3000+ Het magische getal 30

03-02-2010 19:47 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Plannen gewijzigd. Kan slaapdienst draaien. Ga zo dus eerst douchen even langs de bank om alles nu echt te regelen en daarna dus werken. Goh, dat had ik niet verwacht vandaag nog.
Hoi IBI, hee mooi dat dat zo is geregeld. Werk ze voor straks.

AnneRoos, ben je werkzoekende of solliciteer je omdat je van baan wilt veranderen.

Ik moet ook solliciteren en het is ook niet mijn favoriete bezigheid, de open sollicitaties vind ik helemaal een gruwel. Het zal wel eens leuk zijn om ergens te worden aangenomen en dat dus mijn brieven vruchten afwerpen.

En nu ga ik en heel zielig piepend hondje uitlaten.

Dag allemaal
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Ben ik even

Pfff ja die sollies die weten wat he... schrijf me gek maar alleen maar afwijzingen ... ik moet het ook van via via hebben... praten en verkopen gaat mij goed af

Nou ik ben bijgelezen ga even topichoppen en dan Mini uit school halen ...tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:Petra65 schreef op 04 februari 2010 @ 01:04:

maar gpeet lijkt wel veel op gspot he en dat motten we niehebbenie
sorry ben aant bijlezen en kwam dit tegen van de nachtploeg!

Maar Goedemiddag allemaal!!!
Voor de solliciterenden onder ons.

Ik heb ooit eens gereageerd op een commerciele baan

Met

Geachte...

Ik kan geen reden verzinnen waarom u mij niet zou aannemen.

Bel me op .... als u mijn cv wilt zien waarom ik dan zo goed pas in deze functie.

Tot snel

Sgaapie.

Per mail gestuurd

10 minuten later belde de man.

"dit is de brutaalste en origineelst reactie stuur je cv eens.

10 minuten laten had ik afspraak voor gesprek. Ik werd het niet wegens salaris eis. (andere kandidaat was 1000 euro goedkoper en dat hebben ze me ook eerlijk gezegd)

Dus stap van de gebaande paden en ga ervoor als je een baan echt wilt. Niemand herinnert zich je sollicitatie als je er 25 werkt hoor
Heb ik dat?!
Ik lees van onrust in hoofden, mensen die niet fit zijn en veel griep in den lande.

Nou ik mag aansluiten in de rij hoor.

Voelde mij deze hele week al gammel en moe en niet vooruit tebranden, maar heb mij vanmorgen echt ziek gemeld

(doe ik dus hoogst zelden)

Dacht eens heerlijk te gaan slapen en bijkomen.

Lig ik in bed, kan ik niet slapen zeg.

Terwijl ik Moe ben tot in mijn vezels.

Uiteindelijk nog een dik uur geslapen, dat wel.

Nu even bijgelezen en zo maar douchen en aankleden.

Ik hoop dat het morgen over is, heb zo'n hekel aan ziek zijn!
Das een goeie Sgaap!
Nou ja zeg, ik zit zelfs in msn op tab tab enter te rammen

En dat ga nie goed nie!!!
Hij is goed Sgaap... die ga ik onthouden

Heb ook ooit een hele brutale geschreven en werd toen ook aangenomen

Als DE baan voorbij komt ga ik hem gebruiken!!!
Beterschap Forumzusje
Hoi allemaal,

Even snel, want ik moet zo weg. Ik heb vanavond een begrafenis en een bruiloft...

De begrafenis is van mijn collega, die vannacht gestorven is. Ik heb er gisteravond al iets over verteld, maar afgelopen nacht is ze dus overleden. Ze was gestouwd met een Egyptische man, zelf ook moslim geworden en dus is ze vanmiddag meteen begraven (dat doen ze in het Islamitisch geloof). Vanavond is er een zogenaamde rouwdienst in de moskee en we gaan er met z'n allen heen.

Daarna om negen uur een Koptische bruiloft in de kerk. De zoon van de kopieerdame van school gaat trouwen en daar ben ik voor uitgenodigd. Het is echt not done om niet te gaan...

Dus een begrafenis en een bruiloft, heel dubbel. Morgen kom ik wel verder vertellen....
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Bloem Sterkte bij de rouwdienst... en ja... toch hopelijk wat plezier bij de bruiloft!
Ik denk dat dit één van de meest trieste dagen is geweest die ik in lange tijd heb meegemaakt. De sfeer in de school was bijna eng, zoveel verdriet op één plek. Kippenvel...
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
bloem
Bloem nog eentje

Bankje, ik kwam jouw topic nog tegen toen ik zat te hoppen... hoe is het nu met je moeder en met jou? Als ik het weg moet halen moet je het ff zeggen he!
hoi bianca, je hoeft het niet weg te halen hoor, Mijn moeder kent helemaal niemand meer, Heb voor mezelf de beslissing genomen. Heb de brief inmiddels wel geschreven en besproken bij de psych. vanaf dat moment heb ik dingen los kunnen laten. maar merkte gisteravond dat ik er nog steeds mee bezig ben ,vooral na die onrechtvaardige situatie bij bloem
Voor Bloem

Zware dag, en dan een bruiloft, een dag met een dubbele bodem.
Ja zo merk je dat je bagage aan het opbouwen bent he Bankje, en elke keer dat er wat gebeurt voel je dat het zwaarder op je afkomt.

Wel fijn dat je het voor jezelf een beetje los kan laten met behulp van je psych!
allemaal,

Zo bijgelezen.

Bloem: wat verschrikkelijk zeg! En dan 2 van zulke uitersten op één dag.
Bankje, meid , zo blijkt momenten blijven komen waarbij je ziet dat er nog steeds wat te dealen valt.

Dat is rot meid.
vandaar mijn uitbarsting gisteren het is zo onrechtvaardig dat zo'n jonge vrouw sterft en iemand die niks meer weet en helemaal op is en eigenlijk wil sterven, blijft leven
ik wil niet dat ze sterft maar dit is geen leven meer
Ik denk je gevoel te kunnen begrijpen Bankje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven