Mag ik effe huilen???

03-02-2010 15:39 179 berichten
Alle reacties Link kopieren

Heb net de halve middag staan ploeteren om mijn gloednieuwe trots een ereplek in huis te geven. Heb nl. na jaren een tv'tje uit mijn studententijd vervangen voor een modern lcd apparaat. Ikke helemaal blij (man vond het allemaal minder boeiend en heeft er dus ook niet aan meebetaald, was immers mijn gadget, jaja, totdat hij een computerspelletje erop deed ).

Anyhow, mijn ouwetje met een doorsnee van 30 cm. was dus echt te klein geworden. En mijn nieuwe lcd heeft dus wel een doorsnee van 50 cm. Enorme vooruitgang dus! Ik heb 'm net vanmiddag met veel zwoegen opgehangen. Speciale pluggen voor gekocht, etc. En aangezien mijn zenderpakket van UPC het nog niet helemaal naar behoren doet, hing ik vandaag voor de zoveelste keer deze week met hen aan de telefoon.

Wat denk je toen ik met die man aan de telefoon zat, ca. half uur na het ophangen? Een enorm kabaal weeeeeeeeeeh is mijn tv goddomme van de muur geflikkerd! Dat hou je toch niet voor mogelijk. En ja, hij is kapot!

. Sorry hoor, maar ben errug ehm niet blij zeg maar
Het had nog erger kunnen zijn; die hele muur had kunnen omflikkeren .

Maar wel balen hoor . Ik heb in een ander topic ooit eens de euro-van-de-maand geopperd, voor forummers die wel eens een extraatje kunnen gebruiken. Jij zou zeker in aanmerking komen
Ik vind hier dingen van.
quote:Jennifer1972 schreef op 03 februari 2010 @ 20:16:

Zo zag onze tv eruit:

[afbeelding]

Let op de ironische tekst 'hold wii remote firmly'

Van dichtbij:

[afbeelding]

Mijn dochter heeft de Wii-remote een stuk effectiever door de tv gepleurd, wij hadden helemáál geen beeld meer.

Overigens kregen we van onze verzekering niets. Dochter had het gesloopt en dat viel niet onder onze inboedelverzekering (en wie slopen juist je inboedel...? Juist, die koters.)
quote:Pammie schreef op 03 februari 2010 @ 21:01:

[...]

Overigens kregen we van onze verzekering niets. Dochter had het gesloopt en dat viel niet onder onze inboedelverzekering (en wie slopen juist je inboedel...? Juist, die koters.)Jaja, ze zijn niet dom daaro bij de verzekeringsmaatschappijen . Failliet gaan kunnen ze altijd nog haha.
Ik vind dat zo klote, echt. Wij hebben nooit schades, verhalen nooit iets op de verzekering. Laatst fototoestel gepleurd in huis, lens scheef, nieuwe lens nodig, kregen we niets. Ja, als het buitenshuis was gebeurd hadden we het op de reisverzekering kunnen verhalen.

Met die tv hetzelfde, man belt, vraagt zich af wat er dan in godsnaam wel verzekerd is bij de inboedelverzekering, zegt het wicht: 'hagelschade'. Dat heb je natuurlijk ook erg vaak, binnen
quote:Pammie schreef op 03 februari 2010 @ 21:08:

Ik vind dat zo klote, echt. Wij hebben nooit schades, verhalen nooit iets op de verzekering. Laatst fototoestel gepleurd in huis, lens scheef, nieuwe lens nodig, kregen we niets. Ja, als het buitenshuis was gebeurd hadden we het op de reisverzekering kunnen verhalen.

Met die tv hetzelfde, man belt, vraagt zich af wat er dan in godsnaam wel verzekerd is bij de inboedelverzekering, zegt het wicht: 'hagelschade'. Dat heb je natuurlijk ook erg vaak, binnen Inderdaad, heb dat dus ook gelezen. Daarom dacht ik dat het zinloos was om te bellen. Want aansprakelijkheid is als het anderen betreft en niet jezelf. En inboedel is blikseminslag (wel een keer gehad trouwens en toen waren er ook wel wat dingen stuk, maar niks gedeclareerd, omdat het ging om dingen als de modem e.d.), waterschade (dus als je wasmachine onverhoopt gaat lekken?), braakschade en dat soort dingen. Maar dus niet als spullen sneuvelen.
quote:Pammie schreef op 03 februari 2010 @ 21:08:

