Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Overloper? Nee hoor, ik ben ook nog alleandereleukewebsitesfan
Zooooo, de kersjesmuffins zijn klaar. Wilde er toch nog een paar met chocolade en smarties maar de smarties waren ineens weg dus die moet ik nog even halen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Zijn jullie stiekum allemaal cakejes en andere lekkere dingen aan't bakken?
Peas on earth!
Nee ik helaas nog niet. Twee hysterische kinderen bezig aan het houden en lachen om sommige mensen op de actueel pijler
Ohja, over of je ze een lid kan woorden enzo

Ik wil ook iets bakken! Het is een hartige spinazietaart geworden die nu in de oven staat. Zoetigheden komen wel als ik iets meer puf heb

Morgenochtend trouwens 20wekenecho! Spannend hoor!
Peas on earth!
Spannend Erwt!!

Wij hadden een spannende mix van andijviestamppot en babi ketjap, echt een heerlijke combi!

Heb ook wel weer eens zin in een hartige taart!
Ik zeg: spinazietaart!

Heel makkelijk en heel lekker: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=177 ... azie+taart
Peas on earth!
Oeh lekker! Misschien doe ik dat zaterdag wel in een eenpersoonsvormpje, dan eet Nemo toch poffertjes die ik niet hoef.
Hmm, spinazietaart en muffins.

Niet tegelijk alleen

Spannend morgen, Erwtje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Eeeeeeeeeeeeeeeeeerwtje, hoe laat???
Succes, veel plezier en sterkte met afscheid op kdv, Vish!

Heeeeeel veel plezier bij de echo, Erwt!

Star, bijna weekend! Even 2 dagen geen school! En dit weekend dus open dag andere school? Fijn!
Loretta is De Mol. Punt.
Ah, goedemorgen, Star. Crossssssss.

Ben ook weer weg want mijn kruimelzuiger heeft het begeven. En het leven met kinderen en zonder kruimelzuiger ís gewoon geen leven.
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, volgende week vrijdag Kesselien

Die Citroen moet nou echt opbokken.
Kruimelzuiger, fijn dat je het daar nog mee redt. Ik moet echt met rof geschut komen

Erwt en Xan hebben een jongetje gemaakt trouwens denk ik.
Heb je wel gemold gisteren Kess? Dat programma erna ook nog gezien?
Programma erna was eigenlijk leuker! Generatie 2010 bedoel je toch? Wát een typetjes, zeg! Mol ook gezien. Bioscoopopdracht vond ik erg leuk! Sanne is de Mol.

Tot straks!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja dat bedoelde ik. Ik lag helemaal in een deuk om die Cherryl of hoe ze ook heette, dat hele jonge grietje.

Moest erg lachen om Frits'imitatie van Michael Jackson trouwens

Alles was goed!! Doperwtje is prima in orde: organen, hartje, bloedvaten, grootte. Een heel druk beweeglijk kindje. Én.... we weten wat het wordt! Ik denk dat ik het ga vertellen, maar ik ben nog een klein beetje in twijfel

Het was zó leuk en zó fijn dat het goed is, dat ik meteen een tussenstop bij de Hema gemaakt heb en nu dan eindelijk een paar rompertjes gekocht heb!
Peas on earth!
Heel seksebevestigende rompertjes trouwens
Peas on earth!
Ik ben zo blij!

Ik ga eens even die kangoeroe teruggooglen
Peas on earth!
Anyway,

Vish, is vandaag laatste KDV-dag? Spannend! Lijkt me heel gek!

Star, hoe is het nú op school? Heb je die juffen nog gesproken? En hoe vindt Ceetje het tot nu toe?

Kess, kruimeldief . Die dingen zuigen hier niets op, alles valt er weer uit. Gelukkig heb ik Xan, en die vindt stofzuigen niet heel erg

Had ik al gezegd dat ik blij was?
Peas on earth!
Jaaaaaaaaaaa wat fijn

En je gaat NU naar NS om te schrijven wat het is. Dus.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 februari 2010 @ 10:14:

Heel seksebevestigende rompertjes trouwens Roze dus, want die heeft de Hema heel leuk
Ja Ceetje vindt het leuk. Zat om 6 uur op mijn bed te wauwelen dat ze naar school wilde. Juffen zijn nu uiterst behulpzaam en uitlegzaam Voelden nattigheid zeker
Twijfeldetwijfel

Je hebt het een van beide keren goed gehad Star, want schreef je hierboven niet dat je een jongetje dacht? En nu een meisje?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven