Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij zal vast nog wel wennen aan het naar school gaan Amalia, als hij langer gaat. Maar niks aan he, je moederhart breekt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen!

Wat een hoop geschreven zeg! Heb medelijden met een vrouw met ziek kind! Alhoewel het wel weer een stuk beter gaat met het mannetje, ab is wonderspul.

Ventje kreeg me gisteren aan het huilen. Hij vroeg me gisteravond in welke buik oma Clio had gezeten.

Ik: in de buik van oude oma uit Duitsland.

M: welke oma is dat?

Ik: dat weet jij niet zo goed hè, we gaan er ook niet heel vaak heen. En nu is oma al heel oud en sommige oude mensen vergeten dan alles. Oude oma weet dus ook niet emer wie mama is en daar wordt mama verdrietig van.

M: dan ga ik wel mee naar oma's mama en dan zeg ik: dit is mamax.

En toen hield ik het niet meer droog. Zeker niet toen hij daarna zei dat hij het voor andere oude oma maar saai en zielig vond dat zij alleen woonde en oude opa in het bejaardenhuis.

Amaal, dinsdagochtend is goed, zet het meteen in de agenda, gezellig! Naar hè als je je kind huilend achter moet laten.

Bridge, ik vind het bij Maxi ook zo lastig. Deze school is er sowieso niet zo happig op om kinderen van na 1 oktober door te laten. Dan moeten ze het echt wel aan kunnen. Moet er alleen nog niet zo aan denken dat het mannetje dan met 11 al naar het voortgezet onderwijs gaat. Hij is dan altijd en overal een van de jongsten. Ach, we hebben nog even voor we die beslissing moeten nemen. En poppetjes tekent hij ook nog niet. Kan wel aanwijzend tellen, tot 10 op en aftellen en kent de kleuren en een gedeelte van de opbouw (weet bv dat geel en rood oranje maken. Voor paars en geel moest hij m'n vader bellen, dat wist ik ook niet )
Paars en geel, blauw? O nee, da's geel en groen

Wat een lief mannetje is het toch Mamax
Fijn dat de AB zo snel aanslaat mamax!

Star, heb je al een jurk gevonden voor Ceetje voor de doop?

Dat shoeby waar jullie het laatst over hadden is leuk volgens mij. Mijn vriendin kwam met een truitje van shoeby voor Mr J, die was echt onwijs leuk.
Ben al weer een beetje aan het snuffelen voor een zomerjas voor Mr J, maar ik heb nog niet iets gezien wat me echt kon bekoren.
Is een online winkel van Mal dus je kan los..

Amalia: Wat zielig, dan breekt je moederhart bah. Hopelijk went hij snel. Die wisselingen van Juffen lijkt me ook moeilijk voor die kleintjes.

Mamax: Ohh gossie daar moet ik ook bijna van huilen wat lief.

Dat probeert juul ook ja met die kleuren, alleen ik weet dat ook allemaal niet zo goed, slim idee om zijn opa te laten bellen
Hier ook idd al aan het rondkijken, maar kom maar bar weinig zomerjasjes tegen.
quote:Star schreef op 04 februari 2010 @ 10:24:

Paars en geel, blauw? O nee, da's geel en groen

Wat een lief mannetje is het toch Mamax

Bruin, Star

Het is echt een ontzettend lief en zacht kind. Misschien zie ik hem daarom wel liever met 6 naar groep 3 gaan.
Juul ging bijnaweltochmaarnietenweerwelentochuiteindelijkmaarniet huilen de knapperd!

Zo schattig: Juul heeft een vriendje, maar die zit in een andere klas en elke ochtend voordat de deuren dichtgaan moeten ze elkaar nog knuffelen en een kusje geven, zo lief zelfs de juffen smelten ervan, haha. Als ze dat later horen die mannen
Mijn vader werkt/werkte in de reclamewereld, dus die weet heel veel van kleuren. Heb dat een beetje van hem geerfd, zie bv heel gauw of het wit met een tikje rood, geel, blauw of groen is, maar weet echt niet alle combinaties.
Bruin, weer iets geleerd

Heb nog helemaal niet naar zomerjasjes gekeken. Het is nog zo koud

Mal, heb wat dingen besteld voor Ceetje maar weet nog niet wat ze aankrijgt op de dag.
Shoeby is zeker leuk, kende het merk helemaal nog niet.

Voor jouw mannen hebben ze ook wat leuks Jin!

Geel is een primaire kleur Mamax, die kan je niet mengen. Je kan hem alleen door andere kleuren mengen. (of lees ik jouw verhaal niet goed?)

Zo speekt de juf.

Mijn grootste man is nu in het zkh om zijn gips eraf te laten halen. Die is zo blij! En ik ook, kan hij ook weer eens een poepluier verschonen

Mamax, zullen we maandag doen? Lief zegt net dat hij dinsdagochtend vrij heeft in de vakantie, want hij komt maandagavond terug van skiën en dan heeft hij de jongens al 5 dagen niet gezien. Kan je op de maandag ook?

Leuk shirt Mal! Ik durf niets meer voor l te kopen zonder zijn toestemming En B had gisteren ook al mot met de trui die hij aanmoest: nee niet leuk. isse stom!

Help, 2,5 jaar... slik. Dacht dat ik er nog wel 1 in mijn keus kleren kon krijgen. Is me uiteindelijk ook gelukt hoor ha ha. Hij is goed af te leiden.

Nou, ga mijn kleine grote kleuter over een half uurtje ophalen en lekker in mijn armen nemen (hug voor mezelf ha ha).

Architect is boven de zolder aan het opmeten. Hij heeft leuke ideeën. En het grappigste is dat ik ze voor een groot deel al zelf had bedacht maar er meettechnisch met al die schuine kanten niet uitkwam. Maar ik blijk toch best een goed oog te hebben kennlijk.
Juf kan niet zo goed begrijpend lezen
Hello
Kokos
Amaal, maandag is ook goed. Als het goed is is man ook nog vrij in de vakantie, maar de maandag werd sowieso al niks. Komt mij ook wel goed uit dus.

T-shirt had ik trouwens geplaatst, ik vind hem ook helemaal leuk. Ik zag dat ze in één van die gehuchten hier in de buurt ook zo'n winkel hebben, binnenkort maar eens heen.
Mal, wat een lekkere lenteachtige avatar!
Samkelijkelunch allemaal!
Nou smakelijk zal wel lukken, maar gezellig? God wat een draak is mijn oudste.
Leuk joh, school

Gosje.... arme Cee.

Hier een vrolijk kind opgehaald maar juf en ik hadden hetzelfde idee (toch fijn om met juf op 1 lijn te zitten): hier is het weekend begonnen

Nu is hij heel vrolijk aan het knippen en heeft als een bouwvakker gegeten dus het komt allemaal goed.
Gelukkig Amaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven