3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
woensdag 3 februari 2010 om 19:14
Jaaa heerlijk Jack... je profiteert wel goed van de sauna he! Vaak zijn dat soort dingen van die relatief impulsieve aankopen (niet voor het bedrag hoor, maar meer dat je denkt dat je hem elke dag gaat gebruiken maar in de praktijk er na een tijdje niet meer naar omkijkt).
Jullie zijn er echt blij mee he!!
Jullie zijn er echt blij mee he!!
woensdag 3 februari 2010 om 19:15
quote:Jackyr schreef op 03 februari 2010 @ 19:14:
Haha ja Bi over de Cock.. maar heb je ook gelezen dat ik BAM heb aangeboden om vrijdagavond voor haar in te vallen als ze eventueel toch al haar periode heeft? Jaaaa heb ik gelezen!! Hahahaha alleen Bam heeft het nog niet gelezen... dus ik zou maar startklaar staan om weg te rennen!
Haha ja Bi over de Cock.. maar heb je ook gelezen dat ik BAM heb aangeboden om vrijdagavond voor haar in te vallen als ze eventueel toch al haar periode heeft? Jaaaa heb ik gelezen!! Hahahaha alleen Bam heeft het nog niet gelezen... dus ik zou maar startklaar staan om weg te rennen!
woensdag 3 februari 2010 om 19:15
quote:appeltjesgroen25 schreef op 03 februari 2010 @ 19:12:
Dat is balen he Jack.. je bent al gestraft eigenlijk, en zo word je nog een keer gestraft. Das dubbel, en das nie lief!Och Appeltje.. dat is nog maar een heel klein beetje wat je weet.. pfff.. weet je.. ik werd toen ineens helemaal goedgekeurd.. heb dat aangevochten en toch weer een klein gedeelte in de WAO.. zou nu eigenlijk nog één keer gekeurd moeten worden.. wat misschien wel gunstig uit zou pakken nu met mijn hernia erbij.
Dat is balen he Jack.. je bent al gestraft eigenlijk, en zo word je nog een keer gestraft. Das dubbel, en das nie lief!Och Appeltje.. dat is nog maar een heel klein beetje wat je weet.. pfff.. weet je.. ik werd toen ineens helemaal goedgekeurd.. heb dat aangevochten en toch weer een klein gedeelte in de WAO.. zou nu eigenlijk nog één keer gekeurd moeten worden.. wat misschien wel gunstig uit zou pakken nu met mijn hernia erbij.