Bezemtopic deel 6
woensdag 3 februari 2010 om 21:18
Mamz,die brief zou ik aan zijn ouders moeten geven en dan zouden die hem kunnen voorlezen als hij belt.Ik heb geen idee waar ie uithangt,dus hoe ik hem moet bereiken.En dat vind ik helemaal niet erg!Lekker rustig!
Kan me alleen voorstellen dat het voor Oudste wel prettig zou zijn als ze hem af en toe zou spreken.Maar daar zit hij blijkbaar ook niet op te wachten aangezien hij zelf ook geen contact opneemt.
Kan me alleen voorstellen dat het voor Oudste wel prettig zou zijn als ze hem af en toe zou spreken.Maar daar zit hij blijkbaar ook niet op te wachten aangezien hij zelf ook geen contact opneemt.
woensdag 3 februari 2010 om 21:59
Ik ben trouwens niet gaan lopen, hoofdpijn werd al erger als ik er aan dacht.
Ben er helemaal klaar mee, met dat hoofd.
Het goede nieuws hier in huis, de deuren zijn er.
Een maand te laat, maar ze zijn er.
Nu nog op/in/aanhangen.
Hoe heet dat eigenlijk?
Ik ga tandenpoetsen, nog even achter de pc, mondspoelen met mondwater en naar bed.
Gegroet!
Ben er helemaal klaar mee, met dat hoofd.
Het goede nieuws hier in huis, de deuren zijn er.
Een maand te laat, maar ze zijn er.
Nu nog op/in/aanhangen.
Hoe heet dat eigenlijk?
Ik ga tandenpoetsen, nog even achter de pc, mondspoelen met mondwater en naar bed.
Gegroet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 4 februari 2010 om 08:39
Vandaag:
Boodschappen
Laarzen ophalen
Pakketje wegbrengen
Werken
Dames en Maegdje,ik heb een vraagje op de bh gezet,niks belangrijks maar als jullie tijd hebben...
En een klein dillemma:ex had spaarloonregeling,het vrijgevallen bedrag is op mijn rekening gestort.Aangezien ik de deurwaarders voor hem aan het afbetalen ben schreeuwt alles in mij:houden!Al is het maar om op de rekeningen van de kinderen te zetten.
Of:ik verwittig zijn ouders en dan zien zij maar wat ze ermee doen.
Wat zouden jullie doen?
Boodschappen
Laarzen ophalen
Pakketje wegbrengen
Werken
Dames en Maegdje,ik heb een vraagje op de bh gezet,niks belangrijks maar als jullie tijd hebben...
En een klein dillemma:ex had spaarloonregeling,het vrijgevallen bedrag is op mijn rekening gestort.Aangezien ik de deurwaarders voor hem aan het afbetalen ben schreeuwt alles in mij:houden!Al is het maar om op de rekeningen van de kinderen te zetten.
Of:ik verwittig zijn ouders en dan zien zij maar wat ze ermee doen.
Wat zouden jullie doen?
donderdag 4 februari 2010 om 09:18
Goedemorgen
Coebergh: wat betreft je dilemma zou ik er voor kiezen om het zelf te houden als het risico dat hij je erop betrapt niet heel groot is.
Sterker nog: ik meen dat ik het ooit met een bedrag van ca 400 euro heb gedaan. Aangezien ik vele tienduizenden euro's aan meneer ben kwijtgeraakt heb ik daar zelfs niet een beetje wroeging over.
Maaaar: zorg dat je het hebt als hij wel piept. Mss dan toch maar op de spaarrekening van de kinderen?
Coebergh: wat betreft je dilemma zou ik er voor kiezen om het zelf te houden als het risico dat hij je erop betrapt niet heel groot is.
Sterker nog: ik meen dat ik het ooit met een bedrag van ca 400 euro heb gedaan. Aangezien ik vele tienduizenden euro's aan meneer ben kwijtgeraakt heb ik daar zelfs niet een beetje wroeging over.
Maaaar: zorg dat je het hebt als hij wel piept. Mss dan toch maar op de spaarrekening van de kinderen?
donderdag 4 februari 2010 om 09:28
Mamz,ik heb de advocaat gebeld.Aangezien het nog stamt uit de tijd dat wij getrouwd waren heb ik officieel recht op de helft.Die helft ga ik aflossen bij de deurwaarders en de andere helft gaat op de spaarrekening van oudste 2!Dan doe ik het dus altijd goed.
No way dat hij met die centen gaat slepen!
No way dat hij met die centen gaat slepen!
donderdag 4 februari 2010 om 09:41
Mogguh ladies en maegdje
Da's een mooie meevaller Coe!
En een goede oplossing ook zo.
Doet me denken aan vorige week: had ik 2 hockers gekocht bij Leenbakker.
Zie ik later dat ik er maar 1 heb betaald.
Tja..da's mooi 30 euro in the pocket hoor.
To do:
Ik heb al een berg hangende was opgevouwen en opgeruimd.
Straks ga ik tennissen.
Verder geen plannen.
Ik zie wel wvttk. enzo.
Ik denk dat ik de doos met carnavalskleding eens uit ga zoeken, wat er weg kan en wat ik ooit nog eens kan gebruiken.
En ik moet Stofzuigen natuurlijk.
Goldman is nog steeds thuis. Da's wel gezellig hoor
Laterr lieverrrds!
Da's een mooie meevaller Coe!
En een goede oplossing ook zo.
Doet me denken aan vorige week: had ik 2 hockers gekocht bij Leenbakker.
Zie ik later dat ik er maar 1 heb betaald.
Tja..da's mooi 30 euro in the pocket hoor.
To do:
Ik heb al een berg hangende was opgevouwen en opgeruimd.
Straks ga ik tennissen.
Verder geen plannen.
Ik zie wel wvttk. enzo.
Ik denk dat ik de doos met carnavalskleding eens uit ga zoeken, wat er weg kan en wat ik ooit nog eens kan gebruiken.
En ik moet Stofzuigen natuurlijk.
Goldman is nog steeds thuis. Da's wel gezellig hoor
Laterr lieverrrds!
donderdag 4 februari 2010 om 09:47
Over die hockers heb ik nog wel eens een goedlopend topic gehad
Ik was zo'n heilig boontje dat voor een tientje bestek terug ging naar een klein winkeltje.
Bij Leen Bakker denk ik dat ik ook had gekozen voor 'mooi meegenomen'.
Ik heb straks een evaluatiegesprek met pleegzorg en de allerleukste pleegouder.
Ik was zo'n heilig boontje dat voor een tientje bestek terug ging naar een klein winkeltje.
Bij Leen Bakker denk ik dat ik ook had gekozen voor 'mooi meegenomen'.
Ik heb straks een evaluatiegesprek met pleegzorg en de allerleukste pleegouder.
donderdag 4 februari 2010 om 16:47
Carnaval. Hmz, ik sla het maar over dit jaar. Al zou ik heel graag gewoon gaan
MissM, het klinkt alsof het een stuk beter gaat tegenwoordig. Spannend dat hij gaat oefenen op het dagverblijf!
Ik heb vandaag een brief gestuurd om zwangerschapsverlof te vragen, inclusief 3 weken vakantie vergoeding. Ben benieuwd!
Zoeb, hoest?
Coe, lekkere meevaller! Lekker houden, zou ik zo zeggen!
hier weinig bezemen meer vandaag. Zo nog even de droger aan en het eten afmaken. Daarna in bad en hopelijk een flinke nachtrust maken.
MissM, het klinkt alsof het een stuk beter gaat tegenwoordig. Spannend dat hij gaat oefenen op het dagverblijf!
Ik heb vandaag een brief gestuurd om zwangerschapsverlof te vragen, inclusief 3 weken vakantie vergoeding. Ben benieuwd!
Zoeb, hoest?
Coe, lekkere meevaller! Lekker houden, zou ik zo zeggen!
hier weinig bezemen meer vandaag. Zo nog even de droger aan en het eten afmaken. Daarna in bad en hopelijk een flinke nachtrust maken.
donderdag 4 februari 2010 om 18:33
Woon jij in het Wilde Westen MissM?
Nope Mamz, helaas geen jurk over anders kreeg je hem.
Sowieso geen jurken in de doos.
Alleen wat overjarige kielen en een boel bij elkaar geraapte rommel. (Maffe jasjes en bloesjes, pruiken met geklit haar en wat zelfgemaakt spul zoals een K3- en een PippiLangkous outfit van toen Troela nog klein was )
Nope Mamz, helaas geen jurk over anders kreeg je hem.
Sowieso geen jurken in de doos.
Alleen wat overjarige kielen en een boel bij elkaar geraapte rommel. (Maffe jasjes en bloesjes, pruiken met geklit haar en wat zelfgemaakt spul zoals een K3- en een PippiLangkous outfit van toen Troela nog klein was )
donderdag 4 februari 2010 om 19:39
Heb de helft aan de deurwaarder overgemaakt,wat zullen die blij met me zijn
De andere helft gesplitst en op rek.van oudste 2!Lekker gevoel gaf dat zeg
Mamz,ik zal hier eens kijken wat er nog ligt,en welke maat,ook niet onbelangrijk!
MissM,heftige toestand zeg!
Badder ze Fuss!En truste voor strakkies
Mijn vriendin(waarvoor ik inval)heeft in haar vakantieland op weg naar het vliegveld een ongeluk gehad!Buiten een flinke bult op haar hoofd hebben ze verder niks gelukkig.
Vandaag werd me ook gevraagd of ik elders een groepje bezorgers voor vast onder mijn hoede wilde nemen.Heb er even over nagedacht maar doe het niet.Brengt zo'n hoop gezeik met zich mee en ik zou dit administratieve werk weer door moeten schuiven naar iemand anders.Plus het vroege opstaan,dat gaat niet hier met de kinderen.
De andere helft gesplitst en op rek.van oudste 2!Lekker gevoel gaf dat zeg
Mamz,ik zal hier eens kijken wat er nog ligt,en welke maat,ook niet onbelangrijk!
MissM,heftige toestand zeg!
Badder ze Fuss!En truste voor strakkies
Mijn vriendin(waarvoor ik inval)heeft in haar vakantieland op weg naar het vliegveld een ongeluk gehad!Buiten een flinke bult op haar hoofd hebben ze verder niks gelukkig.
Vandaag werd me ook gevraagd of ik elders een groepje bezorgers voor vast onder mijn hoede wilde nemen.Heb er even over nagedacht maar doe het niet.Brengt zo'n hoop gezeik met zich mee en ik zou dit administratieve werk weer door moeten schuiven naar iemand anders.Plus het vroege opstaan,dat gaat niet hier met de kinderen.
donderdag 4 februari 2010 om 20:43
Er is vandaag voor me gebezemd... echt zo fijn. We hebben een super goede hulp en elke minuut dat ik thuis ben op donderdag word ik blijer!! Ze is echt fantastisch!!!
Vanmiddag een echo gehad bij de gynaecoloog. Die constateerde dat de placenta zo'n 1,3 cm van de uitgang af ligt. In tegenstelling tot de berichten van de vk en het internet, deed ze er erg laconiek over en was er geen reden tot paniek. Ik kon gewoon op een natuurlijke manier thuis bevallen.
Ik heb de verloskundige even gesproken en die was erg verbaasd over dit advies/deze conclusie. Ik ga haar morgen nog maar even bellen, want sprak haar vanmiddag alleen even tussen de bedrijven door.
Ik heb even niet de energie om op anderen te reageren... sorry. De uitslag heeft me echt volledig uitgeput. Zooo moe.
Vanmiddag een echo gehad bij de gynaecoloog. Die constateerde dat de placenta zo'n 1,3 cm van de uitgang af ligt. In tegenstelling tot de berichten van de vk en het internet, deed ze er erg laconiek over en was er geen reden tot paniek. Ik kon gewoon op een natuurlijke manier thuis bevallen.
Ik heb de verloskundige even gesproken en die was erg verbaasd over dit advies/deze conclusie. Ik ga haar morgen nog maar even bellen, want sprak haar vanmiddag alleen even tussen de bedrijven door.
Ik heb even niet de energie om op anderen te reageren... sorry. De uitslag heeft me echt volledig uitgeput. Zooo moe.