Forummer van de Maand - Brainstormtopic

02-02-2010 13:51 543 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers!

Naar aanleiding van herhaaldelijke klachten en opmerkingen over de 'zichtbaarheid' van de Forummer van de Maand-verkiezingen is er nu dit topic om al jullie ideeën te inventariseren.

Dit topic is geopend in overleg met Sheila, omdat jullie altijd creatief zijn met ideeën, het een verkiezing is voor jullie en omdat Viva jullie er graag in wil betrekken.

Dit topic is de komende maand open, mochten er goede ideeën geopperd worden waar Viva ook enthousiast over is, dan neemt Viva die gelijk mee in de volgende ronde (dus de FvdM Maart).

Kortom; kom maar door!

Ook namens Sheila, alvast bedankt!

Angel 5
quote:Ikbenanoniem schreef op 03 februari 2010 @ 21:16:

[...]

Ik ben het eens met Floor.

Als die opmerkingen van de winnares van de FvdM-verkiezing op het eigen topic exemplarisch moeten zijn voor haar schrijven, dan herken ik daar niets van de motivatie in waarom zij FvdM is geworden. M.a.w.: die titel is niets meer waard.

En dat zeg ik als groepsloze, dus kansloze forummer. Ik ben ook 'n groepsloze maar ben toch al 2 keer genomineerd geweest!
*rent naar het topic van Djoels*

*rent terug*

Hier, Smol. Een bakje. En een doekje stuk gescheurde laken.
Tja, ik mocht in mijn eigen topic al niet meer zeggen een beetje klaar te zijn met dat kliekje ook na wat er is gebeurd met HPL. Ik heb daar toen ook meegelezen wat er daar is geschreven. En nee, ik weet dat niet iedereen daar aan meedoet en er zitten ook hele leuke meiden bij dat topic. Maar er ontstaat nu wel een sfeertje wat gewoon niet leuk en gezellig is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Als redelijk onbekende forummer, die lid is van geen enkel groepje (hoe is het mogelijk), en deze discussie zo even van de zijlijn volgt, doe ik graag een duit in het zakje.

Ik vind de FvdM-verkiezing in theorie leuk, en van mij mag die blijven. Ik denk dat er goede ideeën zijn aangedragen:

De verkiezing moet véél beter zichtbaar worden, op het forum zelf en niet (alleen) via blogs.

Ik ben voor nomineren, en dat Viva dan 3-5 mensen kiest (op basis van aantal stemmen en/of redenen van nominatie), deze mensen kort voorstelt en dat iedereen dan een stem mag uitbrengen.

Ik vind het maken van stemafspraken in dit soort verkiezingen trouwens niet netjes. Logisch dat je op een 'vriendinnetje' van je topic stemt, dat snap ik prima. Maar met zijn allen afspreken wie het deze keer mag winnen vind ik -net als anderen- kapen van de verkiezingen. Ook al is het dan puur technisch gezien wel 'eerlijk gewonnen'.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:qwertu schreef op 03 februari 2010 @ 21:21:

*rent naar het topic van Djoels*

*rent terug*

Hier, Smol. Een bakje. En een doekje stuk gescheurde laken.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:elninjoo schreef op 03 februari 2010 @ 21:20:

[...]

Ik ben ook 'n groepsloze maar ben toch al 2 keer genomineerd geweest! Wat ik persoonlijk al hélemaal niet kan begrijpen, maar hee, ik kom dan ook vooral op jouw anti-pijler.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Broedkippetje schreef op 03 februari 2010 @ 21:23:

Ik vind het maken van stemafspraken in dit soort verkiezingen trouwens niet netjes. Logisch dat je op een 'vriendinnetje' van je topic stemt, dat snap ik prima. Maar met zijn allen afspreken wie het deze keer mag winnen vind ik -net als anderen- kapen van de verkiezingen. Ook al is het dan puur technisch gezien wel 'eerlijk gewonnen'.Het is eerlijk gewonnen, maar het kan dus ook omdat er te weinig mensen stemmen. Als er voldoende stemmen binnenkomen, dan kan dit in principe al niet meer. Maar ik lees net mee dat het al eerder zo was, maar dan bij het blessings-topic. Dat was mij trouwens niet opgevallen toendertijd.
quote:elninjoo schreef op 03 februari 2010 @ 21:20:

[...]

Ik ben ook 'n groepsloze maar ben toch al 2 keer genomineerd geweest! Van mij mag je FvdM worden hoor Nien. Ik vind jou één van de experts van de reispeilert. En je bent ongeëvenaard waar het gaat om het plaatsen van tactloze opmerkingen over kinderen en zwangerschap. Daar ben ik soms jaloers op!
Is ze al bevallen?

*gaat snel kijken*

Ik heb het ook gezien, die opmerking van Caramella. Jammer inderdaad. En wees er maar trots op
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nu ik besef dat deze verkiezing bestaat zal ik vanaf nu braaf gaan stemmen, Malificent!

Maar ik ben het wel met Qwertu eens dat er wel héél veel mensen zouden moeten stemmen, of dat een forummer wel héél erg op moet zijn gevallen die maand, wil iemand tegen 15-30 stemmen uit een groepje op kunnen.
Neehoor, Djoels is nog steeeeds niet aan't bevallen
Peas on earth!
quote:qwertu schreef op 03 februari 2010 @ 21:05:

[...]

Ik ook. Ik vind mijn eigen posts al discutabel eerlijk gezegd, maar vond de opmerking wel relevant voor de discussie hier. Dan weten we tenminste wel waar we het over hebben.

En als ik heel eerlijk ben, vind ik dat als een verkiezing zulk kinderachtig gedrag oproept, je jezelf als Viva ook gewoon mag afvragen in hoeverre het zinvol is om door te gaan met zo'n verkiezing. Ook omdat het blijkbaar z'n doel mist. En dan heb ik het nog niet eens over de inmiddels ontelbare keren dat verbaasd op me gereageerd werd als ik vertelde dat ik het nog nooit geworden was. (Niet om mezelf naar voren te schuiven, maar het wel typisch toch, dat mij dat wel zo vaak gevraagd is en -naar ik zo inschat- de huidige FvdM niet.)Ja, eens, maar daarom heb ik het in het overleg gegooid naar Sheila, en is er nu dit topic! Zoals het nu gaat, dát is in elk geval NIET de bedoeling van Viva. Ik weet niet of dat duidelijk was, maar nu dan in elk geval wel.

*Is met lijst bezig, maar *telefoon* *wakker kind* enzo. Pf. Duurt even iets langer*
Is Djoels al uitgerekend, dan?

Tjongejongejonge, je knippert 2 keer en je bent al weer een half jaar verder.
quote:Maleficent schreef op 03 februari 2010 @ 21:28:

[...]

Het is eerlijk gewonnen, maar het kan dus ook omdat er te weinig mensen stemmen. Als er voldoende stemmen binnenkomen, dan kan dit in principe al niet meer.

Volgens mij klopt het niet wat je zegt.

Even theoretisch;

30 stemmen op 1 persoon. En al zullen er 40 of 50 of 100 op allemaal verschillende stemmen, dan zal het toch diegene worden met die 30 stemmen.

Of is het laat en moet ik de rosé laten staan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Male, daar is in het blessingstopic echt nooit sprake van geweest hoor. Daar werd wat gegrapt en gegrold over campagnes in de provincie, meer niet. En dat was altijd naar aanleiding van een nominatie die er al wás. Totaal niet vergelijkbaar dus...
schaf het hele fvdm af en maak er idd een maandelijkse blog van waar steeds een andere forummer in schrijft. De forummer ervoor, stelt een of meerdere vragen enz
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh en kan er alsjeblieft opgehouden worden met het gezwaai van de toverstafjes? Zolang het beide kanten opgaat met modder smijten ga ik in elk geval in dit topic niks bewerken.
quote:qwertu schreef op 03 februari 2010 @ 21:33:

Male, daar is in het blessingstopic echt nooit sprake van geweest hoor. Daar werd wat gegrapt en gegrold over campagnes in de provincie, meer niet. En dat was altijd naar aanleiding van een nominatie die er al wás. Totaal niet vergelijkbaar dus...Ja, ik las het op de Blog over de winnaar door Nijntje. Aangezien ik nooit op het blessings topic kom, wist ik het verder ook niet hoor. Ik praat Nijntje maar na
quote:Broedkippetje schreef op 03 februari 2010 @ 21:32:

Is Djoels al uitgerekend, dan?

Tjongejongejonge, je knippert 2 keer en je bent al weer een half jaar verder.Dan heb jij de afgelopen dagen niet eens geknipperd, maar je ogen stijf op elkaar gehouden. Jezus te Paard er is geen ontkomen aan!
Kort maar krachtig:

Viva bedenkt de eerste blogger, daarna geeft diegene de pen door....

Niks geen verkiezingen.
Hahahaahahah, sorry. Niets om te lachen . Maar ik zwaai een keer niet met stokjes. Had ook telefoon.
Wat is toverstafje zwaaien?
quote:Viva Angel5 schreef op 03 februari 2010 @ 21:34:

Oh en kan er alsjeblieft opgehouden worden met het gezwaai van de toverstafjes? Zolang het beide kanten opgaat met modder smijten ga ik in elk geval in dit topic niks bewerken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Viva Angel5 schreef op 03 februari 2010 @ 21:34:

Oh en kan er alsjeblieft opgehouden worden met het gezwaai van de toverstafjes? Zolang het beide kanten opgaat met modder smijten ga ik in elk geval in dit topic niks bewerken. is beelddenker en ziet mailbox rood uitslaan en knipperen van alle meldingen
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Eerste blogger moet natuurlijk Naomi zijn. Geen twijfel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven