken vandaag en als je nog wat meer details geeft dan kom ik wel met een super idee
Dat vind ik wel het probleem met van die online-date-dates: iedereen is echt op zoek naar iets specifieks heeft meteen een heel eisenpakket. Als je elkaar 'gewoon' zou zijn tegengekomen en op elkaar gevallen zou zijn, zou je het daar denk ik veel minder bewust over hebben en zou het meer vanzelf groeien.

Juist in dit topic past deze opmerking wel, ik denk dat niemand zich in zou schrijven op een internationale datingsite! Want dan is alles véél te ingewikkeld.

Terwijl, als je elkaar zomaar tegen het lijf loopt lijk je eerder bereid alle eventuele ingewikkeldheid te accepteren en denk je 'die oplossing vinden we dan wel weer'.

Ik weet niet Nemo; iemand die meteen eisen heeft en soort van laat doorschemeren dat het op zijn van te voren bedachte manier moet lopen, zou voor mij een beetje een afknapper zijn.
Heej zie net dat dat vandaag geschreven is/

En nu zie ik dat er van alles tussen mijn bericht zat terwijl ik schreef. Ik zit op mn minilaptop en daar passen weinig berichten op het scherm dus dan mis ik weleens wat...

Vandaar
Het grappige is dat hij dat van tevoren had laten doorschemeren wat ik op zich wel ok vind aangezien k zelf ook zo'n eisen ding heb (wat ik alleen nooit hardop zeg ) Maar nu hij me gezien heeft laat ie het allemaal varen. Nu zijn er geen eisen meer eigenlijk.

Ach weet ik veel.

We zien wel,

Ben meer benieuwd wanneer ik Box weer zie. Mss op z'n kickbox wedstrijd in NL , ga ik hem aanmoedigen
Ok effe snel: vriendje vakantie, zon is niet noodzakelijk, droog wel (dus niet dikke moesson ofzo), mag op de bonnefooi, liefst met natuur/ cultuur, relax en ook uitgaansgelegenheden (gewoon om 's avonds nog wat leuks te doen).

Ik heb denk ik een maand vakantie of iets minder. Móet low budget. Liefst niet centraal Amerika
Jeetje Nemo, geen lichte eerste date dus.

Marg, Terschelling.
Dat is moeilijk low budget te noemen als je er 2.500 km. voor moet reizen! Dan kan ik net zo goed naar Mallorca gaan!

Ine ben jij er ook nog?
Mallorca dan.
het is dat je zei low-budget maar anders dan zou ik je Australie zeker aanradern; vooral in september. Dan begint 't voorjaar daar... dus zon, niet te veel toeristen.... maar niet echt low budget, hoewel 't wel kan met een 'normaal' budget.

Anders inter-railen door Oost-Europa, met de trans-siberie express naar Peking :D Naar Lapland? Iets van Kenia/Oeganda? (ik zou zelf niet snel naar Zuid-Afrika gaan vanwege het gebrek aan veiligheid). Of anders Rusland? Kaukasus?

*zucht* Ik wil ook wel op vakantie... maar denk dat ik eerst maar eens moet sparen voor een retourtje Oz. Punica wat jij zegt heb ik hoor, alleen dan met skype; soms alleen maar verliefd naar elkaar zitten staren *zucht* Waarom moet hij nu daar zo ver weg zitten?
Hmm, mijn vakantie-ideeen zijn geloof ik niet echt standaard.. Maar zou zulke dingen zelf nog eens supergraag willen doen. Rusland lijkt me echt cool om eens een kijkje te nemen...
Thanks voor de ideeën mevrouwtje Z.

Australië heb ik wel aan gedacht, maar ik verdien zo'n 1000 euro per maand dus low budget móet low budget zijn .

Rusland ben ik al eens geweest (niet heel Rusland natuurlijk).

Zuid Afrika trekt me ook niet (idd vanwege veiligheid), andere delen wel. Ik heb bv. goede verhalen gehoord over Benin, Ethiopië en Ghana. En over Kenia en Namibië maar dat is wat bekender natuurlijk (en dat mag ook gerust hoor ik ben nog nooit in Afrika geweest).

Azië trekt me wel maar ik weet er helemaal niets van. (van Afrika ook niet hoor )

Oh, mijn vriend is trouwens zwart en ik wit, en ik wil daar vooral absoluut geen problemen over, vandaar dat bv. Zuid Afrika me ook niet trekt (vooroordeel van mijn kant hoor).

Zuid Amerika trekt me minder omdat ik al in Centraal Amerika ben geweest, het lijkt me leuker om iets compleet anders te doen.

VS trekt me enorm maar 1) duur en 2) visum. Dus dat valt af. Verder sta ik overal voor open.

Binnen Europa is er ook nog enorm veel te zien wat me leuk lijkt, Centraal Europa en Scandinavië vooral, en zuid-Oost Europa ook wel maar wel minder.

Ik heb trouwens een extreem lekker visje klaargemaakt vandaag (onverwachts ), panga met een gebakken champignons en een saus van knoflook, room, honing en mosterd. Ik zit nu te wachten tot de rijst klaar is maar het water loopt me al in de mond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven