3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Voor Minny:

Die wil ik straks Z&Z

Dankjewel Bammetje!
Goffer ga ik dat mens bellen is ze er niet
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En Floor.. goed van je .....
Irritant is dat zeg Freak.....

Zeg Minny, net wakker?

BAM, ga jij eens lekker kleuren, ik wacht nog steeds op die peuk....
En voor Zus geen peuk want ze blaft.

En dus hoeft ze die plu ook niet.

*kan toch niet zo ver gooien*
Bam

EN zus irritant vind ik nog zachtjes uitgedrukt.... echt MEGA IRRITANT!!!!!!
Neuh, niet net wakker. Maar wel net een beetje uit de kreukels

Het huwelijk gaat overigens definitief niet door
Zo frustratie weer kwijt.. bedankt he dames
Huh.. Minny dat was toch al een tijdje zo?
Hoezo niet Minny?

Neukt ie niet goed?

(sorry woordje neuken moet er soms even uit...... uit blijdschap dat ik het hier wel mag zeggen en nu mocht ik het)
Nee, het scheen weer door te gaan. Maar ik heb gisteren met een borreltje teveel op eruit geflapt dat ik niet van plan was om het bij één man te houden en dat ik er niks van geloofde dat hij het bij één vrouw zou houden. Tot mijn verbazing was hij het daar toch wel een beetje mee eens. Helemaal toen ik verder vertelde dat ik toch niet in NL zou blijven zodra Midi 18 is, sterker nog dat ik van plan was om voor het einde van het jaar de stad te verlaten voor mijn studiestad. Er zit duidelijk 0,0 toekomst in dus laten we maar gewoon lol hebben, zei ik. Bovendien ben ik niet van plan ooit te trouwen of nog meer kinderen te maken, en dat wil hij uiteindelijk wel. Het was een verbazingwekkend goed gesprek moet ik zeggen. Alsof we eindelijk eens echt eerlijk waren tegen elkaar zonder allerlei onzin spelletjes en dubbele agenda's. Tja...en nu gewoon vrienden en lol totdat ik vertrek of hij zijn huwelijkskandidaat vindt.
quote:zusenzo schreef op 02 februari 2010 @ 13:59:

Hoezo niet Minny?

Neukt ie niet goed?

(sorry woordje neuken moet er soms even uit...... uit blijdschap dat ik het hier wel mag zeggen en nu mocht ik het)Oh jawel hoor, en vannacht beter dan ooit

We zijn allebei opgelucht dat het hoge woord eruit is denk ik. Het werd verdorie ook eens tijd...
Ach Minny, give it time en wie weet..... zegt degene die een half jaar na zo een gesprek zwanger en getrouwd was...
Ik mag toch hopen dat mij dat niet gebeurt Z&Z
Zeg dat nou niet zo hard..... en duw die spiraal maar even goed aan.
Spiraal, condoom en als het moet neem ik er nog de pil bij. Er worden geen Minny-babies meer geplopt!
Ach..... Nog eentje Minny?
Volstrekt niet! Als het goed was gegaan tussen Dude en mij, dan had ik er best nog eentje bij willen hebben zo rond mijn 25e. Maar nu niet meer, ik heb op mijn 17e een kind gekregen en straks kan ik eindelijk die reis maken en in Schotland settelen, zoals ik al heel lang wil. Ik wacht wel op de kleinkinderen
Zo denk ik nu ook hoor Minny...

Geen kinderen meer, twee is leuk maar meer is alleen maar weer meer zorgen, ook wel weer meer liefde maar toch, ik ben blij dat ze nu allebei op school zitten en de babykriebels die ik soms nog heb, los ik op met mijn werk en dat gaat om 18.00 weer naar huis
Ik heb gewoon nog een heel stuk levenservaring te gaan, wat ik heb gemist door zo vroeg een kind te krijgen. En dat is prima hoor, was mijn keuze. Maar straks wil ik die ervaring alsnog opdoen, en daar ga ik niet nog eens 19 jaar (inclusief zwangerschap) op zitten wachten. No way!
Same here Zus ben altijd blij als ze komen maar net zo blij al sze weer gehaald worden.

Er blijven alleen altijd drie over, die worden nooit opgehaald om één of andere reden...
Ik was niet een szo jong Minny en heb geen grootste plannen maar ben ook al aan het aftellen tot ik weer "vrij" ben.

Heb al eentje extra, daarna meteen alles in de knoop laten leggen.

Kan dus in een eventuele vlaag van verstandsverbijstering niet alsnog aan een nieuwe beginnen
Ja erg he, maar ik tel ook een beetje af eigenlijk. Vind het na 11,5 jaar wel best geweest en begin toch echt te verlangen naar vrijheid, terrwijl ik nog 6,5 "moet". Niet dat ik niet geniet van mijn tijd met haar, maar de vrijheid trekt....neen rukt en schreeuwt. Ik voel me gevangen...
En voor de babyknuffelbehoefte heb ik gelukkig vriendinnen die nu pas aan kinderen beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven