Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Wat een druif is mijn kind ook he? Heeft ze vandaag zwemles en alsof het niets is, zwemt ze zo 10 meter onder water door het gat. Niet 1 keer, maar gewoon een paar keer achter elkaar. Dus nu maar met zwemjuf afgesproken dat ze zondag weer gaat proefzwemmen en dan eind maart gaat diplomazwemmen voor B. Sjonge jonge wat een muts is het ook zeg..

Zo, Vrolijkerd is net gaan stemmen en heeft mijn stembiljet meegenomen. Nu hebben we weer braaf aan onze burgerplicht voldaan

Drop, we zijn er volgende week bij, maar hebben wel 's avonds een etentje en verjaardag van vriend. We zijn er dus vroeg en moeten helaas wel weer vroeg weg. Maar komen je graag even kussen
Was al naar bed gegaan maar werd net wakker. Even bijlezen. Wat leuk dat jullie komen! Dat maakt mijn dag weer goed! Had vandaag een k..dag... Aanrijding gehad bij het naar school brengen van de kinderen. Het was echt heel erg mistig en ik reed nogal langzaam, waardoor persoon in andere auto (volkswagenbusje) dacht dat ik stilstond/afsloeg. Was dus niet zo. Busje linksaf en nam mijn linkervoorkant mee. Bleek de moeder te zijn van een jongetje bij Wiske in de klas, ken haar wel, wel eens mee staan praten. Is een half jaar geleden bevallen van een tweeling toevallig. Auto is dermate ingedeukt bij wielkas dat ik vrees dat 'ie economisch t.l. wordt verklaard... Auto pas in juni 2009 gekocht, flinke streep door de rekening dit. Maar goed, de kinderen en ik hadden niets, dat is het belangrijkst. Wiske moest wel heel erg huilen. Andere moeder die het toevallig zag gebeuren heeft S&W meegenomen naar school en ik ben even met die andere moeder meegegaan om schadeformulier in te vullen. Eerst werk gebeld. Daarna naar huis om verzekeringsgedoe en huurauto en zo te regelen. Rest van de dag vrij genomen want ik had het echt helemaal gehad. Nog steeds trouwens. Sorry voor egoverhaal. Heb het idee dat ik het laatste driekwart jaar alleen maar pech heb, met pap3b verhaal, tante overleden en nu dit weer.

Hahaha mooi dat Loeder nu wel door het gat zwemt! Zou ook een stunt van die van mij kunnen zijn hoor. Ach dat haalt ze toch zo eind maart?

Was nog niet echt soepelgerend hoor, eergisteren. Had gisteren en vandaag nog steeds aardig wat spierpijn. Echt irritant. 'ns kijken of ik morgenavond nog kan gaan lopen. Als het goed is, is vent redelijk op tijd thuis want oudergesprekken op school, dan kan ik daarna nog even weg.

Athena, Wiske heeft ook een poos last gehad van heel harde ontlasting. Heel grote, harde keutels, het was echt zielig want ze kreeg ze er nauwelijks uit. Tot ik merkte dat ik ook wat last kreeg van harde ontlasting, en ik me realiseerde dat dat kwam door het grofvolkoren brood dat we toen aten. Zaten echt heel grove korrels in. Ben toen overgegaan op fijnvolkoren en vanaf dat moment is het beter gegaan. En abrikozen en pruimen te eten geven wil ook wel helpen, maar dat zul je al wel weten...
He Drop, wat een pech meid! Nee, geen egoverhaal, helemaal niet. Gewoon echt balen, zeker als auto total loss wordt verklaard. Maar zeker zuur aangezien het ook jouw schuld niet was. Gelukkig dat jullie heel zijn en niets mankeren. Pff..dat is iig een geluk bij een ongeluk. Alles nog ok verder, geen verborgen gebrekken die opeens bovenkomen als pijntjes enzo?

Ja, wij zijn er zaterdag gewoon bij volgende week. Gezellig, heb ook zin om jullie even weer te zien. Leuke is dat we daarna over twee weken heerlijk een weekendje weg gaan. Ik heb al wel het mooie stralende lenteweer besteld als vd week

Ben gister wezen spinnen na werk aangezien ik vergadering had tot 19.00. Vandaag de kinderen halen, o wennen weer! Normaliter worden ze natuurlijk altijd opgehaald door zus en blijven ze slapen. Maar zus had een andere afspraak dus nu zijn de mormels thuis . Ze moesten er zelf ook aan wennen Hoorde ze net al zeggen dat het huis zo schoon was en normaal zien ze dat natuurlijk niet aangezien hulp op vrijdag komt, maar zij weg zijn altijd. Maar daarom blijft het wel schoon hier normaliter

Ik leg ze zo op bedje en dan eten en kletsen met de meiden. Gezellig! Geloof dat er raclette op het menu staat, dus wel goed dat het nog wel miezerweer is.
Helleuw, was ik ook weer eens . Lekker zeg raclette! Ik heb het nog nooit gegeten, maar het lijkt me heerlijk en het is er ook echt weer voor nu inderdaad.

Wat balen van je auto Dropje, heb je al gehoord of ie idd totalloss verklaard is? Wij hebben ook zo'n pech met die C8, echt alleen maar gezeik met dat ding. Hij is namelijk alweer stuk, nu is er weer iets met de motor, gaat paar duizend euro kosten. Sjaak is woest en wil 'm alweer inruilen. Nou ja, we zullen zien.

En wat zielig voor Schurk Athena, het ging net zo goed. Hoe is het nu?

En ook zielig voor Loeder met podiumvrees. Kunnen ze haar niet gewoon toch haar dilpoma geven, ze weten nu toch dat ze het kan? Ik weet dat het zoontje van mijn collega echt enorm bang was om af te zwemmen iedere keer, en die heeft de badjuf toen gewoon een keer alles laten doen, zonder tegen hem te zeggen dat het dus 'afzwemmen' was, en toen kwam mijn collega hem ophalen en had hij zijn diploma. Vond ik echt colle actie van het zwembad. Dim is nu ook begonnen met zwemles en was drama de eerste keer. Tweede keer ging al iets beter, en morgen stuur ik Sjaak met hem mee, geen zin meer .
He LLL, alles goed daar? Buiten die stinkauto dan..

Ook zwaar irritant dat het kreng weer terug naar garage moet zeg en dan ook niet voor klein lullig bedrag. Ik snap Sjaak wel want nu lijkt het net alsof het kreng allemaal verborgen mankementen vertoont. Maarja, het is ook weer zo zonde van je geld gelijk weer aangezien je er dan toch weer verlies op hebt. Succes met je auto!

Ach die arme Dim. Het is ook echt wel wennen hoor ik van de juf aangezien kinderen er echt aan moeten wennen dat ze opeens helemaal zelf moeten zwemmen en dan ook nog eens instructies opvolgen terwijl ze helemaal niet zeker voelen in het zwembad wbt hun eigen kunde en drijven. Ik hoop dat Sjaak en Dim het morgen heel goed doen!

Ik duik snel mijn bedje in want laat gemaakt, maar moet morgen ook vroeg bed uit ivm shoptrip met vriendin voor de laatste naaispullen. Wij zijn luie wijven die het maar gezelig hebben, maar sommige dingen wel missen. Rokje is nu bijna af dus op voor een jurkje nu met een leuk stofje. Ach, wel gezellig zo samen aan de naailes

Meisjes, truste!
Racletten was btw echt heerlijk, maar je zit echt zo snel bomvol van de combi aanrdappels en kaas. Jammer want elke keer ben ik overtuigd dat ik wel een record kan breken wbt raclette knagen
En Loeder is door voor het proefzwemmen dus eind maart mag ze afzwemmen voor B. Goddank ben ik er dan even vanaf!
Oh ja dat klinkt wel zwaar ja, ik vergeet altijd dat er aardappels bij zitten. Ben niet zo'n aardappelfan...

Zwemles van Dim ging al een stuk beter, hij heeft gewoon meegedaan met het lesje, al durfde hij nog niet veel. Maar ben wel trots op hem, lief klein manneke.

Verder alles goed hier, hebben van de week gehoord dat mijn moeder en stiefvader hierheen komen verhuizen. Dus vakantieadresje in Vrolijkstad zijn we straks kwijt, maar daarvoor krijgen we dan wel de helft van het jaar mijn moeder en stiefvader om de hoek. Helemaal leuk, ik word er zo blij van. Ze gaan morgen al appartementen bekijken dus maken er vaart mee.

Ik ga je binnenkort écht een paar data mailen Vrolijk, ik krijg onze agenda maar niet onder controle, hoe irritant.
Oh en relaxt dat Loeder doormag voor afzwemmen, den k je dat het nu wel goed gaat? Ik hoorde toevallig van de week ook van een jongetje (zoontje van vrienden van ons) die weigerde door het gat te zwemmen (zo grappig, hij is vijf en echt een schatje en had gezegd: 'dat gat is echt vet ver man, dat gaat echt never nooit nie lukken' ). Toen ging zijn vader met hem oefenen, bleek dat ie zijn ogen dicht deed onder water. Toen ie eenmaal doorhad dat die toch echt open moesten was het diploma in de pocket.
Oh wat heerlijk LLL! Ik heb mijn ouders op 30 mins en al zijn mijn ouders vaak op pad als wereldreizigers, het idee is zo fijn dat ze dichtbij zijn. Lief dat je moeder en stiefvader jullie ook blijkbaar hebben gemist en hebben bedacht dat dichtbij erg fijn is

Yup, ze zwemt gewoon zonder blikken en blozen zo hops door het gat heen 10 meter en dat is C niveau. Blijkbaar heeft streng toespreken ook echt vruchten afgeworpen want vandaag zei ze heel trots dat ze zo blij was dat ze haar best had gedaan. Loeder is af en toe gewoon een eigenwijs stuk vreten en is te makkelijk als je haar niet achter vodden aanzit.

Wat een superschattig verhaal van dat knulletje met zijn ogen dicht!

LLL, leuk om jullie weer een x te zien. Doe maar rustig aan, ik zie het vanzelf wel.

Drop, hoe is het daar allemaal? Bijna jarig meid!

Athena, heb je woensdag overleefd?

Ely, leef je nog meid met baby, school en werk?
Sorry voor de schandelijke verwaarlozing,maar ik heb het zo druk dat ik niet eens tijd heb om bij te lezen. Wilde even laten weten dat ik nog leef, maar megadruk ben met studeren. Hoop toch echt dat het de volgende periode wat rustiger wordt en dat dit aan het 'wennen' ligt, want anders vraag ik me af, of ik dit twee jaar kan volhouden. Maar goed, het is nog wel leuk.

Dikke kus voor iedereen!
Athena, volgens mij was jouw megamindy-taart voor de dochter van een collega van mij! Hij zit net te vertellen over de geweldige taart die zijn schoonzusje voor haar geregeld had, gemaakt door iemand met jouw werkachtergrond (die zijdelings met de onze te maken heeft) die er vier avonden aan bezig was geweest. Was het voor een meisje dat drie werd, naam begint met een I?
Drop, volgens mij ben je jarig vandaag...Gefeliciteerd!

Hiep Hiep Hoera! Drop, van harte meid!
Ely, leuk dat je even langswipt en geeft niets, doe rustig aan. Wij zien je vanzelf wel verschijnen als het wat minder druk is allemaal.Kus voor jou!

LLL/Athena, het zou toch echt te teovallig zijn he?

Argh...Loeder heeft besloten dat ze toch doorwil zwemmen voor Diploma C! Grr..ik heb mezelf echt helemaal blij gemaakt met een dooie mus aangezien ik toch weer een paar maanden zwemles tegemoet ga en erg is dat waarschijnlijk dit naadloos overloopt in zwemles voor Mormel.

En ook niet leuk is dat ik gister na helemaal blij te zijn geweest met dubbele leuke les spinnen, ik te horen kreeg dat mijn steples, die ik al 4 jaar volg, er gewoon af gaat. Vanaf april is het over en uit Ik weet dat het op schaal van wereldschokkende dingen dit een -100 is, maar baal er wel van.

O ja, Loeder is 1.30 en we zijn aan het kijken voor nieuwe fiets. Zou het framemaat 24" moeten zijn? Waar fietsen jullie kinderen op?

Even snel koffie, kindjes op bed gooien en steppen! Tot later!
Hé, is Dropje jarig?

Van harte gefeliciteerd! En ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, vooral na de autopech van vorige week (niet leuk!).

Och arme Vrolijk, nou zit je dus nog steeds aan de zwemles vast. Ik had ook op pauze gehoopt, maar eerst bleek afzwemmen voor B pas eind april te zijn en sowieso heeft Sien al aangegeven dat ze voor C door wil. En daarna zal Ot inderdaad wel aan de beurt zijn. Lang leve het zwembad...
Anky, maar jij hebt er drie dus nog meer jaren zwemles te gaan! Oef, arme jij. Maar ik heb zojuist gewoon betaald voor het kwartaal dus eind juni afzwemmen voor C als alles goed gaat.

Zo, heb gestept, boodschappen gedaan, nasi en sate gemaakt voor morgenavond en gelijk alle lunches gesmeerd. Ben effectief en efficient bezig dus nu even rose en forum
Bedankt voor jullie felicitaties, ook via hyves, lief en leuk zeg!

Ja hoor, leuke dag gehad. Is balen van mijn auto, maar het is tegelijkertijd maar een auto. Had 'm met alle liefde hoogstpersoonlijk in de prak gereden als ik er mijn tante mee terugkreeg. Anyway, hij kan gemaakt worden. We zijn er nog niet uit met de tegenpartij, maar volgens mij is de schuld van de andere partij een uitgemaakte zaak. En in ieder geval zijn de kosten van herstel lager dan de kosten van aanschaf van een andere auto.

Vandaag op werk getrakteerd op zelfgemaakte appeltaart, tiramisutaart en brownies. Had de brownies nog nooit gemaakt, het was een gokje, maar ze waren in mum van tijd op, lachen is dat! Verder gewoon gewerkt en vanavond bij pannenkoekhuis gegeten met z'n viertjes, leuk! Komend weekend vier ik het voor vrienden en familie.

Goh, die Loeder, door voor C! Hier wilden ze dat niet (vonden wij helemaal niet erg....). Wel knap van haar hoor.

Elyane, als je weer tijd hebt zien we je wel weer verschijnen joh, doe rustig aan! En de taart van Athena, hoe toevallig zou dat zijn zeg? Waar is Athena trouwens?

Jammer van je stepsles Vrolijk, echt balen!

Zo, ik ga naar bed, ben nu wel moe zeg.
Gutemorgen allemaal!

Drop, klinkt heerlijk wat je hebt getrakteerd op je werk! Hmmm...tiramisutaart? Hoe maak je dat?

Ben je verder nog flink verwend meid? Leuk dat jullie met 4-tjes uit eten zijn geweest en wij zijn van het weekend van de partij

Nah Ik had juist de hoop dat Loeder geen zin meer zou hebben, maar helaas. Gister in zwemles hebben ze geleerd om koppeltje duikelend in het water te duiken en dat vond ze wel vet gaaf. Onderwater zwemmen kon de druif dus al ruim 10-11 meter dus dat is gen probleem, maar ik denk dat het oefenen voornamelijk in 20 tellen potloodje en sterretje in het water zal zijn. Maar het is pas eind juni, dus dat komt wel goed. Als het aan mij had gelegen was ze gewoon gestopt na B

Ik denk dat Athena aan het zwoegen is over haar bruidstaart waar ze toen wat over heeft laten vallen!

Zo op naar werk, maar heb een externe afspraak om 10.30 dus kindjes naar school gebracht en even chillen met bak koffie voordat ik de deur uitga.
Vrolijk, tips gevraagd! Pamman gaat volgende week naar NY en hij moet van mij (voor de kinderen) langs de GAP winkel. Nu heb ik voor Mannie en Gap-spijkerbroek dus voor hem weet ik wel ongeveer hoe de maat valt. Maar voor Mini niet. Weet jij dat? En dan vooral de skinny spijkerbroeken (of draagt Loeder echt alleen maar jurken?)
Pammie, hoe dun is mini? Loeder is echt dun dus die heeft slimsize broeken, maar die vallen echt heel smal. Slim heb ik opgemeten voor size 7 en lengte is 134, maar taille is maat 104.

De Long & leans vallen echt heel mooi en meestal doe ik +1 size en dan kom ik wel goed uit. Nope, alle spijkerbroeken zijn hier slimsize L&L van Gap.

Vergeet niet de pyjama's te laten kopen! Die vallen echt zooo lief!

Ik heb ze nog steeds voor Mormel en het is echt te leuk.

En voor jezelf ook spijkerbroeken laten meenemen! Kost niets, maar zijn echt supermooi. Al mijn spijkerbroeken zijn van Gap.

En vergeet niet Pamman bij Victoria's secret langs te sturen voor ondergoed! Mijn favoriete winkel wbt lingerie
Hallo, hij gaat met nog 2 vrienden, die zie ik niet zo snel gezellig een setje voor me uitzoeken met z'n drieën

Mini is 1.14 (ongeveer) en 18,5 kilo. Best een stakie, klein ook. Ik snap geen moer van je matentip

Heel smal vallende broeken klinkt wel goed want Mini wil ze strakkerdanstrak (alleen lukt dat nooit).
Ik heb op gap.com gekeken en daar zag ik zoveel leuke dingen voor Mini; tuniekjes, rokjes, slippertjes. Ik zou bijna meegaan En Conversesjes kosten daar ook geen drol en daar lopen ze allebei graag op.
Ik heb op gap.com gekeken en daar zag ik zoveel leuke dingen voor Mini; tuniekjes, rokjes, slippertjes. Ik zou bijna meegaan En Conversesjes kosten daar ook geen drol en daar lopen ze allebei graag op.
He, die pyjama's zijn leuk! Over twee weken even kijken of de Engelse gap die ook heeft

(Nieuwsgierig aagje? Ik? Welnee )

Dropje, nog gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven