Tetter hier over je dier

07-12-2009 19:29 3009 berichten
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.

Welkom!

Vaste posters in dit topic en hun dieren:

NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:

B.

L.

M

M

10

< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:

Sjaak

M

< 6 mnd.Annetd4 katten:

Rooie

Fuzzy

Kleintje

Mamsy

M

M

M

V

4

4

8

?

Biebelie3 katten:

Isa

Biebs

Zwart Monster

V

V

M

9

9

Bijna 2Delphicat1 kat:

Poef

M

13Eleonora8 katten:

Ouwe Kees

Kleine Kees

Gijs

Hanny MC

Lotje MC

Kootje

Beertje

Lena

1 konijn:

Lola

M

M

V

V

V

M

M

V

V

18

13

7

6

2

< 1

< 1

< 1

1Kat753 katten:

Diesel

Nikki

Bailey

M

V

M

10

9

< 3 mnd.

Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:

Roquefort

Josephine

1 konijn:

Sjaak

M

V

M

3

2

4Maleficent3 katten:

V.

D.

Julius

M

V

M

14

7

< 1Miek2213 katten:

Tijgertje

Balthasar

Luna

1 konijn:

Wappie

M

M

V

V

7

8

2

1Mylenevalerie3 katten:

Floyd

Bo Ghi

Kane

M

M

M

11

2,5

1,5Olijfje_2 katten:

Fido

Puk

M

M

9

1Parasol2 katten:

Captain Jack Sparrow

Scarlett o'Hara

M

V

5

3Ratteke1 hond:

Tara

3 katten:

Maculata

Medusa

Morgana

V

V

V

V

1,5

15

16 of 17

15Robo1 hond:

Tommie

2 hamsters:

Tic

Tac

M

16Rubis1 hond:

Rubis

2 katten:

Kimmie

Amber

V

V

V

6

?

3Smulrol2 katten:

Max

Mickey

M

V

12

11Sopsie1 kat:

Jovi

M

< 6 mnd.Splinter021 kat:

Sil

M

ong. 8Talkinghead3 katten:

Olivier

Forrest

Faith

M

M

V

16,5

2,5

2,5Tangerine1 kat:

Sirius

M

bijna 2Tijgerpoes1 kat:

Boo

V

2,5Zoebie1 kat:

Siepie

1 hond:

Sedi

M

V

9

4
Is een plan Marelsje maar op zich vind ik het ook prima als iemand anders het topic opent, dat wil ik er maar mee zeggen.

Dat niemand denkt dat het míjn topic is of zo.

Het is van ons allen.

Maar goed idee, dat van die tabel.

Schrijf jij niet meer bij de Nieten dan Marels, dat je dat van die vragenlijst niet meer precies weet? Of is de opzet van de Niets inmiddels gewijzigd?

Kletsmajorette, zou jij je daar mee bezig willen houden, met die tabel, in het volgende topic?

En Miss Phoebe, vind jij het dan goed dat we wachten met jouw gegevens invoeren tot er een nieuw topic is?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf nog steeds bij de Nietjes hoor, maar ik ken niet álle vragen meer uit mijn hoofd

En De Lijst is inmiddels al een paar topics geleden ergens in de vergetelheid geraakt.

Zeg Leo, ik vind het wel schandelijk dat je MissPhoebe vraagt om dán pas haar gegevens in de tabel te zetten hoor. Ik wil in de tabel en ik wil het NU!
668, the neighbour of the Beast
Diesel komt ook weer lekker naar beneden en geniet van een heerlijk potje kroelen, als ik hem op een bepaald plekje boven z'n staart kriebel gaat ie m'n hand likken en met zijn voortandjes zachtjes bijten, "netsen" noem ik dat en ik moet er steeds zo om lachen omdat D van die smakgeluidjes maakt als ie het doet,

Ik heb filmpjes gezien van katten die ook zulke gekke dingen doen als je over de kont kriebelt.

Deze kan ik jullie niet onthouden. Ik kijk hem dagelijks om even flink te grinniken. (zeg maar gerust, hardop schateren met tranen in de ogen) deed mijn kat het ook maar, zou ik hem heel de dag over zn kont kammen.

http://www.youtube.com/watch?v=G4BTd3cpLZo

En, Gizmo staat niet op amivedi. Ik heb mevrouw nog een keer gemaild of de poes al terug is, geen mail terug. helaas is Gizmo niet voor mij bestemd geweest. Jammer, erg jammer, maar dan zal het zo moeten zijn.
I can do anything i want, and so can you....
Kaas, ja lekker! En ik ga als ik weer thuis ben toch eens googelen:-). Fijne dag voor alle tetteraars! En blijf vooral die foto's plaatsen van Billy!
He gat, ik wil ook over mijn dier tetteren, maar ik sta niet in dat lijstje....
Djo kom er maar in met je nijnen. Ik heb al lang geen foto's meer van ze gezien. Proberen ze nog steeds achter het tv kastje te komen?

We zetten ze later wel in het lijstje erbij .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Djo, ga jij eens even lekker studeren zeg.

Maar Djo, MV, is die vragenlijst er nog ergens? En kunnen we die niet in ere herstellen?
(studeren was dat?)

Ik heb al een tijdje een nieuw tv dressoir mylene, maar er staan wel al tanden in.

En die vragenlijst moet ergens nog in het archief staan.

(je bedoelt toch die lijst over "of je vent in de wasbak piest" enzo?)
Ik heb trouwens al een tijdje geen foto's gemaakt.
Die ja, Djo
Leo, die vragenlijst is overigens ontstaan door de verschillende onderwerpen die aan bod kwamen (nee, die waren niet zomaar uit de lucht gegrepen, maar letterlijk uit het leven).

Er stonden overigens een hoop "opmerkelijke" vragen tussen
Om het nog maar even over dieren te hebben, Billy heeft besloten dat ie gaat liggen slapen, bovenop mij

Daar gaat mijn kans om wat zinnigs te gaan doen....
Zo heb ik hem gisteren ook al bij je zien liggen
Wat naar nou Marels. Ach, ga je straks weer aktief doen. Ja die lijst staat in oude topics, in de eerste postings vaak . En de eerste delen ook in de OP.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik zal ook maar even ontopic gaan

This hier speelkwartier, hier vliegen de opzetstukjes van de

stofzuiger door de woonkamer en doen ze verstoppertje onder fleecekleedjes.
Ik kon die oude topics niet vinden MV. Zoek hem eens op voor mij?
volgens mij hebben we dat lijstje vorig jaar weer eens opgetrommeld.
volgens mij hebben we dat lijstje vorig jaar weer eens opgetrommeld.
Waarom schrijf ik vandaag alles twice?
[quote]Chiquita24 schreef op 01 februari 2010 @ 23:50:

missphoebe: ik heb ook een zoë ja! Jouw zoë is nog iets jonger!

Mijne hebben ook wel gekke eetgewoontes als wij even niet opletten. Zo aten wij een tijdje rodekool schotel en toen was zoë de schaal aan het uitlikken. Fruit weet ik eigenlijk niet, jari voetbalt wel met manderijnen!

Wat een ideale vent eleonora[/quote

klopt chiquita! mijn Zoë zit nog midden in haar opvoedingsfase >D nee het gaat goed maar ze wel een apekop....

ze is erg brutaal tegen de andere katten (die dat niet altijd op prijs stellen) maar ze is ook heel erg knuffelig...

en Kwebbel is gewoon getikt met haar eetgewoontes (ze lust ook hete chilisaus, en laatst heeft ze een stukje verse peper op zitten eten....)
goedemorgen

hier was het vannacht speelkwartiertje want er lag nog ergens een vergeten kerstbal. Dit was een papieren en die ligt nu inclusief de glitters in stukjes door het hele huis. Heb dus wat te doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat zijn het toch ook een donderstenen katten :D en wat kan je er verschrikkelijk hard om lachen als ze weer eens kattekwaad uit halen :D

oke oke de troep die ze maken opruimen is altijd minder ;)
wat een fijn topic is dit toch! Heb het gisteravond en vandaag tot de helft doorgelezen (ja, heb geen leven ) en wat een lieve dieren allemaal.

Heb nu helaas geen huisdier, woon op kamers, maar mijn ouders hebben wel een zwarte poes. Die kruipt het liefst helemaal onder de dekens, en dan liggen we ook weleens gezellig samen op bed.

De kat die we daarvoor hadden (vanaf mijn 11e ongeveer) was echt de liefste poes ooit. Een schildpadje. En wat grappig dat jullie ook zo houden van poezenbuikjes! Haha, zij had zo'n lief buikje. Ging ook het liefst op haar rug liggen, kon je zo heerlijk je neus in haar bolle buikje doen. En de geluidjes die ze maakte! Zo schattig.

Ze was trouwens een stoere meid, ze was allesbehalve bang voor honden, maar ze viel honden aan! Heb het zelf helaas nooit gezien, maar mijn moeder vertelde dat ze een paar keer op een langslopende hond was gesprongen! Een vrouw was zelfs best boos geworden, en die kwam toen niet meer in onze straat om de hond uit te laten.

Ze hield er ook heel erg van om gekamt te worden als ze in de zomer ging uitharen. Ze werd al hysterisch als ze het kammetje zag.

Helaas is ze veel te jong gestorven, ze is maar 8 geworden. Ze wilde niet meer eten, en na een kijkoperatie bleek toen dat ze kanker had aan haar alvleesklier. :( Heb ook geen afscheid kunnen nemen, want het gebeurde toen ik doordeweeks op kamers zat... Mis haar nog steeds weleens.

Heb helaas geen foto, maar ze had zo'n lief kopje!
Ach, en over foto's gesproken, er is zo'n grappige foto van m'n zusje met een tam vogeltje. Het was een jong kraaitje (? denk ik, heb geen verstand van vogels) die zich gewoon liet oppakken, zat op een dag ineens in de garage. De buurman had toen wat foto's gemaakt van die vogel op de schutting, met mijn zusje ernaast. Ziet er zo grappig uit.

Heeft misschien niet echt iets met huisdieren te maken, maar ik zal de foto binnenkort posten.
Jullie hebben de primeur dames...Diesel en B in de zelfde ruimte..zonder blazen...zonder knokken en eigenlijk best gezellig (dát lukt met Nikki dus nog niet)

Van de week op..eh in de weegschaal

En bij deze hoef ik niks meer te zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven