* 183 * Bar Too Much * 183 *

18-01-2010 22:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom!!!
Wat een achterlijk groot plaatje heb ik daar neergeknald.

Dat wordt hijsen Yetje
quote:yette schreef op 01 februari 2010 @ 23:48:

Van oproepjes krijg je natuurlijk wel dat oproepjes-gezeur.

Misschien moeten op een afgesproken tijdstip het hele forum volspammen met dat we happy hour hebben

Hmm de 3000 dames hebben traditie dat de vroege vogels hapjes klaar zetten voor de lat vogels en de late vogels ontbijt voor de vroege. Wellicht kunnen we ze dat hier laten nuttigen

Maar spammen lijkt me ook wel lollig (tot we een ban krijgen )
Nee, ik heb beide beesten door dezelfde voordeur het huis uitgezet. De muis zag eruit alsof hij beter dood kon. Gewoonlijk rent onze kat dan meteen achterom - waar wel een kattenluik zit - en begint de klopjacht op Pluis èn muis opnieuw. Ik vermoed dat ze vergeten is dat dat de gewoonte was. Soms tot drie-vier keer toe.
Lieve dames, ik ga m'n bed begroeten.

Ik wens jullie nog veel plezier, tot snel.
Truste Wies
We kunnen onze menukaart natuurlijk ophangen bij de 3000-dames.

Tsja, en als ze ons bannen wordt het hier natuurlijk nooit meer wat. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Psies, dan kunnen we meteen uitverkoop houden.

Ik zit eraan te denken om de draaideur zo in te stellen dat men wel naar binnen kan, maar niet meer naar buiten
doen!

Slaap lekker Wies
*sleutelt aan draaideur, zodat deze alleen open kan* Oh jee, ehm Yet voor degenen waarvan we weten dat ze terug komen geef ik jou de sleutel, ik ben morgen zeker laat...
Ik vrees dat ik vroeg ben. Duik daarom nu maar onder de wol. Miniman komt vast nog tig keer spoken. Om 2.00 wil hij tv kijken. Om 4.00 een boterham. En om even voor 6.00 is hij klaarwakker en wil hij beneden spelen. Best lullig van hem als je bedenkt dat hij meestal pas om 21.00 (!) naar bed gaat.

Zou dat te vroeg zijn voor hem?

truste
Wauw over maf ritme gesproken.

Succes vannacht
Kannie slapen nie
Yet, ben niet "weg" vanwege een forummer!
Goedemorgen meisjes.

Ik was om 5 uur wakker, buikpijn, Ik ga straks de huisarts maar es bellen, want qua verschijnselen klopt de diagnose buikgriep eigenlijk niet. En dan ga ik om 5 uur 's ochtends ('s nachts dus eigenlijk) allemaal enge ziektes bedenken en dan wordt het tijd voor een praatje met de dokter. Jammer dat die pas om 8 uur wakker is.

Hel, heb je nog wel een beetje kunnen slapen?
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:yette schreef op 01 februari 2010 @ 23:40:

Misschien moeten we een oproepje voor Bardames plaatsen. En dan bij voorkeur Bardames die Jo, Joopp, Bloe, Pun, Hela, Much, Meis of Winx heten.

Goedige morruguh!

Sorry dames, dat ik helaas een druk leven naast het forum heb.

Zou wel heerlijk willen beppen en zuipen en happen, de hele dag en avond door, maar ja, er moet brood ( liefst met beleg ) op de plank he? Enne, er moet verhuisd worden, a.s. gaan we dan echt over. Ben ik klaar met het huisje? Nope! Maar het moet nu echt gaan gebeuren.

Het gaat goed komen, er zullen tijden aanbreken dat ik weer wat geregelder hier jullie ga vervelen met mijn verhalen, dus.... Weet wat je mist!
Beterschap Mir!
quote:Helaholalalala schreef op 02 februari 2010 @ 01:40:

Yet, ben niet "weg" vanwege een forummer!

Oh dat dacht ik. Heb geprobeerd uit te vinden waar de woede hier om gaat, maar kwam zo enorm veel topics tegen over toestanden, dat ik ben afgehaakt.

En je bent eigenlijk ook niet weg zie ik
En ha die Bloe dus hoop dat je een voorspoedige verhuizing hebt!

En beterschap Mir. Balen dat je je zo naar voelt.

Ik moet vanmiddag naar de dokter vanwege een ontstoken vinger. Wist niet eens dat het bestond. Loop er nu al twee weken mee, want ik dacht dat het wel over zou gaan.
Goeiemorge barrers.....

Beterschap Mir en Yetje.

Bloesje, dus eind van de week zit je in je nieuwe huis?

Volgens mij is Hela er niet meer, omdat ze problemen heeft met het beleid van de angels en Naomi.........
Dat had ik wel begrepen, maar ik dacht dat die ban de druppel was, of was dat toevallig tegelijkertijd met een druppel?
Ik denk inderdaad, enkele druppels bij elkaar.

Hier zijn buiten heeeeeeel veel druppels bij elkaar, oftewel......een zooitje pokkeweer.

Ik denk, dat vandaag iedere vijf in de klok, alcoholtijd is.
Ik drink nog ff niet mee. Moet nog 'en fwatuur'.

En eigenlijk zit ik hier weer alleen om mijn mail te checken. Deden meer mensen dat maar zo vaak, dan zat ik niet dagen op antwoord te wachten.

Enniewee. Ik ben weer weg
up....up....up.....

Hier blijft het even bij, want ik zit evem op de laptop....blehhhh
bekenden en onbekenden!

Ergens moet toch mijn eerste reactie komen. Bar too Much bestaat nog, ben er helemaal ondersteboven van .

In ieder geval, jaren geleden was ik op het forum als Shrek maar toen het hele forum op zijn kop ging ben ik gestopt.

Lijkt mij eens leuk om te kijken hoe het er nu is, vandaar.
Gaaffff, ik weet nog dat Mutch jou altijd het groene monster noemde of iets in die trant....welkom terug shrekkie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven