Wenkbrauwpiercing?
donderdag 4 februari 2010 om 21:59
Hallo,
Ik weet niet of iemand hier op het forum een wenkbrauwpiercing heeft? Zo ja, zou je me dan wat meer hier over kunnen vertellen?
Deed het pijn? Hoe lang duurde het genezingsproces?
En kan je hem verbergen? ( Ik wil er heel graag 1, maar werk in de bediening en die hebben het niet zo op piercings, moet je afplakken met een pleister)
Ik wil hem zo graag laten zetten, maar ik vind het heel erg eng. Ben ook bang voor een litteken..
P.s. Heb al een tongpiercing (dus het zou niet de eerste piercing worden)
Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen.
Ik weet niet of iemand hier op het forum een wenkbrauwpiercing heeft? Zo ja, zou je me dan wat meer hier over kunnen vertellen?
Deed het pijn? Hoe lang duurde het genezingsproces?
En kan je hem verbergen? ( Ik wil er heel graag 1, maar werk in de bediening en die hebben het niet zo op piercings, moet je afplakken met een pleister)
Ik wil hem zo graag laten zetten, maar ik vind het heel erg eng. Ben ook bang voor een litteken..
P.s. Heb al een tongpiercing (dus het zou niet de eerste piercing worden)
Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen.
donderdag 4 februari 2010 om 22:08
ja hier een tong en wenkbrauw piercing!
de wenkbrauw had ik eerder trouwens!
Doet het pijn: ik persoonlijk vond het "pijnlijker" dan de tong. Niet dat het giga pijn deed, ik voelde gewoon ff een felle staak zeg maar.
Genezing: Ik heb wel een poosje met een gezwollen blauwige bult gelopen hahahaha hoelang precies weet ik niet meer heb hem al jaaaaaaren.
Genezing ging wel goed... gewoon goed schoonhouden en regelmatig ff bewegen.
Verbergen...tja je kunt je haar eroverheen doen, pleistertje over doen, maar je hebt ook speciale doorzichtige en huidskleur piercings.
de wenkbrauw had ik eerder trouwens!
Doet het pijn: ik persoonlijk vond het "pijnlijker" dan de tong. Niet dat het giga pijn deed, ik voelde gewoon ff een felle staak zeg maar.
Genezing: Ik heb wel een poosje met een gezwollen blauwige bult gelopen hahahaha hoelang precies weet ik niet meer heb hem al jaaaaaaren.
Genezing ging wel goed... gewoon goed schoonhouden en regelmatig ff bewegen.
Verbergen...tja je kunt je haar eroverheen doen, pleistertje over doen, maar je hebt ook speciale doorzichtige en huidskleur piercings.
donderdag 4 februari 2010 om 22:09
Een piercing laten zetten doet vrijwel geen pijn. Het is minder pijnlijk als gaatjes in je oren.
Over een wenkbrauwpiercing. Ze groeien vaak uit (en snel!) waardoor je zo'n rood/paars achtig streepje krijgt naast je wenkbrauw. Je kunt er vrij weinig aan doen omdat je huid daar erg dun is en je lichaam het ziet als iets wat uit het lichaam moet (of dat het gewoon slecht gezet is).
Ach.. vroeger wilde ik zo graag een neusbrug. Achteraf ben ik blij dat ik het nooit heb laten zetten en me gewoon heb uitgeleefd met eyeliner.
Over een wenkbrauwpiercing. Ze groeien vaak uit (en snel!) waardoor je zo'n rood/paars achtig streepje krijgt naast je wenkbrauw. Je kunt er vrij weinig aan doen omdat je huid daar erg dun is en je lichaam het ziet als iets wat uit het lichaam moet (of dat het gewoon slecht gezet is).
Ach.. vroeger wilde ik zo graag een neusbrug. Achteraf ben ik blij dat ik het nooit heb laten zetten en me gewoon heb uitgeleefd met eyeliner.
Poelepoelepoelepoes!
donderdag 4 februari 2010 om 22:10
quote:Mamasaar schreef op 04 februari 2010 @ 22:05:
Van alle piercing vind ik dit persoonlijk toch wel het allerhoogste tokkie gehalte hebben.
Jammer ook van de littekens die je overhoud na verwijdering.sorry TO, aan mij heb je niks maar hier moest ik dus héél erg hard om lachen!! (en ben t er ook wel mee eens)
Van alle piercing vind ik dit persoonlijk toch wel het allerhoogste tokkie gehalte hebben.
Jammer ook van de littekens die je overhoud na verwijdering.sorry TO, aan mij heb je niks maar hier moest ik dus héél erg hard om lachen!! (en ben t er ook wel mee eens)
donderdag 4 februari 2010 om 22:18
donderdag 4 februari 2010 om 22:21
donderdag 4 februari 2010 om 22:21
donderdag 4 februari 2010 om 22:22
hoi,
ik heb er een gehad, ik vond het zetten echt heel erg meevallen hoor!
Het genas lekker snel al moet je het natuurlijk goed schoonmaken.
Ik had een klein ringetje en zag er absoluut niet uit als een tokkie!Maar goed ieder zijn eigen mening.
Hij heeft een behhrlijke tijd gezeten en is er niet uitgegroeid, heb hem er uitgehaald toen ik er klaar mee was en je ziet er niks meer van, heb nieteens een litteken en dat terwijl ik de piercing een flink aantal jaren heb gehad.
Suc6 met het zetten/of niet
ik heb er een gehad, ik vond het zetten echt heel erg meevallen hoor!
Het genas lekker snel al moet je het natuurlijk goed schoonmaken.
Ik had een klein ringetje en zag er absoluut niet uit als een tokkie!Maar goed ieder zijn eigen mening.
Hij heeft een behhrlijke tijd gezeten en is er niet uitgegroeid, heb hem er uitgehaald toen ik er klaar mee was en je ziet er niks meer van, heb nieteens een litteken en dat terwijl ik de piercing een flink aantal jaren heb gehad.
Suc6 met het zetten/of niet
donderdag 4 februari 2010 om 22:24
kheb de mijne 6 jaar in gehad, niet uitgegroeid, terwijl hij bij mn zusje na een paar maand alweer uitgroeide, ze heeft opnieuw laten zetten en weer groeide de piercing uit, verschilt dus per persoon (we zijn bij zelfde piercer geweest).
nu heb ik hem uit, maar wel een litteken, vooral het onderste gaatje is duidelijk zichtbaar.
ik vind het niet storend trouwens.
Pijn: ja een fractie van een seconde.
Genezing: bij mij heel snel, aantal weken gevoelig gebleven maar niet dik of onstoken geweest, daarna eigenlijk nooit geen last meer van gehad.
Ik heb nu nog maar 2 piercings een tragus
en eentje boven in mn oor.
De rest (tong, lip, wenkbrauw, borstbeen) heb ik eruit gehaald ivm mn werk.
nu heb ik hem uit, maar wel een litteken, vooral het onderste gaatje is duidelijk zichtbaar.
ik vind het niet storend trouwens.
Pijn: ja een fractie van een seconde.
Genezing: bij mij heel snel, aantal weken gevoelig gebleven maar niet dik of onstoken geweest, daarna eigenlijk nooit geen last meer van gehad.
Ik heb nu nog maar 2 piercings een tragus
en eentje boven in mn oor.
De rest (tong, lip, wenkbrauw, borstbeen) heb ik eruit gehaald ivm mn werk.
donderdag 4 februari 2010 om 22:27
quote:diaantje1971 schreef op 04 februari 2010 @ 22:23:
Nah dan ben ik ook een tokkie, heb meerdere tattoo s
Als je je als mens onderscheid van de rest, dan ben je dus een tokkie.
Vind het een bekrompen gedachte,Nou zeg, die conclusie is wel heel kort door de bocht, dat zegt niemand hier. Piercings en, zo je wilt dus, tattoos zijn tokkie omdat tokkiemensen die vaak hebben. Dat heeft niks te maken met je onderscheiden van de rest, daar zijn ook heel andere manieren voor.
Vind het een bekrompen gedachte,Nou zeg, die conclusie is wel heel kort door de bocht, dat zegt niemand hier. Piercings en, zo je wilt dus, tattoos zijn tokkie omdat tokkiemensen die vaak hebben. Dat heeft niks te maken met je onderscheiden van de rest, daar zijn ook heel andere manieren voor.
donderdag 4 februari 2010 om 22:30
quote:diaantje1971 schreef op 04 februari 2010 @ 22:23:
Vind het een bekrompen gedachte,
Pardon? Dat maak jij ervan.
Juist een wenkbrauw piercing vind ik niet "jezelf onderscheiden van de rest". Allesbehalve een originele plek om een piercing te laten zetten.
Ik vind het niet mooi, vind het ordinair en het maakt (vooral bij een vrouw) het gezicht heel hard.
Nog nooit iemand gezien bij wie het wel stond. En ja, ik heb genoeg mensen gezien die het hadden/hebben.
Vind het een bekrompen gedachte,
Pardon? Dat maak jij ervan.
Juist een wenkbrauw piercing vind ik niet "jezelf onderscheiden van de rest". Allesbehalve een originele plek om een piercing te laten zetten.
Ik vind het niet mooi, vind het ordinair en het maakt (vooral bij een vrouw) het gezicht heel hard.
Nog nooit iemand gezien bij wie het wel stond. En ja, ik heb genoeg mensen gezien die het hadden/hebben.
Ja, dat vind ik echt.
donderdag 4 februari 2010 om 22:30
quote:Roelfien schreef op 04 februari 2010 @ 22:27:
[...]
Nou zeg, die conclusie is wel heel kort door de bocht, dat zegt niemand hier. Piercings en, zo je wilt dus, tattoos zijn tokkie omdat tokkiemensen die vaak hebben. Dat heeft niks te maken met je onderscheiden van de rest, daar zijn ook heel andere manieren voor.
Tokkiemensen hebben vaak tattoo s??
Pff laat maar ook
Moet mn bloementjejurk nog strijken voor morgen, mn groene kaplaarzen ff poesten, en mn sigaren zijn ook op, latersss
[...]
Nou zeg, die conclusie is wel heel kort door de bocht, dat zegt niemand hier. Piercings en, zo je wilt dus, tattoos zijn tokkie omdat tokkiemensen die vaak hebben. Dat heeft niks te maken met je onderscheiden van de rest, daar zijn ook heel andere manieren voor.
Tokkiemensen hebben vaak tattoo s??
Pff laat maar ook
Moet mn bloementjejurk nog strijken voor morgen, mn groene kaplaarzen ff poesten, en mn sigaren zijn ook op, latersss
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
donderdag 4 februari 2010 om 22:31
quote:Quinty schreef op 04 februari 2010 @ 22:23:
- Op je werk zien ze liever geen wenkbrauwpiercing.
- Je vindt het eng om er een te laten zetten
- Je bent bang voor een litteken
Wat is dan precies de toegevoegde waarde van die wenkbrauwpiercing?Omdat ik hem gewoon heeel erg mooi vind. En het is maar een bijbaantje geen full-time job
- Op je werk zien ze liever geen wenkbrauwpiercing.
- Je vindt het eng om er een te laten zetten
- Je bent bang voor een litteken
Wat is dan precies de toegevoegde waarde van die wenkbrauwpiercing?Omdat ik hem gewoon heeel erg mooi vind. En het is maar een bijbaantje geen full-time job
quote:Roelfien schreef op 04 februari 2010 @ 22:27:
[...]
hoezo generaliseren!
jij bent zeker net zo kort door de bocht bezig met je opmerking hoor.
[...]
hoezo generaliseren!
jij bent zeker net zo kort door de bocht bezig met je opmerking hoor.
donderdag 4 februari 2010 om 22:34
quote:Mamasaar schreef op 04 februari 2010 @ 22:30:
[...]
omdat jij het niet mooi vind is het ordinair?
Ten eerste ik ben niet ordinair, heb geen hard gezicht, en mijn piercing is sierlijk!
weetje wat pas ordinair is? kauwgumkauwende herkauwers!
[...]
omdat jij het niet mooi vind is het ordinair?
Ten eerste ik ben niet ordinair, heb geen hard gezicht, en mijn piercing is sierlijk!
weetje wat pas ordinair is? kauwgumkauwende herkauwers!
donderdag 4 februari 2010 om 22:38
Goh dames, hold your horses.
Ik zeg toch ook niet dat jullie tokkies zijn. Ik zeg dat ik het een hoog tokkiegehalte vind hebben.
Dat jullie daar geen problemen mee hebben, zelf weten. Ik ben niet de enigste die er zo over denkt. Vinden jullie dat vervelend, jammer dan.
Maakt niet uit hoe jullie erover denken, mijn mening blijft staan en veranderd niet hierover.
Het gaat nl ook over smaak en smaken verschillen.
Ik zeg toch ook niet dat jullie tokkies zijn. Ik zeg dat ik het een hoog tokkiegehalte vind hebben.
Dat jullie daar geen problemen mee hebben, zelf weten. Ik ben niet de enigste die er zo over denkt. Vinden jullie dat vervelend, jammer dan.
Maakt niet uit hoe jullie erover denken, mijn mening blijft staan en veranderd niet hierover.
Het gaat nl ook over smaak en smaken verschillen.
Ja, dat vind ik echt.