3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
woensdag 3 februari 2010 om 10:05
rugzak aanvragen is ***werk en dan hopen en bidden dat het goedgekeurd wordt. Hoevaak wij hier wel niet afwijzingen meemaken... rest van je werk klinkt ook niet aantrekkelijk idd. Maareuh... ruilen?
Idd dus "juf" die zit te forummen terwijl de klas cito maakt
Ohh die taart... alles is goed! Mjam!!! Zit ze hier met een eierkoek..
Idd dus "juf" die zit te forummen terwijl de klas cito maakt
Ohh die taart... alles is goed! Mjam!!! Zit ze hier met een eierkoek..
woensdag 3 februari 2010 om 10:12
quote:mamalief schreef op 03 februari 2010 @ 10:09:
Nog best veel te doen Peet maar goed nieuws van de rugzak!
Ik post mijn doedingenlijstje maar niet dan is het hele topic vol denk ik.
Na deze bak koffie eerst de uitdaging: Hoe krijg ik een zeer dwarse peuter mee naar de winkel...
Hem beloven dat hij straks tv mag kijken bij terugkomst?
Lekker onpedagogisch, maar ach............
Nog best veel te doen Peet maar goed nieuws van de rugzak!
Ik post mijn doedingenlijstje maar niet dan is het hele topic vol denk ik.
Na deze bak koffie eerst de uitdaging: Hoe krijg ik een zeer dwarse peuter mee naar de winkel...
Hem beloven dat hij straks tv mag kijken bij terugkomst?
Lekker onpedagogisch, maar ach............
woensdag 3 februari 2010 om 10:13
woensdag 3 februari 2010 om 10:15
de hoogbegaafde vond "het wel geinig"
De praktijker vond het "niets om zenuwachtig voor te zijn zo makkelijk" en de rest vond het te doen.
Ben benieuwd wat je oudste er van vindt vandaag Bam. Wel fijn dat het gisteren "een makkie" was
Werelorientatie gisteren was eitje, vandaag ook morgen iets lastiger. Vandaag studievaardigheden en rekenen: niet onwijs moeilijk, maar mijn grut heeft nogal moeite met lezen (lui/taalachterstand/verwend) dus dan is het was pittiger.
Ah toe Petra, je hoeft nu alleen maar op te letten.. ze zijn braaf aan het cito-en.
De praktijker vond het "niets om zenuwachtig voor te zijn zo makkelijk" en de rest vond het te doen.
Ben benieuwd wat je oudste er van vindt vandaag Bam. Wel fijn dat het gisteren "een makkie" was
Werelorientatie gisteren was eitje, vandaag ook morgen iets lastiger. Vandaag studievaardigheden en rekenen: niet onwijs moeilijk, maar mijn grut heeft nogal moeite met lezen (lui/taalachterstand/verwend) dus dan is het was pittiger.
Ah toe Petra, je hoeft nu alleen maar op te letten.. ze zijn braaf aan het cito-en.
woensdag 3 februari 2010 om 10:16
woensdag 3 februari 2010 om 11:00
Zelfs mijn draken zeggen tegen me dat ik niet zo stom moet doen als ik ze plaag met hun hormoontjes.
Heb er nu een, die is helemaal hoteldebotel op een meisje uit de klas. Die wacht tot hij naast dr staat in de rij, vraagt via via wekelijks verkering en ontkent het dan in alle toonaarden (omdat zij nee zegt), leert nu manieren omdat zij dat belangrijk vindt, vraagt continue bevestiging aan haar of hij het wel goed doet. En zij baalt er flink van, het is niet bepaald een compliment als hij achter je aan zit. Net na de pauze ging hij dus weer wachten tot hij eindelijk naast dr stond... Marie...wil jij even voor mij de beker in de koffiekamer zetten. Toch mooi dat zijn blik mij niet kan doden
Stuitert de oudste dan voor de cito bam? Nee toch?? Dat is zonde! Scholen luisteren toch naar advies van leerkracht!!
Gefeli met de geslaagde missie en sterkte met de volgende!
Heb er nu een, die is helemaal hoteldebotel op een meisje uit de klas. Die wacht tot hij naast dr staat in de rij, vraagt via via wekelijks verkering en ontkent het dan in alle toonaarden (omdat zij nee zegt), leert nu manieren omdat zij dat belangrijk vindt, vraagt continue bevestiging aan haar of hij het wel goed doet. En zij baalt er flink van, het is niet bepaald een compliment als hij achter je aan zit. Net na de pauze ging hij dus weer wachten tot hij eindelijk naast dr stond... Marie...wil jij even voor mij de beker in de koffiekamer zetten. Toch mooi dat zijn blik mij niet kan doden
Stuitert de oudste dan voor de cito bam? Nee toch?? Dat is zonde! Scholen luisteren toch naar advies van leerkracht!!
Gefeli met de geslaagde missie en sterkte met de volgende!