Bezemtopic deel 6
woensdag 3 februari 2010 om 09:27
Hoe komt het Gold?
Mamz,ik wilde dat ik iets wijs zou kunnen zeggen,maar heb hier totaal geen ervaring mee.
Wist je al dat Bor op het libelle forum op je gereageerd had?
Ik ben gaar!Ga mijn moeder vragen of ze morgen overdag op Ukkie kan passen zodat ik kan bijslapen.Is hard nodig.
Lijstjes doe ik vandaag niet aan
Ik heb al wel de was aanstaan en de keuken opgeruimd.
Gister had ik een grote pan chilli gemaakt dus vanavond lekker makkelijk even opwarmen.
En ik zwaai even naar alle anderen
Mamz,ik wilde dat ik iets wijs zou kunnen zeggen,maar heb hier totaal geen ervaring mee.
Wist je al dat Bor op het libelle forum op je gereageerd had?
Ik ben gaar!Ga mijn moeder vragen of ze morgen overdag op Ukkie kan passen zodat ik kan bijslapen.Is hard nodig.
Lijstjes doe ik vandaag niet aan
Ik heb al wel de was aanstaan en de keuken opgeruimd.
Gister had ik een grote pan chilli gemaakt dus vanavond lekker makkelijk even opwarmen.
En ik zwaai even naar alle anderen
woensdag 3 februari 2010 om 09:37
Morning!
Heb vandaag niet helemaal mn dag geloof, dingen vallen om ik miste de metro en de tram grrrr.. Maar goed, heb nu een lekkere bak koffie en ik ga op mn gemakkie aan t werk dus niet meer miepen.
Mamz, dat vind ik een heel goeie vraag 'wat kan ik zelf doen om de lucht te klaren?' ben er geloof ik al wel achter dat het allemaal meer in mij zit/zat dan in vriend. Had geloof ik een beetje mn negatieve bril op en dat werkt niet mee. Heb wat (werk)frustraties die ter sprake kwamen en ik was er geloof ik even niet aan toe om op mijn eigen aandeel daarin gewezen te worden
Ach.. even laten bezinken en dan komt het allemaal wel weer goed.
Voor iedereen een
Heb vandaag niet helemaal mn dag geloof, dingen vallen om ik miste de metro en de tram grrrr.. Maar goed, heb nu een lekkere bak koffie en ik ga op mn gemakkie aan t werk dus niet meer miepen.
Mamz, dat vind ik een heel goeie vraag 'wat kan ik zelf doen om de lucht te klaren?' ben er geloof ik al wel achter dat het allemaal meer in mij zit/zat dan in vriend. Had geloof ik een beetje mn negatieve bril op en dat werkt niet mee. Heb wat (werk)frustraties die ter sprake kwamen en ik was er geloof ik even niet aan toe om op mijn eigen aandeel daarin gewezen te worden
Ach.. even laten bezinken en dan komt het allemaal wel weer goed.
Voor iedereen een
woensdag 3 februari 2010 om 11:28
Mamz, Boro geeft super advies en ben blij te lezen dat je er wat aan hebt. Houd zoveel mogelijk vast aan je eigen wensen en je laat toch ook zien dat je wilt. Ik gooi even een jouw kant op.
Gelf, zelfreflectie, knap hoor! Wel uit gaan praten met je vriend! Gaat het trouwens wat beter nu? (dit nav wat je een tijd geleden vertelde)
Gold, een forum voor jou!
Zoeb, geen nieuws is over het algemeen goed nieuws toch? Positief blijven denken
Rainz, wordt steno eigenlijk nog wel gebruikt dan en in feite ga je er uiteindelijk ook niets mee doen?
Ik zit dus nu echt in dubio, zal ik wel of zal ik niet door met mijn studie, want ik ga er niets mee doen, dus zonde van mijn tijd nu.
Weer terug uit het ziekenhuis. Ik mag voorzichtig aan gaan belasten, nog wel met de schoen, moet voorzichtig zijn met het afwikkelen van de voorvoet/tenen. De wond hoeft niet meer opgevuld worden met dat absorberende verband, een vet gaasje is nu voldoende. Met daar overheen wel een gewoon gaas en 'plak'verband. Het gaat goehoed!
Geniet!
Gelf, zelfreflectie, knap hoor! Wel uit gaan praten met je vriend! Gaat het trouwens wat beter nu? (dit nav wat je een tijd geleden vertelde)
Gold, een forum voor jou!
Zoeb, geen nieuws is over het algemeen goed nieuws toch? Positief blijven denken
Rainz, wordt steno eigenlijk nog wel gebruikt dan en in feite ga je er uiteindelijk ook niets mee doen?
Ik zit dus nu echt in dubio, zal ik wel of zal ik niet door met mijn studie, want ik ga er niets mee doen, dus zonde van mijn tijd nu.
Weer terug uit het ziekenhuis. Ik mag voorzichtig aan gaan belasten, nog wel met de schoen, moet voorzichtig zijn met het afwikkelen van de voorvoet/tenen. De wond hoeft niet meer opgevuld worden met dat absorberende verband, een vet gaasje is nu voldoende. Met daar overheen wel een gewoon gaas en 'plak'verband. Het gaat goehoed!
Geniet!
woensdag 3 februari 2010 om 12:24
jonna het was zaterdag al de derde keer dat het gebeurde en steeds in het weekend. Met als gevolg dat ze de laatste keer niets meer kon en 2 broers zaterdag op de koffie bij haar gingen en haar in bed vonden in haar bloed en ontlasting. Ze hebben in paniek zus gebeld. Die heeft de dokter gebeld en haar samen met broers in de douche gezet ze kon niet eens meer lopen zo slap was ze. Ze heeft in het zh ook meteen 3 zakken bloed gekregen. Stel dat ze niet was gevonden. Door de week is er niet iedere dag iemand. En ze woont alleen. We gaan nu met spoed een verzorgingshuis regelen alleen gaat dat niet zo snel. Ga nu even Bor zoeken. Jon fijn dat het beter gaat. Hoe heet Mamz topic. Kan het niet vinden. Liefs Zoeb.
woensdag 3 februari 2010 om 12:40
Pleegzorg heet het topic van Mamz Zoeb.
Jeminee,ik hoop toch dat ze iets kunnen vinden.het moet toch ergens vandaan komen.
Ben je nog bij je familie in de buurt?
Jonna,wat fijn dat je groen licht hebt!!Moet toch een geruststelling zijn met al die opdrachten in het vooruitzicht.
Gelf,zomaar een Omdat gister niet was wat je ervan verwacht had.
Ik ga even op de bank hangen,zometeen weer werken
Jeminee,ik hoop toch dat ze iets kunnen vinden.het moet toch ergens vandaan komen.
Ben je nog bij je familie in de buurt?
Jonna,wat fijn dat je groen licht hebt!!Moet toch een geruststelling zijn met al die opdrachten in het vooruitzicht.
Gelf,zomaar een Omdat gister niet was wat je ervan verwacht had.
Ik ga even op de bank hangen,zometeen weer werken
woensdag 3 februari 2010 om 13:47
Dank voor de knuffel Coe, ik heb geloof ik weer even zo'n dip-momentje dus een knuffel is dan wel heel fijn
Jonna, had ik hier iets verteld over werk toen of doel je op iets anders? ik weet het ff niet meer..
Als het over werk ging.. het gaat een beetje op en af maar kom er dus ook wel achter dat het een beetje aan mezelf ligt. Heb even niet zo erg de puf om er steeds maar weer aan te trekken en dat is hier wel nodig als je iets gedaan wilt krijgen. Voel me nu vaak niet erg serieus genomen en vind het erg vermoeiend altijd zo te moeten 'schreeuwen' om gehoord te worden.
Maarr.. ik geloof dat dat laatste op het moment helemaal nogal een thema is bij mij.. Weet alleen (nog) niet zo goed wat ik ermee aan moet.
En verder heb ik gewoon even niet zo'n lekkere week en tja.. degenen die het dichtstbij staan hebben daar vaak het meeste last van Komt wel weer goed, tussen ons zit het gewoon echt goed dus daar maak ik me gelukkig geen zorgen om.
Ok, nu een schop onder mn kont en aan t werk!!
Enne, fijn dat het iets beter gaat met je voet en dat je voorzichtig mag gaan belasten, gaat de goeie kant op!
Jonna, had ik hier iets verteld over werk toen of doel je op iets anders? ik weet het ff niet meer..
Als het over werk ging.. het gaat een beetje op en af maar kom er dus ook wel achter dat het een beetje aan mezelf ligt. Heb even niet zo erg de puf om er steeds maar weer aan te trekken en dat is hier wel nodig als je iets gedaan wilt krijgen. Voel me nu vaak niet erg serieus genomen en vind het erg vermoeiend altijd zo te moeten 'schreeuwen' om gehoord te worden.
Maarr.. ik geloof dat dat laatste op het moment helemaal nogal een thema is bij mij.. Weet alleen (nog) niet zo goed wat ik ermee aan moet.
En verder heb ik gewoon even niet zo'n lekkere week en tja.. degenen die het dichtstbij staan hebben daar vaak het meeste last van Komt wel weer goed, tussen ons zit het gewoon echt goed dus daar maak ik me gelukkig geen zorgen om.
Ok, nu een schop onder mn kont en aan t werk!!
Enne, fijn dat het iets beter gaat met je voet en dat je voorzichtig mag gaan belasten, gaat de goeie kant op!
woensdag 3 februari 2010 om 13:57
Dan doe ik er nog een paar Gelf
Oudste kwam verdrietig thuis,had gesprek met mw,gaat voornamelijk over haar vader.Wat doet het pijn om dat meisje zo'n verdriet te zien hebben.Ik wilde maar dat ik haar kon helpen,maar dat kan ik in deze niet.Volgens mw moest ze vader maar een brief schrijven met haar gevoelens erin,dat ze teleurgesteld is enz.
Maar dat wil ze niet omdat ze bang is dat hij dan boos wordt..
Morgen hoor ik meer van mw.
Nu werken!
Oudste kwam verdrietig thuis,had gesprek met mw,gaat voornamelijk over haar vader.Wat doet het pijn om dat meisje zo'n verdriet te zien hebben.Ik wilde maar dat ik haar kon helpen,maar dat kan ik in deze niet.Volgens mw moest ze vader maar een brief schrijven met haar gevoelens erin,dat ze teleurgesteld is enz.
Maar dat wil ze niet omdat ze bang is dat hij dan boos wordt..
Morgen hoor ik meer van mw.
Nu werken!
woensdag 3 februari 2010 om 16:18
He he, boodschappen zijn in huis.
Onze 18-jarige heeft vrijdag haar 'kinderfeestje'... Voor 25 personen!
Nu gaat het niet meer om kids, dus moest er bier, smirnoff en coebergh in huis worden gehaald.
Verder een berg chips en wat snacks voor in de frietpan.
Even forummoe omdat ik een beetje baal van alle toestanden de laatste weken.
Ligt niet aan jullie hoor.
Ik geef Mamz ook even een dikke want het is niet niks.
(en dat mag genomineerd worden als understatement van het jaar)
Zoeb een omdat ze met d'r zieke moedertje in zit.
Een voor Gelfje omdat ze een dipmomentje heeft.
Ik maak me zorgen om mijn buurmannetje.
Vanmorgen even langs geweest: Hij slaapt slecht, buurvrouwtje trouwens ook.
Nog een volle week voor de uitslag er is...
Vriendin en ik hebben hem vrijdag een engelbewaarder-sleutelhanger gegeven en iedere keer als ik hem zie, laat hij zien dat hij het ding steeds op zak heeft.
En iedere dag brandt er hier in huis een kaarsje voor hem.
Het klinkt misschien heel achterlijk, maar je kunt je maar ergens aan vast houden he?
Group !
Onze 18-jarige heeft vrijdag haar 'kinderfeestje'... Voor 25 personen!
Nu gaat het niet meer om kids, dus moest er bier, smirnoff en coebergh in huis worden gehaald.
Verder een berg chips en wat snacks voor in de frietpan.
Even forummoe omdat ik een beetje baal van alle toestanden de laatste weken.
Ligt niet aan jullie hoor.
Ik geef Mamz ook even een dikke want het is niet niks.
(en dat mag genomineerd worden als understatement van het jaar)
Zoeb een omdat ze met d'r zieke moedertje in zit.
Een voor Gelfje omdat ze een dipmomentje heeft.
Ik maak me zorgen om mijn buurmannetje.
Vanmorgen even langs geweest: Hij slaapt slecht, buurvrouwtje trouwens ook.
Nog een volle week voor de uitslag er is...
Vriendin en ik hebben hem vrijdag een engelbewaarder-sleutelhanger gegeven en iedere keer als ik hem zie, laat hij zien dat hij het ding steeds op zak heeft.
En iedere dag brandt er hier in huis een kaarsje voor hem.
Het klinkt misschien heel achterlijk, maar je kunt je maar ergens aan vast houden he?
Group !
woensdag 3 februari 2010 om 17:48
goedemiddag,
ik was even druk met theaterbezoeken en werkgeneuzel
Mamz, voor jouw een dikke knuffel. Ik denk dat je al heelveel advies hebt gekregen. Maar ik wilde laten weten dat ik nog steeds even trots op je ben en dat ik hoop op de beste oplossing
Jonna, fijn dat het weer wat beter gaat en dat je weer mag gaan belasten. Hopen dat je snel weer ronddartelt
Goldie, zoeb en gelf voor jullie een boel knuffels. En voorruit dan gooi ik er ook nog een grouphug in.
ik was even druk met theaterbezoeken en werkgeneuzel
Mamz, voor jouw een dikke knuffel. Ik denk dat je al heelveel advies hebt gekregen. Maar ik wilde laten weten dat ik nog steeds even trots op je ben en dat ik hoop op de beste oplossing
Jonna, fijn dat het weer wat beter gaat en dat je weer mag gaan belasten. Hopen dat je snel weer ronddartelt
Goldie, zoeb en gelf voor jullie een boel knuffels. En voorruit dan gooi ik er ook nog een grouphug in.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 3 februari 2010 om 18:52
Jonna, ik weet nog niet of ik het ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken. Ik moet wel regelmatig notuleren, dus dan is het wel weer handig om te gebruiken.
Vanmorgen heb ik me in mijn enthousiasme verteld, ik hoef niet nog maar 2 keer op woensdag te werken, maar 3 keer.
Verder voor iedereen even een , moet de kinderen in bad gaan stoppen en in bed leggen. Weet nog niet of ik vanavond weer achter de pc kruip.
Vanmorgen heb ik me in mijn enthousiasme verteld, ik hoef niet nog maar 2 keer op woensdag te werken, maar 3 keer.
Verder voor iedereen even een , moet de kinderen in bad gaan stoppen en in bed leggen. Weet nog niet of ik vanavond weer achter de pc kruip.