Restaurantweek 2010

23-01-2010 10:53 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er hier mensen die ergens gaan eten tijdens de restaurantweek?

Waar gaan jullie heen?

Ik ga dit jaar ergens eten in de regio Utrecht/Amersfoort, nog suggesties voor een leuk restaurant met een goede wijnkaart?
Ik las ook ergens dat er 3 febr. nog meer plekken 'vrijkomen', maar eerst zien...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Jaaah,gereserveerd voor de zaterdagavond (met 6 personen,geen probleem)

suikervrij; wil je naar die in Nijmegen? Die is super!
Ik had naar Tante Koosje in Loenen gewild, die in Nijmegen ga ik een keertje buiten de restaurantweek proberen :D
Ja, die is ook buiten de restaurantweek goed te proberen. Hoop dat het je nog gaat lukken!
Ik heb voor mij en vriend gereserveerd bij "Linnen" in Oisterwijk. Ik heb daar enkele jaren geleden gegeten en ben het nooit meer vergeten!

We hadden toen een flinke rekening dus ik kan het haast niet geloven deze prijzen. het is dus 50 euro plus drank wat je kwijt bent? (niet dat ik voor onverwachte verrassingen kom te staan)
quote:Helse_Heidi schreef op 29 januari 2010 @ 12:50:

We hadden toen een flinke rekening dus ik kan het haast niet geloven deze prijzen. het is dus 50 euro plus drank wat je kwijt bent? (niet dat ik voor onverwachte verrassingen kom te staan)Klopt! Behalve bij sterrenrestaurants, die mogen per ster die ze hebben 10 euro extra vragen. Maar let wel op, want als je ergens gaat eten waar het prijsniveau normaal behoorlijk hoog ligt, kost een kopje koffie 6 euro en is een fles huiswijn minstens 30 euro. Maar het eten is dus echt maar 25 euro de man (zonder sterren).
Ik probeer erop te komen met mijn telegraaf code maar het lukt niet. Iemand anders nog problemen?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
En als je deze link gebruikt?

http://www.restaurantweek.nl/lang/nl/cities/overview
Er zijn weer extra plaatsen vrijgekomen!! Ga naar de link van biebelie..

Net geboekt voor de Bokkedoorns!! (2 sterren)

Ook nog wel plaats bij Soigne, horekaatje (op dinsdag dan)
Jiiiippie, ook gereserveerd voor de Bokkedoorns!!

Verder ook nog naar Eau de Vie en Spring in Amsterdam. Wat een overheerlijk vooruitzicht....
Ik heb juist Eau de Vie ingeruild voor de Bokkedoorns, die twee sterren wil ik wel proeven En ook lunch geboekt bij Ron Blaauw. Ben benieuwd!
Wij gaan eten bij Van der Dussen in Delft, echt een begrip dus ik ben heel benieuwd! :-)
quote:delphicat schreef op 01 februari 2010 @ 17:11:

Ik heb juist Eau de Vie ingeruild voor de Bokkedoorns, die twee sterren wil ik wel proeven En ook lunch geboekt bij Ron Blaauw. Ben benieuwd!

Grappig, dat er nu drie forummers op een rij naar de Bokkedoorns gaan. Ik ben wel benieuwd hoe we het vinden. Goh, lunch bij Ron Blaauw klinkt ook goed. Ik heb er (met restaurantweek) een keer gedineerd, erg lekker. Wij gaan juist weer lunchen bij Eau de Vie.

Ik zie dat je ook een keer bij the Grand bent geweest, ik ook, wat was dat goed!
de volgende keer ga ik zeker ook een sterrenrestaurant proberen als ik er tussen kom. Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie verhalen!
Ik ga een keer eten in la vilette en een keer in Brazzo. Wilde eigenlijk graag naar Las Palmas, maar als ik daar mijn gegevens nu invul krijg ik dat het is volgeboekt...

Beetje apart
Ga eens allemaal van die site af! Ik probeer al een uur en kom er gewoon niet door
Ja opzouten , ik sta al 2 uur in de wacht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik kom er ook niet door.

Is het iemand al gelukt in Amsterdam?
We zijn nu 3 uur verder en ik f5 me suf. Kon ik eindelijk reserveren, gegevens ingevuld, druk op verzenden en ........ weer The Gateway Time-out.... *zucht*
Ben blij dat de juiste link hier al een week geleden stond... ga dineren bij de Bokkedoorns en lunchen bij de Basiliek.

Er stond op de site wel, dat op de dag zelf er ook nog plaatsen vrijkomen... misschien een tipje.
Ik kwam er net doorheen bij Amsterdam. Maar niets van het lijstje op de datum waar mijn vriendin kan was nog vrij. Helaas.
MV, klik je dan bij 'zoek een restaurant' geregeld op vernieuwen of laat je m gewoon zoeken? Wij doen nu al meer dan 3 uur alle2, maar het is maar 2 keer gelukt er door te komen (om vervolgens bij het volgende dus te blijven hangen )
Na 3 uur laten lopen heb ik hem vernieuwd en toen zat ik er direct in.
Pfff, nu kom ik steeds tot aan de reservering, maar dan valt ie er daar weer uit....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven