Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Sjezus wat een werkperikelen allemaal! Ely, ik ben erg benieuwd naar je update, dus rennen naar de Lp om het uit de doeken te doen! Hoe was je eerste dag op school?

Drop, echt niet gezellige manier zeg maar om van collegae af te komen zeg. Dat is vast een domper wbt sfeer en werkte je ook met ze samen?

Lekker hoor, weer aan de fitness. Ik ben zojuist wezen spinnen en mijn favoriete spinning instructeur verteld me zojuist dat ze weggaat Balen, ik vond haar echt zo lekker les geven op fijne muziek. Maarja, hopen dat vervanger wat is.

Athena, ik houd helemaal niet van TdF! Blegh, ik weet niet hoe ik je in hemelsnaam die indruk heb kunnen geven? Maar klinkt alsof je het niet leuk hebt op je werk met high maintenance collega's, maar alles wel leuk nog met je interim collega?

Naailes geven ze vaak bij buurthuizen en anders even googlen? Ik heb het via internet gevonden en ben ook en echte nitwit wbt naailes. Maar al wel half en rokje voor Loeder in elkaar gezet, dus wie weet!

Ik was ook niet dol enthousiast over boek deel 7. Het kon beter, wel de leuke sfeer van J&C, maar inderdaad veel losse zijdraadjes waardor het verhaal alle kanten opschiet.

Ja drukte is wel vaag he? Maar moet wel zeggen dat het ook niet erg is als je niet elke dag forumt. Ik merk gewoon dat ik vaak een boek erbij pak s' avonds, als ik uberhaupt al thuis ben. Afgelopen week was een gekkenhuis en was alleen maar de donderdagavond thuis. Dat is echt niet lollig en dan ben ik echt gaar als ik thuis ben. Is toch wel heel anders als je voor werk laat bent, dan dat je prive lollige dingen aan het doen bent.

Hebben we nou een date met z'n allen? :-)
Ik heb er zo'n schik in. Hoe gek denk je dat ze op werk worden als ik aankom met dit hoesje voor mijn Blackberry?

Mega Bling bling
Geweldig hoesje Vrolijk, zullen de dames van je naaiclubje vast ook weten te waarderen!

Wat zijn jullie allemaal supergoed aan het sporten! Ik doe nog steeds helemaal niks, maar ben al wel drie kilo kwijt door niet meer te snaaien en niet meer 's avonds te eten.Heel relaxed want gaat lekker snel en kost maar weinig moeite.

Hoe bevalt je opleiding Ely? Ben echt benieuwd hoe je het vindt, heb je ook al een stageplaats?

Wat een gedoe allemaal op jullie werk. Bij mij loopt alles nog steeds op rolletjes. Ook wel saai eigenlijk, nooit iets te klagen over je werk . Net functioneringsgesprek gehad en ze zijn zeer tevreden. Niet dat het een cent extra oplevert, maar toch leuk om te horen .
Wow, wat lijkt me dat lekker LLL, als je door niks te doen zomaar kilo's afvalt. Ideaal!

Ook lekker als je geen werkperikelen hebt, ik zou het zeker niet saai maar een zegen noemen. Het zou mij echt geweldig lijken als ik gewoon mijn werk kon doen, de mensen om me heen dat ook zouden doen en er niet steeds allerlei spelletjes worden gespeeld en organisatorische leemtes dreigen/ontstaan. Keep up the good work!

Vrolijk: het idee over houden van TdF kreeg ik door een opmerking in een berichtje van Drop, waarin ze er iets over zei meteen na een stukje tegen jou. Dus het kwam op mij over alsof dat dus ook nog op jou sloeg, maar kon het me ook al moeilijk voorstellen. Volgens mij ben ik nu nog de enige Tourliefhebber hier geloof ik hè?

Gatver Drop, werksfeer bij jullie klinkt ook niet bepaald optimaal zeg. Lijkt me echt een heel raar gevoel, als er (althans voor je gevoel) zomaar collega's de laan uit worden gestuurd. Bizar. Jij dus ook maar weer sterkte ermee!

Ely, al iets gehoord over sollicitatie? LP doet moeilijk, dus heb daar nog niet kunnen spieken.

En hoest op school?
He LLL, je deed toch aan Pilates? Boefje! Maar hier gewoon een stuiterbal dus vandaar sporten en maintenance aangezien ik ook eet als bouwvakker. Dan is het wel handig aangezien ik anders denk ik wel redelijk rolbaar zou moeten zijn

Maar wel goed man dat je al 3 kilo kwijt bent terwijl je niets ervoor hoeft te doen. Nou ja, behalve stoppen met snaaien dan.

Hoesje is van mij, ik heb het besteld. Ik denk dat alle collega's een rolberoerte krijgen als ze zien dat BB zo vreselijk bling bling roze gepimpt is. Maar idd, mijn naaidames zouden het best kunnen waarderen. Al kan ik nog steeds niet met het stinkding omgaan. Wat een baggerdingen zijn BB's zeg. Ik ga denk ik maar voor een Iphone en Ipad.

Lekker toch als werk op rolletjes loopt? Ik zou ook gewoon soms wel eens een dag willen hebben dat ik (figure of speach) uit mijn neus kon peuteren zonder brandmailtjes, dringende verzoeken (not) en gezeik onderling waar ik tussen mag staan. Rust en vrede lijkt me af en toe echt heerlijk! Ik kom bij jou werken

Sorry Athena, geen TdF liefde hier. Ik bak met je mee, ik lees met je mee en allerlei overige dingen wil ik met je doen, maar geen TdF.
Vrolijk, mensch, dat hoesje is echt té erg!

Je moet straks eerst vast de ambulance voor je baas bellen voordat je dat ding uit je tas haalt!

Ik ga nog een keer op LP proberen te kijken en anders braaf richting mijn bed. Joy. Laatste dag vd week, want vrijdag vrij ivm het heuglijke feit dat vent dan voor de herkansing van zijn knip gaat.
quote:athena schreef op 27 januari 2010 @ 23:35:

Vrolijk, mensch, dat hoesje is echt té erg!

Je moet straks eerst vast de ambulance voor je baas bellen voordat je dat ding uit je tas haalt!

.
Zo, even weer ophalen. Iedereen druk met leuke dingen?

Ik heb niks leuks te vertellen, was stomme dag en ben eigenlijk best (stiekem vanbinnen) stikchagrijnig.

Maar....als ik LP goed lees hebben we toch echt een date weten te plannen, toch? Leuk!
Ja, hier druk, maar leuk weekend! Vrijdag was prut aangezien ik met migraine thuiskwam en half dood was, maar gelukkig ging het redelijk snel weer wat beter. Op werk kwam het zo rond 16.00 opzetten dus snel pil genomen, maar toch wel echt misselijk, hoofdpijn en algehele malaise. Ik heb maar half dood op werk gezeten tot 19.30 aangezien ik gewoon die auto niet n kon/wilde stappen omdat ik bang was om te moeten pimpelen. Blegh..

Gister etentje gehouden voor 8 man en het was echt gezelig. Ik had japans gekookt met sushi, terriyaki kip etc dus was een groot succes. Althans het ging schoon op allemaal

Zo op naar verjaardag van zoontje vriendin wat ook het vriendje is van Mormel dus gezellig.

Athena, ben je al in een beter bui? :-) Hoe is het vrijdag gegaan meisje met vent en knip?
Och, die knip ging goed hoor. Hij heeft er wel wat last van gehad, had ook de pech dat Schurk hem na een dag volkomen onbedoeld maar desalniettemin keihard in zijn noten schopte.

Maar volgens mij voelt hij er steeds minder van.

En ik, tja, heb het er best even moeilijk mee (gehad). Ben wel blij te merken dat vent het echt fijn vindt dat het nu is gebeurd en er helemaal achterstaat. Dat is in elk geval een goed ding en dat het nu definitief is, is voor mij ook wel goed.

Zo, valt er bij jullie ook zoveel sneeuw vandaag? Schurk en ik kwamen vanmorgen vanuit het wegbrengen van Boef naar school in een enorme sneeuwbui terecht. Schurk huilde echt van de pijn in zijn gezicht van de vele vlokken i.c.m. harde wind. Het ging ook echt megahard. Moet zeggen dat ik het praktische gedoe rondom het winterweer nu best zou kunnen missen als kiespijn. Vandaag ook weer 4x heen en weer met die slee om Boef te brengen en halen, het is best leuk, maar het gaat zo traaaaag ;).

Gisteren hebben we er wel weer super van genoten, we zijn naar een bos in de buurt geweest met allemaal heuvels en daar hebben de jongens echt zo leuk gesleed gedurende 2,5 uur. Op van die plastic "lepeltjes", die dingen gaan echt snoeihard. Ze kregen er geen genoeg van, was echt heel erg leuk.

Vrolijk en Ely, pleuren jullie jullie verjaardagen + die van aanhangsel + kinderen nog even een keer op LP? Volgens mij is bijvoorbeeld Mormel binnenkort jarig, maar ik heb echt geen clou van de precieze datum.
Ik ben waarschijnlijk heel sadistisch ingesteld, maar moest net onbedaarlijk grinniken bij het idee van je vent die in zijn noten wordt geschopt na een knipje, Athena! Kan me wel heel goed voorstellen dat je er met gemengde gevoelens aan denkt, het is wel iets definitiefs. Maar als jullie er nu uiteindelijk allebei achter staan, is het oke. Toch?

Je sneeuwavontuur van gisteren klinkt wel erg leuk zeg. Ik ben de sneeuw aardig zat op dit moment, ik snak naar de eerste sneeuwklokjes en krokusjes, en temperaturen van boven de 10 graden en zo. Langzaam stijgend naar een graad of 20, 25. Maar verder ben ik niet veeleisend.

Vrolijk, je etentje klinkt weer eens erg smakelijk! Jummie. Maar vervelend dat je een migraine-aanval had, poor you! En dat bling bling ding is echt too much . En erg Vrolijk .

Ik heb zelf ook een druk weekend achter de rug. Zaterdag al vroeg uit de veren aangezien ik om 10u bij een workshop moest zijn 125km verderop. Buikdans natuurlijk. Een bekend Egyptisch echtpaar waarvan hij een percussionist van wereldklasse is en zij een topdanseres kwamen twee dagen workshops geven, en op zaterdagavond een concert met optreden. Optreden ben ik niet naartoe geweest omdat ik een collega-danseres van de opleiding had beloofd te komen kijken naar een 'afdans' optreden van haar op een dansfeest. Waar ik ook nog zelf kon (vrij) dansen dus dat was geen zware opgave. Had ook nog een ander feest kunnen hebben die avond, maar ja, je kunt maar 1 ding tegelijk doen...
Ja, mijn kleine mormel is zondag jarig en is vandaag voor het eerst wezen wennen! Hij was helemaal stoer en dapper want ging zo de klas in en zwaaide leuk Vrolijkerd uit en dat was het Ik ging hem tussen de middag ophalen en hij kwam vrolijk de klas uitgehuppeld en liep zo mee na een 'daaaaaaaag' naar de juf toe. Lekker ding. Maar hij was echt wel moe van alle indrukken denk ik want heeft 's middags toch echt wel 2 uur geslapen! Dat is in tijden niet gebeurd.

Fijn dat Vent niet zoveel last meer heeft van knip. Oef, klinkt wel pijnlijk van die trap in zijn noten van Schurk. Brr...

Maar kan me wel voorstellen dat het gemengde gevoelens oproept bij jou. Fijn dat je duidelijkheid hebt, maar daardoor ook tegelijkertijd het verdriet van afgesloten hoofdstuk

HIer in stad geen greintje last van sneeuw, maar werkplek dus echt vlokken die naar beneden kwamen zeilen. Bizar! In woonplaats ligt echt gen sneeuw en geen mogelijkheid om met je slee van heling af te glijden. Weinig gehad ook eigenlijk hier want als er sneeuw lag, dan was het ook zo weer weg de laatste dagen.

Drop, klinkt zeker als een druk weekend! Maar klinkt wel heel leuk en ik heb je wel eens gehoord over het stel en volgens mij was je daar wel van onder de indruk. Verder doe ik met je mee wbt het weer want sneeuw is prima, maar vind het zo irritant dat er dan gelijk files komen door die gladheid. Sneeuw is alleen leuk als je vrij bent

Ik kom net van naailes af en rokje vordert gestaag. Maar moet zeggen dat ik het heel leuk vind maar da het niet mijn roeping zal zijn om alle kleding voor de kinderen te gaan maken. Basics is prima zoals rokjes en jurkjes, maar zoals ik medecursisten lingerie zie naaien, is niet mijn ding.

Ik hoop dat bling bling hoesje snel binnenkomt want ben erg benieuwd of ik idd 112 voor mijn baas moet bellen
of je bestelt een Dame Edna zonnebril voor hem, een van beide. Maar gezien het feit dat je niet altijd even positief bent over hem (ik houd van eufemismes), gewoon lekker zo laten en 112 paraat houden.

Ik vind 'gewone' kledingstukken naaien helemaal niet leuk. Gaat veel te veel tijd in zitten, ben niet zo van het netjes aftekenenen met krijt en eerst rijgen en zo. Ik moet het gewoon rats rats meteen onder de machine kunnen leggen. Zoals een cirkelrok of zo.

Leuk dat het wennen zo goed ging, Vrolijk! Zie het Mormel al helemaal doen. Zo lekker op zijn eigen nonchalante onverstoorbare manier. Geweldig.

Hier ligt trouwens wel wat sneeuw, maar niet veel. Het sneeuwt steeds wel behoorlijk, maar de temperatuur is regelmatig boven 0 waardoor de sneeuw vrolijk weer wegsmelt, om vervolgens te verijzen omdat de temperatuur dan weer is gedaald tot onder 0. Heel fijn.
quote:dropje schreef op 01 februari 2010 @ 22:47:

of je bestelt een Dame Edna zonnebril voor hem, een van beide. Maar gezien het feit dat je niet altijd even positief bent over hem (ik houd van eufemismes), gewoon lekker zo laten en 112 paraat houden. Of 112 ook niet paraat houden (evil)
Ik ga even boven op bed DH kijken en dan naar bed. Vroeg en koud was het vanmorgen om 6.00. Was fris en fruitig om 7.40 op werk dus had wenig tot geen file ondanks alle sneeuw. Morgen hopelijk zelfde truukje, maar 6.00 is wel errug vroeg..

NY berries in de aanbieding bij de G&G Drop!
Ben weg, even webwinkelen bij albert.nl!

Trusten Vrolijk, mijn wekker staat veilig op 7u!
Psssst Vrolijk, ik heb net op de PetitLouie-site twee jurkjes voor Mini gescoord met 40% korting (zo'n polo dress en een cross dress). Van de week bij de Hema zagen we een vergelijkbaar modelletje maar die wilde de freule niet, die waren niet zo zacht als de PL-jurkjes
Oh Pam, bewaar je dit soort tips alleen voor de Vrolijkerds of zo? Niet dat meisje ooit een jurkje aanwil. Maar ik vind ze zo leuk.
Ach wat lief zo'n stoer Mormel die zo de klas in loopt! Heerlijk lijkt me dat, was Loeder ook zo makkelijk? Ik denk dat het met Sum veel makkelijker zal gaan dan met Dim, die kent de school al een beetje en heeft er zoooo veel zin in. Al maanden vraagt hij iedere dag: 'mamma, ben ik al vier?' En dan zeg ik nee, zegt ie: 'ooh, wat duuwt het lang seg'. Zo lief.

Leuk die jurkjes, ik ga ook even kijken! Poppetje moet eigenlijk maat 6-12 mnd hebben, maar die zijn altijd direct weg op de een of andere manier.

Ik kan me voorstellen dat het voor jou heftig is Athena, maar ergens ook wel fijn dat je vent gewoon zijn verantwoordelijkheid neemt en er zelf voor zorgt dat er geen kinderen meer komen. Sjaak wil ook absoluut geen kinderen meer maar laat geen knip zetten. Nu wil ik dat nu ook nog niet, je weet maar nooit hoe we er over twee jaar over denken en dan is hij nog jong genoeg, maar als het aan hem ligt gaat die knip er nooit komen, moet ik het maar regelen. Echt asociaal vind ik dat, mij drie kinderen laten baren en dan te beroerd zijn om zelf iets te laten doen. Grr, echt een strijdpunt is dit bij ons.

Ik ben inmiddels ook wel klaar met de sneeuw trouwens. Moest gisteravond uit stad in de buurt door de sneeuw naar huis rijden en zat echt zo gespannen achter het stuur. Ik zie normaal al geen klap 's nachts, maar met xenonverlichting in Sjaaks auto gaat het wel. Maar nu met die felverlichte sneeuwvlokken tegen een pikzwarte achtergrond, ik had echt het gevoel dat ik net zo goed een blinddoek om had kunnen hebben. Doodeng vond ik het.
Ik ben fan van PL jurkjes, maar nog meer van de Br@nd for girls jurkjes. Die zijn toch zo leuk! Ze staan Loeder ook zo leuk. Maar nu wil ik ook PL jurkjes terwijl het kind omkomt in de jurkjes. Vrees dat zij ook een stuk of 10 jurkjes voor winter in kast heeft hangen.

Haaai Koek, ja hier zijn wij ben ik zo oppervlakkig

Loeder was nog makkelijker! Die huppelde echt naar school en was niet eens moe en wilde gelijk hele dagen. Maar al met al mag ik niet klagen nee. Mormel had vandaag zijn eerste judoles. Het was zo lief! Hij vond het ook zo leuk, maar ja.. Ik had niet anders verwacht aangezien hij legitiem mocht duwen, trekken, rollen en hangen!

Hier heeft Vrolijkerd echt geheel en vrijwillig knip gezet. Hij wilde echt geen derde meer en denk dat het makkelijker was aangezien ik ook geen derde meer mocht baren. Anders weet ik niet hoe of ik snel die knip had laten doorzetten...

Hoest nu Athena?

LLL, ik ben ook zo nachtblind als een kip. Vreselijk he? Ik vind dat echt zo eng in het donker rijden, zeker op onbekend terein.

Ik ga snel opschieten want mijn vader ligt in het ziekenhuis dus ga snel de kant op voor bezoekuur. Hij heeft wederom een ablatie gehad dus kindjes hebben al geknutseld voor hem
Is mijn avatar nou veranderd?
Nee. Ja.
Ik zie nog steeds oude heroes ipv nieuwe Olivia?
Ik zie echt Olivia heur. Keertje F5-en?
Believe me, ik F5 me de pleurus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven