3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Dat is balen he Jack.. je bent al gestraft eigenlijk, en zo word je nog een keer gestraft. Das dubbel, en das nie lief!
quote:Jackyr schreef op 03 februari 2010 @ 19:11:

Hee Bi heb je helemaal bijgelezen?Ja, en ook dat je moest lachen omdat de Cock nu ook buiten 3000 genoemd is
Alle reacties Link kopieren
nog 250 postings dus we zijn er nog lang niet!
Vanmiddag gesport!
en gesaunaaid
quote:friezinnetje schreef op 03 februari 2010 @ 19:11:

Ik zou wel op bed kunnen nu. Ben zo moe steeds. Kan de hele dag wel slapen.Ik heb dr ook last van Friez.... het wordt tijd voor de lente!!
goede avond, ik heb wel zin in een feestje,kom op naar de 3000
Haha ja Bi over de Cock.. maar heb je ook gelezen dat ik BAM heb aangeboden om vrijdagavond voor haar in te vallen als ze eventueel toch al haar periode heeft?
quote:Bianca40 schreef op 03 februari 2010 @ 19:13:

[...]

Ik heb dr ook last van Friez.... het wordt tijd voor de lente!! Ja dit is mijn winterdipperiode en er moet idd weer meer zon en meer licht komen! De lente kan wel beginnen!
Jaaa heerlijk Jack... je profiteert wel goed van de sauna he! Vaak zijn dat soort dingen van die relatief impulsieve aankopen (niet voor het bedrag hoor, maar meer dat je denkt dat je hem elke dag gaat gebruiken maar in de praktijk er na een tijdje niet meer naar omkijkt).

Jullie zijn er echt blij mee he!!
quote:Jackyr schreef op 03 februari 2010 @ 19:14:

Haha ja Bi over de Cock.. maar heb je ook gelezen dat ik BAM heb aangeboden om vrijdagavond voor haar in te vallen als ze eventueel toch al haar periode heeft? Jaaaa heb ik gelezen!! Hahahaha alleen Bam heeft het nog niet gelezen... dus ik zou maar startklaar staan om weg te rennen!
He Bankje! Kom maar even helpen
quote:appeltjesgroen25 schreef op 03 februari 2010 @ 19:12:

Dat is balen he Jack.. je bent al gestraft eigenlijk, en zo word je nog een keer gestraft. Das dubbel, en das nie lief!Och Appeltje.. dat is nog maar een heel klein beetje wat je weet.. pfff.. weet je.. ik werd toen ineens helemaal goedgekeurd.. heb dat aangevochten en toch weer een klein gedeelte in de WAO.. zou nu eigenlijk nog één keer gekeurd moeten worden.. wat misschien wel gunstig uit zou pakken nu met mijn hernia erbij.
Heyyyy Bankje
Bankje
Iedereen verlangt naar de lente..
Balen Jack, al dat gedoe, daar zit je dan juist net ff niet op te wachten!! Wat dat betreft moeten de goeden wel heeeeel erg onder de kwaden lijden hier in NL.
Ik ook wel.. maar dan ben ik zo jarig..
floor leest zeker nog steeds op haar eigen topic?
Oh Bi.. voordat BAM hier is ben ik al lang weg
Ik heb normaal nooit moeite met de winter, vind het juist altijd super gezellig!! Maar ik ben het nu wel zo vreselijk zat!!
gelukkig was het vandaag lekker zonnig bij ons. Is dan toch heerlijk!
heb niet teruggelezen
quote:Jackyr schreef op 03 februari 2010 @ 19:16:

Ik ook wel.. maar dan ben ik zo jarig.. Ik ben ook bijna jarig!
Ik denk het wel Bankje, is ook wel een hilarisch topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven