Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
donderdag 4 februari 2010 om 22:18
donderdag 4 februari 2010 om 22:46
donderdag 4 februari 2010 om 23:03
Oh, God ja de HEMA man, die hadden we ook nog
Nee is niets geworden, hij was toch een beetje te stoffig
Heb nu mijn oog laten vallen op een gedownloade meneer die ik gister voor de eerste keer aan de telefoon heb gehad
Zodra ik er iets over te meldden heb plemp ik het hier wel ergens op een topic
Nee is niets geworden, hij was toch een beetje te stoffig
Heb nu mijn oog laten vallen op een gedownloade meneer die ik gister voor de eerste keer aan de telefoon heb gehad
Zodra ik er iets over te meldden heb plemp ik het hier wel ergens op een topic
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 4 februari 2010 om 23:05
quote:Dreamglasses schreef op 04 februari 2010 @ 23:00:
Ja, Summer. Hoe zit het eigenlijk met HEMA-man? Heeft hij je al meegevraagd voor een weekendje weg?Oeh niet naar vragen.!! Voor je het weet loopt summer hysterisch zich de haren uit haar kop trekkend bij zijn deur te gillen terwijl ze hem ondertussen negeert.
Ja, Summer. Hoe zit het eigenlijk met HEMA-man? Heeft hij je al meegevraagd voor een weekendje weg?Oeh niet naar vragen.!! Voor je het weet loopt summer hysterisch zich de haren uit haar kop trekkend bij zijn deur te gillen terwijl ze hem ondertussen negeert.
donderdag 4 februari 2010 om 23:07
quote:Dreamglasses schreef op 04 februari 2010 @ 23:05:
Afspreken!!! En ook al heeft hij een zwangere (ex)vriendin op de bank zitten: GO 4 IT, SUM!! Niet opgeven!
Jawel doe ik ook, maar voorlopig zit ik even op negeren
maar das ook meer omdat mijn telefoon leeg is en ik te lui ben om uit de auto mijn oplader te halen
Afspreken!!! En ook al heeft hij een zwangere (ex)vriendin op de bank zitten: GO 4 IT, SUM!! Niet opgeven!
Jawel doe ik ook, maar voorlopig zit ik even op negeren
maar das ook meer omdat mijn telefoon leeg is en ik te lui ben om uit de auto mijn oplader te halen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!