Met die tv hetzelfde, man belt, vraagt zich af wat er dan in godsnaam wel verzekerd is bij de inboedelverzekering, zegt het wicht: 'hagelschade'. Dat heb je natuurlijk ook erg vaak, binnen Bij welke maatschappij zijn jullie verzekerd?
Echt geen idee Jennifer
Jennifer, volgens mij hanteren een boel inboedelverzekeringen dezelfde regeltjes. Want dit geldt bijvoorbeeld ook voor interpolis (waterschade, hagel, bliksem, dat soort dingen). En van interpolis heb jij dus wel een vergoeding gekregen. Hoe heb jij dat dan omschreven als ik vragen mag? Eigen dochter die het erdoorheen gooit? Of een vriendinnetje? Want als ik hun uitleg heel sec interpreteer op internet zou je volgens mij niet voor vergoeding in aanmerking zijn gekomen normaal gesproken (ben wel heeeeel blij voor je dat dat dus wel zo is, begrijp me niet verkeerd! Alleen lees ik het nergens terug). Ik hoop dat ik net als jij onder niet bestaande regels val. Ik draai mijn duimen blauw!
quote:schouderklopje schreef op 03 februari 2010 @ 21:37:

Jennifer, volgens mij hanteren een boel inboedelverzekeringen dezelfde regeltjes. Want dit geldt bijvoorbeeld ook voor interpolis (waterschade, hagel, bliksem, dat soort dingen). En van interpolis heb jij dus wel een vergoeding gekregen. Hoe heb jij dat dan omschreven als ik vragen mag? Eigen dochter die het erdoorheen gooit? Of een vriendinnetje? Want als ik hun uitleg heel sec interpreteer op internet zou je volgens mij niet voor vergoeding in aanmerking zijn gekomen normaal gesproken (ben wel heeeeel blij voor je dat dat dus wel zo is, begrijp me niet verkeerd! Alleen lees ik het nergens terug). Ik hoop dat ik net als jij onder niet bestaande regels val. Ik draai mijn duimen blauw!

'k heb gewoon eerlijk verteld wat er gebeurd is! Want als ik gezegd zou hebben dat het vriendinnetje het had gedaan, dan had het via hun verzekering moeten lopen!

Het is misschien/waarschijnlijk inderdaad coulance geweest van Interpolis in mijn geval. Maar wie weet heb jij hetzelfde geluk ik duim voor je
Ik ben erg benieuwd of je het terug gaat krijgen. Zo niet ben ik ook best bereid om 2 euro te storten.

Ik heb met afgrijzen je verhaal gelezen. Ik kan echt niet zonder tv en als ik mijn mooie tv kapot zou horen vallen zou ik ook hard balen. En de rest van de dag stiksjagerijnig zijn.

ooit mijn minilaptop, vriend schoof hem onder het bed. Volgende dag open ik hem, scherm kapot. Nog wel mee te internetten, dus gedondeerd aan iemand die geen laptop kan kopen en wel door dat scheurtje heen kan kijken.

Vriend gezegd dat ie nooit meer een laptop op de grond mag zetten. had ie toch gedaan laatst. Ik plaatje gezocht van kapot beeldscherm, als achtergrond gezet, alle iccontjes weg. Vriend opent laptop, ziet "kapotte" scherm en schrikt zich het leplazerus, doet het iig nooit weer *grijns*
I can do anything i want, and so can you....
Hahahaha, goeie actie Miek!

Ik hoop dat ze je snel bellen Schouderklopje, dan weet je tenminste iets!!! Wat een gezicht zeg, je tv! Kan me voorstellen dat je daar heeeeeeeeel ziek van bent!
668, the neighbour of the Beast
Whaaaaaaaaah,

julllie geloven het nooit......
En?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
En?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja?
Maak je dr een cliffhanger van?
668, the neighbour of the Beast
Vertel vertel......
Nouhouw, vertel... het goede nieuws
F5 F5 F5 schouderklopje...
Ik heb Interpolis gesproken een kwartiertje geleden en ik ben echt zo ontzettend verbaasd !

Die mevrouw wilde helemaal tot in detail weten wat er was gebeurd. En ik dus vertellen dat de tv met arm en al uit de muur was gevallen (dat was volgens mij een belangrijk detail, want dat wilde ze specifiek weten). En toen gaf ze aan dat ik daarvoor inderdaad verzekerd was. Het viel onder de zijdelings dekking of zoiets. Maakt niet uit

Het geld bedrag wordt helemaal overgemaakt joehoe

Jeetje, wie had dat nou durven denken dat ik weer zo blij kan zijn met een kapotte televisie. Ik kan interpolis wel zoenen

En jullie lieve forum meiden ook!
quote:Marels schreef op 04 februari 2010 @ 10:34:

Maak je dr een cliffhanger van?

Beetje spanning erin brengen he haha.
Moet de tv nog 3 weken bewaren als bewijsje voor het geval ik in een steekproef zit.
Schouderklopje wat fijn! Re-laxed zeg!!!
Wauw, wat een mazzel! Ik ben erg blij voor je
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven