Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lange mouwen, babies hebben het koud
Ah okee. Ik dacht dus op zich wel in de goede richting. Ingewikkeld allemaal hoor
Peas on earth!
Baby = uit warme buik = koud

Je hebt zelfs een kruik nodig

Klinkt logisch allemaal

Maar die rompertjes zijn dan z'n ondergoed, maar moet ik dan óók rompertjes met lange mouwen? Of rompertjes met korte mouwen en dan leuke kleren met lange mouwen?

Mijn god zeg, ik snap er geen zak van
Peas on earth!
Peas on earth!
Vinden jullie me erg dom?
Peas on earth!
<maar je krijgt wel een zomerbaby

Mier echt alleen lange mouw want septemberbaby

typ met kin op arm, valt t op

onderkleertjessite echt erg, maar, ik koop alles echt alleen in sale anders idioot duur. in januari dus wat dingen gekocht voor beide kinderen voor 13 euro ipv 23,95 bijv. van Smafolk.

even spammen want erg leuk

heb ik hier bijv. en is mier al uitgegroeid dus krijg je

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 februari 2010 @ 14:40:

Vinden jullie me erg dom? nee, schattig
Wat lief! En ik ben dol op hippo's!

Ik vind wel dat Star en jij jullie advies even moeten afstemmen, want nu weet ik nog niet hoe het zit met rompertjes met korte en lange mouwen en andere kleren met korte en lange mouwen. Jeetje zeg, volgens mij ben ik veel te neurotisch voor een baby
Peas on earth!
Romper kan zonder mouwen (vind ik handig) maar dan wel shirtje met langer mouwen erover.

Romper met lange mouwen en dan shirtje met lange mouwen wordt zo'n geprut met die armpjes
Maar onder zo'n romper met lange mouwen, zou ik dan zeker in het begin (kraamweek) nog wel een romper zonder mouwen doen.

Om het lekker duidelijk te houden whahahaha
Ohja, leek me ook logischer: zondermouwenromper + langemouwenshirt. Maar dus ook nog romperszondermouwe + romperlangemouwen

Maar ik snap het

Ondertussen zit ik me af te vragen waar mijn eigen inschattingsvermogen eigenlijk gebleven is
Peas on earth!

Gewoon twee laagjes over het buikje dus

O ja en in kraamweek ook vaak nog een mutsje, dus zoek maar vast een hippe uit.
Wahaha

Ik zeg rompers met lang en kort want als echt warm in juli dan lekker kort en shirts ook beide

Oh ik heb die met olifanten, met hippo niet helaas maar wie weet kan ik em vinden als kraamkado
En heb je al een uithetziekenhuis/eerstedag pakje? (Waar wil je eigenlijk BEVALLEN? )
Zeg zit me niet zo dwars snotkop
mutsen heb ik ook wel voor je, alleen in week 1 gebruikt dus nog gloed nieuw. Veel mierenkleren wel 4e hands trouwens in zin van Mini van Mille Chica Nano van Mille Mier
Okee, het is duidelijk: ik koop rompers met lange mouwen en rompers met korte mouwen en na het bekijken van al die websites geloof ik dat dat ook maar goed is, want dan kan ik méér kopen

Die olifanten zijn ook tof! Ik moet even dat hipposhirtje van vanochtend terugvinden, want díe wil ik en ga ik bestellen!
Peas on earth!
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 14:54:

Zeg zit me niet zo dwars snotkop
Arme Mier, krijgt nu niet eens een muts op.
Erwt, ook rompers zonder mouwen doen hoor
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 14:54:

En heb je al een uithetziekenhuis/eerstedag pakje? (Waar wil je eigenlijk BEVALLEN? )

Hou es op joh! Xan begon vandaag ook al over bevallen enzo. Belachelijk

Ik heb wel lief pakje bij de Hema gekocht vanochtend. Even kijken of ik 'm op de site kan zien. Is 50-56. Da's toch de kleinste (er vanuitgaande dat Doperwt gewoon blijft zitten zoals het hoort)?
Peas on earth!
Eetje heeft haar voetjes ontdekt
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 februari 2010 @ 14:56:

[...]

Hou es op joh! Xan begon vandaag ook al over bevallen enzo. Belachelijk

Ik heb wel lief pakje bij de Hema gekocht vanochtend. Even kijken of ik 'm op de site kan zien. Is 50-56. Da's toch de kleinste (er vanuitgaande dat Doperwt gewoon blijft zitten zoals het hoort)?Ja heel goed, je krijgt een sticker
*haalt opgelucht adem*

Ik word gek van jullie, want jullie zijn het niet eens!

Kan plaatje niet vinden, grmpfff...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven