Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Ah, eindelijk besluit Viva mij mijn eigen avatar te gunnen!

Olivia rules!
Afsluiten en opnieuw opstarten? Nog een keer je profiel wijzigen?

Da's fijn!
Moet even wennen aan mijn kleurige avatar, maar ben gewoon al zo lang fan van Olivia dat ik het er wel voor over heb
Who the fuck is Olivia?? Komt dat uit een of ander meidenfilmpje of zo, ik ken dat hele figuurtje niet?

LLL: ooooh, ik kan me voorstellen dat knip bij jullie een strijdpunt is als Sjaak er zo in staat zeg! Bij mij was het ook vanaf begin af aan duidelijk: of vent liet in zich snijden of niemand ging dat doen. Ik had wat dat betreft wel een van de weinige argumenten in deze aan mijn kant, want heb vent gewoon voorgelegd dat ik best nog voor een 3e zou willen gaan, dus mijn lijf de beperking daarvoor niet zou opleggen. En als hij die keuze echt had gemaakt en er achter stond, hij ook degene was die actie moest ondernemen.

Kan me voorstellen dat je niet amused bent van Sjaaks insteek.

Ik voel me er nu wel beter bij, positieve feit dat het nu duidelijk is, overheerst nu wel geloof ik. En ach ja, van even slikken bij wegdoen babyspullen of vasthouden versgeperst babietje word ik vast een grote meid. Eigenlijk baal ik nu het meest van het feit dat ik van mijn ouders (die weten hoe moeilijk ik dit vind, maar vinden dat ik me niet moet aanstellen, blij moet zijn met 2 gezonde knullen en eigenlijk ook niet meer kinderen moet willen want ik heb het al zo druk <-- aldus vooral mijn moeder) helemaal niks heb gehoord. Ok, ze zitten in een ver land op vakantie voor ruim 3 weken, maar als je dan toch mailt/smst over hoe mooi het land en het weer zijn en dat ze in zo'n mooi hotel zijn aangekomen en dat de reis (naar ander deel vh land) goed is geweest, bladiebla, dan kan even een klein hart onder het riempje toch ook wel, zou je denken. Maar nee. En misschien stel ik me ook wel aan, ik weet het niet,

Wat jullie zeggen over naaien heb ik misschien nog wel erger: ik zie het echt als noodzakelijk kwaad. Hoe dan ook zou ik nooit aan de dekbedjes of gordijnen gaan geloof ik. En voor jongens vind ik er gewoon niet veel wat je kunt. Voor meiden kun je nog vrij simpel een leuk rokje of overgooiertje in elkaar zetten, maar volgens mij ziet een jongen met zelfgenaaide kleding er gewoon niet snel erg leuk uit (of trap ik nou iemand enorm op z'n tenen hier, hopelijk niet?). Plus dat ik vind dat je gewoon tegen de kosten van kleding niet op kunt frobelen. Vroegah, volgens mijn moeder, loonde het echt om zelf achter de naaimachine te kruipen, maar als ik in de huidige tijd voor bijvoorbeeld Schurk 2 perfect passende spijkerbroekjes voor een tientje kan scoren, dan is naaien gewoon echt zoveel duurder. Alleen al aan de stof voor 1 broekje ben je dan volgens mij het dubbele kwijt!

Nee, als ik het ga leren zal het vooral voor noodzakelijke reparaties zijn, meer niet ben ik bang.

Zo, ik ben benieuwd hoe het morgen op de weg gaat zijn. Hier vandaag ondanks alle dooi toch nog spekglad, dus ik moest Boef wederom te poot naar en van school halen/brengen. Vooral met een steeds uitglijdende Schurk gewoon ene lange tocht, ben zomaar 20 minuten onderweg. Ik vind het ook wel mooi geweest met al die drab en gladheid, op naar de krokusjes en lentegroen!

Dat rijden in de sneeuw, zoals jij beschrijft LLL vind ik ook een verschrikking. En dan ben ik niet eens nachtblind.

Madchen (al mijn umlauten doen het niet, jullie lezen er maar overheen ), ik ga te bedde. Morgen weer gezellig werken en nog afscheidsetentje van collega. Truste!

Nieuw shirt voor de bijna jarige job gescoord! Joehee..

Olivia is uit een boekje en het is een heel leuk en ondeugend varkentje. Superleuke tekeningen en lief verhaal

Hier was het gewoon prima op de weg hoor, geen probleem?

Ben op en neer gereden naar heul ver beneden richting dichtibij LL&Droptown voor werk en geen vuiltje aan de lucht. Ff naast kantoor daar het shirtje gescoord want daar hebben ze echt superleuke kleding voor kinderen dus ik was helemaal blij.

Nope, ik zou niet weten wat ik voor Mormel zou kunnen naaien behalve een spook kostum ofzo. Was ook niet echt van plan om hele mooie *uche uche* creaties voor Mormel te maken idd;-)

Rokjes en jurkjes stukken leuker en makkelijker denk ik.

Athena, dan maar van mij nog een keer een dikke
Nou zou ik ook niet cool vinden Athena, als mijn ouders niks zouden laten horen na zo'n ingrijpende gebeurtenis. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Doen ze dat soort dingen normaal wel?

Superleuke nieuwe avatar Vrolijk! Ik ben ook dol op Olivia. En wat een cool shirtje voor Mormel. Was het in een stad met een A en een winkel met een H? Want daar heb ik laatst ook zoveel leuke kleertjes gescoord voor de helft. (Waaronder een rokje voor Poppetje in maat 68 voor 30 (ja dertig!) euro ).

Nu Prem kijken.
Nee, was in stad E en winkel heet ... euh, weet ik niet meer

Hahaha..ik heb weinig tot geen grenzen aan max bedrag voor kinderen. Vind Vrolijkerd erg irritant, maar ik gaf dat ook gerust uit aan kinderen toen ze baby waren. Voordeel is dat mijn kinderen gewoon heel lang met kleding doen en ik het gewoon leuk vind als ze er leuk uitzien. Koop dus gerust een jurkje van Bengh zonder uitverkoop

Shirtje is van Molo en daar hebben ze echt hele leuke dingen van. Ook voor poppetje! Lieve jurkjes

Olivia rules!
Haha, ik ben echt best een cheapass met kleding, ik wil graag voor een dubbeltje op de eerste rij. En vind 30 euro voor een rokje in zo'n klein maatje dus eigenlijk achterlijk, maar het was voor de helft van de prijs en dan gaat er een soort waas voor mijn hersenen. 'Ooooh maar de helft, das ook weinig.' En dan thuis trekt het waas weer weg... Nou ja, het staat haar ook wel om op te vreten. En Molo vind ik ook geweldig, maar 40 euro voor een jurkje teveel. En ik ben echt heel goed in sites vinden waar ze kinderkleertjes voor de helft (of minder) verkopen, maar Molo heb ik nog niet goedkoper gevonden. Ken je dat jurkje met die vogeltjes? Die vind ik zooooooo leuk!

Maar goed, Poppetje loopt vooral in Kik-kid en Imps, dat staat haar allemaal zo uberschattig. Vooral Kik-kid ben ik dol op, die felle kleurtjes zijn echt voor mijn poppetje gemaakt.
Hahaha..ik ben gewoon veels te makkelijk met kleding kopen voor de kinderen.Moet wel zeggen dat ik graag met basics van Hema combineer dus komt allemaal wel goed. Uitverkoop is zelfs erger want dan bedenk ik altijd dat ik geld heb uitgespaard dus dan kan ik er nog wel iets bijkopen. Maar ben best goed in uitverkoopjes scoren dus komt allemaal wel goed.

Ik heb zojuist dus ook opgebiecht dat ik 2 PL jurkjes heb gekocht. Had ze niet nodig, maar waren zo leuk en omdat het uitverkoop was zoooo goedkoop dus gelijk maar 2 gekocht. Beschamend en zeker omdat Vrolijkerd me keihard begon uit te lachen met mijn redenatie. Gelukkig is hij superrelaxed wbt kleding van kinderen. Al schrok hij wel beetje van prijs shirtje voor Mormel. Maar gezien hij zojuist een Iphone heeft besteld, had hij niets te zeggen

Die jurk is leuk!

Zit te dubben of ik deze voor Loeder zal kopen:

Oh die is ook superleuk, zeker doen voor Loeder . Ik heb heel lang een shirtje gehad met een print van kamillebloemetjes, die heb ik echt helemaal opgedragen. Ik mis 'm nog steeds .

Heb net ook even goed ingeslagen bij PL. Wat een goeie sale zeg, voor 92 euro heb ik een jurkje en shirtje voor Poppetje, een shirtje voor Dim en een shirtje voor DimSumenPoppetjesemoeder. Alleen vind ik het zo irritant dat die site zo slecht werkt, iedere keer moest ik weer vanalles opnieuw invullen. Maar goed,
Molo mailen of ze ok volwassen variant willen maken! Wat heb je allemaal gekocht voor je kindjes? Klinkt als een flinke buit

Gister nog wat boodschapen gedaan voor verjaardag Mormel en ga vandaag aan de slag voor zijn verjaardag morgen. Kind is echt zo opgewonden en heeft echt besef van zijn verjaardag. Echt heel lief. Gister op de creche ook zo lief afscheid gehad met een dinomuts en een dinokijker. Ik ga foto's maken van Mormel met dinomuts en dan op etiketen laten zetten van de Hema wijnflessen.
Mag ik even HEEL hard gillen?

Van de week bleek Boef toch wormen te hebben. Hij had er wel last van, alles kapot daaronder en de ontlasting deed zeer.

Wormenkuurtje gehaald, voor de zekerheid het hele gezin ook maar. En wat hebben we sindsdien. Een kind dat gewoon weer in zijn broek poept.

En niet op de wc wil.

En dat gewoon minimaal 3x per dag.

Ik geloof dat ik gek word!

(sorry, verder niet bijgelezen. Ik kom wel weer even beppen als ik afgekoeld ben)
He verdorie Athena. Het ging net zo goed en dan tegenslag is echt schijtirritant. Bah, ik kan me goed voorstellen dat je uit je dak gaat.

Kom maar lekker kletsen als je stoom eraf is hoor
Zo, rustig hier zeg.

Athena, wat ontzettend rot zeg, dat Boefje nu weer niet meer op de wc poept. Snap wel dat het een gevolg is van het gedonder in zijn anus om het maar even.. eh... shit uit te drukken, maar linksom of rechtsom, het is echt vervelend.

Weet niet of Athena en Elyane al op de ak geweest zijn, maar er zijn kinken in de kabel gekomen w.b. vrijdag... Vrolijk had verdrongen dat ze kaartjes heeft voor vrijdag voor Najib Amhali en ik ben in mineur omdat mijn lievelingstante echt heel erg slecht ligt en naar verwachting heel snel gaat overlijden. Ik ben dus echt niet in de stemming voor een vrolijk etentje, sorry...

Vrolijk, ik moet echt heel erg wennen aan je nieuwe avatar!
Zo, hier ook teken van leven! Druk gehad met verjaardag van Mormel en schoolgaand kind. Tel daarbij nog eens op dat het superdruk is op werk dus laat slapen, laat thuis en druk tussendoor.

Mormeltje is 4 en heeft superleuke verjaardag gehad. Drop, leuk dat Veter en S&W er waren en dank je wel voor je cadeaus. Was helemaal goed, Mormel was er erg blij mee

Hij huppelt de klas binnen en is al wezen overblijven en vandaag zelfs met taxi naar NSO. Niets aan het handje, kind is niet eens gevloerd aan het einde vd dag. Wat heeft het mormel toch nodig om uitgeput te zijn????? Morgen halve dag school en in judopakje naar judoles. Hij heeft van mijn schoonouders een snoepig judopakje gekregen en staat zoooo schattig.

Drop, niet leuk van je tante. Jeempie, ik weet nog wel dat je vertelde dat ze echt zienderogen achteruit ging. Blijft nog steeds verdrietig Sterkte meisje.

Ik moet af en toe ook wennen aan eigen avatar. Maar ben zo verliefd op Olivia

Hoe is het idd met Boefje Athena?

Mea Culpa voor vrijdag!
Oooh Vrolijk helemaal vergeten maar nog van harte gefeliciteerd met Mormel! Leuk dat zijn verjaardag succes was en dat het zo goed gaat op school.

Later meer want druk druk druk. Maar wat onwijs balen van Boef Athena! Ik baalde al toen Sum laatst in eens weer een paar keer in zijn bed plaste, dus kan me voorstellen dat je hier echt helemaal klaar mee bent. Ben benieuwd of het inmiddels misschien al beter gaat...
Mormel, nog van harte proficiat met je 4e verjaardag knul!

Vrolijk, vul jij de verjaardagenkalender nou op LP nog even een keertje in (Ely ook)? Dan weet ik tenminste volgende keer bijtijds dat er weer een verjaardag aankomt.

En watl leuk te lezen dat hij het zo naar zijn zin heeft op school en BSO! Super hoor, ook dat hij het zo goed volhoudt. Dat lijkt me erg lekker, ik haal hier toch vaak nog wel erg vermoeide koters van kdv en BSO (vandaag ook weer).

Drop, hier ook nog een keer sterkte toegewenst met je tante. Hoe gaat het nu?

Met Boef gaat het eigenlijk niet echt veel beter. Zaterdag en maandag had hij wel weer op de wc gepoept, dus dat leek goed te gaan. Maar nu is hij de boel toch weer aan het ophouden, omdat het zo zeer doet om eruit te werken. Ik ben woensdag met hem naar de huisarts geweest, hij heeft nu een antibioticazalfje gekregen en moet aan de Lactulose. Maar vanavond was het weer drama, compleet met vieze onderbroek en een kind dat na een kwartier drama op de wc uiteindelijk huilend van de pijn een klein drolletje produceert (terwijl er echt veel meer zou moeten komen, gezien zijn ritme op dat vlak). En de huid ziet er nog steeds vreselijk rood, kapot en vurig uit, zo zielig . Ik vind het echt zo lastig. Aan de ene kant hebben vent en ik op momenten het gevoel dat hij de boel manipuleert, op een ander moment loop je over van medelijden met dat hoopje kind op de wc dat er duidelijk zoveel pijn en moeite mee heeft. We zwalken echt heen en weer tussen (heel erg) geïrriteerd en medegevoel en dat is heel moeilijk. Ik hoop echt dat het zalfje nu toch zijn werking gaat doen. Maandag moeten we terugkomen bij de huisarts, dus tot die tijd is het kiezen op elkaar en doorzetten. Net maar weer een kookwasje met vies ondergoed aangezet, zodat hij morgen weer aan de frisse onderbroeken kan. Arm menneke.

Net hebben vriendin en ik eindelijk ons sportritme weer kunnen oppakken. Komen we op de sportschool, hebben net een jaarabonnement afgesloten, wordt ons verteld dat onze combiklas steps-pump is vervangen door een les Zumba. Zumba!

Dus toen die maar gevolgd, maar jezus, wat een aanfluiting. Een of ander mannetje dat voor een klasje dames met zijn heupen gaat staan draaien, amper iets voordoet, alles door elkaar gooit en nul structuur hanteert. Echt, stond ik net zijn beweging na te doen, begint hij halverwege doodleuk aan iets anders. Ik had een aantal keren dat ik even niet in de spiegel keek en er daarna achterkwam dat ze alweer iets anders aan het doen waren. Komt er na de les een of ander superopgetut blond wijffie naar ons toe: wat we van de les vonden. Ik zei dat het mijn stiel (nog) niet echt was en dat ik het een ongestructureerde les vond. Eigenlijk niet eens een les, maar een voor zijn eigen plezier (enthousiast was 'ie dan weer wel) dansend meneertje stond na te doen. Met voor mijn gevoel hasske onlogische bewegingen. Blijkt zij bij die instructeur te horen! Uhm, okeeeeee.

Lekker dan, heb ik weer . Ben benieuwd of zij de kritiek nog doorpasst naar hem. We waren ook eigenlijk niet echt moe, hebben zelfs overwogen om nog een uur pump erna mee te pakken, maar dat toch maar even nog niet gedaan.

Volgende week ga ik in elk geval iets anders doen. Anders eerst maar even halfuurtje op de hardloopband of crosstrainer staan bij wijze van cardio training en dan daarna een uur pump. En dan maar hopen dat die Zumba hype snel overwaait, want dit was echt 3x niks!
O en LP hebben we inmiddels allemaal gezien, dus dat is in orde.
Dus maar weer een nieuwe datum prikken voor een date!

LLL & Athena, dank jullie wel voor felicitaties. Hij is nog steeds blij 4 jaar Hele dag vandaag naar school geweest en hij was nog steeds niet gesloopt. Dapper ding!

Vandaag ook wezen kijken met zusje naar trouwjurken. Had ik al verteld dat ze gaat trouwen? Ze heeft haar droomjurk gevonden en hij is echt zoooo mooi. Grappige is dat ze de jurk in eerste instantie maar niets vond en toen ze 'm aantrok stond hij haar prachtig!

Athena, wat sneu voor Boefje. Ik snap inderdaad dat je zo heen en weer geslingerd word tussen irritatie en medegevoel. Maar ook zielig dat hij zo'n pijn heeft en daardoor ophoudt en dus weer eens die vicieuze cirkel ingaat. Ik hoop echt dat het snel beter gaat met lactulose en zalfje zodat hij het weer op de wc durft.

Hmm..zumba is dus niets voor jou? Hahahaha..als je echt hardcore zumba hebt, is dat best aanpezen. Maar gezellig heupjes wiegen zet geen zoden aan de dijk en zeker niet als je combi steps verwacht! Jammer zeg, maar Pump is ook leuk! Behalve dan die plank en opdruk momenten....

Je kunt altijd nog gaan spinnen

Morgen dus naar Najib Amhali en ik heb er best zin in. Wat ik al zei, helemaal 180 graden draaien aangezien ik dacht dat wij een date hadden. Dus even wennen, maar komt vast wel goed. We gaan met een stel hele goede vrienden, beste vriend van Vrolijkerd en zijn vrouw. Die kennen we al zolang en daar zijn we zelfs mee naar allereerste voorstelling 15 jaar geleden van Najib geweest toen hij nog een illustere niet bekende cabaretier was. He's come a long way...
Even inbreken:

Vrolijk, je pakketje is aangekomen. Grote dank, want je hebt gisteren een fee en een piraat (die erg moe waren van een dag feestvieren op school) bijzonder blij gemaakt .

Ik zeg even goedemorgen en dag tegen de andere dames hier en breek snel weer uit!
En goedemorgen terug anky (e.a.)

Zo, jullie ook allemaal aan de carnaval? Schurk is gisteren als piraat naar kdv geweest (hij maakte helemaal de blits met zijn nephaak) en Boef is vandaag als coureur naar school.

Vrolijk: ik heb van een collega een keer dvd's met zumba lessen erop gekregen en toen ik die zag, zag het er wel leuker uit (en intensiever!!!) dan wat ik gisteren heb gedaan. Ik moet even afwachten hoe het morgen is natuurlijk, maar vooralsnog heb ik geen greintje spierpijn.

Spinning is bij onze sportschool een beetje het domein van de semi-profs die in de winter daar trainen i.p.v. buiten. Maar ze doen ook aan RPM en hebben daar op zondagochtend een les van, dus die wil ik eens gaan proberen.

En inderdaad, pumpen zou zonder opdrukken en plank moeten kunnen. Ik weet niet eens welke ik erger vind

Wat gaaf dat je zusje gaat trouwen! Had je volgens mij nog niet verteld. O, dat lijkt me zo leuk dat je dan meemag bruidsjurken uitzoeken. Mijn zusje, moeder en schoonmoeder zijn destijds bij mij ook meegeweest en hadden zich helemaal comfortabel aan een tafeltje met koffie en koekjes geïnstalleerd om de show te bekijken en becommentariëren . Helaas voor hen wist ik al wat ik wilde, trok ik die jurk als eerste aan en bleek dat 'm ook helemaal te zijn. Heb daarna nog wel een stuk of 6 andere gepast, maar die waren het overduidelijk niet. En tot teleurstelling van schoonmoe hoefden we dus niet naar andere winkels.

Gaaf hoor, wanneer gaat ze trouwen?

En Najib rules, veel plezier vanavond!

Drop, hoest bij jou meid?

En Ely, heb je al liggen snurken onder je studieboeken?
O bij de weg, vrolijk: ik ga op eind mei naar een workshop stapeltaart, in een plaats voor jou op half uurtje rijden afstand. Zag net in hun agenda dat er weer een plaatsje is vrijgekomen, dus als je interesse hebt, moet je je snel aanmelden. 't Is op een zaterdag.
Ze is vanmiddag overleden .
Oh Dropje wat naar, wat is dat snel gegaan! Sterkte .
Drop, wat naar meisje. Gecondoleerd met je tante

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven