Mode & Beauty alle pijlers

Zouave-rok

02-02-2010 13:52 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets als op deze link een stuk goedkoper gevonden....stond leuk, maar is het nog een beetje "hip" deze zomer?

http://www.perfectlybasic ... zwart-01030031871105.aspx
Ik hoop het niet zeg, verschrikkelijk!
Ik hoop ook dat het "uit" is ; wat een ontzettend onflatteus kledingstuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Helemaal leuk! Ik ga het iig nog wel dragen deze zomer.
20 jaar geleden hoopte ik al dat deze dingen nooit meer in de mode zouden komen.
Mijn drollevangers draag ik nog hoor! Heerlijk!

Had een hele mooie bij de H&M shop online gezien...Was een pak. Uitverkocht natuurlijk...baal er nog van!
Perfectionisme is niet perfect...
Tis nog niet "officieel" uit hoor! Voorzover zoiets "officieel" kan zijn natuurlijk Heb er al weer genoeg zien hangen in de winkels!

Ik vind ze persoonlijk niet zo leuk...maar daar moet je je natuurlijk niets van aantrekken, misschien vindt jij alles wat ik in mijn kast heb hangen ook wel spuug lelijk.
Ik vind deze zo leuk omdat het meer een rok is met pijpjes.....vooral heerlijk voor op reis dacht ik
Krijg in ene dat liedje in mijn hoofd.. U cant't touch this dududadu dadu dadu

Worden ze trouwens nog steeds drollenvangers genoemd?
Ja, dat vind ik echt.
Ja mamasaar, ik (25) noem het gewoon een drollenvanger. Zou niet weten hoe het anders heet...Of ik noem em ik-heb-in-mn-broek-gepoept-broek XD
quote:yathibiyya schreef op 02 februari 2010 @ 14:16:

Ja mamasaar, ik (25) noem het gewoon een drollenvanger. Zou niet weten hoe het anders heet...Of ik noem em ik-heb-in-mn-broek-gepoept-broek XD Ik ook niet
Ja, dat vind ik echt.
Ik ga hier nog niet in lopen als het 5 euro kost.

En smaken verschillen, maar iemand die zoiets hip vindt, vind ik geen smaak hebben.
Haaaaaarembroek.
quote:Star schreef op 02 februari 2010 @ 14:20:

Haaaaaarembroek.

Dan alleen leuk als carnavals outfit! Ik zie nog altijd MC Hammer met z'n benen wijd heen en weer schuifelen in de videoclip, als een zwaar demente krab.

Maar goed, zo zie ik het
Ja, dat vind ik echt.
In de wintereditie kan het nog net..dus de tweede foto maar met blote beentjes is het ook voor mij een no-no.
quote:Mamasaar schreef op 02 februari 2010 @ 14:22:

[...]

Ik zie nog altijd MC Hammer met z'n benen wijd heen en weer schuifelen in de videoclip, als een zwaar demente krab.

Maar goed, zo zie ik het Ik ook.
quote:Star schreef op 02 februari 2010 @ 14:20:

Haaaaaarembroek. Ooooh ja! Zo heet ie idd! En zo'n pak heet een jumpsuit..
ChrisCross will make you jump, jump
quote:Christiane04 schreef op 02 februari 2010 @ 14:20:

En smaken verschillen, maar iemand die zoiets hip vindt, vind ik geen smaak hebben.Hip vinden heeft niets met smaak te maken. Iets hip vinden betekent niet dat je het mooi vindt of gaat dragen , het betekent alleen of je weet dat het en hot item is wat nog steeds in de winkels hangt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Deze vind ik wel leuk, maar in iets andere kleur. Ik geef de voorkeur aan een kruis op normale hoogte.

Die van jou loopt een beetje lastig en gaat het ook gek zitten....misschien uit twee delen dan wel.

Maar ach, als jij het leuk vind. Waarom niet?
Verschrikkelijk....ik zou er zelf echt niet in gaan lopen.

Maar ik zag ooit een programma met Renate Verbaan en die had ook zo'n ding aan en het stond haar harstikke leuk. Moet je denk ik ook het figuur voor hebben wil je dit staan.
quote:Star schreef op 02 februari 2010 @ 14:25:

ChrisCross will make you jump, jump Leuk! Ga ook direct zoeken op youtube naar Ice, ice baby en Informer van Snow
Ja, dat vind ik echt.
Ik trek mij er écht niets van aan wat anderen van mijn kleding vinden. Als jij het leuk vind (ik vind 'm eigenlijk ook wel leuk), dan moet je 'm gewoon kopen! Ik vind Day sowieso een leuk (maar wel duur) merk.
quote:Mamasaar schreef op 02 februari 2010 @ 14:22:

[...]

Dan alleen leuk als carnavals outfit! Ik zie nog altijd MC Hammer met z'n benen wijd heen en weer schuifelen in de videoclip, als een zwaar demente krab.

Maar goed, zo zie ik het
quote:Star schreef op 02 februari 2010 @ 14:25:

ChrisCross will make you jump, jump Die hadden niet zo'n broek, die hadden hun broek achterstevoren aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven