Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 1 februari 2010 om 09:03
quote:tandpasta schreef op 31 januari 2010 @ 18:37:
zou seks na de bevalling weer terug mogen naar kinderen?Nee, het gaat over seks en niet over kinderen.
zou seks na de bevalling weer terug mogen naar kinderen?Nee, het gaat over seks en niet over kinderen.
maandag 1 februari 2010 om 09:04
quote:Vrouwtje84 schreef op 31 januari 2010 @ 23:17:
Hai Angel,
ik zoek het topic dat ging over het niet vermelden van een ouder kind op het geboortekaartje van baby, van paps en nieuwe partner.
Heb het al geprobeerd via google, helaas zonder resultaat.
Kun jij me helpen?
Alvast bedankt!weet je de titel nog?
Hai Angel,
ik zoek het topic dat ging over het niet vermelden van een ouder kind op het geboortekaartje van baby, van paps en nieuwe partner.
Heb het al geprobeerd via google, helaas zonder resultaat.
Kun jij me helpen?
Alvast bedankt!weet je de titel nog?
maandag 1 februari 2010 om 12:40
Kwebbel heeft op het topic: goed nieuws voor de gebanden van babybrabbel, zich heel grof uitgelaten over mij en mijn gezin. Ik zou haar graag verwijderd zien. Volgens mij is zij overigens ook aan het dubbelnicken gezien haar absurde manier van schrijven, spellen en zinsopbouwen. Ikvanbb en Kwebbel zijn volgens mij 1 en dezelfde sicko!
Ik laat me niet zo met de grond gelijk maken door een minder begaafd persoon, die hier enkel en alleen zich heeft aangemeld om te provoceren.
Ik laat me niet zo met de grond gelijk maken door een minder begaafd persoon, die hier enkel en alleen zich heeft aangemeld om te provoceren.
maandag 1 februari 2010 om 13:22
quote:Viva Angel4 schreef op 31 januari 2010 @ 08:19:
Goed nieuws voor de gebande van Babybrabbel is verplaatst naar digi.
Verplaatst naar Digi. Dus ik zie de rapportage niet.
Even melden in de Digi-modpijler.
Goed nieuws voor de gebande van Babybrabbel is verplaatst naar digi.
Verplaatst naar Digi. Dus ik zie de rapportage niet.
Even melden in de Digi-modpijler.
maandag 1 februari 2010 om 13:26
quote:Ring1981 schreef op 01 februari 2010 @ 13:24:
Heb ik al gedaan op Digi. Zoyla en anderen...
Wat is er trouwens Digi aan Babybrabbel?
Het is een forum.
Jullie topic gaat niet over kinderen, maar over een forum.
Het praten over een forum hoort op digi.
Heb ik al gedaan op Digi. Zoyla en anderen...
Wat is er trouwens Digi aan Babybrabbel?
Het is een forum.
Jullie topic gaat niet over kinderen, maar over een forum.
Het praten over een forum hoort op digi.
dinsdag 2 februari 2010 om 13:15
quote:Vrouwtje84 schreef op 02 februari 2010 @ 12:34:
[...]
Niet precies maar het was iets in de trant van "kind niet vermeld op geboortekaartje ex" ofzo.
Sorry, ik kan het ook niet vinden.
Je zou een topic kunnen openen met de vraag of iemand het topic kan vinden?
[...]
Niet precies maar het was iets in de trant van "kind niet vermeld op geboortekaartje ex" ofzo.
dinsdag 2 februari 2010 om 15:27
quote:Viva Angel4 schreef op 02 februari 2010 @ 13:15:
[...]
Ik dacht, ik zoek even mee.
Hier de link naar het topic:
Tekst geboortekaartje
[...]
Tekst geboortekaartje
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
dinsdag 2 februari 2010 om 15:58
dinsdag 2 februari 2010 om 16:20
quote:Marriss schreef op 02 februari 2010 @ 15:24:
Angel, op dit topic mag een slotje!
De Vier Musketiers, 1 voor allen, allen voor 1 baby!Done!
Angel, op dit topic mag een slotje!
De Vier Musketiers, 1 voor allen, allen voor 1 baby!Done!
quote:Carrera schreef op 02 februari 2010 @ 15:27:
[...]
Tekst geboortekaartjeJe bent geweldig!
[...]
Tekst geboortekaartjeJe bent geweldig!
quote:singalala schreef op 02 februari 2010 @ 15:58:
mylove1211 heeft een duidelijk fake topic over "haar biologische" zoon....Ik ga kijken.
mylove1211 heeft een duidelijk fake topic over "haar biologische" zoon....Ik ga kijken.
dinsdag 2 februari 2010 om 16:25
quote:Viva Angel4 schreef op 02 februari 2010 @ 16:20:
[...]
Ik ga kijken.Het is dichtgegooid.
[...]
Ik ga kijken.Het is dichtgegooid.
dinsdag 2 februari 2010 om 17:00
Napraattopic is prima.
dinsdag 2 februari 2010 om 17:18
quote:Evidenza schreef op 02 februari 2010 @ 16:33:
Worden alle topics waarvan vermoed wordt dat het fake is dichtgegooid? Ook al wordt er gewoon volgens de regels gediscussieerd?
Moet een openingspost waar zijn? En zo ja, hoe beoordeel je dat dan?Ik vind het ook raar dat die topic is gesloten. Who cares of het waar is of niet. Het is toch 'n interessante stelling?
Worden alle topics waarvan vermoed wordt dat het fake is dichtgegooid? Ook al wordt er gewoon volgens de regels gediscussieerd?
Moet een openingspost waar zijn? En zo ja, hoe beoordeel je dat dan?Ik vind het ook raar dat die topic is gesloten. Who cares of het waar is of niet. Het is toch 'n interessante stelling?
dinsdag 2 februari 2010 om 17:22
quote:Evidenza schreef op 02 februari 2010 @ 17:16:
Fijn dat je het goed vindt Vier
Had je mijn vraag nog gelezen? Ik heb hem ook gesteld aan de Mod, en ik hoor het graag.
Als het topic open blijft met mijn opmerking tussen de andere posts gaan nieuwe poster weer diep in op de OP met advies etc.
Een beetje lullig als dan blijkt dat de OP fake is.
Jullie kunnen de discussie gerust in een nieuw topic voortzetten.
Fijn dat je het goed vindt Vier
Had je mijn vraag nog gelezen? Ik heb hem ook gesteld aan de Mod, en ik hoor het graag.
Als het topic open blijft met mijn opmerking tussen de andere posts gaan nieuwe poster weer diep in op de OP met advies etc.
Een beetje lullig als dan blijkt dat de OP fake is.
Jullie kunnen de discussie gerust in een nieuw topic voortzetten.