Forummer van de Maand - Brainstormtopic

02-02-2010 13:51 543 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers!

Naar aanleiding van herhaaldelijke klachten en opmerkingen over de 'zichtbaarheid' van de Forummer van de Maand-verkiezingen is er nu dit topic om al jullie ideeën te inventariseren.

Dit topic is geopend in overleg met Sheila, omdat jullie altijd creatief zijn met ideeën, het een verkiezing is voor jullie en omdat Viva jullie er graag in wil betrekken.

Dit topic is de komende maand open, mochten er goede ideeën geopperd worden waar Viva ook enthousiast over is, dan neemt Viva die gelijk mee in de volgende ronde (dus de FvdM Maart).

Kortom; kom maar door!

Ook namens Sheila, alvast bedankt!

Angel 5
Prinses op de Erwt heeft ook al eens gewonnen.

En Antonio postuum na zijn ban, tegelijk met iemand anders en die heeft toen voor de eer bedankt (wie was dat ook alweer?)
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2010 @ 18:38:

[...]

Ja, paar extra functies ( postingen van andere forummers aan kunnen passen, of zo iets geinigs ) zou wel leuk zijn.Nee doe dan iets dat je iemand een tijdelijke ban kan geven van 24 uur.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:eleonora schreef op 02 februari 2010 @ 18:35:

[...]

En dat je dan extra smileys krijgt, net als de goldmembers bij hyves.....Jaaaaa, dat zou ik wel leuk vinden. Dat je een ander kleurtje op glimmertje krijgt bij je avatar! Dan weet iedereen meteen dat je daar dan niet meer op hoeft te stemmen.
*valt de discussie weer binnen*

Male! Goed ideeeeeeee! Glimmertje bij ava!
quote:mylenevalerie schreef op 02 februari 2010 @ 18:39:

[...]

Nee doe dan iets dat je iemand een tijdelijke ban kan geven van 24 uur.Die F'sVDM zijn toch al veels te veel en te overheersend aanwezig.Is dat ook meteen weer opgelost, als ze dingen kunnen die tegelijk helemaal niet mogen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Forummer van de Maand idee vind ik één van de minst integere Viva forum acties. Misschien dat dit topic daar wat verandering in brengt, dat zou prettig zijn voor de mensen die zich graag mengen in dit soort populariteitswedstrijdjes.

N.a.v. de vraag van Mylene Valerie op pagina 2, hypothetisch gezien mogen er toch meerdere stemmen worden uitgebracht per IP-adres? Onder mijn ip-adres zijn er bijvoorbeeld 2 nicknames, maar dit betreft wel 2 verschillende personen.
Ik geloof dat ik deze maand (nou ja, vorige maand) voor het eerst genoemd ben in de FvdM-blog, das meer dan ik ooit had durven dromen. Die rode vieb lijkt niet voor mij weggelegd, dus ja, dan kunnen we die hele FvdM wel afschaffen toch?
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
Jij stond toch tweede in de tussenstand Solomio?

Wie is nu deze maand FVDM geworden? het is al 2 februari.
quote:milaatje schreef op 02 februari 2010 @ 18:42:

Forummer van de Maand idee vind ik één van de minst integere Viva forum acties. Misschien dat dit topic daar wat verandering in brengt, dat zou prettig zijn voor de mensen die zich graag mengen in dit soort populariteitswedstrijdjes.

N.a.v. de vraag van Mylene Valerie op pagina 2, hypothetisch gezien mogen er toch meerdere stemmen worden uitgebracht per IP-adres? Onder mijn ip-adres zijn er bijvoorbeeld 2 nicknames, maar dit betreft wel 2 verschillende personen.Ja precies, er zijn meerdere forummers met 1 ip adres, maar ook meerdere forummers die meerdere nicks hebben. Hoe haal je dat uit elkaar?
Volledige lijst van FvdM's;

Snjokorn

Lapin

Zoebie

Ine

Borodini

Robo

Djoels

Minny

Ivyrosa

Mylene Valerie

Maleficent

Hoipippilangkous

Livre

MissMara

Dubiootje/Antonio

PrinsesopdeErwt

Vinyl

Eleonora

Aruba

Yamuna

Tangerine

Kreeft1

Wen

AgentL

Elmervrouw

Zoyla

Zonnebloem416

Mimsey

Romilda66

Toetje

Blijfgewoonbianca

Kjong

SecondYouth

Eleonora

Pom

Frank

Meds
O, gelukkig. Dacht even dat ik het al geweest was, zonder te merken...
quote:Maleficent schreef op 02 februari 2010 @ 18:46:

Jij stond toch tweede in de tussenstand Solomio?

Wie is nu deze maand FVDM geworden? het is al 2 februari.

Dat is nog geheim.

Ik werd genoemd (als bij de eerste 5 ofzo), maar er was al een duidelijke koploper en volgens mij had mijn hele groepje al gestemd.
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
Five, vanaf wanneer tel je die lijst? Je mist er heel wat, beginnende in 2002 ofzo.
quote:Viva Angel5 schreef op 02 februari 2010 @ 18:41:

*valt de discussie weer binnen*

Male! Goed ideeeeeeee! Glimmertje bij ava!Ik heb voor Bo een oormerk in gedachten .

Als je de lijst ziet zijn er toch echt leuke forummers vertrokken.
quote:Norre schreef op 02 februari 2010 @ 18:49:

O, gelukkig. Dacht even dat ik het al geweest was, zonder te merken...

Kat naast me schrikt zich dood, want was zich aan het concentreren op vallende stukjes zalmlasagne, maar ik begon hardop te lachen.
quote:qwertu schreef op 02 februari 2010 @ 17:10:

Ik ben ook vóór ontdubbeling, of toch tenminste uitsluiting voor een bepaalde periode. De levensduur van een vieb lijkt me wel een mooi ijkpunt. Tegen de tijd dat het ding bij gemiddeld gebruik versleten is, mag je van mij wel weer in aanmerking komen. Dat is ook weer zo'n discussie op zich... Wat voor de een gemiddeld is, is voor de ander kort...
En nu even mijn twee centen...

Ik weet niet in welke forumkrater zich dat hele FVDM-gebeuren zich afspeelt, maar ik heb er nog nooit naar gekeken.

Simpelweg omdat het dus mijn aandacht niet trekt.

Enerzijds ben ik erop tegen om zo'n verkiezing te houden. Iedereen forumt hier voor de ontspanning en heeft daarom geen vieb meer nodig. (Ofwel: ik vind het maar vriendjespolitiek).

Anderzijds mag je iemand best veren in z'n reet steken (of die vieb naar wens), maar doe dat dan wat meer in het openbaar.

Het nomineren en onderbouwen dus...
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2010 @ 18:51:

Five, vanaf wanneer tel je die lijst? Je mist er heel wat, beginnende in 2002 ofzo.Vanaf tot waar de blogs gaan, dus vanaf dit nieuwe forum. Ruim 3 jaar terug dus.
quote:Viva Angel5 wrote on 02 February 2010 @ 18:48:

Volledige lijst van FvdM's;

Snjokorn

Lapin

Zoebie

Ine

Borodini

Robo

Djoels

Minny

Ivyrosa

Mylene Valerie

Maleficent

Hoipippilangkous

Livre

MissMara

Dubiootje/Antonio

PrinsesopdeErwt

Vinyl

Eleonora

Aruba

Yamuna

Tangerine

Kreeft1

Wen

AgentL

Elmervrouw

Zoyla

Zonnebloem416

Mimsey

Romilda66

Toetje

Blijfgewoonbianca

Kjong

SecondYouth

Eleonora

Pom

Frank

MedsDaar heb ik maar één ding op te zeggen: TSSSK!
Hoe lang blijft dat glimmertje dan staan? 6 maand? Een jaar? Of voor eeuwig?

(Puur eigenbelang hoor, deze vraag, mijn FvdM verkiezing is al meer dan een jaar geleden en nu hoorde ik nét vandaag in dit topic dat Christiane op mij wil stemmen )
quote:Viva Angel5 schreef op 02 februari 2010 @ 19:04:

[...]

Vanaf tot waar de blogs gaan, dus vanaf dit nieuwe forum. Ruim 3 jaar terug dus.

Dus de oude FvdM tellen niet mee?

Wéééhh!!!!
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2010 @ 19:10:

[...]

Dus de oude FvdM tellen niet mee?

Wéééhh!!!!

Die ouwe vellen tellen helemaal nergens meer mee, toch? Alhoewel.... heeft Plus geen forum? Of Santé? Of de ANWB?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2010 @ 19:13:

[...]

Die ouwe vellen tellen helemaal nergens meer mee, toch? Alhoewel.... heeft Plus geen forum? Of Santé? Of de ANWB?

Als je Wijnstekers heet wel ja, niet voor Yasmijntjes
quote:Digitalis schreef op 02 februari 2010 @ 15:30:

Misschien ook een overzicht erbij met wie het het afgelopen jaar allemaal zijn geworden en die dan een tijdje uitsluiten van verkiezingen?

Daar ben ik het mee eensch! Erg leuk als mensen meerdere keren wat winnen. Want vaak vind ik het ook nog terecht ook! Maar het is wel fijn als de betrokkenen dan even op een resevebank geparkeerd worden zodat anderen eens een kansje krijgen.

Overigens is het geloof ik niet zo dat als je maar op een topic begeeft je alleen stemmen krijgt. Ik ben een pijlerhopper, kom overal en nergens. En in al die tijd dat ik forum ben ik al eens genomineerd. Niet gewonnen, maar de nominatie vond ik al ontzettend leuk en vooral een hele eer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven