Bezemtopic deel 6
dinsdag 2 februari 2010 om 11:52
Mogguh
Slecht mijn bed uit wegens om half 5 al klaarwakker
Gezellig gekletst met schoonmaaktster (de ramen, afwas, en wc zijn ook schoon, er draait een was en er is een was opgehangen)
Straks naar Jeugdzorg om mijn weigering van hun voorstel te bespreken.
Jonna, fijn dat je weer loopt!
Druifje, ik hoop dat die placenta zo ligt dat je wel normaal kunt bevallen.
:zwaai: Pips. Boro en Spinster!
Slecht mijn bed uit wegens om half 5 al klaarwakker
Gezellig gekletst met schoonmaaktster (de ramen, afwas, en wc zijn ook schoon, er draait een was en er is een was opgehangen)
Straks naar Jeugdzorg om mijn weigering van hun voorstel te bespreken.
Jonna, fijn dat je weer loopt!
Druifje, ik hoop dat die placenta zo ligt dat je wel normaal kunt bevallen.
:zwaai: Pips. Boro en Spinster!
dinsdag 2 februari 2010 om 12:39
hoop dat het snel beter gaat met die schoen Jonna, en dat je morgen goed nieuws krijg
MissM een dikke knuffel, moe zijn is nooit leuk
druif, hoop dat je placenta niet al teveel problemen gaat opleveren
mamz succes zo
hier sneeuwt het nog steeds niet, dus ik ga even lunchen en dan naar de ikea
MissM een dikke knuffel, moe zijn is nooit leuk
druif, hoop dat je placenta niet al teveel problemen gaat opleveren
mamz succes zo
hier sneeuwt het nog steeds niet, dus ik ga even lunchen en dan naar de ikea
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 2 februari 2010 om 13:44
dinsdag 2 februari 2010 om 14:04
Heb de chili con carne prut gemaakt en verder doe ik niet meer aan bezemen vandaag!
Ik moet zo weer werken nl.
Leuke jurk Gold(heb er ook zo 1,roze met witte stippen,wij gaan als piraten)
Hoor ik net op school dat de optocht waarschijnlijk niet doorgaat...zit ik hier met mijn bouwsel!En met een tot werkplaats verbouwde tuin)
Heb dus al een mail gestuurd over hoe en wat..zijn ze nou helemaal van de pot gerukt!Je had die koppies van alle kinderen moeten zien
Ik moet zo weer werken nl.
Leuke jurk Gold(heb er ook zo 1,roze met witte stippen,wij gaan als piraten)
Hoor ik net op school dat de optocht waarschijnlijk niet doorgaat...zit ik hier met mijn bouwsel!En met een tot werkplaats verbouwde tuin)
Heb dus al een mail gestuurd over hoe en wat..zijn ze nou helemaal van de pot gerukt!Je had die koppies van alle kinderen moeten zien
dinsdag 2 februari 2010 om 14:48
Wat een vrolijk jurkje!!! Ik hou van vrolijke jurkjes... leuk.
Terug van de echo. De placenta ligt nog steeds gevaarlijk dicht bij de uitgang. Ik heb een doorverwijzing voor de gyn en krijg morgen te horen wanneer ik een afspraak heb. Als gyn. ook zegt dat het niet veilig is om thuis te bevallen, word ik met 36 weken overgedragen. Aan de ene kant balen... aan de andere kant ook wel een veilig idee.
Terug van de echo. De placenta ligt nog steeds gevaarlijk dicht bij de uitgang. Ik heb een doorverwijzing voor de gyn en krijg morgen te horen wanneer ik een afspraak heb. Als gyn. ook zegt dat het niet veilig is om thuis te bevallen, word ik met 36 weken overgedragen. Aan de ene kant balen... aan de andere kant ook wel een veilig idee.
dinsdag 2 februari 2010 om 16:19
dinsdag 2 februari 2010 om 16:23
dinsdag 2 februari 2010 om 17:33
Reageer vanavond even wat uitgebreider, maar wilde even tegen Zoeb zeggen dat haar zonnebril bij mij in de auto ligt. Die heb je zaterdag vergeten uit de auto te halen (dus als je hem kwijt bent, dan weet je waar hij is).
Ik denk niet dat ik op korte termijn bij jou in de buurt moet zijn, maar misschien jij wel binnenkort een keer bij mij in de buurt?
Ik denk niet dat ik op korte termijn bij jou in de buurt moet zijn, maar misschien jij wel binnenkort een keer bij mij in de buurt?
dinsdag 2 februari 2010 om 19:57
dinsdag 2 februari 2010 om 20:44
Dat had je stiekem al ingecalculeerd Druif
Mamz,geeft dat niet net dat beetje rust wat er wellicht nodig is?Al blijft het hoe dan ook ontzettend moeilijk!
Nog maar 4 dagen om 3uur op!
En ik hoop dat de wind gaat liggen,waait hier best hard en ik zit met samengeknepen billen naar de tent/overkaping te kijken.Hoop dat ie het houdt
Truste voor strakkies!
Mamz,geeft dat niet net dat beetje rust wat er wellicht nodig is?Al blijft het hoe dan ook ontzettend moeilijk!
Nog maar 4 dagen om 3uur op!
En ik hoop dat de wind gaat liggen,waait hier best hard en ik zit met samengeknepen billen naar de tent/overkaping te kijken.Hoop dat ie het houdt
Truste voor strakkies!
dinsdag 2 februari 2010 om 20:53
Coebergh, het is nog niet zo ver, maar ik probeer me wel voor te bereiden op wat vrijwel zeker komen gaat.
Het zal nog wel even duren voordat het rustig is. Als de kinderen nu terugkomen van weekendpleegzorg is het echt even heel lastig. Daar moet ik nog leren mee om te gaan.
Nikki, balen van de hoofdpijn
Het zal nog wel even duren voordat het rustig is. Als de kinderen nu terugkomen van weekendpleegzorg is het echt even heel lastig. Daar moet ik nog leren mee om te gaan.
Nikki, balen van de hoofdpijn
dinsdag 2 februari 2010 om 21:48
Mamz, wat bedoel je precies met 'als de raad Jeugdzorg volgt valt het nog wel mee' Wat valt er dan mee?
Nikki,hoofdpijn sucks! Sterkte en een
Druif, dat is het voordeel van een geplande bevalling. Mocht je tegen die tijd hulp, in welke vorm dan ook, nodig hebben je weet waar mijn huis woont.
Coe....pppffff.....nog maar 4 dagen 3uur op! Moet er niet aan denken! Sterkte!
Iedereen een dikke zoen van Hips!!
Nikki,hoofdpijn sucks! Sterkte en een
Druif, dat is het voordeel van een geplande bevalling. Mocht je tegen die tijd hulp, in welke vorm dan ook, nodig hebben je weet waar mijn huis woont.
Coe....pppffff.....nog maar 4 dagen 3uur op! Moet er niet aan denken! Sterkte!
Iedereen een dikke zoen van Hips!!
dinsdag 2 februari 2010 om 22:14
Ik ga denk ik maar naar bed zo. Leuke avond gezellig uit eten met vriend liep om een of andere reden heel stom, alleen maar zitten discussieren en bozig zitten doen tegen elkaar. Snap er ZO niks van, maar goed.. sfeer was bagger dus. Nu wel weer een beetje ok maar t voelt nog niet lekker en vooral anders dan ik me had voorgesteld.. morgen vast weer beter maar oeh wat kan ik hier slecht tegen..
Nik, balen van die hoofdpijn steeds, hopelijk morgen beter.
Boro en Hips:
Nik, balen van die hoofdpijn steeds, hopelijk morgen beter.
Boro en Hips:
woensdag 3 februari 2010 om 08:34
Goedemorgen dames!
Straks weer werken, geen zin in vandaag, ben moe. Zou nu het liefste terug mijn bedje induiken, maar dat zit er dus helaas niet in.
Ben al aan het aftellen met het werk, na vandaag nog maar 2 keer op woensdag werken.
Jonna, die cursus is niet voor mijn werk nodig, die ben ik gestart om maar weer wat te doen te hebben, maar met die dubbele baan is het wat veel van het goede. Het kost behoorlijk wat tijd en die heb ik nu even niet. Maar na 1 maart heb ik die wel weer en ga ik dus ook weer met goede moed verder met de cursus.
Fijne dag allemaal!
Straks weer werken, geen zin in vandaag, ben moe. Zou nu het liefste terug mijn bedje induiken, maar dat zit er dus helaas niet in.
Ben al aan het aftellen met het werk, na vandaag nog maar 2 keer op woensdag werken.
Jonna, die cursus is niet voor mijn werk nodig, die ben ik gestart om maar weer wat te doen te hebben, maar met die dubbele baan is het wat veel van het goede. Het kost behoorlijk wat tijd en die heb ik nu even niet. Maar na 1 maart heb ik die wel weer en ga ik dus ook weer met goede moed verder met de cursus.
Fijne dag allemaal!
woensdag 3 februari 2010 om 09:04
-moest even een traantje pinken, nou ja, bijna, toen ik de reacties op mijn topic las-
Rainz, ik ga zo kijken..
Jonna, ik voel me hier zo onzeker in dat ik denk dat het maar beter is dat de raad meekijkt en beoordeelt.
Zelf zou ik het liefste ambulante ondersteuning hebben, geen werk zodat ik overdag kan bijtanken, de twee dagen bso, ook om bij te tanken, en als de pleegouders accoord gaan eens per twee weken weekendpleegzorg.
Rainz, ik ga zo kijken..
Jonna, ik voel me hier zo onzeker in dat ik denk dat het maar beter is dat de raad meekijkt en beoordeelt.
Zelf zou ik het liefste ambulante ondersteuning hebben, geen werk zodat ik overdag kan bijtanken, de twee dagen bso, ook om bij te tanken, en als de pleegouders accoord gaan eens per twee weken weekendpleegzorg.