3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
dinsdag 2 februari 2010 om 14:29
dinsdag 2 februari 2010 om 14:33
Een vriendin van mij werd bijna 2 jaar geleden na de geboorte van haar zoontje, een walgelijk ingekakte moederkloek die alleen nog maar bezig was met mama zijn. Heerlijk jochie is het hoor, en heel erg lief, maar ik herkende mijn vriendin niet meer terug! Laatst verzuchtte ze dat nog ruim 16 jaar best wel lang duurde en dat ze maar eens een vaste oppas moest gaan zoeken. Ik kon wel juichen van blijdschap en had dr bijna geknuffeld (jawel!) zo blij was ik om mijn vriendin terug te hebben.
dinsdag 2 februari 2010 om 14:39
dinsdag 2 februari 2010 om 14:42
Ja echt, het is dat ik zoveel om dr geef, anders was de vriendschap absoluut doodgebloed. Ik merk het wel vaker in mijn omgeving hoor, vriendinnen die dan een kind krijgen en het on-be-grijp-lijk vinden dat ik nog regelmatig ga stappen en dingen voor mezelf doe. Sterker nog, het wordt afgekeurd. Want een moeder doet zoiets niet, die gaat niet meer stappen, en zeker niet zuipen. Totdat de kinderen baby af zijn en die muren wel errug benauwend worden. Zeker als ze er alleen voor komen te staan...dan zien ze ineens in waarom ik er soms uit MOET, voordat ik gillend gek tegen de muren opklim.
dinsdag 2 februari 2010 om 14:46
dinsdag 2 februari 2010 om 14:48
Ik ga dus niet meer stomdronken worden, dat niet, ik wil graag nog heel thuis komen en als ik stomdronken wordt dan kom ik meestal niet thuis, is mijn ervaring, dat is eigenlijk het enige wat ik laat, maar ik heb ook echt niet meer de behoefte om op stap te gaan, erger me dood.
Wel gezellig met vrienden een avond doorzakken, thuis, dat wel.
Heel soms nog stappen maar heb dat dan gauw gezien.
Miscchien toch een huismus
Wel gezellig met vrienden een avond doorzakken, thuis, dat wel.
Heel soms nog stappen maar heb dat dan gauw gezien.
Miscchien toch een huismus
dinsdag 2 februari 2010 om 14:51
Ik was ook al jong moeder (22) en dus heb ik nu een volwassen zoon.
Ben er vaak verbaasd om!
Heb ook nog een ukkie van 3 ongelukje!cadeautje!
Als ik bewust had gekozen was hij nooit gekomen denk ik, maar ik ben blij met hem joh! Wél helemaal overnieuw beginnen, dat wel.
Ben dan ook blij dat hij bijna naar school gaat
Ben er vaak verbaasd om!
Heb ook nog een ukkie van 3 ongelukje!cadeautje!
Als ik bewust had gekozen was hij nooit gekomen denk ik, maar ik ben blij met hem joh! Wél helemaal overnieuw beginnen, dat wel.
Ben dan ook blij dat hij bijna naar school gaat
dinsdag 2 februari 2010 om 14:52
Hoezo kom je niet thuis dan Z&Z? Ik kom eigenlijk altijd wel thuis, tenzij ik vantevoren al besloot dat ik bij een vriendin zou slapen. Of bij een scharrel, net hoe het uitkomt
Het is niet alleen het stappen, het is meer ook een eigen leven hebben zonder dat het om een kind draait. Het meest verwonderlijke aan deze wondertjes vind ik altijd hoe hun moeder transformeert van een eigen persoon naar een half mens die alleen nog maar als mama functioneert.
Het is niet alleen het stappen, het is meer ook een eigen leven hebben zonder dat het om een kind draait. Het meest verwonderlijke aan deze wondertjes vind ik altijd hoe hun moeder transformeert van een eigen persoon naar een half mens die alleen nog maar als mama functioneert.
dinsdag 2 februari 2010 om 14:54
Het is niet alleen het stappen, het is meer ook een eigen leven hebben zonder dat het om een kind draait. Het meest verwonderlijke aan deze wondertjes vind ik altijd hoe hun moeder transformeert van een eigen persoon naar een half mens die alleen nog maar als mama functioneert.[/fgcolor][/quote]
Eensch!
Eensch!